Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#2491 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 02 April 2012 - 10:40 PM

Vezi postareasergiu 4wd, la 02 April 2012 - 10:32 PM, a spus:

da , este in fegula sa scoata ceva fum .

daca vrei poti sa ii miscorezi debitul de carburant care intra in motor si astfel maresti si automomia pe rezervor .

Mda, dar decat sa ma zgarcesc la cateva grame de combustibil si sa saliveze motorul dupa zeama, mai bine maresc debitul de carburant si stiu ca e totul bine.
Off-topic: ieri ma dadeam cu masinuta intr-o parcare si ma trezesc cu un jandarm langa mine care ma intreaba daca sunt drogat.. Lasa ca a venit vacanta si caldura si ma apuc sa-mi construiesc propria pista de offroad, ca am unde :D (accesul gratuit :clapping: )
I reject your reality and substitute my own.
0

#2492 Useril este offline   Andrey89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 21-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 09 April 2012 - 10:18 AM

stie cineva daca amortizoarele de pe un LRP S10 Blast tx/bx (truggy sau buggy), fiind big bore sunt aceeasi marime ca cele standard de 1:8, sau macar ce arcuri ar mergi in locul celor stock, ca sunt mult prea moi si nu prea stiu cu ce as putea sa le inlocuiesc??,
0

#2493 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 April 2012 - 03:30 PM

Masoara diametrul exterior al amortizorului (fara arc montat). Big Bore e o denumire vaga care nu implica o anume dimensiune.
In alta ordine de idei, arcurile de 1/8, chiar si cele mai moi, e posibil sa fie mult prea tari pentru modelul tau, fiind dimensionate pentru niste modele cu greutate aproape dubla.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#2494 Useril este offline   Andrey89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 21-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 11 April 2012 - 11:57 PM

si inca o intrebare: stie cineva ce pas are pinionul/spurul original de la HSP scara 1/10?? 48p nu e sigur, ca am facut bucati vreo 2 pinioane de 48p pana acauma de la alte branduri pe un spur de otel de la HSP.... e posibil sa fie de pas 0.6??? ca am inteles ca ar fi putin mai mari ca cele de 48p; gasisem ceva pe ebay de la iNTEGY Steel 0.6 Pitch Pinion si seamana perfect cu cele de la HSP; daca ma poate ajuta cineva ii sunt foarte recunoscator, ca m-am saturat sa tot cumpar luna de luna pinioane ca se tocesc sau rup dintii la ele
0

#2495 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 12 April 2012 - 09:16 AM

Legat de pinionul tau...depinde ce model de x-str ai. Poate fi pro(brushless), sau simplu. Poate fi din 2010, sau din 2011. E din Romania cumparat? Daca da, atunci sigur e din 2010.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#2496 Useril este offline   Andrey89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 21-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 12 April 2012 - 02:46 PM

a fost luat in toamna anul trecut din botosani, era varianta truggy brushed si am luat pe urma spur de otel si pinion tot de la ei, dar vreau sa schimb raportul de transmie si sa pun un pinion de otel, numai ca nu sunt deloc bune cele de 48p
0

#2497 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 18 April 2012 - 06:12 PM

Vezi postareaTudorb, la 12 April 2012 - 09:16 AM, a spus:

Legat de pinionul tau...depinde ce model de x-str ai. Poate fi pro(brushless), sau simplu. Poate fi din 2010, sau din 2011. E din Romania cumparat? Daca da, atunci sigur e din 2010.

Singura diferenta intre cele 2 modele e motorizarea, in rest sunt identice.

Andrey, uite un site care te va ajuta : http://plaig.com.au/...hp?f=37&t=11672 . Intradevar, e 0.6 mod pitch.

Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 18 April 2012 - 06:16 PM

0

#2498 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 18 April 2012 - 09:30 PM

De fapt nu. Towerele, suportii de la eleron, pinionul, spurul si placile ackerman sunt diferite la varianta pro. Iar la modelul 2011 este adaugata o protectie pentru spur si pinon. La modelele mai noi, radiatorul esc-ului este altfel. Sper ca nu am fost obraznic si ca nu am spus ceva gresit.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#2499 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 01 May 2012 - 11:40 AM

650cps e tot una cu 65 wt? E vorba de uleiul de amortizoare.
Multumesc!
I reject your reality and substitute my own.
0

#2500 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 01 May 2012 - 11:49 AM

l.e. Am gasit pe Goagle. E tot una :D

Voi ce ulei puneti in amortizoare? Pana acum am avut 300 cst si mi se par prea moi amortizoarele.. Oare 500 cst ajung pentru o masina de 1400 grame care merge doar pe asfalt?
I reject your reality and substitute my own.
0

#2501 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 May 2012 - 01:34 PM

Vezi postareaStuffy, la 01 May 2012 - 11:40 AM, a spus:

650cps e tot una cu 65 wt? E vorba de uleiul de amortizoare.
Multumesc!

Vezi postareaStuffy, la 01 May 2012 - 11:49 AM, a spus:

l.e. Am gasit pe Goagle. E tot una :drinks:

Din pacate ce ai gasit tu este incorect deoarece CPS nu are nici o legatura cu WT, nici macar WT nu are nici o legatura cu WT in anumite cazuri :yahoo:.

Vezi postareaStuffy, la 01 May 2012 - 11:49 AM, a spus:

Voi ce ulei puneti in amortizoare? Pana acum am avut 300 cst si mi se par prea moi amortizoarele.. Oare 500 cst ajung pentru o masina de 1400 grame care merge doar pe asfalt?

Depinde de multi alti factori, incepand cu modelul masinii, lungimea basculei, pozitia amortizorului, pistoanele folosite, si terminand cu aderenta, temperatura si cauciucurile.
Cand zici "Oare 500 cst ajung" la ce anume te referi mai exact, sa ajunga la ce?
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#2502 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 01 May 2012 - 09:10 PM

Stiu ca sunt multi alti factori cum ar fi diametrul gaurilor capacelului ala de culiseaza in amortizor si altele.. eram doar curios :unsure: . Si.. vroiam sa stiu daca amortizoarele sunt destul de rigide cu ulei 650 cps astfel incat masina sa nu mai dea cu sasiul de pamant. Eh.. voi lua ulei 500 cps si daca nu imi place, cumpar altul.
Multumesc!
I reject your reality and substitute my own.
0

#2503 Useril este offline   virtualmind 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 11-February 12
  • Gender:Male

Postat 04 May 2012 - 05:47 PM

Am si eu o intrebare. Dupa ce vin cu masinuta de la offroad, pot sa o bag in vana si sa dau cu dushu pe ea, sau trebuie sa dau cu o capra umezita ? Pateste ceva ESC-u sau se poate arde ceva daca dau cu apa pe masinuta sau daca intru prin balti cu ea ? :D

Aceasta postare a fost editata de virtualmind: 04 May 2012 - 05:48 PM

www.intretinere_auto.blogspot.com
0

#2504 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 04 May 2012 - 06:37 PM

Cel mai bine ar fi sa o cureti cu o pesnula ( daca e doar praf ) sau cu o carpa putin umezita daca este mai murdara .

Despre faza cu dusul ... daca electronica este waterproof , teoretic nu ar frebui sa ai nici o problema cu ea la spalat , si nici la intarri prin balti . problema e ca rulmentii nu reactioneaza prea bine la apa , si daca ai facut chestia cu dusu de vreo 3 ori deja .. ar trebui schimbati . eu unul as zice ca nu merita . mai vine curti o ora la masina decat sa schimbi un set de rulmeni dupa 3-4 iesiri , care e minim 100 lei , depinde de model .

Prin balti si eu am intrat cu un e firestorm , adevarat , facut de mine waterproof prin balti , dar nu exagerale , ca sa prinda apa multa , si surprinzator , rulementii erau uscati , iar esc-ul nu a avutnimic . Acum depinde si pe unde mergi , adica in nici un caz sa nu o faci submarin .

Bafta ! :D
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#2505 Useril este offline   virtualmind 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 11-February 12
  • Gender:Male

Postat 04 May 2012 - 06:58 PM

Vezi postareasergiu 4wd, la 04 May 2012 - 06:37 PM, a spus:

Cel mai bine ar fi sa o cureti cu o pesnula ( daca e doar praf ) sau cu o carpa putin umezita daca este mai murdara .

Despre faza cu dusul ... daca electronica este waterproof , teoretic nu ar frebui sa ai nici o problema cu ea la spalat , si nici la intarri prin balti . problema e ca rulmentii nu reactioneaza prea bine la apa , si daca ai facut chestia cu dusu de vreo 3 ori deja .. ar trebui schimbati . eu unul as zice ca nu merita . mai vine curti o ora la masina decat sa schimbi un set de rulmeni dupa 3-4 iesiri , care e minim 100 lei , depinde de model .

Prin balti si eu am intrat cu un e firestorm , adevarat , facut de mine waterproof prin balti , dar nu exagerale , ca sa prinda apa multa , si surprinzator , rulementii erau uscati , iar esc-ul nu a avutnimic . Acum depinde si pe unde mergi , adica in nici un caz sa nu o faci submarin .

Bafta ! :D

Ms mult Sergiu. Chestia cu dusul nu am facut-o deloc, am zis ca sa intreb prima data si pe urma sa vad daca e bine. Oricum nu intru prim balti de 2 metri :p).
www.intretinere_auto.blogspot.com
0

#2506 Useril este offline   valy87 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 15-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste

Postat 12 May 2012 - 05:45 PM

salut , am si eu o intrebare, cu ce pot spala diferentialele? pot folosi motorina sau benzina? am cumparat un carson specter si as vrea sa ii curat diferentialele, schimbat vaselina
INCEPATOR
0

#2507 Useril este offline   Rapperul 

  • ••• Respect Me , NOOB •••
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 962
  • Inregistrat: 08-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Jiu , Gorj
  • Interests:> Bodybuilding <

Postat 12 May 2012 - 06:19 PM

Vezi postareavaly87, la 12 May 2012 - 05:45 PM, a spus:

salut , am si eu o intrebare, cu ce pot spala diferentialele? pot folosi motorina sau benzina? am cumparat un carson specter si as vrea sa ii curat diferentialele, schimbat vaselina

eu unu , ii spal cu detergent de rufe dar manual nu automat ... si n`au patit nimica ... dupaia un sters bine cu prosop de bucatarie si VOILA , ca noi :nea:
> > > Pro Bodybuilder < < <
________________________________________________________________________________________________________________________

~ Topicul meu cu Feed-Back ~
0

#2508 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2012 - 06:49 PM

Vezi postareaRapperul, la 12 May 2012 - 06:19 PM, a spus:

eu unu , ii spal cu detergent de rufe dar manual nu automat ... si n`au patit nimica ... dupaia un sters bine cu prosop de bucatarie si VOILA , ca noi :)


eu zic ca e mai bun ala automat pentru ca ala e facut pentru turatii mari :)))...si apoi mai dai si cu calgon, asa ar fi bine!

sau cu spray de curatat franele...asta e recomandarea mea!

Aceasta postare a fost editata de Alfa: 12 May 2012 - 06:51 PM

Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#2509 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 12 May 2012 - 06:50 PM

Am inteles ca merge bine cu spray de frane, eu le-am spalat cu spray de curatat lantul la motociclete si a iesit ca nou :)
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#2510 Useril este offline   Rapperul 

  • ••• Respect Me , NOOB •••
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 962
  • Inregistrat: 08-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Jiu , Gorj
  • Interests:> Bodybuilding <

Postat 12 May 2012 - 08:04 PM

Vezi postareaAlfa, la 12 May 2012 - 06:49 PM, a spus:

eu zic ca e mai bun ala automat pentru ca ala e facut pentru turatii mari :)))...si apoi mai dai si cu calgon, asa ar fi bine!

sau cu spray de curatat franele...asta e recomandarea mea!

si asta se dorea sa fie o gluma ? nu prea a prins la mine !

FIecare cu parerile LUI !
> > > Pro Bodybuilder < < <
________________________________________________________________________________________________________________________

~ Topicul meu cu Feed-Back ~
0

#2511 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 12 May 2012 - 08:22 PM

Vezi postareaRapperul, la 12 May 2012 - 06:19 PM, a spus:

eu unu , ii spal cu detergent de rufe dar manual nu automat ... si n`au patit nimica ... dupaia un sters bine cu prosop de bucatarie si VOILA , ca noi :)


Este gluma sau serios ? Eu am o vecina mai "neortodoxa" la tara care a spalat cainele cu dero :)

P.S. Era catea si o chema Puşa :yahoo:
Fan Nokia.
0

#2512 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2012 - 08:35 PM

Vezi postareaRapperul, la 12 May 2012 - 08:04 PM, a spus:

si asta se dorea sa fie o gluma ? nu prea a prins la mine !

FIecare cu parerile LUI !



la aia cu sprayul de frane nu am glumit....

dar acum imi dau seama ca tu nu glumeai la faza cu dero, dar na daca ti se pare ca APA si un dero "manual" face treaba buna cu fierul si coroziunea etc...e ok
Fiecare cu parerile lui...dar mie mi se pare o idee foarte proasta.

Aceasta postare a fost editata de Alfa: 12 May 2012 - 08:37 PM

Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#2513 Useril este offline   Rapperul 

  • ••• Respect Me , NOOB •••
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 962
  • Inregistrat: 08-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Jiu , Gorj
  • Interests:> Bodybuilding <

Postat 12 May 2012 - 09:02 PM

Vezi postareaAlfa, la 12 May 2012 - 08:35 PM, a spus:

la aia cu sprayul de frane nu am glumit....

dar acum imi dau seama ca tu nu glumeai la faza cu dero, dar na daca ti se pare ca APA si un dero "manual" face treaba buna cu fierul si coroziunea etc...e ok
Fiecare cu parerile lui...dar mie mi se pare o idee foarte proasta.

te cred si mi`e mi sa parut dar cand am vazut ca e bec acel diff , uscat bine sa nu prinda rugina pe el si nu are pic de rugina dupa 2 luni asa pe el eu zic ca e bine pt cei care nu`si permit un spray special sau cine stie ce :) eu unu n`am avut la indemana decat dero cu apa calduta si a iesit toata mizeria :)
eu m`am riscat si nu am patit nimic , nu garantez pt altii !

Manu :yahoo:
> > > Pro Bodybuilder < < <
________________________________________________________________________________________________________________________

~ Topicul meu cu Feed-Back ~
0

#2514 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 12 May 2012 - 09:15 PM

http://www.autorc.ro...dele-nitro.html
Fan Nokia.
0

#2515 Useril este offline   valy87 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 15-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste

Postat 12 May 2012 - 10:10 PM

eu vreau sa il curat interior tot diferentialul bucata cu bucata ma interesa ceva sa curete toata vaselina din interior
INCEPATOR
0

#2516 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 12 May 2012 - 11:27 PM

Faci diferentialul bucatele, ori cu surubelnita ori cu ciocanul, pui ce a ramas din el intr-un vas si torni benzina iar apoi le freci cu pensula, ori cureti pinioanele cu WD40.
Bafta!
I reject your reality and substitute my own.
0

#2517 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 12 May 2012 - 11:50 PM

Spreiul de frane ( vezi link @ Lamav4 )sau WD-40 ar fi cele mai indicate parerea mea !
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#2518 Useril este offline   Rapperul 

  • ••• Respect Me , NOOB •••
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 962
  • Inregistrat: 08-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Jiu , Gorj
  • Interests:> Bodybuilding <

Postat 13 May 2012 - 07:44 AM

Vezi postareavaly87, la 12 May 2012 - 10:10 PM, a spus:

eu vreau sa il curat interior tot diferentialul bucata cu bucata ma interesa ceva sa curete toata vaselina din interior

atunci ori spray de frane dar n`am incercat dar daca colegii zic ca e bun atunci asa este , sau WD40 e super bun !
La faza cu detergentul m`am referit doar la EXTERIOR , interior NU !

Spor , Manu !
> > > Pro Bodybuilder < < <
________________________________________________________________________________________________________________________

~ Topicul meu cu Feed-Back ~
0

#2519 Useril este offline   valy87 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 15-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste

Postat 14 May 2012 - 08:23 PM

pot folosi motorina sau benzina?
INCEPATOR
0

#2520 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 14 May 2012 - 08:37 PM

Poti folosi ce vrei tu, este masina ta.
Fan Nokia.
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

14 useri citesc topicul
0 membri, 14 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro