Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#2581 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 17 July 2012 - 08:25 AM

Pai clar, masina va patina pe loc. Dar am vazut o masina 1/10 cu motor... naiba stie, probabil cel putin 27T, cu roti de plastic dur, e drept destul de late, care accelereaza, asa, mai cu mila, si e o aventura sa o bagi in derapaj.
USER BANNED BY ADMIN
0

#2582 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 17 July 2012 - 09:17 AM

Stai fara griji ca eu am mers cu motor de 20T brushed, iar geicsu cu motor parca de 35T.Si au rulat perfect pe pista de la IMGB
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#2583 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 July 2012 - 12:17 PM

"La drift am o singura pretentie de la motor, acceleratia 0-maxim cu roti de drift (de plastic) sa fie instant. Dar instant. Fara limitare de putere, fara cog."

Pai poti sa faci asta...iei un motor cu senzor un esc care sa stie exponentiala acceleratia (sau telecomanda) si rezolvi problema, numai ca astea sunt optiuni care o sa le vezi pe putine esc-uri.Exista si esc-uri fara senzor care stiu (Castle Creation) dar pentru un rezultat exact cum vrei tu iti trebuie unul cu senzor.

Desi am pus si tekin pe masina..la drift nu mergeam mai bine decat cu un Castle Creation (Sidewinder 2)care sa zicem era inferior.Oricum principalul tau scop e sa rupi aderenta(aici un motor de cuplu te ajuta mai mult)...nu sa ai viteza maxima mare.

Oricum la drift din ce am observat cea mai buna imbunatatire a fost cand m-am dat cu un sasiu de touring, pentru ca fiind facut pentru competitii si reglajele au devenit multiple, fara jocuri si alte probleme.....pastrand aceeasi motorizare.Acum si kiturile Yokomo sunt kituri facute la calitate de masini de touring de competitie....d-aia si pretul respectiv(ma refer la cele de varf).

Aceasta postare a fost editata de Alfa: 18 July 2012 - 12:21 PM

Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#2584 Useril este offline   meshgheru_andu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 58
  • Inregistrat: 25-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 21 July 2012 - 07:44 PM

Buna Seara! Am cumparat de la cineva un receiver,dar nu am gasit nicaieri pe net manualul la acesta.
Ma puteti ajuta sa vad unde se conecteaza bateria si canalele?

Atasez imaginea cu receiverul.

Fisiere atasate


Incepator in ale modelismului!
Blogul personal
0

#2585 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 21 July 2012 - 08:07 PM

Pai sint marcate canalele 1, 2 si 3 pe el din cite vad

Pentru auto 1 = servo directie, 2 = esc, alimentarea vine de la esc
USER BANNED BY ADMIN
0

#2586 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 21 July 2012 - 08:11 PM

Alfa: foarte corect, vreau sa rup aderenta instant, nu ma intereseaza sa prind 80 la ora. Dar am vazut brushed de 27T si nu m-a impresionat deloc. Poate nu era raportul corect de pinioane. Pe de alta parte daca te-ai uitat la cum pleaca m18-le (ma rog, motorul, ca masina derapeaza) meu de pe loc (cu brushless)... asa vreau sa mearga. In masura in care se poate la greutatea unui 1:10, care-i de vrei 3 ori pe-atita.

Acusica o sa am un tt-01 cu ceva de gen brushed 20T si o sa vad daca ma, in lipsa de alt cuvint, satisface.
USER BANNED BY ADMIN
0

#2587 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 23 July 2012 - 05:32 PM

Decat un tt-01, mai bine ai lua de pe forum un Serpent S400 cu tot cu variator, motor, caroserii etc la 600 lei. Diferenta intre un entry lever ca tt-01 si serpent e ca de la cer la pamant in ceea ce priveste materialele si modul de asamblare.

Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 23 July 2012 - 05:32 PM

0

#2588 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 25 July 2012 - 07:52 AM

Imi trebuie strict pentru drift in parcare. Mi-a venit tt-ul si pentru ce vreau eu e brici (20T e un inceput bun), nu are rost sa chinui un sasiu de concurs prin praf si inerentele pietricele. Da, tt are un joc la directie/suspensie de stai si te minunezi si chiar daca-i triplezi valoarea schimbind tot ce se poate schimba tot nu iese sasiu de concurs. Diferenta de bani imi trebe pt. accu si diverse maruntisuri.
USER BANNED BY ADMIN
0

#2589 Useril este offline   meshgheru_andu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 58
  • Inregistrat: 25-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 31 July 2012 - 10:31 PM

Nu ma pricep la statii radio,asa ca vin cu o intrebare.

Daca am o statie de 40mhz si ii schimb cristalul,ii pun unul de 27mhz o sa fie vreo problema?
Incepator in ale modelismului!
Blogul personal
0

#2590 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 31 July 2012 - 10:33 PM

Vezi postareameshgheru_andu, la 31 July 2012 - 10:31 PM, a spus:

Nu ma pricep la statii radio,asa ca vin cu o intrebare.

Daca am o statie de 40mhz si ii schimb cristalul,ii pun unul de 27mhz o sa fie vreo problema?

Una mica: nu va merge.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#2591 Useril este offline   meshgheru_andu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 58
  • Inregistrat: 25-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 31 July 2012 - 11:00 PM

Poti detalia putin? Care ar fi incovenientele..
Incepator in ale modelismului!
Blogul personal
0

#2592 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 July 2012 - 11:08 PM

Vezi postareameshgheru_andu, la 31 July 2012 - 11:00 PM, a spus:

Care ar fi incovenientele..

Dupa cum a zis si Radu, singurul inconvenient ar fi...ca nu ar merge :yahoo:.

Statia e proiectata sa mearga intr-o anume frecventa (componente calculate in functie de acea frecventa, lungime de banda etc).

Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 31 July 2012 - 11:10 PM

Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#2593 Useril este offline   meshgheru_andu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 58
  • Inregistrat: 25-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 31 July 2012 - 11:10 PM

Ok,am inteles! Nu se poate,asta e.
Incepator in ale modelismului!
Blogul personal
0

#2594 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 03 August 2012 - 02:54 PM

Cum se verifica curelele la un Short Course 4x4 de la Team Associated ? Daca sunt prea stranse sau slabite ? Nu arata sau nu gasesc in manual.
Fan Nokia.
0

#2595 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 03 August 2012 - 04:08 PM

Daca masina este noua, ai in manual pozitiile intinzatoarelor, daca nu este noua o poti intinde pana observi ca incepe sa creasca temperatura la motor cand te dai cu ea. Oricum daca o pui putin mai intinsa decat ar trebui nu se intampla nimic :blink:
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#2596 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 03 August 2012 - 05:00 PM

Si pentru asta trebuie sa desfac toata partea care tine de carcasa diferentialului ? Sau acolo unde se prinde motorul ? O sa mai studiez manualul, poate este diferit la SC18 fata de SC10.
Fan Nokia.
0

#2597 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 03 August 2012 - 08:38 PM

Manualul e cel mai destept, dar tre sa lasi putin lenea :drinks:
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#2598 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 05 August 2012 - 09:20 AM

De unde vine diferenta de kV la motoare brushless cu acelasi T?

De exemplu la 13.5T am vazut motoare intre 2500 si 3500kV. Sa inteleg ca cele cu kV mai mare au magneti mai puternici sau...?

Si sa inteleg ca degeaba se da rotund un motor cu putini T, pina nu te uiti citi kV (si citi W) are nu prea iti dai seama ce poate?

(Sau invers ma intereseaza un motor pe la 3500kV. Astia ii scoate de ex. un inix de 9.5T sau un tekin de 13.5T)

Aceasta postare a fost editata de DanB: 05 August 2012 - 09:24 AM

USER BANNED BY ADMIN
0

#2599 Useril este offline   icepatoru' 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 304
  • Inregistrat: 15-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 August 2012 - 07:11 PM

Cine are sa imi dea si mie imprumut un motor 540L 3000kv? Vreau sa testez un esc 1:8.

Aceasta postare a fost editata de icepatoru': 09 August 2012 - 07:11 PM

0

#2600 Useril este offline   vladutleon 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 27-July 07
  • Gender:Male
  • Location:barlad

Postat 09 August 2012 - 08:38 PM

salutare .. am si eu nevoie de ajutor am un TF -5 si am o problema cu el nu merge drept .. ori trage stanga ori dreapta ... cred ca e de la directie .. m am chinuit sa o intrept si degeaba :D(
0

#2601 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 09 August 2012 - 09:45 PM

Trage in aceeasi parte sau unde vrea el?

Trim de pe statie, cu multa finete?

Statie cu setare de expo?

Directia se misca liber, nu agata niciunde?

Cauze sint multe
USER BANNED BY ADMIN
0

#2602 Useril este offline   vladutleon 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 27-July 07
  • Gender:Male
  • Location:barlad

Postat 09 August 2012 - 09:51 PM

pai statia e cea de baza de la perfex e pe 27 Mhz
nu prea are ea fiente cand umblam eu din trimer ori se misca dreapta ori stanga never nu a mers drept cat de putin as da eu am schimbat si servo si nimik eu de la ea am crezut ca e o prob

Vezi postareaDanB, la 09 August 2012 - 09:45 PM, a spus:

Trage in aceeasi parte sau unde vrea el?

Trim de pe statie, cu multa finete?

Statie cu setare de expo?

Directia se misca liber, nu agata niciunde?

Cauze sint multe

0

#2603 Useril este offline   GST 7.7 

  • Sky isn't the limit
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1074
  • Inregistrat: 13-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Programare, IT, Modelism

Postat 09 August 2012 - 10:44 PM

Mecanic e ok? Mai intai fa directia drept mecanic.

Dar poate ai jocuri in directie si din cauza asta trage cum zici tu.

Sau poate ai interferente.
The GST 7.7 is over 30% larger than a Revo 3.3. Park the GST 7.7 next to a Savage, and the Savage doesn't look so tough anymore.

VISTA = Virus Inside Switch to Apple
0

#2604 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 13 August 2012 - 08:48 PM

Ce motor trebuie sa aleg astfel incat sa pot trece de la drift la touring doar schimband raportul din pinioane? Este posibil? As fi recunoscator celui care s-ar obosi sa imi explice diferenta dintre o motorizare optima de drift si una de touring. (cum trebuie sa fie cuplul, turatiile, infasurarile, KW, raportul de pinioane si toate cele, luand exemplu orice tip de roler)

post scriptum: Sunt batut in cap, si trebuie sa imi explicati ca la prosti.

Multumesc! :pardon:

Aceasta postare a fost editata de Stuffy: 13 August 2012 - 08:49 PM

I reject your reality and substitute my own.
0

#2605 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 13 August 2012 - 09:03 PM

Repede mai dispare editul.. :pardon:

As vrea sa aflu si care este echivalentul unui motor brushed cu un numar X de infasurari, numai bun de drift, pe langa un motor brushless, la fel, optim pentru drift?

PS: Se poate sa fi scris numai tampenii, dar scrie mai sus cauza.
I reject your reality and substitute my own.
0

#2606 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 August 2012 - 03:16 PM

Hai salut,

Ma itereseaza si pe mine dimensiunile agreate EFRA pentru short course 1/10.
Eu am gasit atat http://news.efra.ws/...Handb12App3.pdf - si nu face vorbire de short course.

Intreb pentru ca am prins o oferta LRP s10blast SC care are insa latimea de 300 mm - fiind prea lata pentru regulamentul ROAR. Nu stiu ce zic insa europenii (inclusiv cei din Romania) despre dimensiunile clasei SC 1/10 4x4 si daca acel LRP poate fi inscris in competitii pe la noi.

Va multumesc
0

#2607 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 14 August 2012 - 04:05 PM

Vezi postareasectoristu, la 14 August 2012 - 03:16 PM, a spus:

Hai salut,

Ma itereseaza si pe mine dimensiunile agreate EFRA pentru short course 1/10.
Eu am gasit atat http://news.efra.ws/...Handb12App3.pdf - si nu face vorbire de short course.

Intreb pentru ca am prins o oferta LRP s10blast SC care are insa latimea de 300 mm - fiind prea lata pentru regulamentul ROAR. Nu stiu ce zic insa europenii (inclusiv cei din Romania) despre dimensiunile clasei SC 1/10 4x4 si daca acel LRP poate fi inscris in competitii pe la noi.

Va multumesc



Te scutesc eu de efort cu un raspuns: acel LRP nu poate fi inscris in competitii pentru ca e varza. Singura sansa sa termini concursul cu masina intreaga si pe ultimul loc este sa lasi motorizarea stoc sau pui o motorizare mai buna si crapa transmisia caz in care termini tot pe ultimul loc. Intreabai pe cei care vin cu LRP la concursuri cum se descurca...
Fan Nokia.
0

#2608 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 August 2012 - 05:17 PM

Multzam lamav. Stiu ca lrp-urile sunt ceva cam sensibile, dar am prins o oferta pe ebay la 85 de oiro si mi-am zis ca daca mai bag un esc de 80-120 de amperi si un motoras sub 9 infasurari reusesc sa recuperez in linii drepte ce pierd in viraje. Oricum, fiind incepator, pierd timp in viraje si in sarituri. In privinta diferentialelor mi-am imaginat ca sunt totusi protejate de acel slipper clutch.
Totodata cred in continuare ca in mainile mele un durango este la fel de incet ca un cotetz china.

Pe de alta parte, vreau sa tin cont de sfatul tau referitor la achizitia unui LRP dar in continuare, ma intreb care ar fi alternativele la un kit SC 4x4 care sa se situeze ca pret intre china si varfurile de gama (asso, durango, eventual slash). Nici nu vreau sa investesc mult in ceva despre care inca nu stiu daca chiar ma va prinde.

Toate bune

PS> Lamuririle ref. specificatii EFRA sunt inca bine-venite :drinks: .
0

#2609 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 August 2012 - 05:28 PM

Vezi postareasectoristu, la 14 August 2012 - 05:17 PM, a spus:

PS> Lamuririle ref. specificatii EFRA sunt inca bine-venite :drinks: .

Din cate stiam, EFRA nu are clasa de Short Course, deci nici specificatii nu exista. "Electric Off-Road" inseamna la ei 1/10 buggy 2WD si 4WD.
ROAR specifica latimea maxima de 296mm pentru Short Couse.
La noi in tara FRMD prevede latimea maxima de 310mm (pag.60): http://frmd.ro/Autom...tehnic_2012.doc
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#2610 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 August 2012 - 05:54 PM

Vezi postareaovidiugm, la 14 August 2012 - 05:28 PM, a spus:

Din cate stiam, EFRA nu are clasa de Short Course, deci nici specificatii nu exista. "Electric Off-Road" inseamna la ei 1/10 buggy 2WD si 4WD.
ROAR specifica latimea maxima de 296mm pentru Short Couse.
La noi in tara FRMD prevede latimea maxima de 310mm (pag.60): http://frmd.ro/Autom...tehnic_2012.doc


Multumesc pentru raspuns! Ca de obicei, oferi raspunsuri clare, fix la obiect. Spre rusinea mea am cautat prin vecini si am uitat tocmai de FRDM.
Vestea buna este ca pot inscrie LRP-ul... insa dupa ce mi-a spus lamav nu mai stiu daca merita sa licitez ptr el. Pe aceasta cale poate imi sugerati voi un kit in primul rand robust si competitiv ca pret.


Mai sesizez ceva: conform http://www3.towerhob...p?&I=LXCBXS&P=6, durango-ul are ecartamentul de 285mm, ceea ce ar insemna ca este sub minimul impus de FRDM (290 mm). ...poate e doar gresita informatia de pe site.
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

33 useri citesc topicul
0 membri, 33 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro