Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#3094
Postat 07 May 2014 - 06:04 PM
2) da balansarea teoretic se face la fel
2S inseamna 2 legati in serie,
2P inseamna 2 legati in paralel
2S1P inseamna 2 in serie, si unul in paralel... dupa cunostintele mele
2 celule de 3.7V si unul la fel :)
presupunem cele 3 de 1000mAh
2S1P va avea, 7.2V si 2500mAh
#3095
Postat 07 May 2014 - 06:34 PM
mihalyn90, la 07 May 2014 - 06:04 PM, a spus:
2P inseamna 2 legati in paralel
2S1P inseamna 2 in serie, si unul in paralel... dupa cunostintele mele
2 celule de 3.7V si unul la fel :)
presupunem cele 3 de 1000mAh
2S1P va avea, 7.2V si 2500mAh
2s1p sunt 2 celule in serie.. daca fiecare celula are 1000mah pack-ul v-a avea 1000mah si 7.4v
2s2p sunt 2 celule in serie si fiecare celula este dublata, adik sunt 4 celule -> 2000mah 7.4v
2s3p sunt 2 celule in serie si fiecare celula este triplata, adik sunt 6 celule-> 3000mah 7.4v
concluzia e : 2s1p ai 2 celule ce se balanseaza individual ..
2s2p ai 4 celule ce se balanseaza k media dintre cele 2-a puse in paralel, daca nu sunt identice celulele pot aparea diferente mari la cicluri descarcare/incarcare..
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 07 May 2014 - 06:38 PM
#3096
Postat 07 May 2014 - 06:41 PM
george123, la 07 May 2014 - 05:34 PM, a spus:
2)Acumulatorii cu 2s1p se incarca altfel fata de 2s?
1p e k 0 dupa virgula..
deci cei 2 acc sunt identici si la fel. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
#3097
Postat 08 May 2014 - 08:27 AM
-daca sunteti informati gresit sau daca nu sunteti siguri de informatii...
-raspunsurile care incep cu "parerea mea" sau "eu stiu ca" si "eu mi-am facut" nu sunt tocmai sfaturi pertinente care pot ajuta, ba mai mult pot incurca un incepator sau chiar mai rau!!!
#3099
Postat 14 May 2014 - 09:22 PM
Eu personal capacitoarele le folosesc pentru deparazitare, sau pentru a sustine energia cat timp are timp peak-ul de la pornirea unui motor.
DEci... practic da, teoretic da, ca recomandare, nu :)
E simplu, capacitoarele au descarcare foarte rapida, incarcare foarte lenta. Ca urmare, nu se pot folosi.
Sa nu uitam ca self-discharge-ul e si el destul de mare.
In concluzie, da se poate, dar nu merita, din cauza ca pretul e mult mai piperat.
Aici un articol despre ele
#3100
Postat 14 May 2014 - 09:45 PM
mihalyn90, la 14 May 2014 - 09:22 PM, a spus:
Eu personal capacitoarele le folosesc pentru deparazitare, sau pentru a sustine energia cat timp are timp peak-ul de la pornirea unui motor.
DEci... practic da, teoretic da, ca recomandare, nu :)
E simplu, capacitoarele au descarcare foarte rapida, incarcare foarte lenta. Ca urmare, nu se pot folosi.
Sa nu uitam ca self-discharge-ul e si el destul de mare.
In concluzie, da se poate, dar nu merita, din cauza ca pretul e mult mai piperat.
Aici un articol despre ele
mersi mult
#3101
Postat 14 May 2014 - 09:51 PM
mihalyn90, la 14 May 2014 - 09:22 PM, a spus:
Eu personal capacitoarele le folosesc pentru deparazitare, sau pentru a sustine energia cat timp are timp peak-ul de la pornirea unui motor.
DEci... practic da, teoretic da, ca recomandare, nu :)
E simplu, capacitoarele au descarcare foarte rapida, incarcare foarte lenta. Ca urmare, nu se pot folosi.
Sa nu uitam ca self-discharge-ul e si el destul de mare.
In concluzie, da se poate, dar nu merita, din cauza ca pretul e mult mai piperat.
Aici un articol despre ele
mersi mult
#3103
Postat 15 May 2014 - 02:50 PM
HpiTrophyRc, la 15 May 2014 - 02:39 PM, a spus:
Stiam ca nu se poate asigura o bicicleta la noi in tara, cu atat mai putin un automodel.
Subiectul e interesant totusi, in ce conditii si-a asigurat prietenul tau bicicleta:
- La ce asigurator?
- Cat il costa pe an?
- La ce valoare a fost asigurata?
- Asigurata pentru ce anume? Furt, accident, vandalizare...?
- Care sunt conditiile - de exemplu o lasa pe strada si i-o fura, si primeste banii inapoi, sau doar in cazul in care ii este furata din casa/curte?
#3105
Postat 15 May 2014 - 03:50 PM
ovidiugm, la 15 May 2014 - 02:50 PM, a spus:
Subiectul e interesant totusi, in ce conditii si-a asigurat prietenul tau bicicleta:
- La ce asigurator?
- Cat il costa pe an?
- La ce valoare a fost asigurata?
- Asigurata pentru ce anume? Furt, accident, vandalizare...?
- Care sunt conditiile - de exemplu o lasa pe strada si i-o fura, si primeste banii inapoi, sau doar in cazul in care ii este furata din casa/curte?
Nu stiu foarte multe detalii ca asta a fost mai de mult, dar stiu ca era asigurata doar in perimetrul casei si in curte, in caz de furt. Trebuia sa plateasca 0.3% din valoarea bicicletei in fiecare luna.
GO .28
Hpi F3.5
Sprint 2 flux
#3106
Postat 15 May 2014 - 03:53 PM
HpiTrophyRc, la 15 May 2014 - 03:50 PM, a spus:
Aaa, asta e altceva, asa se poate si asigura si automodelul, impreuna cu orice alt bun din casa si din curte.
#3108
Postat 19 May 2014 - 02:07 PM
Am cautat eu ceva pe forum, dar nu am reusit sa dau de ceva care sa ma lumineze sau nu am stiut eu sa caut destul de bine. As dori sa pun pe masinuta mea nitro doua leduri (faruri),poate mai tarziu si stopuri. Telecomanda dispune de 3 canale, deci unul sta degeaba si as vrea sa il folosesc pentru aprinderea/stingerea farurilor. Pe masinuta am acumulator de 6 V (1600mAh). Daca ma poate ajuta cineva in acest sens, eventual explicat ca unui profan in electronica. Multumesc anticipat.Scuze daca exista intrebarea/raspunsul dar eu nu am gasit.
HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina
AERO
Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
#3111
Postat 19 May 2014 - 04:41 PM
mihalyn90, la 19 May 2014 - 04:24 PM, a spus:
X-ul ala din rezervor, se poate taia? ma incurca la incarcare rau de tot si daca ma duc la competitie...
http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/WP_20140519_17_20_53_Pro1_zps188537e7.jpg
CE X?
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#3112
Postat 19 May 2014 - 04:52 PM
Fisiere atasate
-
WP_20140519_17_20_53_Pro1_zps188537e7.jpg (24.1K)
Number of downloads: 30
#3113
Postat 19 May 2014 - 04:58 PM
e.cata, la 19 May 2014 - 03:10 PM, a spus:
Nu merge doar asa, am incercat si eu. Trebuie un circuit de comanda, stiu ca le facea user-ul DigitAll, ia legatura cu el
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#3114
Postat 19 May 2014 - 05:05 PM
#3115
Postat 20 May 2014 - 07:49 AM
Ma refer la diferenta dintre un amortizor clasic din plastic, naylon pentru un MT, echipat standard cu oringuri P3, ulei siliconic de vascozitate 30 si un amortizor din aluminiu, echipat cu aceleasi oringuri P3,acelasi ulei siliconic. Pe cel clasic il pot comprima si se destinde singur fara probleme, pe cand cel de aluminiu nu il pot comprima nici macar 1 cm. Daca il reglez astfel incat sa ia aer si sa se poata comprima macar 1-1,5mm nu mai revine dupa comprimare, ramane in pozitia de comprimare, destinderea lui facandu-se exclusiv in baza actiunii arcului.
Aceste amortizoare de aluminiu sunt numai pentru asfalt? Pentru ca la duritatea lor suspensia devine foarte rigida, improprie pentru offroad.
Mentionez ca am incercat si alte vascozitati de uleiuri in amortizoarele stock de plastic, in toate cazurile tija revenind dupa comprimare, mai lent sau mai rapid dupa caz. Adica un comportament similar unui amortizor adevarat de automobil.
Astea de aluminiu parca le sudezi tija de corp cand le incarci full.
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3116
Postat 20 May 2014 - 08:25 AM
master, la 20 May 2014 - 07:49 AM, a spus:
Ma refer la diferenta dintre un amortizor clasic din plastic, naylon pentru un MT, echipat standard cu oringuri P3, ulei siliconic de vascozitate 30 si un amortizor din aluminiu, echipat cu aceleasi oringuri P3,acelasi ulei siliconic. Pe cel clasic il pot comprima si se destinde singur fara probleme, pe cand cel de aluminiu nu il pot comprima nici macar 1 cm. Daca il reglez astfel incat sa ia aer si sa se poata comprima macar 1-1,5mm nu mai revine dupa comprimare, ramane in pozitia de comprimare, destinderea lui facandu-se exclusiv in baza actiunii arcului.
Aceste amortizoare de aluminiu sunt numai pentru asfalt? Pentru ca la duritatea lor suspensia devine foarte rigida, improprie pentru offroad.
Mentionez ca am incercat si alte vascozitati de uleiuri in amortizoarele stock de plastic, in toate cazurile tija revenind dupa comprimare, mai lent sau mai rapid dupa caz. Adica un comportament similar unui amortizor adevarat de automobil.
Astea de aluminiu parca le sudezi tija de corp cand le incarci full.
Tija amortizorului in sine NU trebuie sa revina daca amortizorul nu este echipat cu un arc. Rolul lui principal, care il deduci si din denumire este sa reduca momentul miscarii in sus a bratelor, si revenirea acestora in pozitia normala (bound-rebound). Daca tija amortizorului iese din acesta si ajunge in pozitia initiala neajutat, inseamna ca nu este umplut corect, sau are aer in interior. Pentru a reduce rigiditatea, folosesti un ulei de vascozitate mica, combinat cu arcuri mai moi.
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#3117
Postat 20 May 2014 - 08:46 AM
o sa spargi garniturile daca te mai dai cu el asa sau o sa pocneasca capacul.
vezi tutoriale pe net si vezi cum trebuie sa umpli cu ulei un amortizor, cu ventilatie sau fara.Amortizorul nu trebuie sa opuna forta f mare.Cand o face, nu e corect facut si mai trebuie eliberat ulei.Repet, vezi tutoriale cum sa faci asta.
bafta
#3118
Postat 20 May 2014 - 08:46 AM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 20 May 2014 - 08:47 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#3119
Postat 20 May 2014 - 08:49 AM
Tzicul, la 20 May 2014 - 08:46 AM, a spus:
Nu au toate "basica". Cele cu gauri in piston, cum au savage stoc, baja si altele poate nu au. Diferenta mai mare sau mai mica intre volume o fac numarul de gauri in piston, care ofera o opunere mai mare sau mai mica, combinat cu vascozitatea uleiului!
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#3120
Postat 20 May 2014 - 08:56 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide