Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#2251
Postat 22 September 2011 - 11:26 AM
Acum iar vin cu o intrebare, stie cineva de unde pot lua o fuzeta pentru BSDRACING 1/8 MT brusheless din tara? Nu am cont paypal si nici nu-mi place sa umblu pe la posta sau vama.
2011-09-21 20.30.03.jpg (59.61K)
Number of downloads: 119
2011-09-20 11.30.57.jpg (89.84K)
Number of downloads: 123
#2252
Postat 22 September 2011 - 12:23 PM
DarkDriver, la 22 September 2011 - 11:26 AM, a spus:
Acum iar vin cu o intrebare, stie cineva de unde pot lua o fuzeta pentru BSDRACING 1/8 MT brusheless din tara? Nu am cont paypal si nici nu-mi place sa umblu pe la posta sau vama.
Dar de ce nu schimbi hexul de 12 cu adaptoarele de 17 sapoti pune roti de buggy 1/8 sau de rally??
La faza cu cautatul pe google, faceam referire la comentariu colegului de forum Ady care zice "Stiu ca are hex de 12 dar e diferit decat cel normal nu este ca asta" .... cum dracu arata un hex de 12 daca stie ca este 12 dar nu este ca ala??? Cum o fi oare?
#2254
Postat 24 September 2011 - 07:36 AM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#2255
Postat 25 September 2011 - 08:44 PM
Tudorb, la 24 September 2011 - 07:36 AM, a spus:
http://www.howstuffw...ifferential.htm
Tudorb, la 24 September 2011 - 07:36 AM, a spus:
1. Schimbat uleiul rar dar regulat, daca sunt pe sateliti (mentenanta mai scazuta).
2. Schimbat bile si eventual placi, la cele pe bile. La acestea trebuie verificat des si surubul, poate avea tendinta sa se desfaca.
Tudorb, la 24 September 2011 - 07:36 AM, a spus:
http://www.myrcbox.c...ggy-and-truggy/
Lectura placuta.
#2256
Postat 26 September 2011 - 01:17 PM
Aceasta postare a fost editata de Tudorb: 26 September 2011 - 01:18 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#2259
Postat 26 September 2011 - 04:33 PM
2. Scurgi uleiul vechi (si degresezi, de preferat)
3. Umpli cu ulei nou cu densitatea dorita
Rotitele nu se ung, diferentialul are un corp inchis (in care intr-adevar se afla si rotitele) in care torni pur si simplu ulei de diferential. Vezi pozele de mai jos:
http://www.redrc.net...07/img_2792.jpg
http://www.teamrpp.c...09/DSC_4925.jpg
http://i00.i.aliimg....ear_Oil_for.jpg
#2261
Postat 01 October 2011 - 11:40 AM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#2262
Postat 01 October 2011 - 12:58 PM
Turatia in gol se calculeaza inmultind acest numar cu voltajul nominal al acumulatorului.
Pentru un motor de 3000kV si un acumulator LiPo 2S 7.4V turatia va fi de 3000 x 7.4 = 22200 rotatii pe minut.
Motorul de 6000kV va avea cu acelasi acumulator 44400 rotatii pe minut.
#2264
Postat 01 October 2011 - 09:20 PM
In practica doar din caracteristica kV a motorului nu poti trage nici o concluzie cu privire la puterea acelui motor. De exemplu un motor de 2350kV poate fi mult mai puternic decat un motor de 9000kV...sau invers, in functie de dimensiunea celor doua, curent maxim etc :).
Producatorii care se respecta dau puterea motorului in Wati.
Asta a fost cu puterea. Cat despre partea a doua, cu rapiditatea, cand spui "motor rapid" la ce te referi exact? :)
#2267
Postat 10 October 2011 - 08:45 AM
Intentionez sa cumpar un model electric pentru drift. Pe site-ul hpi vad doua modele, E10 si Sprint 2 SPORT DRIFT. Ambele sunt 1:10 iar ca diferenta notabila, la descrierea modelului observ doar esc-ul: hpi en1, respectiv hpi SC-15.
Intrebarea ar fi, care-i diferenta? Are importanta puterea peste un anumit prag la drift? Pana la urma, daca derapezi la 2W putere consumata, poti sa ai si 200 disponibili ca nu ai ce face cu atatia...
Totodata, v-as fi recunoscator sa-mi spuneti ce caracteristici sunt importante la drift. La ce trebuie sa ma uit in specificatii? Am inteles ca este util un unghi cat mai mare de bracaj al rotilor directoare...
Toate bune.
#2268
Postat 10 October 2011 - 08:54 PM
sectoristu, la 10 October 2011 - 08:45 AM, a spus:
Intentionez sa cumpar un model electric pentru drift. Pe site-ul hpi vad doua modele, E10 si Sprint 2 SPORT DRIFT. Ambele sunt 1:10 iar ca diferenta notabila, la descrierea modelului observ doar esc-ul: hpi en1, respectiv hpi SC-15.
Intrebarea ar fi, care-i diferenta? Are importanta puterea peste un anumit prag la drift? Pana la urma, daca derapezi la 2W putere consumata, poti sa ai si 200 disponibili ca nu ai ce face cu atatia...
Totodata, v-as fi recunoscator sa-mi spuneti ce caracteristici sunt importante la drift. La ce trebuie sa ma uit in specificatii? Am inteles ca este util un unghi cat mai mare de bracaj al rotilor directoare...
Toate bune.
Mai este o diferenta destul de notabila.......E10 e pe cardan si Sprint 2 pe curele.......
Aceasta postare a fost editata de daniZZ: 10 October 2011 - 08:56 PM
Radio:Ansman W3 40MHz canal 58 For Sale
FlySky GT3B hacked and moded
#2269
Postat 13 October 2011 - 11:27 AM
Pt drift conteaza unghiul de bracaj al rotilor.Masinile stoc vin toate cu acelasi unghi.Aici trebuie sa intervi tu cu diferite inovatii pt a face unghiul mai mare.
Totodata la e10 nu poti sa setezi unghiurile camble si toe.Vezi wiki pt ele.
La sprint da se pot seta si te vor ajuta foarte foarte mult.La electronica fiecare merge cu ce vrea.Stiu ca cei pro la brushless merg cu un 10.5T.
Orice masina o faci sa faca drift punandu-i set de roti de drift.Dar, pt a avea rezultate mai bune trebuie sa te joci cu toate unghiurile rotilor, cu amortizoarele si cu anvelopele.
Diferente intre e10 si sprint sunt foarte mari.Sprintul este pe curea si de aici rezulta multe combinatii de pinioane cu care sa te joci.Cum spuneam sprint-ul se poate seta la unghiuri, e10 numai in urma unor upgrade-uri.Sprintul are amortizoare pe ulei e10 nu.
Este clar ca sprintu este alegerea si multi care practica drift de la noi au sprint,unii cu modificari altii fara.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#2270
Postat 13 October 2011 - 11:53 AM
1. Care sunt unghiurile corecte pentru drift E 10 ( full metal- posibilitate reglare unghiuri)?
2. Este cineva care a montat lumini pe caroserie de Mustang GTR? Ma intereseaza modalitatea de fixare a ledurilor.
Multumesc
Aceasta postare a fost editata de didip: 13 October 2011 - 11:54 AM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#2271
Postat 13 October 2011 - 12:02 PM
Cred ca o sa gasesti si suport pt leduri pt caroseria ta
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#2272
Postat 13 October 2011 - 01:06 PM
vgeorge, la 13 October 2011 - 11:27 AM, a spus:
.... unghiurile camble si toe. Vezi wiki pt ele.didip unghiurile ti le faci tu in functie de stilul de condus
George George... sigur stii reclama... Wiki referindu-te la wikipedia??? Sau mai usor o gasesti aici, ca unii s-au chinuit sa traduca :drinks:)) http://www.rhcforum....238-toe-camber/ pe intelesul tuturor.La drift, din experienta proprie, nu am cautat sa maresc unghiul de bracare, ci sa am cuplu (motorizare de cuplu, motor de 21T), roti adecvate suprafetei de rulare si rigidizarea sasiului. In rest am facut drift chiar bine, zic eu. Unghiurile le faci in functie de suprafata de rulare, rotile folosite si comportamentul automodelului in functie de dorinte si stilul de pilotat dar asta inseamna ca trebuie sa stii la perfectie ce si cum face fiecare reglaj in parte.
#2273
Postat 13 October 2011 - 04:02 PM
Nu am stiut de acel post, si imi cer scuze :drinks:
Oricum parerea mea este tot catre Sprint :p
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#2275
Postat 17 October 2011 - 01:39 PM
--> complet sprijint pe rulmenti cu bile
--> diferentiale de inalta performanta
--> motor de forta de3,5 ccm
--> ambreiaj sportiv cu 3 saboti
--> arbore conducator intarit
--> articulatie cu bila pivotanta pe ambele axe
--> sasiu de aluminiu de 3 mm (T6) cu suruburi ingropate
--> disc de frana din otel, ventilat cu aer
--> carcasa RC rezistenta la apa
--> protectie laterala
--> intaritor de sasiu spate
--> amortizoare cu ulei
--> eleron posterior reglabil
sau
HPI Trophy 3.5 cu dotari
Scara: 1:8
Tractiune: integrala permanenta 4WD
Motor: Nitro Star F3.5 (.21 cubic inch)
Putere: 2.5 cp
Sistem de franare cu dublu disc din otel ventilate, cu setari independente se poate regla frana mai puternic pe fata sau spate
Suspensie racing in intregime cu posibilitati de ajustare si reglare la orice tip de teren si cursa
Sasiul din aluminiu 4mm
Bara stabilizatoare fata si spate
#2276
Postat 17 October 2011 - 01:49 PM
Eu am pus la mine, sigur ies mai bine cuiva care se pricepe dar poate iti dau un punct de pornire.
Ledurile sunt fixate pe bucati din `placute de test` ( vezi magazine piese electronice ). pentru faruri am gaurit caroseria cu spiral de dimensiunea ledurilor, prinse de caroserie cu silicon, ies putin afara dar nu deranjeaza.Pe spate aceeasi metoda cu placutele de test, nu mai e nvoie sa gauresti caroseria prinse pe dinauntru cu silicon.
Probabil se gasesc socluri speciale pentru caroserie dar eu am preferat sa le fac singur
17102011428.jpg (400.83K)
Number of downloads: 105
.
.
.
Fisiere atasate
-
17102011432.jpg (389.94K)
Number of downloads: 110 -
17102011430.jpg (399.88K)
Number of downloads: 105 -
17102011429.jpg (360.63K)
Number of downloads: 113
#2277
Postat 18 October 2011 - 07:16 PM
site: http://www.robitroni...tis-txs-en.html
#2278
Postat 19 October 2011 - 12:06 PM
Radu121, la 18 October 2011 - 07:16 PM, a spus:
site: http://www.robitroni...tis-txs-en.html
Dar cat caosta? Ca si eu sunt incepator si nu stiu ce sa imi iau.