Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#2551
Postat 30 June 2012 - 02:15 PM
Speed passion are esc-uri imprumutate de la hobbywing, doar rebranduite.
La fel si hpi, are unul sau 2 esc-uri care au in interior esc hobbywing.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#2553
Postat 09 July 2012 - 10:20 PM
Acesta va fi folosit impreuna cu un ESC de 25A.
#2554
#2559
Postat 13 July 2012 - 09:58 PM
#2561
Postat 13 July 2012 - 10:47 PM
#2562
Postat 14 July 2012 - 06:44 AM
Pentru drift, ar fi chiar mai bun un T1, pentru ca poti pune bateria transversal si o mai poti muta inainte-inapoi pentru a schimba centrul de greutate. Daca nu tii mortis sa-ti iei t2, e un t1 la vanzari, al lui teamMec. Am fost cu el sa ne dam cu masinutele si sa stii ca o vinde doar pentru ca nu prea are treaba cu driftul si nu din cauza unor defecte ascunse.
#2564
Postat 14 July 2012 - 01:02 PM
Jet, la 14 July 2012 - 12:46 PM, a spus:
Dar mr-4tc are cupe diferentiale de plastic, sasiu plastic si are transmisie pe cardan, iar xray are sasiu din fibra de carbon, bulkhead-uri din duraluminiu, diferentiale din duraluminiu etc. Un alt model asemanator cu xray t2 e si serpent s400. Aici s-ar putea sa ma insel, dar cred ca cele 2 impart ceva piese, dar fiind colaborarea dintre cele 2 firme.
#2565
Postat 14 July 2012 - 03:52 PM
Am vazut pe net multe filme in care omu' se chinuia cu un motor stock din zona 27T sa rupa aderenta si numea aia drift.
#2566
Postat 14 July 2012 - 05:21 PM
Important la motorizarile pentru drift e sa fie brushless cu senzor sau brushed. Un brushed ieftin e mult mai bun decat un brushless ieftin, cand vine vorba de drift. Brushless-ul va merge numai in hopuri, pe cand brushed-ul va merge mult mai liniar.
Eu cred ca un brushed de 27T e bun doar pe o suprafata fina, pe asfalt probabil va fi mult prea incet.
#2567
Postat 14 July 2012 - 06:12 PM
La brushless din ce am mai citit lumea recomanda sa te limitezi la motoare pina prin 4000 si ceva de kV, ca sa poti folosi toata plaja de turatie.
Ideea e ca acuma am doar un m18 pro brushless (fara senzor), nu stiu citi kV, dar motorul raspunde instant (chiar instant - e o placere sa-l calci), e mai mult decit suficient de puternic pt. sasiul asta. Lipsa senzorului se simte doar daca pleci de pe loc la turatie minima, chestie care nu am de ce sa o fac.
Vreau nu vreau trebuie sa ma gindesc si la ceva 1/10 pentru cind nu ies singur, si nu as vrea sa ma trezesc cu o motorizare care sa simt ca nu poate. Poate mi-am facut o idee gresita, dar pentru drift nu cred ca e de dorit sa simti masina ca se chinuie sa rupa aderenta.
#2569
Postat 15 July 2012 - 09:34 AM
La drift, va mai trebui sa pulsezi acceleratia, sa pui frana, iarasi sa accelerezi si se va cam simti lipsa senzorului. Ai nevoie de un control al acceleratiei destul de finut. La offroad e alta treaba.
#2570
Postat 15 July 2012 - 10:05 AM
Uite asa pleaca de pe loc cu cauciucuri de drift (plastic), pedala la podea. Mie nu mi se pare sa ezite motorul.
#2571
Postat 15 July 2012 - 11:14 AM
Cu m18 al tau ar fi fain sa faci un traseu prin sufragerie. Pe parchet merg super drifturile.
#2572
Postat 15 July 2012 - 11:40 AM
(1) Stau la bloc. Chiar daca e modificat si am o camera de 4x7 minus mobila, nu e suficient. As putea cel mult sa fac un 8, si sa-mi decorez mobila cu urme de masina.
(2) Parchetul e laminat dar vechi, si e cam in valuri. Usoare, dar prea mari pentru drift.
(3) Face galagie incompatibila cu nevasta.
Dar in fata blocului, 2 benzi asfalt bun, merge brici sa pierzi vremea cind n-ai chef sa conduci pina la prima parcare mare si goala.
Si totusi, la un brushless ieftin, cu un raport corect pinion-spur, si la mers incet motorul are o turatie cu 4 cifre, inca are motiv sa tuseasca? A, ca ai un motor de 8000kV si pinion cit china (exagerez, intelegi ideea), de acord, vei folosi 10% din plaja de turatie si o sa cam fii in zona sensibila.
#2573
Postat 15 July 2012 - 11:48 AM
The Ezyrun motors such as the 12t, 13t etc are 380 rotors in a 540 can, as such they have significantly less torque and will run hotter than say a VXL or a Ezyrun motor with a 540 sized rotor (5.5, 8.5, 17.5 etc)
(sursa http://www.teamadren...170&postcount=7)
Aceasta postare a fost editata de DanB: 15 July 2012 - 11:48 AM
#2574
Postat 15 July 2012 - 01:14 PM
#2575
Postat 16 July 2012 - 08:56 AM
Partea urata la combo-urile ezrun este ca nu ai asa mult setari la esc, cu toate ca ai card de programare.
Totodata hobbywing, dupa mine, este o marca foarte foarte bune.Ei fac esc-uri pentru speed passion si pentru hpi.Unele esc-uri din gama hpi flux sunt defapt esc-ur hobbywing doar in alta carcasa.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#2578
Postat 16 July 2012 - 02:03 PM
Bun, hai sa zicem ca m-am cam lamurit, cel putin atita cit ma pot lamuri fara sa pun mina.
Alta intrebare. La un setup dual servo, la care servo-urile se mai miriie din cind in cind (eroare minima de aliniere), e vreun pericol sa cedeze vreunul?
#2579
Postat 16 July 2012 - 06:05 PM
Motor TP540-11.5T 3350kv Brushless R/C Car Motor w/sensor si
HK 60A Sensored/Sensorless Car ESC (1:10) with built in cooling fan.
Le folosesc de cateva luni pentru drift si nu simt nevoia sa le schimb.
Aero: DX6i,FalconWing,UltimateS,TelinK Yak55-M ; Auto:Sanwa Mx-3x,TA5-VDF Drift,SC10 4x4 fr Street.
KEEP IT SLIDEWAYS
#2580
Postat 16 July 2012 - 11:21 PM
DanB, la 16 July 2012 - 02:03 PM, a spus:
Acceleratia motorului va fi instanta, dar sa nu te astepti ca masina sa accelereze instant. Rotile de plastic cu acceleratia nu se prea pupa.