Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#2251 Useril este offline   DarkDriver 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 09-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 22 September 2011 - 11:26 AM

Am cautat pe goagle, nu sunt chiar atat de nestiutor odata ce imi castig existenta cu ajutorul internetului, eu intrebasem daca pot gasi ceva in tara. Dar mai greu cu roti BUNE pentru rustler.
Acum iar vin cu o intrebare, stie cineva de unde pot lua o fuzeta pentru BSDRACING 1/8 MT brusheless din tara? Nu am cont paypal si nici nu-mi place sa umblu pe la posta sau vama.
Fisier atasat  2011-09-21 20.30.03.jpg (59.61K)
Number of downloads: 119
Fisier atasat  2011-09-20 11.30.57.jpg (89.84K)
Number of downloads: 123
0

#2252 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 22 September 2011 - 12:23 PM

Vezi postareaDarkDriver, la 22 September 2011 - 11:26 AM, a spus:

Am cautat pe goagle, nu sunt chiar atat de nestiutor odata ce imi castig existenta cu ajutorul internetului, eu intrebasem daca pot gasi ceva in tara. Dar mai greu cu roti BUNE pentru rustler.
Acum iar vin cu o intrebare, stie cineva de unde pot lua o fuzeta pentru BSDRACING 1/8 MT brusheless din tara? Nu am cont paypal si nici nu-mi place sa umblu pe la posta sau vama.


Dar de ce nu schimbi hexul de 12 cu adaptoarele de 17 sapoti pune roti de buggy 1/8 sau de rally??
La faza cu cautatul pe google, faceam referire la comentariu colegului de forum Ady care zice "Stiu ca are hex de 12 dar e diferit decat cel normal nu este ca asta" .... cum dracu arata un hex de 12 daca stie ca este 12 dar nu este ca ala??? Cum o fi oare?
0

#2253 Useril este offline   DarkDriver 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 09-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 22 September 2011 - 10:40 PM

Din cate am inteles daca pun roti de 1/8 se incinge motorul mai repede, daca schimb si motorul nu rezista diferentialul. Asa mai bine imi luam 1/8 dar sunt prea mari pentru nevoile mele.
0

#2254 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 24 September 2011 - 07:36 AM

As avea cateva intrebari legatr de diferentiale...La ce ajuta?? Cum se intretin? Cum sunt afectate in functie de vascozitatea uleiului? Cum functioneaza?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#2255 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 September 2011 - 08:44 PM

Vezi postareaTudorb, la 24 September 2011 - 07:36 AM, a spus:

As avea cateva intrebari legatr de diferentiale...La ce ajuta?? Cum functioneaza?

http://www.howstuffw...ifferential.htm

Vezi postareaTudorb, la 24 September 2011 - 07:36 AM, a spus:

Cum se intretin?

1. Schimbat uleiul rar dar regulat, daca sunt pe sateliti (mentenanta mai scazuta).
2. Schimbat bile si eventual placi, la cele pe bile. La acestea trebuie verificat des si surubul, poate avea tendinta sa se desfaca.

Vezi postareaTudorb, la 24 September 2011 - 07:36 AM, a spus:

Cum sunt afectate in functie de vascozitatea uleiului?

http://www.myrcbox.c...ggy-and-truggy/

Lectura placuta.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#2256 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 26 September 2011 - 01:17 PM

Ok, mersi. Dar cum seschimba uleiul? Trebuie demontat?

Aceasta postare a fost editata de Tudorb: 26 September 2011 - 01:18 PM

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#2257 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 September 2011 - 03:09 PM

Da, evident.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#2258 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 26 September 2011 - 04:28 PM

Si dupa ce il demontez trebuie doar sa ung rotitele?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#2259 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 September 2011 - 04:33 PM

1. Demontezi
2. Scurgi uleiul vechi (si degresezi, de preferat)
3. Umpli cu ulei nou cu densitatea dorita

Rotitele nu se ung, diferentialul are un corp inchis (in care intr-adevar se afla si rotitele) in care torni pur si simplu ulei de diferential. Vezi pozele de mai jos:

http://www.redrc.net...07/img_2792.jpg
http://www.teamrpp.c...09/DSC_4925.jpg
http://i00.i.aliimg....ear_Oil_for.jpg
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#2260 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 26 September 2011 - 05:18 PM

Ok, m-am prins. Mersi.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#2261 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 01 October 2011 - 11:40 AM

Mai am una bucata intrebare arzatoare. :clapping: Cum e cu KV-urile de la motoarele brushless? Care e diferenta intre kv6000 si kv3000(de exemplu)?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#2262 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 October 2011 - 12:58 PM

kV-ul se refera la turatia in gol a motorului. Un motor de 3000kV se va tura cu cate 3000 de ture la fiecare volt al acumulatorului, iar unul de 6000kV, cu 6000 de ture la fiecare volt.

Turatia in gol se calculeaza inmultind acest numar cu voltajul nominal al acumulatorului.
Pentru un motor de 3000kV si un acumulator LiPo 2S 7.4V turatia va fi de 3000 x 7.4 = 22200 rotatii pe minut.
Motorul de 6000kV va avea cu acelasi acumulator 44400 rotatii pe minut.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#2263 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 01 October 2011 - 08:57 PM

Deci cu cat am mai multi kv, cu atat motorul e mai puternic/rapid?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#2264 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 October 2011 - 09:20 PM

Cateodata intr-adevar, motoarele cu kV mai mare ale aceluiasi producator, din aceeasi clasa dimensionala, sunt mai puternice decat cele cu kV mai mic.
In practica doar din caracteristica kV a motorului nu poti trage nici o concluzie cu privire la puterea acelui motor. De exemplu un motor de 2350kV poate fi mult mai puternic decat un motor de 9000kV...sau invers, in functie de dimensiunea celor doua, curent maxim etc :).

Producatorii care se respecta dau puterea motorului in Wati.

Asta a fost cu puterea. Cat despre partea a doua, cu rapiditatea, cand spui "motor rapid" la ce te referi exact? :)
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#2265 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 01 October 2011 - 09:41 PM

Banuiesc ca la rotatii pe minut/secunda? :)

Aceasta postare a fost editata de Tudorb: 01 October 2011 - 09:41 PM

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#2266 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 October 2011 - 10:33 PM

Atunci da, un motor cu kV mai mare are turatie mai mare.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#2267 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 October 2011 - 08:45 AM

Salut.

Intentionez sa cumpar un model electric pentru drift. Pe site-ul hpi vad doua modele, E10 si Sprint 2 SPORT DRIFT. Ambele sunt 1:10 iar ca diferenta notabila, la descrierea modelului observ doar esc-ul: hpi en1, respectiv hpi SC-15.

Intrebarea ar fi, care-i diferenta? Are importanta puterea peste un anumit prag la drift? Pana la urma, daca derapezi la 2W putere consumata, poti sa ai si 200 disponibili ca nu ai ce face cu atatia...

Totodata, v-as fi recunoscator sa-mi spuneti ce caracteristici sunt importante la drift. La ce trebuie sa ma uit in specificatii? Am inteles ca este util un unghi cat mai mare de bracaj al rotilor directoare...

Toate bune.
0

#2268 Useril este offline   daniZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 374
  • Inregistrat: 12-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Interests:Automodelism

Postat 10 October 2011 - 08:54 PM

Vezi postareasectoristu, la 10 October 2011 - 08:45 AM, a spus:

Salut.

Intentionez sa cumpar un model electric pentru drift. Pe site-ul hpi vad doua modele, E10 si Sprint 2 SPORT DRIFT. Ambele sunt 1:10 iar ca diferenta notabila, la descrierea modelului observ doar esc-ul: hpi en1, respectiv hpi SC-15.

Intrebarea ar fi, care-i diferenta? Are importanta puterea peste un anumit prag la drift? Pana la urma, daca derapezi la 2W putere consumata, poti sa ai si 200 disponibili ca nu ai ce face cu atatia...

Totodata, v-as fi recunoscator sa-mi spuneti ce caracteristici sunt importante la drift. La ce trebuie sa ma uit in specificatii? Am inteles ca este util un unghi cat mai mare de bracaj al rotilor directoare...

Toate bune.



Mai este o diferenta destul de notabila.......E10 e pe cardan si Sprint 2 pe curele.......

Aceasta postare a fost editata de daniZZ: 10 October 2011 - 08:56 PM

Imagine postataOffroad Racer: Team Associated SC10 (Novak GTB+Novak Ballistic 8.5T) RIENERGY BodyDrifter/Touring:Tamiya Ta05 (HPI SC15+LRP V10 Spec4 17x2T) VIENNA POLICE Body
Radio:Ansman W3 40MHz canal 58 For Sale
FlySky GT3B hacked and moded
0

#2269 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 13 October 2011 - 11:27 AM

O sa incerc sa iti raspund eu.
Pt drift conteaza unghiul de bracaj al rotilor.Masinile stoc vin toate cu acelasi unghi.Aici trebuie sa intervi tu cu diferite inovatii pt a face unghiul mai mare.
Totodata la e10 nu poti sa setezi unghiurile camble si toe.Vezi wiki pt ele.
La sprint da se pot seta si te vor ajuta foarte foarte mult.La electronica fiecare merge cu ce vrea.Stiu ca cei pro la brushless merg cu un 10.5T.

Orice masina o faci sa faca drift punandu-i set de roti de drift.Dar, pt a avea rezultate mai bune trebuie sa te joci cu toate unghiurile rotilor, cu amortizoarele si cu anvelopele.
Diferente intre e10 si sprint sunt foarte mari.Sprintul este pe curea si de aici rezulta multe combinatii de pinioane cu care sa te joci.Cum spuneam sprint-ul se poate seta la unghiuri, e10 numai in urma unor upgrade-uri.Sprintul are amortizoare pe ulei e10 nu.
Este clar ca sprintu este alegerea si multi care practica drift de la noi au sprint,unii cu modificari altii fara.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#2270 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 13 October 2011 - 11:53 AM

Am si eu doua intrebari:
1. Care sunt unghiurile corecte pentru drift E 10 ( full metal- posibilitate reglare unghiuri)?
2. Este cineva care a montat lumini pe caroserie de Mustang GTR? Ma intereseaza modalitatea de fixare a ledurilor.

Multumesc

Aceasta postare a fost editata de didip: 13 October 2011 - 11:54 AM

Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

#2271 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 13 October 2011 - 12:02 PM

@didip unghiurile ti le faci tu in functie de stilul de condus. :drinks:
Cred ca o sa gasesti si suport pt leduri pt caroseria ta
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#2272 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 13 October 2011 - 01:06 PM

Vezi postareavgeorge, la 13 October 2011 - 11:27 AM, a spus:

Pt drift conteaza unghiul de bracaj al rotilor.
.... unghiurile camble si toe. Vezi wiki pt ele.didip unghiurile ti le faci tu in functie de stilul de condus


George George... sigur stii reclama... Wiki referindu-te la wikipedia??? Sau mai usor o gasesti aici, ca unii s-au chinuit sa traduca :drinks:)) http://www.rhcforum....238-toe-camber/ pe intelesul tuturor.
La drift, din experienta proprie, nu am cautat sa maresc unghiul de bracare, ci sa am cuplu (motorizare de cuplu, motor de 21T), roti adecvate suprafetei de rulare si rigidizarea sasiului. In rest am facut drift chiar bine, zic eu. Unghiurile le faci in functie de suprafata de rulare, rotile folosite si comportamentul automodelului in functie de dorinte si stilul de pilotat dar asta inseamna ca trebuie sa stii la perfectie ce si cum face fiecare reglaj in parte.
0

#2273 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 13 October 2011 - 04:02 PM

Daca o mai ziceai si paia cu "noi un bonus iti oferim", ma lasa-i praf.
Nu am stiut de acel post, si imi cer scuze :drinks:
Oricum parerea mea este tot catre Sprint :p
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#2274 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 17 October 2011 - 07:43 AM

Nu mai stiam continuarea. :unsure:)) Cred ca sprintul este o alegere buna, insa raman la parerea ca pentru drift trebuie o masina cu transmisie pe cardan.
0

#2275 Useril este offline   Drifter. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 14-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism,mountain bike

Postat 17 October 2011 - 01:39 PM

Salut. As vrea sa intreb care dintre automodelele urmatoare sunt mai bune ANSMANN BUGGY VIRUS2 cu Dotari:
--> complet sprijint pe rulmenti cu bile
--> diferentiale de inalta performanta
--> motor de forta de3,5 ccm
--> ambreiaj sportiv cu 3 saboti
--> arbore conducator intarit
--> articulatie cu bila pivotanta pe ambele axe
--> sasiu de aluminiu de 3 mm (T6) cu suruburi ingropate
--> disc de frana din otel, ventilat cu aer
--> carcasa RC rezistenta la apa
--> protectie laterala
--> intaritor de sasiu spate
--> amortizoare cu ulei
--> eleron posterior reglabil
sau
HPI Trophy 3.5 cu dotari
Scara: 1:8
Tractiune: integrala permanenta 4WD
Motor: Nitro Star F3.5 (.21 cubic inch)
Putere: 2.5 cp
Sistem de franare cu dublu disc din otel ventilate, cu setari independente se poate regla frana mai puternic pe fata sau spate
Suspensie racing in intregime cu posibilitati de ajustare si reglare la orice tip de teren si cursa
Sasiul din aluminiu 4mm
Bara stabilizatoare fata si spate
Pamantul este limita pentru ca mai jos dam de apa.
0

#2276 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 17 October 2011 - 01:49 PM

`2. Este cineva care a montat lumini pe caroserie de Mustang GTR? Ma intereseaza modalitatea de fixare a ledurilor`

Eu am pus la mine, sigur ies mai bine cuiva care se pricepe dar poate iti dau un punct de pornire.
Ledurile sunt fixate pe bucati din `placute de test` ( vezi magazine piese electronice ). pentru faruri am gaurit caroseria cu spiral de dimensiunea ledurilor, prinse de caroserie cu silicon, ies putin afara dar nu deranjeaza.Pe spate aceeasi metoda cu placutele de test, nu mai e nvoie sa gauresti caroseria prinse pe dinauntru cu silicon.
Probabil se gasesc socluri speciale pentru caroserie dar eu am preferat sa le fac singur

Fisier atasat  17102011428.jpg (400.83K)
Number of downloads: 105

.

.

.

Fisiere atasate


RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

#2277 Useril este offline   Radu121 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 18-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Biciclete, Automodelism, Masini, Motociclete, Muzica, etc.

Postat 18 October 2011 - 07:16 PM

Ce parere aveti de Robitronic Mantis TXS Scara 1:8 Truggy ? E bun pentru un incepator ? Multumesc anticipat.



site: http://www.robitroni...tis-txs-en.html
0

#2278 Useril este offline   Drifter. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 14-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism,mountain bike

Postat 19 October 2011 - 12:06 PM

Vezi postareaRadu121, la 18 October 2011 - 07:16 PM, a spus:

Ce parere aveti de Robitronic Mantis TXS Scara 1:8 Truggy ? E bun pentru un incepator ? Multumesc anticipat.



site: http://www.robitroni...tis-txs-en.html

Dar cat caosta? Ca si eu sunt incepator si nu stiu ce sa imi iau.
Pamantul este limita pentru ca mai jos dam de apa.
0

#2279 Useril este offline   Radu121 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 18-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Biciclete, Automodelism, Masini, Motociclete, Muzica, etc.

Postat 19 October 2011 - 02:31 PM

Vezi postareaDrifter., la 19 October 2011 - 12:06 PM, a spus:

Dar cat caosta? Ca si eu sunt incepator si nu stiu ce sa imi iau.



eu l-am gasit pe un site din romania (din bucuresti) cu 1500RON .... dak vrei i-ti dau un PM cu situl
0

#2280 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 20 October 2011 - 09:32 AM

@geicsu - ce fel de leduri ai folosit pe spate?
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

52 useri citesc topicul
0 membri, 52 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro