Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#3157
Postat 10 June 2014 - 07:15 PM
pe scurt...am avut bloc stricat... am luat camasa etc pus in bloc second, care e ok. Bun.
Deci carburatorul back to stock... e HPI F3.5.
Ok pornit, toate frumoase... scad din HSN... si scad si scad si nu are performante... pana dau de un loc unde hai sa zicem merge. La accelerare subita, parca ar avea prea mult, moare. Bun, LSN mai jos si mai jos si pana la urma moare ca nu are ce sa arda. Ma rog, LSN back. Pana am dat de un loc unde nu mai moare la accelerari, da brusc nu o i-a din loc. Hai ca merge. Relanti se regleaza dar si ala parca e prea sus, ca are un sunet foarte ciudat. Scad 1/12 din relanti moare, urc inapoi baraie.
Am incercat LSN HSN pana mi-au sarit capacele, am dat de un HSN optim unde avea sunetul ala super, dar naiba ca nu o lua din loc sau murea la relanti. Am ars 2 bujii... deci nu mai stiu ce sa ma fac cu el... :(
Da-ti-mi niste idei...
![Imagine postata](https://lh6.googleusercontent.com/-sk6WORCG8RI/UrVenzo6gBI/AAAAAAAATTU/31iR3rSgBqM/w350-h59-no/buggy.gif)
#3162
Postat 30 June 2014 - 09:05 AM
Recomandati-mi cu ce sa lipesc sticlotextolit. Modelul e mai jos.
Multumesc.
PS : primul prototip din sticlotextolit l-am lipit cu bison universal hobby glue. de la vibratii s-a dezlipit placa motor.
https://www.youtube....h?v=nkQc7rVdvEg
#3163
Postat 01 July 2014 - 09:00 PM
reciever R3WP de la Absima, rated 4.8 - 6.6V.
Acuma atata info.
Am 5x1.2V NIMH ce incarcat are ~6.8.
Am un servo Absima Combat Standard 22SG la sfarsit. Scrie ca lucreaza 4.8-6V. De vreo luna tot il alerg si nu am probleme cu el, dar in schimb am ars al doilea TowerPro 996R azi... :(
Intr-adevar la franare, e pus EPA la 80% si tot nu franeaza bine masina, dar totusi... e posibil sa il fi ars din cauza stall-ului?
Risc sa ard Combat-ul cu 6.8V?
Aceasta postare a fost editata de mihalyn90: 01 July 2014 - 09:00 PM
![Imagine postata](https://lh6.googleusercontent.com/-sk6WORCG8RI/UrVenzo6gBI/AAAAAAAATTU/31iR3rSgBqM/w350-h59-no/buggy.gif)
#3165
Postat 02 July 2014 - 12:52 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
![Imagine postata](http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/Kyosho+Mad+Force+Pro+Double+Shock-129-129239.jpg)
#3168
Postat 04 July 2014 - 05:42 AM
Din cäte stiu cele de la HPI sunt 21T la 14,4v
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3169
Postat 11 July 2014 - 10:37 PM
Multumesc!
#3170
Postat 11 July 2014 - 10:43 PM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 11 July 2014 - 10:43 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
![Imagine postata](http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/Kyosho+Mad+Force+Pro+Double+Shock-129-129239.jpg)
#3173
Postat 22 September 2014 - 08:08 PM
SkRuLL, la 22 September 2014 - 05:49 PM, a spus:
Se poate sa gasesti, daca nu sunt pentru Slash sau Rustler, trebuie sa fie in regula oricare set. Dar daca nu, gasesti la magazine de specialitate suruburi din inox sau cel putin inoxidabile.
stima,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#3174
Postat 23 September 2014 - 06:41 PM
#3178
Postat 01 October 2014 - 07:18 PM
stima,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#3180
Postat 01 October 2014 - 09:36 PM
Trebuie doar sa montezi amortizoarele, sa faci geometria modelului si sa setezi garda la sol conform manualului si n-ai de ce sa-ti faci griji. Sub greutatea modelului bineinteles ca n-o sa mai stea asa arcul.