Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#2551 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 30 June 2012 - 02:15 PM

Hobbywing este un brand extrem de mare, necunoscut la noi.
Speed passion are esc-uri imprumutate de la hobbywing, doar rebranduite.
La fel si hpi, are unul sau 2 esc-uri care au in interior esc hobbywing.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#2552 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 30 June 2012 - 03:33 PM

Vezi postareavgeorge, la 30 June 2012 - 02:15 PM, a spus:

La fel si hpi, are unul sau 2 esc-uri care au in interior esc hobbywing.

Intradevar, are 2: Flux Reload v1, Flux Reload v2. Sunt exact Ezrun-urile de 35A si 60A, doar ca la pret triplu.
0

#2553 Useril este offline   meshgheru_andu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 58
  • Inregistrat: 25-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 09 July 2012 - 10:20 PM

Pot folosi un motor de la o suflanta electrica de aer cald,ca motorizare pentru un automodel?
Acesta va fi folosit impreuna cu un ESC de 25A.
Incepator in ale modelismului!
Blogul personal
0

#2554 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 July 2012 - 11:07 PM

Vezi postareameshgheru_andu, la 09 July 2012 - 10:20 PM, a spus:

Pot folosi un motor de la o suflanta electrica de aer cald,ca motorizare pentru un automodel?
Acesta va fi folosit impreuna cu un ESC de 25A.

Parametrii motorului?
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#2555 Useril este offline   meshgheru_andu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 58
  • Inregistrat: 25-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 July 2012 - 06:30 AM

Necunoscuti. :unsure:
Incepator in ale modelismului!
Blogul personal
0

#2556 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 10 July 2012 - 11:31 PM

Merge pus un servo de 6 Kg si 0.08 secunde pe frana-acceleratie la un buggy 1:8 termic ? Sau trebuie ceva cu mai multe Kg ?
Fan Nokia.
0

#2557 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 11 July 2012 - 09:36 AM

Eu zic ca e un pic cam mult! De exemplu, eu am pe hellfire unul de 1,2kg, si isi face traba foarte bine.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#2558 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 11 July 2012 - 11:36 AM

Vezi postareaTudorb, la 11 July 2012 - 09:36 AM, a spus:

Eu zic ca e un pic cam mult! De exemplu, eu am pe hellfire unul de 1,2kg, si isi face traba foarte bine.


M-am linistit.
Fan Nokia.
0

#2559 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 13 July 2012 - 09:58 PM

Vezi postarealamav4, la 11 July 2012 - 11:36 AM, a spus:

M-am linistit.


Nu te linisti prea tare... merge dar nu este suficient la franare. Fiecare foloseste ce vrea pana la urma dar un minim de 9-12kg ar fi recomandat. Poate altii au pus eleron si profundor ca la aero si au alte metode de a frana...
0

#2560 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 July 2012 - 10:07 PM

Care ar fi cea mai buna alegere? Sa imi iau un sprint 2 SH si sa il fac full carbon cu one way si tot ce trebuie pentru a merge pentru drift sau sa iau un Xray t2?
0

#2561 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 July 2012 - 10:47 PM

Vezi postareaAdy., la 13 July 2012 - 10:07 PM, a spus:

Care ar fi cea mai buna alegere? Sa imi iau un sprint 2 SH si sa il fac full carbon cu one way si tot ce trebuie pentru a merge pentru drift sau sa iau un Xray t2?

Pe scurt as vrea o masina on road care sa nu ii scada valoare repede.
0

#2562 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 14 July 2012 - 06:44 AM

Xray T2. Nu se compara calitatea, crede-ma. Sprint-ul are prea mult plastic, plus ca e GREA. Xray-ul are vreo 600 de grame roller, Sprintul are vreo 800-900. Totusi, sprintul e o masina ok, pentru 300 de lei, dar nu se merita upgrade-urile. Cu 700 de lei mai bine iti iei xray t2.
Pentru drift, ar fi chiar mai bun un T1, pentru ca poti pune bateria transversal si o mai poti muta inainte-inapoi pentru a schimba centrul de greutate. Daca nu tii mortis sa-ti iei t2, e un t1 la vanzari, al lui teamMec. Am fost cu el sa ne dam cu masinutele si sa stii ca o vinde doar pentru ca nu prea are treaba cu driftul si nu din cauza unor defecte ascunse.
0

#2563 Useril este offline   Jet 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 497
  • Inregistrat: 18-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 July 2012 - 12:46 PM

Pentru drift si Yokomo MR-4TC ar fi de luat in calcul.Gasesti una sh la sectiunea vanzari.
Imagine postata
Aero: DX6i,FalconWing,UltimateS,TelinK Yak55-M ; Auto:Sanwa Mx-3x,TA5-VDF Drift,SC10 4x4 fr Street.

KEEP IT SLIDEWAYS

0

#2564 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 14 July 2012 - 01:02 PM

Vezi postareaJet, la 14 July 2012 - 12:46 PM, a spus:

Pentru drift si Yokomo MR-4TC ar fi de luat in calcul.Gasesti una sh la sectiunea vanzari.

Dar mr-4tc are cupe diferentiale de plastic, sasiu plastic si are transmisie pe cardan, iar xray are sasiu din fibra de carbon, bulkhead-uri din duraluminiu, diferentiale din duraluminiu etc. Un alt model asemanator cu xray t2 e si serpent s400. Aici s-ar putea sa ma insel, dar cred ca cele 2 impart ceva piese, dar fiind colaborarea dintre cele 2 firme.
0

#2565 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 14 July 2012 - 03:52 PM

Am vazut pe aici recomandat ca suficient pentru drift motor de 20-27T (vorbim de brushed). Pe de alta parte ca sa dau un exemplu sprint 2 drift vine din fabrica cu motor 15T (si fabrica are tot interesul sa puna cel mai ieftin combo). Acuma pe bune, ce motor e necesar ca, echipat cu roti de drift (concret drift pe asfalt, in parcare), raspunsul acceleratiei sa fie instant (sa nu fie limitat de lipsa de putere a motorului)? Si ce viteza de raspuns la servo?

Am vazut pe net multe filme in care omu' se chinuia cu un motor stock din zona 27T sa rupa aderenta si numea aia drift.
USER BANNED BY ADMIN
0

#2566 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 14 July 2012 - 05:21 PM

Eu am un motor pe masinuta mea de 22.000 rot/min(Jamara venti de 600 si are cuplu slava domnului). Asta ar veni cam un 20T. Sa stii ca depinde mult si pe ce suprafata te dai si ce cauciucuri ai. Pe gresie fina aluneca super usor masina si abia ating acceleratia. Pe asfalt, pe de alta parte, trebuie sa accelerez putin mai tare ca sa rup aderenta. 15T(am avut si de asta pana s-a ars), parerea mea e mult prea rapid pentru drift. Mie nu mi-a placut deloc.
Important la motorizarile pentru drift e sa fie brushless cu senzor sau brushed. Un brushed ieftin e mult mai bun decat un brushless ieftin, cand vine vorba de drift. Brushless-ul va merge numai in hopuri, pe cand brushed-ul va merge mult mai liniar.
Eu cred ca un brushed de 27T e bun doar pe o suprafata fina, pe asfalt probabil va fi mult prea incet.
0

#2567 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 14 July 2012 - 06:12 PM

In parcare nu e gresie :D Nu prea vad unde ar fi o suprafata suficient de mare de gresie pt. un 1/10, poate la Gigi in palat. Pe asfalt cu ce roti te-ai dat?

La brushless din ce am mai citit lumea recomanda sa te limitezi la motoare pina prin 4000 si ceva de kV, ca sa poti folosi toata plaja de turatie.

Ideea e ca acuma am doar un m18 pro brushless (fara senzor), nu stiu citi kV, dar motorul raspunde instant (chiar instant - e o placere sa-l calci), e mai mult decit suficient de puternic pt. sasiul asta. Lipsa senzorului se simte doar daca pleci de pe loc la turatie minima, chestie care nu am de ce sa o fac.

Vreau nu vreau trebuie sa ma gindesc si la ceva 1/10 pentru cind nu ies singur, si nu as vrea sa ma trezesc cu o motorizare care sa simt ca nu poate. Poate mi-am facut o idee gresita, dar pentru drift nu cred ca e de dorit sa simti masina ca se chinuie sa rupa aderenta.
USER BANNED BY ADMIN
0

#2568 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 14 July 2012 - 10:20 PM

Nu mai am deloc ulei in diferentiale si in amortizoare la un buggy 1:8 termic. Stie cineva cat trebuie sa pun ? Ca sa stiu cat sa cumpar.

A, da si ce densitati pentru pista ?

Aceasta postare a fost editata de lamav4: 14 July 2012 - 10:21 PM

Fan Nokia.
0

#2569 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 15 July 2012 - 09:34 AM

Cauciucuri de plastic diamond cut 0+ degree. Sunt pe ebay o groaza. Eu sunt multumit de ele, si imi place cum arata cu caroseria pusa. Au look-ul acela "stretched". Eu am o terasa care are gresie pe jos si e langa mine, iar noaptea e goala + curata de praf.
La drift, va mai trebui sa pulsezi acceleratia, sa pui frana, iarasi sa accelerezi si se va cam simti lipsa senzorului. Ai nevoie de un control al acceleratiei destul de finut. La offroad e alta treaba.
0

#2570 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 15 July 2012 - 10:05 AM

Ca esc am un mamba 25 si nu simt nici o ezitare cind pulsez acceleratia, si o pulsez la greu. Singurul mod in care pot sa-l fac sa ezite e cind plec de pe loc la viteza minima (si e normal ca nu stie pozitia rotorului), dar nu am motiv sa fac chestia asta. Poate se pupa bine cu motorul, poate e softul mai lucrat un pic, nu stiu. Teoretic si fara senzor poti deduce ce face motorul din tensiunile induse in infasurarile care nu sint pe moment alimentate, nu am idee daca vreun esc face chestia asta.

Uite asa pleaca de pe loc cu cauciucuri de drift (plastic), pedala la podea. Mie nu mi se pare sa ezite motorul.


USER BANNED BY ADMIN
0

#2571 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 15 July 2012 - 11:14 AM

Astea de la castle sunt niste esc-uri bune, de aia nu simti deloc cogging sau ezitari. Aveam un prieten care si-a luat un esc de pe hobbyking la 15-20$(din alea cele mai ieftine) care cand vroia sa mearga la viteza mica numai in hopuri o tinea. Totusi sunt esc-uri bune si pe hobbyking, doar ca nu gama quik, cum avea el.
Cu m18 al tau ar fi fain sa faci un traseu prin sufragerie. Pe parchet merg super drifturile.
0

#2572 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 15 July 2012 - 11:40 AM

Pai, sa vedem de ce nu fac.

(1) Stau la bloc. Chiar daca e modificat si am o camera de 4x7 minus mobila, nu e suficient. As putea cel mult sa fac un 8, si sa-mi decorez mobila cu urme de masina.

(2) Parchetul e laminat dar vechi, si e cam in valuri. Usoare, dar prea mari pentru drift.

(3) Face galagie incompatibila cu nevasta.

Dar in fata blocului, 2 benzi asfalt bun, merge brici sa pierzi vremea cind n-ai chef sa conduci pina la prima parcare mare si goala.

Si totusi, la un brushless ieftin, cu un raport corect pinion-spur, si la mers incet motorul are o turatie cu 4 cifre, inca are motiv sa tuseasca? A, ca ai un motor de 8000kV si pinion cit china (exagerez, intelegi ideea), de acord, vei folosi 10% din plaja de turatie si o sa cam fii in zona sensibila.
USER BANNED BY ADMIN
0

#2573 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 15 July 2012 - 11:48 AM

De combo-urile ezrun stii cum sint? Tocmai am gasit asta pe net, care nu ma incurajeaza (nimeni nu pozeaza motorul desfacut)

The Ezyrun motors such as the 12t, 13t etc are 380 rotors in a 540 can, as such they have significantly less torque and will run hotter than say a VXL or a Ezyrun motor with a 540 sized rotor (5.5, 8.5, 17.5 etc)

(sursa http://www.teamadren...170&postcount=7)

Aceasta postare a fost editata de DanB: 15 July 2012 - 11:48 AM

USER BANNED BY ADMIN
0

#2574 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 15 July 2012 - 01:14 PM

Nu am avut asa ceva, dar Vladutzz avea asa ceva pe Rustler, inainte sa il schimbe pe un Savage. El avea motorul de 9t si facea wheelie cu un lipo 2s. Oricum, a mers ceva cu masinuta aia si nu s-a plans. Gasesti la vreo 40$ un regulator ezrun de 60A pe ebay. Eu nu am avut, dar peste tot lumea le vorbeste de bine. Flux reload de la hpi, este doar un ezrun rebadged.
0

#2575 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 16 July 2012 - 08:56 AM

DanB, am 2 esc-uri de la hobbywing, un ezrun si un xerun.Wekendul trecut am mers la concurs la Tg-Mures, cu motor de 8.5T pe un T4, si dabia m-am inteles cu el.Facea wheelie mai mereu.Imi vine greu sa cred ceea ce scrie pe site-ul ala.
Partea urata la combo-urile ezrun este ca nu ai asa mult setari la esc, cu toate ca ai card de programare.

Totodata hobbywing, dupa mine, este o marca foarte foarte bune.Ei fac esc-uri pentru speed passion si pentru hpi.Unele esc-uri din gama hpi flux sunt defapt esc-ur hobbywing doar in alta carcasa.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#2576 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 16 July 2012 - 10:55 AM

Ce zice in postul care l-am citat e ca anumite motoare ezrun (12t, 13t) sint motoare 380 (rotor de 380) in cutie de 540

Alte motoare ezrun (5.5t 8.5t) sint cinstite

Aceasta postare a fost editata de DanB: 16 July 2012 - 10:56 AM

USER BANNED BY ADMIN
0

#2577 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 16 July 2012 - 01:31 PM

Da, asa este, dar pentru drift are destula putere si unul clasa 380. Daca facea wheelie un Rustler cu motor 380 9T, atunci imagineaza-ti cum merge un onroad.
0

#2578 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 16 July 2012 - 02:03 PM

La drift am o singura pretentie de la motor, acceleratia 0-maxim cu roti de drift (de plastic) sa fie instant. Dar instant. Fara limitare de putere, fara cog.

Bun, hai sa zicem ca m-am cam lamurit, cel putin atita cit ma pot lamuri fara sa pun mina.

Alta intrebare. La un setup dual servo, la care servo-urile se mai miriie din cind in cind (eroare minima de aliniere), e vreun pericol sa cedeze vreunul?
USER BANNED BY ADMIN
0

#2579 Useril este offline   Jet 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 497
  • Inregistrat: 18-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 July 2012 - 06:05 PM

DanB,esc si motor ieftine si bune gasesti la HK :
Motor TP540-11.5T 3350kv Brushless R/C Car Motor w/sensor si
HK 60A Sensored/Sensorless Car ESC (1:10) with built in cooling fan.
Le folosesc de cateva luni pentru drift si nu simt nevoia sa le schimb.
Imagine postata
Aero: DX6i,FalconWing,UltimateS,TelinK Yak55-M ; Auto:Sanwa Mx-3x,TA5-VDF Drift,SC10 4x4 fr Street.

KEEP IT SLIDEWAYS

0

#2580 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 16 July 2012 - 11:21 PM

Vezi postareaDanB, la 16 July 2012 - 02:03 PM, a spus:

La drift am o singura pretentie de la motor, acceleratia 0-maxim cu roti de drift (de plastic) sa fie instant. Dar instant. Fara limitare de putere, fara cog.

Acceleratia motorului va fi instanta, dar sa nu te astepti ca masina sa accelereze instant. Rotile de plastic cu acceleratia nu se prea pupa.
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro