Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#1741
Postat 28 November 2010 - 11:32 PM
#1742
Postat 29 November 2010 - 07:22 PM
Aceasta postare a fost editata de florin m: 29 November 2010 - 07:22 PM
#1743
Postat 29 November 2010 - 09:10 PM
lamav4, la Nov 28 2010, 11:32 PM, a spus:
eu am respectivul buggy.
e ok, insa trebuie sa te porti frumos cu el.
eu am terminat un concurs cu el si l-am pregatit si pt al doilea (cel de la miercurea ciuc).
insa trebuie sa te porti frumos cu el. in cazul in care supraestimezi calitatea plasticului, alege altceva. in caz contrar, e foarte ok pt un sasiu de plastic.
amortizoarele pierd ulei, fuzetele spate freaca in bascule (se intinde amortizorul prea tare), diferentialele nu sunt etans, slipper clutch-ul se descentreaza repede, carcasa si eleronul sunt destul de casante, cardanul joaca destul de tare si incepe sa faca zgomot destul de repede, locul in carcasa e foarte mic (electrica sta inghesuita), arcurile amortizoarelor par cam prea moi pentru a ridica intreaga masina, si ar mai fi si alte minusuri.
INSA toate aceste minusuri au o rezolvare deloc costisitoare. imediat cum iei masina trebuie sa o desfaci complet si sa o pui la punct (romy m-a invatat, insa pt mine a fost deja prea tarziu). nu te dai deloc cu ea venita stock.
iti explic pe privat toata pregatirea initiala pe care trebuie sa i-o faci.
eu unul sunt multumit de ea, daca ar fi sa aleg a doua oara o masina, tot pe ea as alege-o.
daca te hotarasti, da-mi un mesaj privat sa iti povestesc mai multe despre ea.
#1746
Postat 30 November 2010 - 01:28 AM
am un acumulator orion nimh cu 6 celule de 3300 si nu mai primeste mai mult de 1400mah
acumulatorul e relativ nou are cam 2 3 luni
cum as putea sa il reconditionez ?
gasisem un filmulet pe youtube in care zicea sa l bag in congelator vreo 12 ore :blink:
#1747
Postat 30 November 2010 - 09:42 AM
Vechimea acumulatorului nu este foarte relevanta. Durata de viata a acumulatorului e strans legata de grija pe care i-o acorzi.
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#1748
Postat 30 November 2010 - 09:27 PM
Cosminake, la Nov 29 2010, 09:10 PM, a spus:
e ok, insa trebuie sa te porti frumos cu el.
eu am terminat un concurs cu el si l-am pregatit si pt al doilea (cel de la miercurea ciuc).
insa trebuie sa te porti frumos cu el. in cazul in care supraestimezi calitatea plasticului, alege altceva. in caz contrar, e foarte ok pt un sasiu de plastic.
amortizoarele pierd ulei, fuzetele spate freaca in bascule (se intinde amortizorul prea tare), diferentialele nu sunt etans, slipper clutch-ul se descentreaza repede, carcasa si eleronul sunt destul de casante, cardanul joaca destul de tare si incepe sa faca zgomot destul de repede, locul in carcasa e foarte mic (electrica sta inghesuita), arcurile amortizoarelor par cam prea moi pentru a ridica intreaga masina, si ar mai fi si alte minusuri.
INSA toate aceste minusuri au o rezolvare deloc costisitoare. imediat cum iei masina trebuie sa o desfaci complet si sa o pui la punct (romy m-a invatat, insa pt mine a fost deja prea tarziu). nu te dai deloc cu ea venita stock.
iti explic pe privat toata pregatirea initiala pe care trebuie sa i-o faci.
eu unul sunt multumit de ea, daca ar fi sa aleg a doua oara o masina, tot pe ea as alege-o.
daca te hotarasti, da-mi un mesaj privat sa iti povestesc mai multe despre ea.
Prea multe probleme pentru un incepator ca mine, eu caut o masina electrica, RTR, off-road, pana in 1500 lei, care sa reziste bine la bashing, eventual sa pot sa si concurez cu ea la vreun concurs.
Aceasta postare a fost editata de lamav4: 30 November 2010 - 09:32 PM
#1749
Postat 30 November 2010 - 09:33 PM
lamav4, la Nov 30 2010, 09:27 PM, a spus:
pai n-ai vrea sa si inveti sa mesteresti la o masina, dincolo de joaca?
poti avea ceea ce cauti la jumatate din bugetul alocat, insa mai ai nevoie de cateva scule si multa bunavointa si dorinta de shurubareala.
#1750
Postat 01 December 2010 - 09:29 PM
Cosminake, la Nov 30 2010, 09:33 PM, a spus:
dorinta mea de surubareala este mica, de mesterit invat eu sa mesteresc, vreau ceva mai putin problematic, LRP l-am taiat de pe lista.
#1751
Postat 01 December 2010 - 09:34 PM
#1753
Postat 04 December 2010 - 04:39 PM
Unii producatori chiar recomanda deconectarea ESC-ului de la baterie cand masina nu este folosita.
#1754
Postat 04 December 2010 - 05:33 PM
ovidiugm, la Dec 4 2010, 04:39 PM, a spus:
Unii producatori chiar recomanda deconectarea ESC-ului de la baterie cand masina nu este folosita.
ok ms ovidiu,la mine e deconectata,insa nu stiam exact daca pot sa o las conectata sau nu
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#1755
Postat 04 December 2010 - 05:35 PM
Kitty, la Dec 4 2010, 05:33 PM, a spus:
Da, asa si trebuie pentru ca in momentul in care ramane conectata functia cut-off a esc-ului nu mai este valabila. Se risca descarcarea acumulatorului fara protectie si deci deteriorarea acestuia.
#1756
Postat 04 December 2010 - 09:39 PM
fasconal, la Dec 4 2010, 05:35 PM, a spus:
pai pina acu ceva timp lasam bateria ocnectata,si am rasfoit cateva pagini de forum cu poareri contradictorii si vroiam si un sfat autohton,va ,ultumesc de raspuns
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#1758
Postat 06 December 2010 - 05:52 PM
Daca ai doi acumulatori 3S 2200mAh (voltaj nominal 11.1V) si ii pui in paralel obtii 3S2P 4400mAh (voltaj nominal 11.1V)
Pentru aceiasi doi acumulatori 3S 2200mAh (voltaj nominal 11.1V) pusi in serie, obtii 6S 2200mAh (voltaj nominal 22.2V)
Si da, se poate si nu e nici o problema. De preferat sa aiba caracteristici identice (rata de descarcare si implicit rezistenta interna), sau, si mai bine, sa fie de la acelasi producator, modele identice.
#1759
Postat 06 December 2010 - 06:52 PM
ovidiugm, la Dec 6 2010, 05:52 PM, a spus:
Daca ai doi acumulatori 3S 2200mAh (voltaj nominal 11.1V) si ii pui in paralel obtii 3S2P 4400mAh (voltaj nominal 11.1V)
Pentru aceiasi doi acumulatori 3S 2200mAh (voltaj nominal 11.1V) pusi in serie, obtii 6S 2200mAh (voltaj nominal 22.2V)
Si da, se poate si nu e nici o problema. De preferat sa aiba caracteristici identice (rata de descarcare si implicit rezistenta interna), sau, si mai bine, sa fie de la acelasi producator, modele identice.
io vreau sa fac un pack de 2s 3p 7.4 si 6600 si au rata de descarcare mai mare
Aceasta postare a fost editata de Fanutu: 06 December 2010 - 06:52 PM
#1762
Postat 07 December 2010 - 01:17 PM
stefymaso, la Dec 7 2010, 10:12 AM, a spus:
Nu stiu ce sa zic...hex-ul de la E-Max are 17mm parca ori cel de la Baja are 23mm deci cred ca va trebui sa folosesti un adaptor. Rotile fiind mari si grele sa te astepti sa traga mai greu masinuta. Nu prea se merita in opinia mea.
#1764
Postat 07 December 2010 - 11:05 PM
stefymaso, la Dec 7 2010, 10:12 AM, a spus:
La fel ca si tine si producatorii de la HPI s-au gandit cum arata si daca merge...si ce crezi?Au facut un kit de conversie sa poti monta roti de Baja.Potriveste la fix pe ce vrei tu...
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
#1765
Postat 07 December 2010 - 11:08 PM
andrei.1, la Dec 7 2010, 07:09 PM, a spus:
FORUMU ESTE CONDUS DE AUTORC !!!! <_< :lol: :lol:
Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 07 December 2010 - 11:09 PM
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
#1769
Postat 09 December 2010 - 06:02 PM
cristake, la Dec 9 2010, 05:13 PM, a spus:
Asta-i intrebarea! :lol:
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#1770
Postat 13 December 2010 - 05:36 PM
Aceasta postare a fost editata de Alex-T: 13 December 2010 - 05:38 PM