Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 16 April 2011 - 07:24 PM
Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#2102
Postat 16 April 2011 - 10:42 PM
AG-74-HESS, la 16 April 2011 - 07:23 PM, a spus:
Eu am un tovaras care a testat un compresor mecanic, facut de el, pe un motor in 2T exact ca cel de pe Baja. Rezultatul a fost urmatorul: compresorul si-a facut treaba atat de bine incat a crapat pistonul efectiv. Am citit si la americani care au mai multe dezbateri legate de acest subiect pe forumurile lor, concluzia la care au ajuns ei e ca nu se merita. Bafta!
#2103
Postat 19 April 2011 - 12:07 AM
oare duce un motor cu perii normal nu in v 13t 210w cu un lipo 7.4 5000 40c ?
Si daca cineva a ajut acest model de esc si are cumva un manual/ pdf de programare
sau daca mai stie cum se programa (frane ,revers etc)multumesc multt
#2104
Postat 19 April 2011 - 07:46 AM
blinkt rot/grün
neutral am Sender, Setup drücken
grün, vollgas(halten), setup drücken
rot,Rückwärts(halten), setup drücken"
Das ist so die Anleitung die ich bisher habe, aber da sgeht so bei mir nicht. Ich kann das 3 oder 100 sek. drücken, da blinkt nix. Das bleibt nach einschalten konstant grün.
Baga asta pe google translate si...
You can go faster... I can go anywhere !
#2105
Postat 19 April 2011 - 09:23 AM
8336_de1.pdf (229.91K)
Number of downloads: 155
#2107
Postat 19 April 2011 - 02:47 PM
HGV, la 19 April 2011 - 12:24 PM, a spus:
Am cumparat o statie Robitronic TL-3C pe care o folosesc pe un HPI RS4 Evo3+, pe care am montat si un Drft Control. Toate reglajele merg bine, cu exceptia reglajului de Drift Control prin canalul 3 al statiei. Ma poate ajuta cineva?
Multumesc
drift control-ul se inseriaza cu servo-ul de directie nu se leaga pe canalul 3 (AUX) al receiver-ului.
#2108
Postat 20 April 2011 - 11:58 AM
http://www.conrad.de...207093&ref=list
iar pentru manualul statiei este:
http://shop.robitron...set.html?lang=1
Multumesc.
fasconal, la 19 April 2011 - 02:47 PM, a spus:
#2109
Postat 20 April 2011 - 12:14 PM
HGV, la 20 April 2011 - 11:58 AM, a spus:
http://www.conrad.de...207093&ref=list
iar pentru manualul statiei este:
http://shop.robitron...set.html?lang=1
Multumesc.
In cazul asta nu inteleg intrebarea ta.
Ce stiu eu (de la dr. drift cum am eu), se alimenteaza din AUX (CH3) de pe receiver dar n-ai nici o treaba cu statia. Pur si simplu isi ia tensiunea de 6V din receiver. El (driftul cum ii zici tu) se inseriaza pe legatura electrica a servo-ului de directie.
Setarea lui se face din potentiometrele de pe el (drftul) care sunt pentru: viteza de reactie si punctul neutru.
#2110
Postat 22 April 2011 - 09:09 AM
Drift Controlul este legat in serie intre reciever si servo de directie. Mai are o mufa cu un singur fir care se leaga la reciever daca acesta este prevazut cu al 3-lea canal. Conform manualului, in acest caz sensibilitatea drift controlului se regleaza de pe statie, potentiometrul de pe drift control nemaiavand nici o influenta. Eu nu pot regla satisfacator aceasta sensibilitate de pe statie.
fasconal, la 20 April 2011 - 12:14 PM, a spus:
Ce stiu eu (de la dr. drift cum am eu), se alimenteaza din AUX (CH3) de pe receiver dar n-ai nici o treaba cu statia. Pur si simplu isi ia tensiunea de 6V din receiver. El (driftul cum ii zici tu) se inseriaza pe legatura electrica a servo-ului de directie.
Setarea lui se face din potentiometrele de pe el (drftul) care sunt pentru: viteza de reactie si punctul neutru.
#2111
Postat 22 April 2011 - 09:37 AM
HGV, la 22 April 2011 - 09:09 AM, a spus:
Drift Controlul este legat in serie intre reciever si servo de directie. Mai are o mufa cu un singur fir care se leaga la reciever daca acesta este prevazut cu al 3-lea canal. Conform manualului, in acest caz sensibilitatea drift controlului se regleaza de pe statie, potentiometrul de pe drift control nemaiavand nici o influenta. Eu nu pot regla satisfacator aceasta sensibilitate de pe statie.
Si cu ce te putem ajuta? Ce intelegi prin satisfacator? Cum te descurci cu drift-ul fara acest dipozitiv?
#2112
Postat 25 April 2011 - 08:33 AM
#2113
Postat 25 April 2011 - 12:39 PM
Ma gandesc ca poate cineva il recunoaste din poza sa-mi spuna si mie ce anume sa caut, multumesc.
Fisiere atasate
-
IMG-20110423-00082.jpg (286.85K)
Number of downloads: 123
#2115
Postat 26 April 2011 - 01:02 PM
Alex din Galati, la 25 April 2011 - 05:36 PM, a spus:
La mine, la serviciu, am un monster truck care costa 570 lei, merge cu 11km/h si statia e in 27mhz, are si arcuri la roti, seamana cu un savage. Serios vorbind daca mai pui 200 lei iti cumperi ceva decent, fa un topic la Bursa - cumparari si vezi ce iti ofera oamenii.
#2116
Postat 28 April 2011 - 07:12 AM
1. supravireaza f rau. Dar inainte de a supravira, cand franez inainte de curba partea din spate nu mai sta dreapta, ci incepe sa danseze... , devenind incontrolabila. :nea:
2. nu se mai poate fixa steeringul din trim, dupa fiecare curba se deregleaza... Am ajuns la 40 left steering trim ... :huh:
Explicatii ? Multumesc ^_^
#2117
Postat 29 April 2011 - 05:59 PM
MRC, la 28 April 2011 - 07:12 AM, a spus:
1. supravireaza f rau. Dar inainte de a supravira, cand franez inainte de curba partea din spate nu mai sta dreapta, ci incepe sa danseze... , devenind incontrolabila. :rolleyes:
2. nu se mai poate fixa steeringul din trim, dupa fiecare curba se deregleaza... Am ajuns la 40 left steering trim ... :angry2:
Explicatii ? Multumesc :good:
Servoul este in verificat?
Rulmentii sunt verificati?
Masina este balansata stanaga dreapta?
Se intampla acelasi lucru si la viraj dreapta /stanga?
Rata de directie este setata stanga dreapata, adica iti vireaza la acelasi unghi stanga dreapta?
Ce ungiuri ai?
Ce arcuri?
Ce ulei?
Unde te dai cu ea?
Mai sunt intrebari dar cred ca cel mai bine se uita la ea cineva care se pricepe.
#2118
Postat 02 May 2011 - 04:26 PM
MRC, la 28 April 2011 - 07:12 AM, a spus:
Each Lazer ZX-5 Readyset includes the latest racing technology and performance of the race-bred Lazer ZX-5 in its purest form. The pre-assembled chassis is loaded with a high-power motor and fitted with steerwheel R/C system, even the body is pre-finished.
Features:
4WD - EP racing buggy with center shaft drive 4WD.
Ready To Run - Fully factory assembled Readyset only requires main drive battery, charger and transmitter batteries.
High Power G20 Stock Motor - Loaded with high-power user-friendly G20 stock motor and compact high-power speed controller (pre-set).
Better Balance - The drive shafts run through the center for chassis to give you better lower CG and optimum weight balance.
Equiped With Ball Bearings - Includes total of 20 ball bearings for full ball bearing specifications.
Oil Filled Shocks - Equipped with resin oil shocks. Dial-adjust function for easy setting.
Slipper Clutch - Features slipper clutch as standard to protect drive mechanism and deliver optimal traction.
Front & Rear Ball Diff - Equipped with ball differentials on front and rear as standard.
High Strength & Rigidity - Resin chassis combines with X-backbone upper deck for high strength and rigidity.
Mid Motor Mount - Mid-ship motor mount provides optimal mass distribution and reduces counter-torque.
Fully Adjustable Turnbuckles - Turnbuckle upper arms and 4-wheel independent double-wishbone suspension.
Aggressive H-Pin Tires - Factory mounted H-Pin Spike tires provide excellent handling and strong acceleration on most types of surfaces.
High Quality Electronics - The Kyosho KT-6 digital proportional transmitter, receiver, high-torque servo and a smooth forward/reverse electronic speed control are all factory installed.
Fan-Cooled 20 Turn HP Motor - High performance and longevity are the key features of the G20 motor. It has an internal cooling fan so the motor stays cool and strong from run to run.
12mm Hex Hubs - The Lazer is equipped with 12mm wheel hubs to fit most standard 10th scale buggy wheels.
Ready Set Contents:
Factory assembled chassis with pre-installed R/C unit
Completed body finished with decals applied
Perfex KT-6 Futaba transmitter
G20 Stock Motor
KA-15 ESC
#2119
Postat 02 May 2011 - 05:40 PM
Dimensiunea interioara a inelelor care sunt in poza este de 39.98 mm si mie imi trebuie dimensiunea interioara de 41.78 sau 42 mm
Daca este cineva care se ocupa cu asa ceva rog sa ia legatura cu mine 0760484899 sau sa lase numarul de telefon aici si sun eu
Stima
Fisiere atasate
-
SavageFlux_032t.jpg (21.6K)
Number of downloads: 74 -
102534_04.jpg (45.43K)
Number of downloads: 71
#2120
Postat 02 May 2011 - 08:11 PM
Ideea este ca motorul care vine stok pe SAVAGE FLUX HP (tork 2200) este m-ai mic decat cel care vine pe E REVO brushless , si de aceea imi trebuiesc alte inele de prindere http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif
Am incercat sa le slefuiesc pe acestea pe care le am, dar dehhhhh....daca nu sunt scule....de lucru....ce sa faci cu o pila......http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/happy.gif
STIMA!
Fisiere atasate
-
P5020056.JPG (82.69K)
Number of downloads: 99 -
P5020057.JPG (81.27K)
Number of downloads: 97
#2122
Postat 03 May 2011 - 10:24 AM
http://traxxas.com/p...lineon3500motor
http://traxxas.com/f...525702-Velineon
#2123
Postat 04 May 2011 - 02:53 PM
Serpent s400 brushless
HPI Blitz
IMax B6 Charger
#2126
Postat 07 May 2011 - 02:43 PM
Multumesc.
Incarcarea sa oprit la 72 de minute,cu voltajul in baterie de 8.39V,4.20V in ambele celule, iar capacitatea incarcata la 1655.Asta inseamna ca bateria era partial incarcata sau dc nu a mers pana la 3000?
Aceasta postare a fost editata de SkRuLL: 07 May 2011 - 02:46 PM
#2127
Postat 07 May 2011 - 03:22 PM
2 amerajul maxim cu care o poti incarca este dat de producator pe ambalaj ,cel mai bn incarco la 1a sau max 1c
3 deobicei lipo nu se incalzesc la incarcare nici nu ar trebui mai ales la amperaj mic
4 foloseste safe bag
incerca sa o consumi la 3.2v/cel apoi incarco iar la 1a si adunci vezi cat ia
stima
sper ca ti-am fost de folos
#2128
Postat 07 May 2011 - 04:48 PM
SkRuLL, la 07 May 2011 - 02:43 PM, a spus:
Multumesc.
Incarcarea sa oprit la 72 de minute,cu voltajul in baterie de 8.39V,4.20V in ambele celule, iar capacitatea incarcata la 1655.Asta inseamna ca bateria era partial incarcata sau dc nu a mers pana la 3000?
Acumulatorul nou vine pe jumatate incarcat. Cand ajunge foarte aproape de limita superioara a voltajului, incarcatorul scade treptat amperajul. Asadar comportamentul de mai sus e absolut normal din toate punctele de vedere.
Uita-te pe spatele acumulatorului, daca scrie incarcare maxima la 1C, poti incarca la 3A fara probleme. Daca scrie 2C te poti duce pana la 6A.
#2129
Postat 07 May 2011 - 05:42 PM
Fanutu, la 07 May 2011 - 03:22 PM, a spus:
2 amerajul maxim cu care o poti incarca este dat de producator pe ambalaj ,cel mai bn incarco la 1a sau max 1c
3 deobicei lipo nu se incalzesc la incarcare nici nu ar trebui mai ales la amperaj mic
4 foloseste safe bag
incerca sa o consumi la 3.2v/cel apoi incarco iar la 1a si adunci vezi cat ia
stima
sper ca ti-am fost de folos
Nu am verificat dar incarcatoru mia aratat la inceput voltaju baterie 7.6 sau 7.8 nu tin minte exact si deacolo a inceput s aurce pana la 8.39,nu inteleg de ce trebuia sa verific voltajul?.Pe spatele bateriei scrie ca niciodata sa nu incarca peste 2C.Deocamdata nu am safe bag dar o sa iau.
#2130
Postat 07 May 2011 - 05:50 PM
ovidiugm, la 07 May 2011 - 04:48 PM, a spus:
Uita-te pe spatele acumulatorului, daca scrie incarcare maxima la 1C, poti incarca la 3A fara probleme. Daca scrie 2C te poti duce pana la 6A.
Daca vine pe jumatate incarcat inseamna ca e ok cat a luat 1655mah din 3000,pe spate scrie ca niciodata sa nu incarc peste 2C,deci daca eu am incarcat cu 1C nu ar trebuii sa fie nici o problema chiar daca a fost pentru prima data?
Ovidiu daca tin bine minte tu ai folosit esc ez-run cel de 60A si eu folosesc acest esc dar nu am card de programare si am incercat sa setez cut-off-ul manual cum scrie in manual,sincer nu cred ca am reusit deoarece ledul acela rosu nu "clipoceste" cum zice manualul.Stiu ca atunci cand foloseam ni-mh, cand masina incepea sa mearga mai slab sa nu mai aiba putere,esc-ul taia curentu daca acceleram putin mai puternic si scotea niste "tacaituri" timp de vreo 3-4 secunde si in timpu acesta nu puteam face nimic doar directie aveam, eu cred ca era pus pe cut-off si deaia facea aja,dar nu stiu la cat este setat cut-off-ul ca are 5 trepte daca tin bine minte.Ce as putea face,ca momentan nu am fonduri pentru un card de programare? Mersi