Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#3091 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 07 May 2014 - 11:17 AM

pai nu se prind linkurile pe ele?
0

#3092 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 07 May 2014 - 11:23 AM

Vezi postareaaiurica, la 07 May 2014 - 11:17 AM, a spus:

pai nu se prind linkurile pe ele?




nope...
mai fac o baie!
0

#3093 Useril este offline   george123 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 02-March 14

Postat 07 May 2014 - 05:34 PM

1)Care acumulatori sunt mai buni aia care au 2s1p sau doar 2s?
2)Acumulatorii cu 2s1p se incarca altfel fata de 2s?
0

#3094 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 07 May 2014 - 06:04 PM

1) dupa stiinta mea, 2S e mai stabil!
2) da balansarea teoretic se face la fel


2S inseamna 2 legati in serie,
2P inseamna 2 legati in paralel

2S1P inseamna 2 in serie, si unul in paralel... dupa cunostintele mele

2 celule de 3.7V si unul la fel :)

presupunem cele 3 de 1000mAh

2S1P va avea, 7.2V si 2500mAh
Imagine postata
0

#3095 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 07 May 2014 - 06:34 PM

Vezi postareamihalyn90, la 07 May 2014 - 06:04 PM, a spus:

2S inseamna 2 legati in serie,
2P inseamna 2 legati in paralel

2S1P inseamna 2 in serie, si unul in paralel... dupa cunostintele mele

2 celule de 3.7V si unul la fel :)

presupunem cele 3 de 1000mAh

2S1P va avea, 7.2V si 2500mAh


2s1p sunt 2 celule in serie.. daca fiecare celula are 1000mah pack-ul v-a avea 1000mah si 7.4v
2s2p sunt 2 celule in serie si fiecare celula este dublata, adik sunt 4 celule -> 2000mah 7.4v
2s3p sunt 2 celule in serie si fiecare celula este triplata, adik sunt 6 celule-> 3000mah 7.4v
concluzia e : 2s1p ai 2 celule ce se balanseaza individual ..
2s2p ai 4 celule ce se balanseaza k media dintre cele 2-a puse in paralel, daca nu sunt identice celulele pot aparea diferente mari la cicluri descarcare/incarcare..

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 07 May 2014 - 06:38 PM

mai fac o baie!
0

#3096 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 07 May 2014 - 06:41 PM

Vezi postareageorge123, la 07 May 2014 - 05:34 PM, a spus:

1)Care acumulatori sunt mai buni aia care au 2s1p sau doar 2s?
2)Acumulatorii cu 2s1p se incarca altfel fata de 2s?


1p e k 0 dupa virgula..
deci cei 2 acc sunt identici si la fel. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
mai fac o baie!
0

#3097 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 08 May 2014 - 08:27 AM

NU MAI RASPUNDETI IN ACEASTA RUBRICA...
-daca sunteti informati gresit sau daca nu sunteti siguri de informatii...
-raspunsurile care incep cu "parerea mea" sau "eu stiu ca" si "eu mi-am facut" nu sunt tocmai sfaturi pertinente care pot ajuta, ba mai mult pot incurca un incepator sau chiar mai rau!!!

0

#3098 Useril este offline   `dasa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 349
  • Inregistrat: 14-March 12
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Auto
    Navo
    Robotica
    Arduino

Postat 14 May 2014 - 09:11 PM

Am si eu o intrebare.
Se pot folosi condensatori de putere in loc de acumulatori?
0

#3099 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 14 May 2014 - 09:22 PM

Mi-e frica sa raspund, dar totusi o fac ca am ceva experienta cu ei.
Eu personal capacitoarele le folosesc pentru deparazitare, sau pentru a sustine energia cat timp are timp peak-ul de la pornirea unui motor.



DEci... practic da, teoretic da, ca recomandare, nu :)

E simplu, capacitoarele au descarcare foarte rapida, incarcare foarte lenta. Ca urmare, nu se pot folosi.

Sa nu uitam ca self-discharge-ul e si el destul de mare.

In concluzie, da se poate, dar nu merita, din cauza ca pretul e mult mai piperat.

Aici un articol despre ele
Imagine postata
0

#3100 Useril este offline   `dasa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 349
  • Inregistrat: 14-March 12
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Auto
    Navo
    Robotica
    Arduino

Postat 14 May 2014 - 09:45 PM

Vezi postareamihalyn90, la 14 May 2014 - 09:22 PM, a spus:

Mi-e frica sa raspund, dar totusi o fac ca am ceva experienta cu ei.
Eu personal capacitoarele le folosesc pentru deparazitare, sau pentru a sustine energia cat timp are timp peak-ul de la pornirea unui motor.



DEci... practic da, teoretic da, ca recomandare, nu :)

E simplu, capacitoarele au descarcare foarte rapida, incarcare foarte lenta. Ca urmare, nu se pot folosi.

Sa nu uitam ca self-discharge-ul e si el destul de mare.

In concluzie, da se poate, dar nu merita, din cauza ca pretul e mult mai piperat.

Aici un articol despre ele

mersi mult
0

#3101 Useril este offline   `dasa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 349
  • Inregistrat: 14-March 12
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Auto
    Navo
    Robotica
    Arduino

Postat 14 May 2014 - 09:51 PM

Vezi postareamihalyn90, la 14 May 2014 - 09:22 PM, a spus:

Mi-e frica sa raspund, dar totusi o fac ca am ceva experienta cu ei.
Eu personal capacitoarele le folosesc pentru deparazitare, sau pentru a sustine energia cat timp are timp peak-ul de la pornirea unui motor.



DEci... practic da, teoretic da, ca recomandare, nu :)

E simplu, capacitoarele au descarcare foarte rapida, incarcare foarte lenta. Ca urmare, nu se pot folosi.

Sa nu uitam ca self-discharge-ul e si el destul de mare.

In concluzie, da se poate, dar nu merita, din cauza ca pretul e mult mai piperat.

Aici un articol despre ele

mersi mult
0

#3102 Useril este offline   HpiTrophyRc 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 21-March 13
  • Gender:Male

Postat 15 May 2014 - 02:39 PM

Se poate face asigurare pentru un automodel? Am un prieten care si-a asigurat bicicleta, nu vad de ce la o masinuta nu s-ar putea...
RB .12
GO .28
Hpi F3.5
Sprint 2 flux
0

#3103 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 May 2014 - 02:50 PM

Vezi postareaHpiTrophyRc, la 15 May 2014 - 02:39 PM, a spus:

Am un prieten care si-a asigurat bicicleta, nu vad de ce la o masinuta nu s-ar putea...

Stiam ca nu se poate asigura o bicicleta la noi in tara, cu atat mai putin un automodel.
Subiectul e interesant totusi, in ce conditii si-a asigurat prietenul tau bicicleta:
- La ce asigurator?
- Cat il costa pe an?
- La ce valoare a fost asigurata?
- Asigurata pentru ce anume? Furt, accident, vandalizare...?
- Care sunt conditiile - de exemplu o lasa pe strada si i-o fura, si primeste banii inapoi, sau doar in cazul in care ii este furata din casa/curte?
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#3104 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 15 May 2014 - 03:03 PM

Brokerii iti fac asigurare teoretic pe tot ce vrei... tot... doar ca... nu mai vezi tu despagubiri...

La cum facem noi bash, iti poti inchipui ce ar insemna un full CASCO?

O data la saptamana, set rulmenti, bascule, bumpere, caroserie.
Imagine postata
0

#3105 Useril este offline   HpiTrophyRc 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 21-March 13
  • Gender:Male

Postat 15 May 2014 - 03:50 PM

Vezi postareaovidiugm, la 15 May 2014 - 02:50 PM, a spus:

Stiam ca nu se poate asigura o bicicleta la noi in tara, cu atat mai putin un automodel.
Subiectul e interesant totusi, in ce conditii si-a asigurat prietenul tau bicicleta:
- La ce asigurator?
- Cat il costa pe an?
- La ce valoare a fost asigurata?
- Asigurata pentru ce anume? Furt, accident, vandalizare...?
- Care sunt conditiile - de exemplu o lasa pe strada si i-o fura, si primeste banii inapoi, sau doar in cazul in care ii este furata din casa/curte?

Nu stiu foarte multe detalii ca asta a fost mai de mult, dar stiu ca era asigurata doar in perimetrul casei si in curte, in caz de furt. Trebuia sa plateasca 0.3% din valoarea bicicletei in fiecare luna.
RB .12
GO .28
Hpi F3.5
Sprint 2 flux
0

#3106 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 May 2014 - 03:53 PM

Vezi postareaHpiTrophyRc, la 15 May 2014 - 03:50 PM, a spus:

Nu stiu foarte multe detalii ca asta a fost mai de mult, dar stiu ca era asigurata doar in perimetrul casei si in curte, in caz de furt. Trebuia sa plateasca 0.3% din valoarea bicicletei in fiecare luna.

Aaa, asta e altceva, asa se poate si asigura si automodelul, impreuna cu orice alt bun din casa si din curte.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#3107 Useril este offline   HpiTrophyRc 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 21-March 13
  • Gender:Male

Postat 15 May 2014 - 03:56 PM

Vezi postareaovidiugm, la 15 May 2014 - 03:53 PM, a spus:

Aaa, asta e altceva, asa se poate si asigura si automodelul, impreuna cu orice alt bun din casa si din curte.

Exact, era asigurat cu celelalte bunuri
RB .12
GO .28
Hpi F3.5
Sprint 2 flux
0

#3108 Useril este offline   Radubv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 740
  • Inregistrat: 09-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Aero-Auto RC.

Postat 19 May 2014 - 02:07 PM

Salut,

Am cautat eu ceva pe forum, dar nu am reusit sa dau de ceva care sa ma lumineze sau nu am stiut eu sa caut destul de bine. As dori sa pun pe masinuta mea nitro doua leduri (faruri),poate mai tarziu si stopuri. Telecomanda dispune de 3 canale, deci unul sta degeaba si as vrea sa il folosesc pentru aprinderea/stingerea farurilor. Pe masinuta am acumulator de 6 V (1600mAh). Daca ma poate ajuta cineva in acest sens, eventual explicat ca unui profan in electronica. Multumesc anticipat.Scuze daca exista intrebarea/raspunsul dar eu nu am gasit.
AUTO

HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina

AERO

Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
0

#3109 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 19 May 2014 - 03:10 PM

te ajuta. http://led.linear1.org/led.wiz
mai fac o baie!
0

#3110 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 19 May 2014 - 04:24 PM

Olaaaaaaaaaa :D


X-ul ala din rezervor, se poate taia? ma incurca la incarcare rau de tot si daca ma duc la competitie...
http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/WP_20140519_17_20_53_Pro1_zps188537e7.jpg
Imagine postata
0

#3111 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 19 May 2014 - 04:41 PM

Vezi postareamihalyn90, la 19 May 2014 - 04:24 PM, a spus:

Olaaaaaaaaaa :D


X-ul ala din rezervor, se poate taia? ma incurca la incarcare rau de tot si daca ma duc la competitie...
http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/WP_20140519_17_20_53_Pro1_zps188537e7.jpg

CE X?
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#3112 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 19 May 2014 - 04:52 PM

iiiiiiiiiiiiiiiiix ala cu rosu acolo :D

Fisiere atasate


Imagine postata
0

#3113 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 May 2014 - 04:58 PM

Vezi postareae.cata, la 19 May 2014 - 03:10 PM, a spus:


Nu merge doar asa, am incercat si eu. Trebuie un circuit de comanda, stiu ca le facea user-ul DigitAll, ia legatura cu el
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3114 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 19 May 2014 - 05:05 PM

In legatura cu ledurile eu intotdeauna le conduceam prin jonctiune, unde foloseam un simplu tranzistor, ca urmare, driver-ul, in cazul de fata receptorul, nu facea mult doar aplica vreo 20mA pe tranzistor, iar tranzistorul prelua din baterie totul necesar, iar la 6V in paralel poti lega doua leduri cu doua rezistente e ~500 ohmi...
Imagine postata
0

#3115 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 20 May 2014 - 07:49 AM

Diferenta sesizabila
Ma refer la diferenta dintre un amortizor clasic din plastic, naylon pentru un MT, echipat standard cu oringuri P3, ulei siliconic de vascozitate 30 si un amortizor din aluminiu, echipat cu aceleasi oringuri P3,acelasi ulei siliconic. Pe cel clasic il pot comprima si se destinde singur fara probleme, pe cand cel de aluminiu nu il pot comprima nici macar 1 cm. Daca il reglez astfel incat sa ia aer si sa se poata comprima macar 1-1,5mm nu mai revine dupa comprimare, ramane in pozitia de comprimare, destinderea lui facandu-se exclusiv in baza actiunii arcului.
Aceste amortizoare de aluminiu sunt numai pentru asfalt? Pentru ca la duritatea lor suspensia devine foarte rigida, improprie pentru offroad.
Mentionez ca am incercat si alte vascozitati de uleiuri in amortizoarele stock de plastic, in toate cazurile tija revenind dupa comprimare, mai lent sau mai rapid dupa caz. Adica un comportament similar unui amortizor adevarat de automobil.
Astea de aluminiu parca le sudezi tija de corp cand le incarci full.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#3116 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 20 May 2014 - 08:25 AM

Vezi postareamaster, la 20 May 2014 - 07:49 AM, a spus:

Diferenta sesizabila
Ma refer la diferenta dintre un amortizor clasic din plastic, naylon pentru un MT, echipat standard cu oringuri P3, ulei siliconic de vascozitate 30 si un amortizor din aluminiu, echipat cu aceleasi oringuri P3,acelasi ulei siliconic. Pe cel clasic il pot comprima si se destinde singur fara probleme, pe cand cel de aluminiu nu il pot comprima nici macar 1 cm. Daca il reglez astfel incat sa ia aer si sa se poata comprima macar 1-1,5mm nu mai revine dupa comprimare, ramane in pozitia de comprimare, destinderea lui facandu-se exclusiv in baza actiunii arcului.
Aceste amortizoare de aluminiu sunt numai pentru asfalt? Pentru ca la duritatea lor suspensia devine foarte rigida, improprie pentru offroad.
Mentionez ca am incercat si alte vascozitati de uleiuri in amortizoarele stock de plastic, in toate cazurile tija revenind dupa comprimare, mai lent sau mai rapid dupa caz. Adica un comportament similar unui amortizor adevarat de automobil.
Astea de aluminiu parca le sudezi tija de corp cand le incarci full.



Tija amortizorului in sine NU trebuie sa revina daca amortizorul nu este echipat cu un arc. Rolul lui principal, care il deduci si din denumire este sa reduca momentul miscarii in sus a bratelor, si revenirea acestora in pozitia normala (bound-rebound). Daca tija amortizorului iese din acesta si ajunge in pozitia initiala neajutat, inseamna ca nu este umplut corect, sau are aer in interior. Pentru a reduce rigiditatea, folosesti un ulei de vascozitate mica, combinat cu arcuri mai moi.




BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#3117 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 20 May 2014 - 08:46 AM

daca nu il poti comprima nici m acar un cm, cu siguranta nu l-ai facut cum trebuie.
o sa spargi garniturile daca te mai dai cu el asa sau o sa pocneasca capacul.
vezi tutoriale pe net si vezi cum trebuie sa umpli cu ulei un amortizor, cu ventilatie sau fara.Amortizorul nu trebuie sa opuna forta f mare.Cand o face, nu e corect facut si mai trebuie eliberat ulei.Repet, vezi tutoriale cum sa faci asta.
bafta
0

#3118 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 May 2014 - 08:46 AM

Orice amortizor ar trebui sa aiba o "basica" de cauciuc inauntru, pentru a prelua diferenta de volume dintre tija inauntru/tija scoasa. Daca nu exista, e normal sa nu poti apasa pe arc, nu are cine sa preia aceasta diferenta, daca tii cont ca uleiul este incompresibil, iar aluminiul nu se deformeaza deloc!

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 20 May 2014 - 08:47 AM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3119 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 20 May 2014 - 08:49 AM

Vezi postareaTzicul, la 20 May 2014 - 08:46 AM, a spus:

Orice amortizor ar trebui sa aiba o "basica" de cauciuc inauntru, pentru a prelua diferenta de volume dintre tija inauntru/tija scoasa. Daca nu exista, e normal sa nu poti apasa pe arc, nu are cine sa preia aceasta diferenta, daca tii cont ca uleiul este incompresibil, iar aluminiul nu se deformeaza deloc!


Nu au toate "basica". Cele cu gauri in piston, cum au savage stoc, baja si altele poate nu au. Diferenta mai mare sau mai mica intre volume o fac numarul de gauri in piston, care ofera o opunere mai mare sau mai mica, combinat cu vascozitatea uleiului!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#3120 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 May 2014 - 08:56 AM

Vorbim de lucruri diferite. Gaurile sunt, intr-adevar, pentru a defini "rezistenta" amortizorului. Asta nu modifica un principiu fizic, cum ca nu poti "baga" mai mult metal intr-un volum fix! Probabil ca o carcasa de plastic are un anumit grad de deformare, iar cel de aluminiu nu, de aceea si diferenta de functionare descrisa mai sus.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

22 useri citesc topicul
0 membri, 22 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro