Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#2582
Postat 17 July 2012 - 09:17 AM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#2583
Postat 18 July 2012 - 12:17 PM
Pai poti sa faci asta...iei un motor cu senzor un esc care sa stie exponentiala acceleratia (sau telecomanda) si rezolvi problema, numai ca astea sunt optiuni care o sa le vezi pe putine esc-uri.Exista si esc-uri fara senzor care stiu (Castle Creation) dar pentru un rezultat exact cum vrei tu iti trebuie unul cu senzor.
Desi am pus si tekin pe masina..la drift nu mergeam mai bine decat cu un Castle Creation (Sidewinder 2)care sa zicem era inferior.Oricum principalul tau scop e sa rupi aderenta(aici un motor de cuplu te ajuta mai mult)...nu sa ai viteza maxima mare.
Oricum la drift din ce am observat cea mai buna imbunatatire a fost cand m-am dat cu un sasiu de touring, pentru ca fiind facut pentru competitii si reglajele au devenit multiple, fara jocuri si alte probleme.....pastrand aceeasi motorizare.Acum si kiturile Yokomo sunt kituri facute la calitate de masini de touring de competitie....d-aia si pretul respectiv(ma refer la cele de varf).
Aceasta postare a fost editata de Alfa: 18 July 2012 - 12:21 PM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#2584
Postat 21 July 2012 - 07:44 PM
Ma puteti ajuta sa vad unde se conecteaza bateria si canalele?
Atasez imaginea cu receiverul.
Fisiere atasate
-
IMG_0047 (Small).JPG (63.2K)
Number of downloads: 76
#2586
Postat 21 July 2012 - 08:11 PM
Acusica o sa am un tt-01 cu ceva de gen brushed 20T si o sa vad daca ma, in lipsa de alt cuvint, satisface.
#2587
Postat 23 July 2012 - 05:32 PM
Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 23 July 2012 - 05:32 PM
#2588
Postat 25 July 2012 - 07:52 AM
#2589
Postat 31 July 2012 - 10:31 PM
Daca am o statie de 40mhz si ii schimb cristalul,ii pun unul de 27mhz o sa fie vreo problema?
#2590
Postat 31 July 2012 - 10:33 PM
meshgheru_andu, la 31 July 2012 - 10:31 PM, a spus:
Daca am o statie de 40mhz si ii schimb cristalul,ii pun unul de 27mhz o sa fie vreo problema?
Una mica: nu va merge.
stima,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#2591
Postat 31 July 2012 - 11:00 PM
#2592
Postat 31 July 2012 - 11:08 PM
meshgheru_andu, la 31 July 2012 - 11:00 PM, a spus:
Dupa cum a zis si Radu, singurul inconvenient ar fi...ca nu ar merge :yahoo:.
Statia e proiectata sa mearga intr-o anume frecventa (componente calculate in functie de acea frecventa, lungime de banda etc).
Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 31 July 2012 - 11:10 PM
#2593
Postat 31 July 2012 - 11:10 PM
#2595
Postat 03 August 2012 - 04:08 PM
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#2598
Postat 05 August 2012 - 09:20 AM
De exemplu la 13.5T am vazut motoare intre 2500 si 3500kV. Sa inteleg ca cele cu kV mai mare au magneti mai puternici sau...?
Si sa inteleg ca degeaba se da rotund un motor cu putini T, pina nu te uiti citi kV (si citi W) are nu prea iti dai seama ce poate?
(Sau invers ma intereseaza un motor pe la 3500kV. Astia ii scoate de ex. un inix de 9.5T sau un tekin de 13.5T)
Aceasta postare a fost editata de DanB: 05 August 2012 - 09:24 AM
#2602
Postat 09 August 2012 - 09:51 PM
nu prea are ea fiente cand umblam eu din trimer ori se misca dreapta ori stanga never nu a mers drept cat de putin as da eu am schimbat si servo si nimik eu de la ea am crezut ca e o prob
DanB, la 09 August 2012 - 09:45 PM, a spus:
Trim de pe statie, cu multa finete?
Statie cu setare de expo?
Directia se misca liber, nu agata niciunde?
Cauze sint multe
#2603
Postat 09 August 2012 - 10:44 PM
Dar poate ai jocuri in directie si din cauza asta trage cum zici tu.
Sau poate ai interferente.
VISTA = Virus Inside Switch to Apple
#2604
Postat 13 August 2012 - 08:48 PM
post scriptum: Sunt batut in cap, si trebuie sa imi explicati ca la prosti.
Multumesc! :pardon:
Aceasta postare a fost editata de Stuffy: 13 August 2012 - 08:49 PM
#2605
Postat 13 August 2012 - 09:03 PM
As vrea sa aflu si care este echivalentul unui motor brushed cu un numar X de infasurari, numai bun de drift, pe langa un motor brushless, la fel, optim pentru drift?
PS: Se poate sa fi scris numai tampenii, dar scrie mai sus cauza.
#2606
Postat 14 August 2012 - 03:16 PM
Ma itereseaza si pe mine dimensiunile agreate EFRA pentru short course 1/10.
Eu am gasit atat http://news.efra.ws/...Handb12App3.pdf - si nu face vorbire de short course.
Intreb pentru ca am prins o oferta LRP s10blast SC care are insa latimea de 300 mm - fiind prea lata pentru regulamentul ROAR. Nu stiu ce zic insa europenii (inclusiv cei din Romania) despre dimensiunile clasei SC 1/10 4x4 si daca acel LRP poate fi inscris in competitii pe la noi.
Va multumesc
#2607
Postat 14 August 2012 - 04:05 PM
sectoristu, la 14 August 2012 - 03:16 PM, a spus:
Ma itereseaza si pe mine dimensiunile agreate EFRA pentru short course 1/10.
Eu am gasit atat http://news.efra.ws/...Handb12App3.pdf - si nu face vorbire de short course.
Intreb pentru ca am prins o oferta LRP s10blast SC care are insa latimea de 300 mm - fiind prea lata pentru regulamentul ROAR. Nu stiu ce zic insa europenii (inclusiv cei din Romania) despre dimensiunile clasei SC 1/10 4x4 si daca acel LRP poate fi inscris in competitii pe la noi.
Va multumesc
Te scutesc eu de efort cu un raspuns: acel LRP nu poate fi inscris in competitii pentru ca e varza. Singura sansa sa termini concursul cu masina intreaga si pe ultimul loc este sa lasi motorizarea stoc sau pui o motorizare mai buna si crapa transmisia caz in care termini tot pe ultimul loc. Intreabai pe cei care vin cu LRP la concursuri cum se descurca...
#2608
Postat 14 August 2012 - 05:17 PM
Totodata cred in continuare ca in mainile mele un durango este la fel de incet ca un cotetz china.
Pe de alta parte, vreau sa tin cont de sfatul tau referitor la achizitia unui LRP dar in continuare, ma intreb care ar fi alternativele la un kit SC 4x4 care sa se situeze ca pret intre china si varfurile de gama (asso, durango, eventual slash). Nici nu vreau sa investesc mult in ceva despre care inca nu stiu daca chiar ma va prinde.
Toate bune
PS> Lamuririle ref. specificatii EFRA sunt inca bine-venite :drinks: .
#2609
Postat 14 August 2012 - 05:28 PM
sectoristu, la 14 August 2012 - 05:17 PM, a spus:
Din cate stiam, EFRA nu are clasa de Short Course, deci nici specificatii nu exista. "Electric Off-Road" inseamna la ei 1/10 buggy 2WD si 4WD.
ROAR specifica latimea maxima de 296mm pentru Short Couse.
La noi in tara FRMD prevede latimea maxima de 310mm (pag.60): http://frmd.ro/Autom...tehnic_2012.doc
#2610
Postat 14 August 2012 - 05:54 PM
ovidiugm, la 14 August 2012 - 05:28 PM, a spus:
ROAR specifica latimea maxima de 296mm pentru Short Couse.
La noi in tara FRMD prevede latimea maxima de 310mm (pag.60): http://frmd.ro/Autom...tehnic_2012.doc
Multumesc pentru raspuns! Ca de obicei, oferi raspunsuri clare, fix la obiect. Spre rusinea mea am cautat prin vecini si am uitat tocmai de FRDM.
Vestea buna este ca pot inscrie LRP-ul... insa dupa ce mi-a spus lamav nu mai stiu daca merita sa licitez ptr el. Pe aceasta cale poate imi sugerati voi un kit in primul rand robust si competitiv ca pret.
Mai sesizez ceva: conform http://www3.towerhob...p?&I=LXCBXS&P=6, durango-ul are ecartamentul de 285mm, ceea ce ar insemna ca este sub minimul impus de FRDM (290 mm). ...poate e doar gresita informatia de pe site.