Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#2163
Postat 21 June 2011 - 09:39 PM
kinderu56, la 15 June 2011 - 11:39 PM, a spus:
Cred ca nu l-a realizat nimeni, pentru ca este mult mai ieftin sa-l cumperi gata facut.
Daca doresti neaparat (presupunand ca te pricepi) poti incerca tu sa-l construiesti, apoi sa ne impartasesti daca este ok, la ce pret ai ajuns cu el etc... Peste un an sau cand vei reusi, pentru ca avem rabdare... :drinks:
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#2164
Postat 22 June 2011 - 11:47 AM
Fisiere atasate
-
lvw.gif (3.98K)
Number of downloads: 92 -
LiPo 2s-3s Saver.pdf (450.51K)
Number of downloads: 15247
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"
0723652247
#2165
Postat 22 June 2011 - 11:49 AM
si acesta
http://www.pm.keirle...est/esv/esv.htm
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"
0723652247
#2166
Postat 22 June 2011 - 11:56 AM
Fisiere atasate
-
Expanded Scale Voltmeter.pdf (123.69K)
Number of downloads: 512
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"
0723652247
#2167
Postat 22 June 2011 - 02:40 PM
Totusi intr-o lume "nebuna" unde timpul si banii conteaza nu pot sa nu spun si urmatoarele: un lipo buzzer costa cam 0.99 USD si in afara de led / led-uri are si un microdifuzor care atunci cand e cazul, avertizeaza sonor. Tot montajul in cca 2cmp.
Bafta in continuare !
pentru exemplificare: http://cgi.ebay.com/...=item45f3c31f2f
Aceasta postare a fost editata de fasconal: 22 June 2011 - 02:41 PM
#2168
Postat 23 June 2011 - 01:10 AM
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"
0723652247
#2170
Postat 23 June 2011 - 11:51 AM
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"
0723652247
#2171
Postat 23 June 2011 - 12:36 PM
kinderu56, la 23 June 2011 - 11:51 AM, a spus:
Ai dreptate, d-aia nu o sa mai imi cumpar Tekin.
#2172
Postat 23 June 2011 - 02:12 PM
Stau pe forumul acesta de vre-o 5 zile,de dimineata pana seara.
Nu am gasit pe nimeni care sa fie din Braila. Am nevoie de niste Sfaturi din partea celor mai priceputi ca mine,ca eu nu stiu nimic. Daca ma poate ajuta cineva sa-mi lase un nr de tel. ca sa ne putem intalni.
Va multumesc tuturor si sper sa gasesc si eu pe cineva din Braila.
#2173
Postat 30 June 2011 - 03:20 AM
#2175
Postat 28 July 2011 - 10:43 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#2176
Postat 29 July 2011 - 09:15 AM
Tudorb, la 28 July 2011 - 10:43 PM, a spus:
Pe scurt:
2S, 3S, 4S reprezinta numarul de celule ale acumulatorului. O celula are 3.7V, deci un LiPo 2S are 7.4V, iar unul 4S va avea 14.8V.
Pentru a folosi LiPo, trebuie sa te asiguri ca:
- ESC-ul si motorul tau suporta voltajul. Adica nu pui un LiPo 3S de 11.1V pe un sistem care inainte folosea NiMH 7.2V, fara sa verifici in specificatii daca e ok. In schimb e absolut in regula sa pui un LiPo 2S 7.4V in locul unui NiMH de 7.2V, diferenta de voltaj in acest caz e nesemnificativa si tolerata.
- Niciodata nu descarci LiPo-ul in timpul folosirii sub 3.0V pe celula (6.0V pentru 2S, 9.0V pentru 3S, etc, ai prins ideea). Unele ESC-uri stiu sa se opreasca atunci cand le setezi pe LiPo, altele nu stiu, caz in care trebuie sa folosesti un LiPo cutoff sau o alarma LiPo.
- Folosesti obligatoriu un incarcator specializat LiPo. In nici un caz un incarcator de NiMH, sau alta improvizatie.
Exista posibilitatea ca LiPo sa ia foc in cazul folosirii necorespunzatoare: incarcare cu incarcator neconform, scurtcircuitare, lovitura puternica soldata cu perforarea invelisului celulei. Nu sunt in nici un caz niste acumulatori fragili, in automodelele de off-road au parte in permanenta de socuri puternice (indirecte, ce-i drept). Bineinteles, pentru asta sunt folositi acumulatori tip hard-case sau sunt folosite cutii speciale pe model, care ii protejeaza.
Despre utilizare curenta:
- Cand ii cumperi trebuie incarcati, de obicei vin la aproximativ 50% din capacitate.
- Nu au efect de memorie, nu necesita formatare sau descarcare intre ciclurile de incarcare. Pot fi incarcati oricat de putin s-au descarcat, nu trebuie descarcati complet pentru reincarcare.
- Incarcare la curent egal cu capacitatea (un acumulator de 5000mAh il poti incarca cu 5000mA = 5A).
- Daca nu sunt folositi mult timp (luni de zile) se stocheaza la o temperatura scazuta, dar peste 0 grade, la 3.7 - 3.8V pe celula. Unele incarcatoare au "LiPo Storage", un program specific pentru asta.
- Necesita balansare, unii o fac la fiecare incarcare, altii mai rar, la 5-10 incarcari, dupa gust. In practica poti verifica voltajul celulelor la finalul incarcarii si in functie de diferenta dintre ele te poti decide daca necesita balansare sau nu. Atentie, nu toate incarcatoarele de LiPo au si functie de balansare.
- Daca incarcatorul se defecteaza chiar in timpul incarcarii si supra-incarca acumulatorul, acesta poate lua foc. De aceea pentru a-i incarca in siguranta nu trebuie incarcati nesupravegheati, si de asemenea e bine sa ii incarci intr-un saculet special de protectie.
Cateva link-uri suplimentare:
http://www.rchelicop...-batteries.html
http://www.rcgroups....ad.php?t=209187
#2177
Postat 30 July 2011 - 12:51 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#2178
Postat 30 July 2011 - 01:52 PM
Tudorb, la 30 July 2011 - 12:51 PM, a spus:
NU motorul trebuie sa suporte lipo , life sau alte tipuri de accumulatori , ci ESC-ul.
Balansarea o face incarcatorul.
You can go faster... I can go anywhere !
#2179
Postat 30 July 2011 - 02:19 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#2181
Postat 30 July 2011 - 03:13 PM
Aceasta postare a fost editata de Tudorb: 30 July 2011 - 03:14 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#2182
Postat 30 July 2011 - 04:35 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#2183
Postat 30 July 2011 - 05:45 PM
Tudorb, la 30 July 2011 - 04:35 PM, a spus:
cumpara 2s, 3s e prea mult, face masina incontrolabila
#2185
Postat 31 July 2011 - 10:27 AM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#2186
Postat 31 July 2011 - 12:53 PM
Tudorb, la 31 July 2011 - 10:27 AM, a spus:
mAh - capacitatea acumulatorului in miliamperi pe ora. Un acumulator de 5000mAh, de exemplu, poate fi descarcat complet cu un curent cu o valoare egala cu capacitatea, deci de de 5000mA (5A, notat si 1C) intr-o ora. Sau cu un curent dublu (10A, notat 2C) in jumatate din acest timp (30 min).
Te poti gandi la mAh ca la litrii de apa dintr-o sticla.
Voltii nu reprezinta puterea curentului...nu prea inteleg ce vrei sa spui, sau ce vrei sa afli prin asta?
Voltajul reprezinta o diferenta de potential: http://en.wikipedia.org/wiki/Voltage
#2187
Postat 31 July 2011 - 01:09 PM
Aceasta postare a fost editata de Tudorb: 31 July 2011 - 01:09 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#2188
Postat 31 July 2011 - 01:39 PM
2. Ia-o ca atare, nu-ti bate capul (o sa inveti mai incolo la fizica). Tot ce trebuie sa te preocupe, in general, este ca acumulatorul are un numar de volti si ESC-ul, motorul etc functioneaza intr-un interval de voltaj bine stabilit. Te asiguri ca cei X volti ai acumulatorului sunt in interval si ai rezolvat problema :yahoo:.
#2190
Postat 03 August 2011 - 10:12 PM