Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#2461
Postat 05 March 2012 - 09:56 PM
Ce gauri sa folosesc pentru pista din Tineretului ? Sau ce schimbari aduce masinii coborarea sau ridicarea suspensiei ?
#2462
Postat 06 March 2012 - 01:48 PM
O garda la sol mai mare, modelul se va comporta mai bine la sarituri si teren accidentat, in timp ce o garda la sol mai mica combinata cu o suspensie mai dura aduce stabilitate mai mare in viraje.
Eclar ca pentru o pista off-road nu poti sa iti faci masina ca pe un touring, dar nici s-o ridici ca pe un MT. Setarile se fac undeva pe la mijloc, experimentand diferite vascozitati ale uleiului din amortizoare, diferite duritati ale arcurilor si nu in ultimul rand garda la sol (mai lasata sau mai ridicata)
Am vazut ca la unele truck-uri se pot monta si bari stabilizatoare (anti-roll bar) pentru a creste stabilitatea in curbe.
Cred ca cea mai buna solutie, daca ai niste arcuri cu tensiuni diferite, sa iei surubelnita cu tine la pista, si sa iti faci setarile acolo dupa cateva ture cu fiecare setare in parte. Cred ca conteaza destul de mult si cum te intelegi tu ca pilot cu masina cu o anumita setare, nu cred ca e ceva scris...aia e buna mergi asa, trebuie gasita o cale de mijloc cu care sa te intelegi tu cel mai bine.
Eu asa vad treaba...daca gresesc sper sa raspunda cineva mai experimentat si sa invat si eu cum e corect :)
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#2463
Postat 06 March 2012 - 05:18 PM
Uzzy, la 06 March 2012 - 01:48 PM, a spus:
Asteptam persoana mai experimentata :)
Uzzy, la 06 March 2012 - 01:48 PM, a spus:
N-am uleiuri si nici arcuri si nu folosesc nici bare stabilizatoare, nu foloseam nici la b44.
Uzzy, la 06 March 2012 - 01:48 PM, a spus:
Cred ca conteaza destul de mult si cum te intelegi tu ca pilot cu masina cu o anumita setare, nu cred ca e ceva scris
Ma inteleg bine cu masinile, cu toate 7 pe care le-am avut in ultimul an m-am inteles bine, asta pana m-am certat cu ele si le-am vandut.
Vreau sa fac suspensia cat mai moale dar sa am si stabilitate pe viraje, pana la urma o sa incerc diferite setari cand o fi uscata pista.
#2464
Postat 06 March 2012 - 05:30 PM
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#2465
Postat 10 March 2012 - 10:33 PM
Am o radiocomanda spektrum dx3s , si as vrea sa stiu cum se monteaza senzorul pentru RPM .
Am intrebat in stanga si in dreapta , dar nu am primit nici un raspuns .
Am auzit de la unii ca se monteaza cu senzorul spre spur ..
Am gasit un video pe youttube : .
Sa inteleg ca se prinde pe motor ? ala din clip avea un suport improvizat ? al meu este mult mai lung .
As vrea o parere de la cei care detin aceasta staie si au montat senzorul .
Am aruncat o privire si in manual dar nu prea mi-am dat seama de mare lucru ...
Uitati cateva poze cu senzorul si masina pe care vreau sa il pun :
In acel spatiu gol vine motorul .
.
Fisiere atasate
-
Imag1306.jpg (83.05K)
Number of downloads: 168 -
Imag1303.jpg (184.67K)
Number of downloads: 172 -
Imag1304.jpg (153.61K)
Number of downloads: 172 -
Imag1305.jpg (194.65K)
Number of downloads: 170
#2466
Postat 12 March 2012 - 11:42 AM
SALUT nu vreau sa deschid alt topic doar pentru o intrebare . am un ESC de 8T duratrax DTXM1075 si motor este de 9x1,,merge pus motoru pe acest ESC sau este cam la limita si risc sa prajesc ESC? ESC+MOTOR vreau sa le montez pe un Hot Bodies Cyclone D4 cu pinion la motor de 17T SI SPUR DE 80T.MULTUMESC
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"
0723652247
#2467
Postat 13 March 2012 - 06:15 PM
Sa inteleg ca acesta este esc=ul : http://www3.towerhob...1P?I=LXAXU0&P=8
Si specificatii : http://www.duratrax....s/dtxm1075.html
ESC-ul tine motoare de la 8 t in sus , si 9 , este trecut de 8 ...
Poti sa pui motorul fara nici o problema . Doar sa ai grija sa nu mergi prea mult cu el ca sa se incinga , cu toate ca daca ai pinion de 17 dinti nu ar trebui sa se incinga .
PS : Revin cu intrebare de mai sus in legatura cu senzorul de telemetrie !
Bafta !
#2468
Postat 14 March 2012 - 09:19 PM
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"
0723652247
#2469
Postat 14 March 2012 - 09:27 PM
kinderu56, la 12 March 2012 - 11:42 AM, a spus:
SALUT nu vreau sa deschid alt topic doar pentru o intrebare . am un ESC de 8T duratrax DTXM1075 si motor este de 9x1,,merge pus motoru pe acest ESC sau este cam la limita si risc sa prajesc ESC? ESC+MOTOR vreau sa le montez pe un Hot Bodies Cyclone D4 cu pinion la motor de 17T SI SPUR DE 80T.MULTUMESC
Salut eu am un esc sc15 de la hpi care suporta pana la 15T si am motor de 15t si merge ca uns doar ca se incalzeste putin mai mult esc-ul!
Bafta
#2471
Postat 21 March 2012 - 10:48 AM
Ady., la 21 March 2012 - 12:08 AM, a spus:
Ai putea sa il intrebi pe Manu (el stie :D )
Rapperul, la 18 February 2012 - 08:31 AM, a spus:
Manu ! :unsure:
Bafta!
#2473
Postat 21 March 2012 - 04:19 PM
Fisiere atasate
-
12345678.bmp (425.44K)
Number of downloads: 118
#2474
Postat 21 March 2012 - 07:55 PM
NyGhThUnTeR, la 21 March 2012 - 04:19 PM, a spus:
Pai te uiti pe manual la codurile pieselor si le cauti pe siteul oficial HPI iar apoi... dai comanda :D
#2475
Postat 21 March 2012 - 09:21 PM
Stuffy, la 21 March 2012 - 07:55 PM, a spus:
Stiu cum e treaba cu codul, doar ca imi da tot setul si asta ar insemna sa iau:
1. http://www.hpiracing...ducts/en/85442/
2. http://www.hpiracing...ducts/en/85443/
Iar eu am nevoie de 1 bucat de acolo si una din partea aialalta. Nu am e face cu restul =@
#2476
Postat 21 March 2012 - 09:22 PM
NyGhThUnTeR, la 21 March 2012 - 09:21 PM, a spus:
1. http://www.hpiracing...ducts/en/85442/
2. http://www.hpiracing...ducts/en/85443/
Iar eu am nevoie de 1 bucat de acolo si una din partea aialalta. Nu am e face cu restul :D
Nu cred ca vei gasi sa cumperi separat ceea ce doresti. Asta e ia cele 2 seturi si vei avea si de rezerva apoi.
#2477
Postat 23 March 2012 - 12:31 AM
in ce conditi se folosesc?
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"
0723652247
#2478
Postat 25 March 2012 - 12:14 AM
sergiu 4wd, la 10 March 2012 - 10:33 PM, a spus:
Am o radiocomanda spektrum dx3s , si as vrea sa stiu cum se monteaza senzorul pentru RPM .
Am intrebat in stanga si in dreapta , dar nu am primit nici un raspuns .
Am auzit de la unii ca se monteaza cu senzorul spre spur ..
Am gasit un video pe youttube : .
Sa inteleg ca se prinde pe motor ? ala din clip avea un suport improvizat ? al meu este mult mai lung .
As vrea o parere de la cei care detin aceasta staie si au montat senzorul .
Am aruncat o privire si in manual dar nu prea mi-am dat seama de mare lucru ...
Uitati cateva poze cu senzorul si masina pe care vreau sa il pun
In acel spatiu gol vine motorul .
.
Senzorul pe care il ai tu este pentru motoare termice (de aia e asa lung, ca se prinde de suportul motor).
Bafta!
#2479
Postat 25 March 2012 - 08:30 AM
Pe spur se lipeste un "dot" l-ai primit si pe acesta pe un blister cu mai multe lipicele, iar senzorul trebuie montat la o distanta de cca 0.2 mm. Cred ca iti poti imagina ca cei de la Spektrum n-au inventat inca un suport care sa se potriveasca la absolut toate automodelele asa incat un pic de improvizatie (eu zic un pic de modelism...automodelism) este necesara.
Bafta !
#2480
Postat 26 March 2012 - 02:39 PM
#2481
Postat 26 March 2012 - 03:07 PM
LiPo furnizeaza o tensiune de 7.4V, curent de ordinul sutelor de amperi.
Receptorul si servo-ul functioneaza la 6V. La 7.4V s-ar arde.
Aici intervine ESC-ul cu un mic "transformator" intern (BEC-ul) care din cei 7.4V de la LiPo face 6V pentru servo si receptor. BEC-urile interne au un curent maxim intre 1.5 - 3A, in functie de modelul ESC-ului.
Din pacate in unele cazuri acest curent de 3A este insuficient - valabil si in cazul tau, acel servo poate depasi in situatii limita acel curent. Ce se intampla in acest caz? Deoarece atat servo-ul cat si receptorul sunt alimentate din BEC si acesta din urma e depasit de situatie, modelul ramane fara receptie o scurta perioada de timp - deranjant.
De aceea, una din rezolvari ar fi folosirea acelui BEC extern mult mai puternic (10A) prin care poti alimenta separat servo-ul.
Nu este insa rezolvarea optima - daca iti aduci aminte din primele paragrafe, rolul BEC-ului era sa adapteze voltajul, de la 7.4V la 6V. Dar daca te uiti in specificatiile servo-ului tau, vezi ca acesta este construit si optimizat special pentru a functiona la 7.4V, deci poate fi conectat direct la LiPo, cu conditia bineinteles sa fie un LiPo 2S 7.4V! Iar in felul asta va avea si putere mai mare, si viteza de reactie mai mare (fata de alimentarea la 6V prin BEC), circuitul se simplifica, iar cheltuielile se diminueaza.
#2484
Postat 29 March 2012 - 12:44 AM
kinderu56, la 23 March 2012 - 12:31 AM, a spus:
in ce conditi se folosesc?
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"
0723652247
#2485
Postat 02 April 2012 - 09:24 PM
#2487
Postat 02 April 2012 - 09:48 PM
sergiu 4wd, la 02 April 2012 - 09:27 PM, a spus:
Mai trece si peste 130°C, dar nu cu mult.. cu 1-2°. Daca scoate fum si merge bine, eu zic ca-i bine!
Multumesc Sergiu!
Aceasta postare a fost editata de Stuffy: 02 April 2012 - 09:48 PM
#2488
Postat 02 April 2012 - 10:06 PM
Eu asa stiu , ca temperatura normala este inte 80-90 de grade si 120-130 de grade .
cu ce concentratie de ulei mergi ?
de obicei cu cat este mai mare cu atat motorul arde mai mult ulei si ala scoate fum .
Bafta !