Aceasta postare a fost editata de `dasa: 14 October 2014 - 07:46 PM
Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#3183
Postat 15 October 2014 - 08:44 PM
mihalyn90, la 14 October 2014 - 08:40 PM, a spus:
nu am cum sa iti masor amperajul, dar tensiunea (voltajul, undeva la 1.2-1.3V.
sa nu cumva sa incerci sa masori tu amperajul pe borne punand rosu pe plus si negru pe minus... arzi bateria.
tensiunea o stiu si eu dar am nevoie de curentul absorbit de la sursa care se masoara punand in serie ampermetrul nu in paralel cum zici tu
am nevoie de informatie pentru constructia unui power box
si aptopo stiu sa masor si curentul si tensiune si putere ca nu degeaba fac fizica si 2 ani de elecrto-tehnica
Aceasta postare a fost editata de `dasa: 15 October 2014 - 08:45 PM
#3184
Postat 05 November 2014 - 08:26 PM
Acum manualul indica ulei siliconc, dar vroiam sa aflu si părerea utilizatorului.
După revizia generala, asta seara abia am finalizat asamblarea Fluxului meu si unul din diferențiale l-am umplut cu ulei. Celalalt cu vaselina. Cel cu ulei se mișca o idee mai greu fata de cel cu vaselina care se învârte extrem de ușor. Este drept ca si cel cu ulei este parca mai silențios.
Voi cum faceți? Ma interesează si comportamentul modelului, reacția sa de răspuns la comenzi si ținuta de drum.
Aștept părerile voastre avizate!
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3185
Postat 05 November 2014 - 09:22 PM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 05 November 2014 - 09:24 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#3186
Postat 09 November 2014 - 08:07 PM
Pentru ca ajungând acasa am măsurat voltajul acumulatorului si arata undeva la 4,7 volti. Pus pe statia de incarcare, aceasta a detectat imediat low voltage, refuzând sa il încarce. Asta înseamnă ca l-am pierdut, nu? Pa la revedere!!!!
Nu am făcut nimic spectaculos, nu salturi, nu backflip, doar bashing normal, pe iarba, criblura, asfalt si un pic piatra cubica....atât.
Nici macar nu am tras ca animalul de mașină....bateria este Turnigy 5.3 cu 50-100 C
Ma nedumerește rahatul asta de Bour, nu are monitorizare si lipo cutoff? A si inca ceva...la E Savage știam ca BEC-ul trage mai mult curent din bateria de pe partea dreapta. Așa este si aici la Blur?
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3187
Postat 09 November 2014 - 11:32 PM
intre timp cauta setarea de cut si la cat era lasat.
#3188
Postat 09 November 2014 - 11:47 PM
cand il pornesti nu iti numara celulele ?? adik nu beeb-aie de 4 ori??
baga http://www.castlecre...rs_ed_guide.pdf te invata cum sa il programezi fara computer.
Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 09 November 2014 - 11:51 PM
#3189
Postat 10 November 2014 - 03:55 AM
L-am luat second hand de la un amic, pe vremea aia nu stiam nimic despre "jucariile" astea, a fost uitat intr-o cutie foarte multi ani, tin minte ca mi-a spus la acel moment fabricatul dar acum nu pot sa mi-l amintesc. Sper ca daca gasesc fabricantul si modelul sa mai gasesc si piese pentru el.
Sunt foarte multi ani de atunci, se intampla prin 99-2000, era termic cu caroserie de onroad bmw z3. lucrez sa-l fac electric doar ca sa-l mai plimb o tura, de nostalgie.
Fisiere atasate
-
IMG_20141106_132711.jpg (86.72K)
Number of downloads: 51 -
IMG_20141106_132635.jpg (101K)
Number of downloads: 45 -
IMG_20141106_132719.jpg (109.87K)
Number of downloads: 39 -
IMG_20141106_132648.jpg (110.71K)
Number of downloads: 49
Aceasta postare a fost editata de AndreiTentean: 10 November 2014 - 03:58 AM
#3190
Postat 10 November 2014 - 09:06 AM
aiurica, la 09 November 2014 - 11:32 PM, a spus:
intre timp cauta setarea de cut si la cat era lasat.
Am făcut precum mi-ai spus...mi-a dat de trei ori mesajul short err pe afișaj, dar am reușit sa il păcălesc sa ia curent.
Asta pe setarea ni-mh.
L-am comutat apoi pe lipo. Acum i-am dat balansare si vad ca le-a balansat pe amândouă celulele la același valoare.
Voi încerca sa le încarc, apoi sa le descarc pana la 6,4 si abia apoi sa le pun in storage.
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3191
Postat 10 November 2014 - 12:50 PM
Ca recomandare, nu mai trage de baterii pana la zona de cut.Asta daca vrei sa le tii mai mult.
#3192
Postat 10 November 2014 - 01:51 PM
Arata nașpa de tot. O sa ies cam dintr-o ora sa vad ce si cum.
Incerc sa nu mai cobor așa la limita de cutoff.
Da ma enervează, pt ca este un model cu pretentii, vorba aia nu este o chinezărie de 2 lei, dă-o in mă-sa, e totuși HPI Flux HP, trebuia sa îmi dea cutoff imediat la pragul de 6,4 na fraiere!!!mai joaca-te daca poți!!!!
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3193
Postat 10 November 2014 - 06:16 PM
Super evoluție, super wheelie, super luuuungi spre deliciul copiilor.....
Dar la sfârșit acumulatorul stătea sa pocneasca, deformase si suportul acumulatorului de pe mașină, de abia l-am extras din suport. De cald era călduț ca o ceașcă de cafea calãie, dar de umflat se umflase mai mult ca data trecuta, crăcănând si mai mult carcasa.....
I-am spus Tatăl nostru si R.I.P si l-am pus dintr-o groapa făcută parca pentru el....
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3195
Postat 16 November 2014 - 03:00 AM
Am înțeles ca ar fi indicat, conservând, filtrând si asigurând fara probleme necesarul de tensiune pentru servo in orice situație.
Am înțeles ca se cuplează pe orice canal gol al receiver-ului.
Valoarea am înțeles ca ar fi de 4700 microfarazi dar tensiunea nu stiu sigur, probabil corelata cu tensiunea de lucru a ESC-ului.
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3196
Postat 16 November 2014 - 06:32 AM
Custom CNC parts GNS Racing
#3197
Postat 16 November 2014 - 09:48 AM
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3202
Postat 16 November 2014 - 04:34 PM
Pentru ca stiu ca BEC înseamnă battery eliminator circuit.
In ceea ce privește condensatorul cred ca valoarea buna ar fi undeva intre 4700-6000 microfarazi cu tensiune 12-16V.
Acum...pe un Savage Flux Hp se justifica montarea unui servo foarte puternic?
Practic ce castigi cu un servo foarte puternic?
Un servo performant, categoric este un servo rapid, dar un servo foarte puternic este indicat la crawling, la offroad viteza de reacție primează.
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3203
Postat 16 November 2014 - 04:49 PM
Daca pe savage nu se pune un servo puternic pe ce altceva sa pui???
Bec asigura acele fluctuatii de curent generate de cererea mare de curent a servourilor si nu numai....Un gap de curent poate duce la imposibilitatea receptorului de a functiona sau a servoului de asemenea. In momentul in care pui bec extern( ubec) elimini firul rosu ce intra in receptor de la esc.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 16 November 2014 - 04:49 PM
#3204
Postat 16 November 2014 - 05:59 PM
folosesc de ambele insa prefer sbec-ul, interferente reduse.
ubec-ul a trebuit sa il invelesc in staniol ca sa nu imi reduca raza de actiune a telecomenzii..
Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 16 November 2014 - 06:02 PM
#3205
Postat 17 November 2014 - 08:35 AM
Elimin firul roșu practic plusul care pleacă de la esc la receiver, rămânând doar minusul si semnalul.
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3206
Postat 17 November 2014 - 08:41 AM
Custom CNC parts GNS Racing
#3208
Postat 17 November 2014 - 11:12 AM
Tzicul, la 17 November 2014 - 11:08 AM, a spus:
noi vb de electrice cu bec-ul intern din esc anulat si pus unu extern..
mamba shit are problema asta din prima zi de lansare si o are si acuma..
#3209
Postat 17 November 2014 - 11:51 AM
Pe la 6s....nu cred ca are probleme