Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#2432
Postat 23 February 2012 - 02:48 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#2433
Postat 23 February 2012 - 08:32 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#2434
Postat 23 February 2012 - 08:53 PM
Doar din asta nu ai de unde sa stii 100% sigur ce inbus se potriveste.
#2436
Postat 23 February 2012 - 11:00 PM
Fisiere atasate
-
2012-02-23 22.50.33 (Small).jpg (97.69K)
Number of downloads: 98
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#2439
Postat 25 February 2012 - 11:45 AM
lamav4, la 25 February 2012 - 11:34 AM, a spus:
esi prea direct :rolleyes:
Hoaska, la 25 February 2012 - 11:26 AM, a spus:
eu as spune sa te orientezi spre alta masina . am avut lrp s10 blast bx ( buggyul ) si dupa primele iesiri i-a cedat diferentialul , este toata numai plastic , este foarte firava si iti va manca bani in contiunu chiar daca pretul de achizitie este destul de mic .
Deci punctele slabe ale masinii ( din pct. meu de vedere )
- diferentiale de rahat
- amortizoarele sunt varza ( culiseaza foarte greu si perd ulei din ele )
- plasticul de pe el de proasta calitate .
acum despre x star , nu stiu ce sa zic , nu am detinut , si nici nu am condus .
eu nu ti-as recomanda nici una dintre ele .
in primul rand ce vrei sa faci cu masina ??? sa te joci cu ea prin parc sau sa te duci la concursuri .
in functie de ceea ce vrei sa faci cu masina ai putea lua decizia corecta .
Bafta !
#2441
Postat 25 February 2012 - 12:04 PM
#2442
Postat 25 February 2012 - 12:49 PM
Hoaska, la 25 February 2012 - 12:04 PM, a spus:
este de 10 ori mai buna decat lrp-ul .
asta isi merita banii . :D
#2445
Postat 27 February 2012 - 01:51 AM
Hoaska, la 26 February 2012 - 08:36 AM, a spus:
Automodel Hpi E-Firestorm 10T 2012 cu 2.4GHZ 990RON
Automodel Kyosho Ultima SC 1/10 2WD RTR 999 RON
#2447
Postat 28 February 2012 - 04:17 PM
#2448
Postat 28 February 2012 - 06:55 PM
- directia e foarte sensibila si telecomanda in 27MHz are cursa foarte scurta la volan, cele in 2.4 sint, hm, altfel sau trebuie o telecomanda computerizata din care sa setez expo?
- suspensia nu are o pozitie anume de "odihna" (ex. dupa un viraj ramine masina inclinata intr-o parte), e ceva de facut (arcuri mai tari / alt ulei in telescoape) care sa nu strice prea rau tinuta de drum?
- din fabrica vine cu pinion de 26 si spur de 55, cam la limita pentru motorul titan 380, care ar fi o combinatie buna ca sa nu pierd foarte mult din viteza, 18 cu 45, 18 cu 50...? Nu am vazut marimi de pinioane intre 26 si 18, se gasesc (2.3mm 48p)?
#2449
Postat 28 February 2012 - 07:08 PM
DanB, la 28 February 2012 - 06:55 PM, a spus:
- directia e foarte sensibila si telecomanda in 27MHz are cursa foarte scurta la volan, cele in 2.4 sint, hm, altfel sau trebuie o telecomanda computerizata din care sa setez expo?
- suspensia nu are o pozitie anume de "odihna" (ex. dupa un viraj ramine masina inclinata intr-o parte), e ceva de facut (arcuri mai tari / alt ulei in telescoape) care sa nu strice prea rau tinuta de drum?
- din fabrica vine cu pinion de 26 si spur de 55, cam la limita pentru motorul titan 380, care ar fi o combinatie buna ca sa nu pierd foarte mult din viteza, 18 cu 45, 18 cu 50...? Nu am vazut marimi de pinioane intre 26 si 18, se gasesc (2.3mm 48p)?
Probabil ar trebui mutata discutia aici: http://www.rhcforum....-116-slashrevo/
1. Nu prea inteleg exact problema directiei? Acum statia mapeaza linear cursa volanului la cursa servo-ului. Daca vrei sensibilitate mai scazuta in jurul pozitiei de neutru, iti trebuie intr-adevar o statie care sa stie expo. Daca vrei reducerea cursei servo-ului (si implicit unghi de virare mai mic) poti regla din "steering dual rate" de pe radiocomanda sau chiar folosi o eche de servo mai scurta :drinks:.
2. Ar trebui sa revina la pozitia normala. Ar trebui sa verifici ca toate amortizoarele si toate basculele (fara amortizor cuplat) sa lucreze usor. Bascula ar trebui sa cada sub propria ei greutate cand amortizorul e demontat. Sa nu fie vreo tija de amortizor indoita, etc.
De asemenea daca ai acumulator doar pe o parte, e posibil ca modelul sa fie dezechilibrat si de aici sa fie problema. Il echilibrezi cu ceva greutati sau cu inca un acumulator :D.
3. La un moment dat vazusem adaptoare de la 2.3mm la 3.17mm (1/8"), in felul asta ai putea folosi pinioane "normale" 48p si ai gasi pinion cu oricati dinti. Din pacate nu mai dau acum de nici un link...ma mai uit.
#2450
Postat 28 February 2012 - 07:18 PM
Aceasta postare a fost editata de virtualmind: 28 February 2012 - 07:19 PM
#2452
Postat 28 February 2012 - 10:18 PM
Inainte de toate trebuie sa stim de ESC vrei sa iei brushed/brushless.Magazine sunt o gramada.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#2455
Postat 05 March 2012 - 11:36 AM
M-am hotarat sa ma inscriu in concursuri la 1/10 offroad electric.
A. Intrebarile ar fi urmatoarele:
1. Buggy 2wd este o clasa suficient de populara pentru a avea minim 8 participanti la fiecare etapa?
2. LRP-ul asta este bun de ceva? Pretul pare f. accesibil insa banuiesc ca si calitatea este pe masura. http://www.autorc.ro...gy-non-rtr.html
B. Totodata, va rog sa ma ajutati si cu cateva recomandari... Planul este sa ma inscriu intr-o clasa populara si care sa necesite un buget redus dpdv al materialului de concurs. Avand in vedere lipsa de experienta, cred ca principala calitate a modelului ar trebui sa fie robustetea/fiabilitatea si apoi performanta.
Nu sunt convins ca un RTR ar face fata in competitie asa ca ma gandesc la varianta kit + electronica si lipo made in hongkong...
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri/ sfaturi.
#2456
Postat 05 March 2012 - 12:09 PM
Deocamdata singurii care au anuntat calendarul competitional sunt:
1. Federatia Romana de Modelism, un singur concurs pe anul 2012 la clasa 1/10 Buggy 2WD, fara limita de motorizare, nu sunt prea sigur ca LRP-ul ar fi cel mai recomandat. Locatie Pucioasa.
2. Fx Modells, 5 etape 1/10 Buggy Stock 2WD, e posibil ca LRP-ul sa fie ok cu motorul admis la stock la ei. Dupa cum se anunta, la Fx Modells se strang garantat participantii la clasa, dar in schimb daca ai fi dispus sa suporti cheltuielile (si efortul) de deplasare prin tara (Tg. Mures, Miercurea Ciuc etc), ai putea incepe prin a-ti lua un roller bun :).
Thread de discutii aici: http://www.rhcforum....-road-cup-2012/
Mai sunt AutoRC si HPI Cluj care vor anunta probabil un calendar competitional (si clase de concurs) cat de curand, dar cel mai probabil concursurile vor fi in alte locatii, nu in Bucuresti: Frumusani, Pucioasa, Cluj. Nimic oficial deocamdata, oricum.
#2457
Postat 05 March 2012 - 02:13 PM
Asta este problema ca nu`i nimic oficial pana acum si mi-ar fi placut sa am macar o luna la dispozitie pentru achizitii. cert e ca vreau un buggy dar mai departe nu pot cunoaste daca 2wd sau 4 wd. In ceea ce priveste motorizarea deja cred ca am 1000 de variante si nu am cum sa aflu ce-mi va fi de folos.
M-am tot uitat la un durango scos la oferta (mai avea 3 bucati parca). In mod cert este mai bun decat LRP-ul insa ma intreb daca acest plus calitativ se va regasi in timpii pe tur facuti de un incepator.
Raman deschis oricaror sfaturi ref. model si motorizare.
#2458
Postat 05 March 2012 - 02:35 PM
1. 1/10 Buggy 4WD, motorizare brushless sensored specifica 1/10, motor intre 7.5T - 10.5T
2. 1/10 Short Course 4WD, motorizare specifica SC (motor seria 550 sau 540 in 4 poli)
Argumente:
- Pentru cele doua de mai sus vor fi intotdeauna clase de concurs si se vor strange suficienti participanti, sunt cele mai atractive clase in acest moment.
- Indiferent de formatul claselor, cu una din cele doua de mai sus vei avea cele mai multe sanse de castig. De exemplu, daca se face clasa 1/10 Buggy (la gramada 2WD+4WD) cum s-a mai intamplat pe la Bucuresti in anii trecuti, cu un 2WD vei fi in 99% din cazuri dezavantajat, in opinia mea.
Modelele de mai sus ar presupune o investitie substantiala, mai ales pe partea de electronica unde ambele au nevoie de ceva de calitate pentru concursuri. Din pacate nu prea exista cale de mijloc, daca nu esti dispus sa investesti chiar atat de multi bani sau nu exista posibilitatea, atunci poti merge pe cel mai ieftin model, cum crezi tu, 2WD, echipare China etc, si intr-un an te lamuresti :).
#2459
Postat 05 March 2012 - 08:07 PM
ovidiugm, la 05 March 2012 - 02:35 PM, a spus:
1. 1/10 Buggy 4WD, motorizare brushless sensored specifica 1/10, motor intre 7.5T - 10.5T
2. 1/10 Short Course 4WD, motorizare specifica SC (motor seria 550 sau 540 in 4 poli)
Argumente:
- Pentru cele doua de mai sus vor fi intotdeauna clase de concurs si se vor strange suficienti participanti, sunt cele mai atractive clase in acest moment.
- Indiferent de formatul claselor, cu una din cele doua de mai sus vei avea cele mai multe sanse de castig. De exemplu, daca se face clasa 1/10 Buggy (la gramada 2WD+4WD) cum s-a mai intamplat pe la Bucuresti in anii trecuti, cu un 2WD vei fi in 99% din cazuri dezavantajat, in opinia mea.
Modelele de mai sus ar presupune o investitie substantiala, mai ales pe partea de electronica unde ambele au nevoie de ceva de calitate pentru concursuri. Din pacate nu prea exista cale de mijloc, daca nu esti dispus sa investesti chiar atat de multi bani sau nu exista posibilitatea, atunci poti merge pe cel mai ieftin model, cum crezi tu, 2WD, echipare China etc, si intr-un an te lamuresti :good:.
Multzam pt. sfaturi. In repetate randuri mi-ai fost de ajutor pe acest topic.
Din cate inteleg combourile turingy nu sunt prea fiabile. Pe hartie au performante excelente vs $ platiti :D
OK, am retinut ideea, buggy sau SC 4x4 - acum ma apuc sa sap.
Toate bune
#2460
Postat 05 March 2012 - 09:51 PM
sectoristu, la 05 March 2012 - 08:07 PM, a spus:
Probabil cele Hobbywing EzRun si Xerun (rebranduite sau nu) sunt cele mai reusite sub brand chinezesc - EzRun apar si sub brandul Turnigy drept Car ESC 18A, 35A si 60A, cele cu radiator albastru, si le foloseste chiar si HPI-ul pe anumite modele :lol:. Bineinteles acolo scrie pe ele HPI. Pe de alta parte, o sa fii uimit de exemplu de cat de scump e un Xerun 120A (care nici macar nu duce mai mult de 1/10), costa peste 70% din pretul unui ESC de marca...de ce oare? :lol:
Dupa parerea mea un combo scump de la o firma cu traditie are avantaje fata de cele chinezesti, desi parerile aici sunt impartite. Fiecare cu preferinta lui...