Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#1801
Postat 25 December 2010 - 10:25 PM
#1802
Postat 28 December 2010 - 07:48 PM
Sau care este procedeul de intretinere dupa ce merg iarna cu masina pe off-road?
2. Pentru protectie impotriva apei are ceva daca o bag intr-o punga si o decupez la roti ? stiu ca nu prea este estetic dar m-am gandit ca ar fi simpla si ieftina aceasta metoda, multumesc anticipat.
Aceasta postare a fost editata de lamav4: 28 December 2010 - 07:49 PM
#1803
Postat 28 December 2010 - 10:25 PM
lamav4, la Dec 28 2010, 07:48 PM, a spus:
Sau care este procedeul de intretinere dupa ce merg iarna cu masina pe off-road?
2. Pentru protectie impotriva apei are ceva daca o bag intr-o punga si o decupez la roti ? stiu ca nu prea este estetic dar m-am gandit ca ar fi simpla si ieftina aceasta metoda, multumesc anticipat.
1. este bine sa folosesti wd40, nu prea poti sa ungi capetele de bara si alte piese ce sunt in miscare.
2. se poate sa se rupa si sa se incalceasca pe langa planetare...mai bine folosesti baloane.
stima, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#1804
Postat 29 December 2010 - 03:19 AM
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#1805
Postat 29 December 2010 - 11:55 AM
porcofon, la Dec 29 2010, 03:19 AM, a spus:
Este vorba despre cei doi conectori incercuiti in foto atasate.
Fisiere atasate
-
TQ_link_001.JPG (182.42K)
Number of downloads: 58 -
TQ_link_002.JPG (100.17K)
Number of downloads: 41
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#1807
Postat 29 December 2010 - 10:54 PM
VARIATOR- Castle Creations Mamba Monster pana la 6S LiPo,
2. HPI-Racing Savage FLUX HP, 2.576,35 RON; 2.4 GHZ, motor Flux Tork 2200 brushless
Care este diferenta dintre aceste doua automodele? fiabilitate / manevrabilitate / piese de schimb / care se repara mai usor ? sau ce aduce in plus e-maxx-ul de ar merita inca 500 lei ? multumesc.
#1808
Postat 29 December 2010 - 11:14 PM
lamav4, la Dec 29 2010, 10:54 PM, a spus:
VARIATOR- Castle Creations Mamba Monster pana la 6S LiPo,
2. HPI-Racing Savage FLUX HP, 2.576,35 RON; 2.4 GHZ, motor Flux Tork 2200 brushless
Care este diferenta dintre aceste doua automodele? fiabilitate / manevrabilitate / piese de schimb / care se repara mai usor ? sau ce aduce in plus e-maxx-ul de ar merita inca 500 lei ? multumesc.
In primul rand pot sa spun ca au aceiasi motorizare. Avand in vedere ca exista AutoRC nu ai de ce sa iti faci probleme datorita pieselor de schimb. Savage flux am vazut, este rapida, dar se rastoarna usor, E-Maxx am vazut si condus doar brushed, dar la fel, se rastoarna destul de usor.
De reparat, daca ai o oarecare experieta, e usor.
Despre pret nu comentez, Traxxas au masini foarte rezistente.
Propun (si eu) E-Revo.
stima, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#1811
Postat 30 December 2010 - 11:50 AM
#1812
Postat 30 December 2010 - 01:53 PM
Am vazut e-maxx la autorc si mi-a placut ca aveam acces usor la toate piesele, reprezentantul autorc zicea ca traxxas sunt mult superioare hpi, dar eu nu pot sa fie de acord cu plasticul ala usor al e-maxx-ului ca fiind mai rezistent decat tancul de savage flux, ma tenteaza e-maxx dar nu vreau sa mi se strice des chiar daca gasesc piese la autorc.
#1813
Postat 30 December 2010 - 07:51 PM
Raspuns la postul meu de mai sus?
#1814
Postat 30 December 2010 - 10:18 PM
"The only way to kill all your batts in an E Maxx is luck or full aluminum conversion. Full aluminum conversion=$$$$$$$$$$$$$$$$$ "
"The E-zilla is based on the Savage, meaning that it will be much more durable as it is not Traxxas. As they say "God made crap, Traxxas put it on wheels"
are multe comentarii negative cum ca ar fi prea fragil, eu sunt tentat de e-maxx pentru ca am vazut ca am acces usor la majoritatea componentelor dar nu vreau sa se strice mereu si sa bag sute de lei in el, vroiam doar un raspuns simplu de la un posesor..
Aceasta postare a fost editata de lamav4: 30 December 2010 - 10:19 PM
#1815
Postat 30 December 2010 - 10:24 PM
lamav4, la Dec 30 2010, 10:18 PM, a spus:
"The only way to kill all your batts in an E Maxx is luck or full aluminum conversion. Full aluminum conversion=$$$$$$$$$$$$$$$$$ "
"The E-zilla is based on the Savage, meaning that it will be much more durable as it is not Traxxas. As they say "God made crap, Traxxas put it on wheels"
are multe comentarii negative cum ca ar fi prea fragil, eu sunt tentat de e-maxx pentru ca am vazut ca am acces usor la majoritatea componentelor dar nu vreau sa se strice mereu si sa bag sute de lei in el, vroiam doar un raspuns simplu de la un posesor..
Unde scrie ca E-Maxx-ul este scara 1/8? Este scara 1/10, doar are roti mai mari.
De ce trebuie un automodel sa fie greu? daca asta este criteriul dupa care alegi TU o masina.
stima
Aceasta postare a fost editata de radugns: 30 December 2010 - 10:25 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#1817
Postat 31 December 2010 - 12:16 AM
lamav4, la Dec 30 2010, 11:34 PM, a spus:
Este 1/10.Este vorba de anumite caracteristici cum ar fi: hex de 12/14, motor seria 540/550, servo standard. Toate aceste caracteristici sunt pentru scara 1/10, apar si la altele, dar aceasta este principala. Nu doar marimea conteaza.
Atunci Mini Summit este 1/10?
Da, este bun E-Maxx'ul!
stima, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#1818
Postat 31 December 2010 - 12:22 AM
Am nevoie de putin ajutor,
detin un Relly 1:8 Truggy H2O si recent mi s-a ars ultima bujie!
Din pacate am aruncat toate cutiile la achizitionare si nu stiu exact ce tip de bujie ar trebui sa cumpar :), daca poate cineva sa-mi dea un hint ceva i-as fi recunoscator.
Multumesc anticipat!
#1819
Postat 31 December 2010 - 07:08 PM
lamav4, la Dec 30 2010, 01:53 PM, a spus:
Imi poate zice si mie cineva? multumesc anticipat.
PS: Un an nou fericit pentru toti user-ii acestui forum, multumesc pentru toate raspunsurile oferite de la aceasta comunitate rhc.
#1820
Postat 31 December 2010 - 07:25 PM
lamav4, la Dec 31 2010, 07:08 PM, a spus:
PS: Un an nou fericit pentru toti user-ii acestui forum, multumesc pentru toate raspunsurile oferite de la aceasta comunitate rhc.
Daca se vede in mers nu e normal, un joc mic au toate, dar acela nu se observa in mers
stima
Aceasta postare a fost editata de radugns: 31 December 2010 - 07:25 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#1821
Postat 31 December 2010 - 07:39 PM
lamav4, la Dec 30 2010, 11:34 PM, a spus:
Sal am e-maxx primul model cred dar i`am facut upgrade de circa 500$ si altfel sta treaba ... e bun si stoc insa primele parti care cedeaza la bashing sunt skidplate`urile fata/spate si basculele :blink: insa daca investesti 1 pic in skidplate de aluminiu si bascule RPM de plastic (aluminiu e mai dur insa se indoaie asa ca nu recomand) in rest e destul de bun per total revo ar fi mai fiabil insa desi e trecut la monster eu nu`l consider dupa marime in ansamblu :D
#1823
Postat 02 January 2011 - 10:32 AM
marian.dumitru74, la Jan 1 2011, 08:30 PM, a spus:
Multumesc anticipat
Cel mai bine e sa probeazi acuma, iar in partea in care nu esti multumit schimbi uleiul, mai fluid sau mai gros.
stima, radu
Custom CNC parts GNS Racing
#1825
Postat 02 January 2011 - 11:29 PM
Bonzerul se rupea repede, cel putin parghia de la servodirectie era ceva de groaza si nu prea gaseam.
Cred ca xstar s-ar descurca mai bine.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#1826
Postat 03 January 2011 - 10:32 PM
#1827
Postat 04 January 2011 - 02:29 PM
Am portiuni din cauciuc dezlipite de pe janta (buggy 1/:D. Le pot lipi cu picatura ?
Buretele din cauciuc este umed si as vrea sa il usuc. Dar nu stiu cum sa deslipesc tot cauciucul de pe janta (gasisem pe google sa in apa fiarta s`ar desprinde), as merge ?
Merci !!
#1828
Postat 04 January 2011 - 02:59 PM
Hunterirc, la Jan 4 2011, 02:29 PM, a spus:
Am portiuni din cauciuc dezlipite de pe janta (buggy 1/8). Le pot lipi cu picatura ?
Buretele din cauciuc este umed si as vrea sa il usuc. Dar nu stiu cum sa deslipesc tot cauciucul de pe janta (gasisem pe google sa in apa fiarta s`ar desprinde), as merge ?
Merci !!
Le poti lipi cu picatura fara probleme, dar dupa cum ai zis trebuie neaparat indepartata apa din insertii!
De fapt sunt 3 metode pentru a indeparta cauciucul lipit pe o janta.
1. Prin fierbere 25minute (nu raman multe urme de lipici pe cauciuc)
2. Prin punerea in cuptor 15minute (de cele mai multe ori raman urme de lipici)
3. Prin scufundarea in acetona 24ore (nu raman deloc urme de lipici)
Spor!
radu
Custom CNC parts GNS Racing
#1829
Postat 04 January 2011 - 03:38 PM
radugns, la Jan 4 2011, 02:59 PM, a spus:
De fapt sunt 3 metode pentru a indeparta cauciucul lipit pe o janta.
1. Prin fierbere 25minute (nu raman multe urme de lipici pe cauciuc)
2. Prin punerea in cuptor 15minute (de cele mai multe ori raman urme de lipici)
3. Prin scufundarea in acetona 24ore (nu raman deloc urme de lipici)
Spor!
radu
Multumesc !