Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#1681 Useril este offline   Fanutu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Mangalia/bucuresti
  • Interests:aaeromodelism automodelism ciclism electronica mecanica

Postat 16 October 2010 - 07:12 PM

need help am si io un carbon fighter si cand accelerez la maxim moare motoru am verificat filtru de aier e curat filtru de benzina conductele de benzina ? mai patit careva asa?are careva vro idee mersi :rolleyes:
0

#1682 Useril este offline   Real13 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 170
  • Inregistrat: 17-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia

Postat 16 October 2010 - 08:05 PM

E cineva din Alba Iulia cu automodele nitro ?
0

#1683 Useril este offline   becone 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 67
  • Inregistrat: 22-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti , cart berceni , luica
  • Interests:Auto motor sport

Postat 29 October 2010 - 09:12 AM

salut , sunt nou intr-ale automodelismului , de curand mi-am cumparat un Traxxas 4 tec si un thunder tiger mta 4 . Vreau sa upgradez un pic traxxas-ul sa ii pun un alt motor , el acum are un regulator XL1 si un motor pe care scrie 20T ( restul nu se mai intelege ), intrebarea mea este : ce motor ii pot pune fara sa schimb regulatorul , eventual ce motor si regulator sa folosesc ptr drift ?
0

#1684 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 29 October 2010 - 09:25 AM

Vezi postareabecone, la Oct 29 2010, 10:12 AM, a spus:

salut , sunt nou intr-ale automodelismului , de curand mi-am cumparat un Traxxas 4 tec si un thunder tiger mta 4 . Vreau sa upgradez un pic traxxas-ul sa ii pun un alt motor , el acum are un regulator XL1 si un motor pe care scrie 20T ( restul nu se mai intelege ), intrebarea mea este : ce motor ii pot pune fara sa schimb regulatorul , eventual ce motor si regulator sa folosesc ptr drift ?



Iti recomand sa intri pe site-ul producatorului sa studiezi specificatiile ESC-ului. Daca ai motor 20T si asta-i prevazut de producator bineinteles ca poti sa-l schimbi cu orice motor care are in specificatie 20T.
Poate ca regulatorul tau suporta si motoare mai puternice, vezi deci ce zice producatorul.
Daca schimbi motorul si treci la alt "T" cu siguranta trebuie sa schimbi si pinionul si/sau SPUR-ul.
Bafta!
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#1685 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 29 October 2010 - 10:53 AM

ESC-ul XL-1 suporta motoare pana la 17T.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#1686 Useril este offline   becone 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 67
  • Inregistrat: 22-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti , cart berceni , luica
  • Interests:Auto motor sport

Postat 29 October 2010 - 10:34 PM

multumesc ptr raspunsuri , darmai am o intrebare : unde pot gasi informatii despre aceste motoare de ex : 20 T , 17 T , 15 T . Vreau sa le inteleg mai bine si intr-un final sa aleg unul , nu vreau sa mai investesc prea mult in Traxxas-ul 4Tec ptr ca am si un Thunder tiger Mta 4 , termic pe care il prefer , 4tec-ul e doar ptr a-mi satisface dorinta de drift-uri ( si nu prea ma pricep :rolleyes: )
0

#1687 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 29 October 2010 - 10:53 PM

Vezi postareabecone, la Oct 29 2010, 11:34 PM, a spus:

multumesc ptr raspunsuri , darmai am o intrebare : unde pot gasi informatii despre aceste motoare de ex : 20 T , 17 T , 15 T . Vreau sa le inteleg mai bine si intr-un final sa aleg unul , nu vreau sa mai investesc prea mult in Traxxas-ul 4Tec ptr ca am si un Thunder tiger Mta 4 , termic pe care il prefer , 4tec-ul e doar ptr a-mi satisface dorinta de drift-uri ( si nu prea ma pricep :rolleyes: )



Daca nu vrei sa investesti "prea" mult, ia un 20T si nu mai trebuie sa schimbi nimic in afara de roti (anvelope). Iti mai trebuie doar anvelope pentru drift.
Dupa cum spunea @porcofon ESC-ul suporta pana la 17 T, poti deci sa pui si un astfel de motor dar pe langa anvelope de drift trebuie sa schimbi si pinionul si/sau SPUR-ul.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#1688 Useril este offline   DECODAT 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 07-October 10

Postat 02 November 2010 - 10:18 AM

Salut, am si eu un model Tamiya 1/10, electric si am o problema cu el. M-am jucat cu el aproximativ 2 zile si nu a avut nici o problema, acum daca ma departez mai mult de 3-4m cu statia nu mai raspunde la absolut nici o comanda, care sa fie problema? Acumulatorii i-am verificat pe toti si nu au nici o problema.

Sasiul e Tamiya, variator Traxxas, servo TA, statie Kyosho 4 canale + receptorul aferent.

Merci.
0

#1689 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 02 November 2010 - 10:31 AM

Daca acumulatorii sunt incarcati, verifica receptorul. Posibil sa se fi dezlipit firul antenei.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#1690 Useril este offline   DECODAT 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 07-October 10

Postat 02 November 2010 - 08:03 PM

Am verificat firul, am lipit altul si degeaba. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/blink.gif :rolleyes: :blink:
0

#1691 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 November 2010 - 05:47 PM

Vezi postareaDECODAT, la Nov 2 2010, 08:03 PM, a spus:

Am verificat firul, am lipit altul si degeaba. :) :blink: :blink:

Verifica si acumulatorii si antena la emitator...

Aceasta postare a fost editata de cristake: 03 November 2010 - 05:49 PM

Proud member of MRT Club
0

#1692 Useril este offline   bogdan rusu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 06-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Calatoriile si mai nou automodelismul

Postat 03 November 2010 - 07:51 PM

Vreau sa cer si eu o parere. Am un monstertruck Rally 5.3 si tocmai mi s-au rupt doua jante. Rotile initiale aveau diametrul de 155 mm dar eu as vrea sa cumpar doua roti complete care au diametrul de 178 mm si sa le pun pe spate. Credeti ca masina ar arata urat cu diferenta asta de marime a rotilor?
Reely GP Monstertrack XL Maximus 5.3
0768682885
bubuion@yahoo.com
0

#1693 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 03 November 2010 - 07:58 PM

Vezi postareabogdan rusu, la Nov 3 2010, 07:51 PM, a spus:

Vreau sa cer si eu o parere. Am un monstertruck Rally 5.3 si tocmai mi s-au rupt doua jante. Rotile initiale aveau diametrul de 155 mm dar eu as vrea sa cumpar doua roti complete care au diametrul de 178 mm si sa le pun pe spate. Credeti ca masina ar arata urat cu diferenta asta de marime a rotilor?

Nu e neaparat vorba daca arata sau nu urat. In cazul in care nu ai diferential central atunci nu va merge bine masina, spatele se va invarti mai tare decat fata.
Sfatul mea este sa schimbi ori cu alte doua roti cu acelasi diametru exterior ori sa schimbi toate 4!

stima,Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 03 November 2010 - 07:59 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#1694 Useril este offline   DECODAT 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 07-October 10

Postat 03 November 2010 - 08:16 PM

Vezi postareacristake, la Nov 3 2010, 05:47 PM, a spus:

Verifica si acumulatorii si antena la emitator...



Am verificat tot, degeaba. :blink:
0

#1695 Useril este offline   ToX 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1245
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 November 2010 - 08:35 PM

DECODAT
- vezi ca firul/antena receptorului sa fie cat mai ferit de firele de la baterie si motor, pot sa apara interferente.
- conectorii sa nu fie uzati si sa nu faca bine contact(desi in acest caz e posibil sa nu mearga de la inceput, dar totusi verifica)
- daca firul/antena receptorului e prea lung nu cumva sa il "impachetezi", ca vei avea probleme cu receptia, in caz ca e prea lung sunt alte metode
- antena de la rediocomanda poate nu e foarte bine prinsa, incearca sa o insurubezi, poate s-a desfacut si nu ai remarcat acest lucru
- cristalele sa fie bine fixate

alte idei nu-mi mai vin acum dar poate ii dai de cap.
bafta
0

#1696 Useril este offline   bogdan rusu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 06-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Calatoriile si mai nou automodelismul

Postat 03 November 2010 - 08:37 PM

Am diferential central.
Reely GP Monstertrack XL Maximus 5.3
0768682885
bubuion@yahoo.com
0

#1697 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 03 November 2010 - 09:42 PM

Vezi postareabogdan rusu, la Nov 3 2010, 08:37 PM, a spus:

Am diferential central.

In cazul acesta masina va functiona normal, nu vei avea probleme cu mecanica. Numai sa iti placa aspectul cu roti mai mari pe spate.

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#1698 Useril este offline   DECODAT 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 07-October 10

Postat 05 November 2010 - 10:59 PM

Vezi postareaToX, la Nov 3 2010, 08:35 PM, a spus:

DECODAT
- vezi ca firul/antena receptorului sa fie cat mai ferit de firele de la baterie si motor, pot sa apara interferente.
- conectorii sa nu fie uzati si sa nu faca bine contact(desi in acest caz e posibil sa nu mearga de la inceput, dar totusi verifica)
- daca firul/antena receptorului e prea lung nu cumva sa il "impachetezi", ca vei avea probleme cu receptia, in caz ca e prea lung sunt alte metode
- antena de la rediocomanda poate nu e foarte bine prinsa, incearca sa o insurubezi, poate s-a desfacut si nu ai remarcat acest lucru
- cristalele sa fie bine fixate

alte idei nu-mi mai vin acum dar poate ii dai de cap.
bafta


Merci dar nu i-am dat de cap. :)

Am verificat absolut tot si nimic, la 3-4m pica semnalul, cand apropii putin statia i-si revine. :)
0

#1699 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 05 November 2010 - 11:33 PM

Vezi postareaDECODAT, la Nov 5 2010, 10:59 PM, a spus:

Merci dar nu i-am dat de cap. :mellow:

Am verificat absolut tot si nimic, la 3-4m pica semnalul, cand apropii putin statia i-si revine. :mellow:

Ti-l recomand pe distinsul EBA. http://www.rhcforum.ro/index.php?showtopic...40&start=40

Aceasta postare a fost editata de porcofon: 05 November 2010 - 11:34 PM


.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#1700 Useril este offline   Fanutu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Mangalia/bucuresti
  • Interests:aaeromodelism automodelism ciclism electronica mecanica

Postat 06 November 2010 - 03:16 PM

salutare 2 pakuri nimh de 6 celule identice cum e mai bn sa le incarci in paralel de ex la 7.2 si 2 amp sau in serie la 1 amp
io le icnarc in serie momentan ceva pareri?ms
0

#1701 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 06 November 2010 - 08:27 PM

Vezi postareaFanutu, la Nov 6 2010, 03:16 PM, a spus:

salutare 2 pakuri nimh de 6 celule identice cum e mai bn sa le incarci in paralel de ex la 7.2 si 2 amp sau in serie la 1 amp
io le icnarc in serie momentan ceva pareri?ms



Cel mai bine e sa le incarci separat, adica pe rand.
Daca te grabesti poti sa le incarci in paralel iar ca amperaj sa folosesti cel indicat de producatorul acumulatorilor.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#1702 Useril este offline   bogdan rusu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 06-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Calatoriile si mai nou automodelismul

Postat 06 November 2010 - 09:44 PM

Pana la urma am cumparat 2 roti care sunt cu 0.5 cm mai mari in diametru decat cele de pe fata si diferenta este insesizabila. Acum am alta problema. Motorul meu porneste foarte bine cand este rece, merge cam jumatate de rezervor (5 minute) dupa care se opreste brusc si nu vrea sa mai porneasca decat dupa ce se raceste. Care poate fi problema? Masina mea este un Relly Monstertruck Maximus 5.3. ???????
Reely GP Monstertrack XL Maximus 5.3
0768682885
bubuion@yahoo.com
0

#1703 Useril este offline   Alex-T 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 556
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 November 2010 - 09:51 PM

Vezi postareabogdan rusu, la Nov 6 2010, 09:44 PM, a spus:

Pana la urma am cumparat 2 roti care sunt cu 0.5 cm mai mari in diametru decat cele de pe fata si diferenta este insesizabila. Acum am alta problema. Motorul meu porneste foarte bine cand este rece, merge cam jumatate de rezervor (5 minute) dupa care se opreste brusc si nu vrea sa mai porneasca decat dupa ce se raceste. Care poate fi problema? Masina mea este un Relly Monstertruck Maximus 5.3. ???????


Problema este bujia. Iti trebuie o bujie rece si problema se rezolva. Ce-i drept va porni mai greu iarna dar nu se va mai opri brusc si nu va mai refuza sa porneasca atunci cand motorul devine foarte cald.
0

#1704 Useril este offline   Alex-T 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 556
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 November 2010 - 05:46 PM

Revin cu o intrebare de data asta. Unde pot gasi acumulatori AA de 1.5V ? De asemenea cine este dispus sa-mi dea si mie 3 socluri de baterii AA ? Am nevoie urgent ! Multumesc.
0

#1705 Useril este offline   RAnet 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 19-January 06
  • Gender:Male

Postat 07 November 2010 - 07:31 PM

Intrebare:

Citeaza

Motorul meu porneste foarte bine cand este rece, merge cam jumatate de rezervor (5 minute) dupa care se opreste brusc si nu vrea sa mai porneasca decat dupa ce se raceste. Care poate fi problema? Masina mea este un Relly Monstertruck Maximus 5.3. ???????

Raspuns:

Vezi postareaDin Nov 6 2010, 09:51 PM:

Problema este bujia. Iti trebuie o bujie rece si problema se rezolva. Ce-i drept va porni mai greu iarna dar nu se va mai opri brusc si nu va mai refuza sa porneasca atunci cand motorul devine foarte cald.

Nedumerirea mea:
In ce fel rezolva schimbarea bujiei problema lui Bogdan?! Cred ca se va comporta fix la fel.
Cu cat este mai rece, se foloseste o bujie mai calda si cu cat este mai cald se foloseste o bujie mai rece. Asta nu are nimic de a face cu problema lui Bogdan, a carui motor se opreste dupa ce se incalzeste. Daca se opreste pentru ca se arde bujia, atunci, intr-adevar, este bujia si poate este necesara una mai rece. Se opreste fara sa se arda bujia, atunci alta este problema. Se opreste cand temperatura depaseste 130-140gr. C? Atunci este o problema de carburatie. Se opreste cand atinge temperatura optima - 115-120 gr.C? Atunci, trebuie verificat setul. Cu siguranta, pistonul este zgariat si motorul nu mai are compresie. Asta ar trebui verificat...
In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
0

#1706 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 08 November 2010 - 01:07 AM

Perfect de acord cu tine Ranet dar de ce te duci cu gandul al o zgarietura pe piston/camasa cand ar putea fi vorba fix de batranete (fie ea si timpurie)?

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#1707 Useril este offline   RAnet 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 19-January 06
  • Gender:Male

Postat 08 November 2010 - 02:21 AM

Vezi postareaporcofon, la Nov 8 2010, 01:07 AM, a spus:

Perfect de acord cu tine Ranet dar de ce te duci cu gandul al o zgarietura pe piston/camasa cand ar putea fi vorba fix de batranete (fie ea si timpurie)?


Nu cunosc nici modelul motorului, nici batranetea lui, dar am plecat de la faptul ca este folosit pe un model off-road, unde praful este cel care vine de hac motoarelor mai repede decat batranetea, fie ea si timpurie. Multi prefera sa spele filtrele in loc sa le schimbe si doar cateva fire de praf ramase in filtru pot schimba destinul motorului. Altii nu imbiba filtrul bine cu ulei si astfel praful fin ajunge in motor. Altii, cand sufla cu aer modelul, sufla si filtrul si imping mizeria in motor.
Cam asta a fost rationamentul.

Si nu trebuie uitat ca viata motorului nu este vesnica. Calitatea materialelor, a combustibilului folosit, mentenanta efectuata dupa fiecare iesire etc sunt factori care influienteaza durata de functionare optima a unui motor.
In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
0

#1708 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 08 November 2010 - 02:30 AM

Vezi postarearanet, la Nov 8 2010, 02:21 AM, a spus:

Nu cunosc nici modelul motorului, nici batranetea lui, dar am plecat de la faptul ca este folosit pe un model off-road, unde praful este cel care vine de hac motoarelor mai repede decat batranetea, fie ea si timpurie. Multi prefera sa spele filtrele in loc sa le schimbe si doar cateva fire de praf ramase in filtru pot schimba destinul motorului. Altii nu imbiba filtrul bine cu ulei si astfel praful fin ajunge in motor. Altii, cand sufla cu aer modelul, sufla si filtrul si imping mizeria in motor.
Cam asta a fost rationamentul.

Si nu trebuie uitat ca viata motorului nu este vesnica. Calitatea materialelor, a combustibilului, mentenanta efectuata dupa fiecare iesire etc sunt factori care influienteaza durata de functionare optima a unui motor.

Ce-mi mai place sa te atat... :)
Serios acum, nu zici ca ar fi ok sa faci o sectiune, pe langa coltul incepatorului, in care sa "povesteasca" lumea pe indelete ce si cum e cu automodelismul? Ma gandesc la o sectiune cu posturi inchise. Ca sa nu se abereze... Si unde sa postezi o informatie utila, poate chiar raspuns la un post din alt topic, doar ca aici oricine o va putea gasi curata si nepoluata. Incepuse un tutorial de genul asta shahin, pe rc4fun si imi pare rau ca nu s-a tinut de el.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#1709 Useril este offline   RAnet 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 19-January 06
  • Gender:Male

Postat 08 November 2010 - 02:39 AM

Vezi postareaporcofon, la Nov 8 2010, 02:30 AM, a spus:

Ce-mi mai place sa te atat... :)
Serios acum, nu zici ca ar fi ok sa faci o sectiune, pe langa coltul incepatorului, in care sa "povesteasca" lumea pe indelete ce si cum e cu automodelismul? Ma gandesc la o sectiune cu posturi inchise. Ca sa nu se abereze... Si unde sa postezi o informatie utila, poate chiar raspuns la un post din alt topic, doar ca aici oricine o va putea gasi curata si nepoluata. Incepuse un tutorial de genul asta shahin, pe rc4fun si imi pare rau ca nu s-a tinut de el.


Si ai reusit!..
DA, poate ar fi utile astfel de tutoriale.
In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
0

#1710 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 November 2010 - 11:00 AM

Vezi postareaAlex-T, la Nov 7 2010, 05:46 PM, a spus:

Revin cu o intrebare de data asta. Unde pot gasi acumulatori AA de 1.5V ? De asemenea cine este dispus sa-mi dea si mie 3 socluri de baterii AA ? Am nevoie urgent ! Multumesc.

Nicaieri nu gasesti acumulatori de 1,5V. Numai bateriile au tensiune nominala de 1,5V.
Acumulatorii 1,2 -1,25V.
Proud member of MRT Club
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro