Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#1651
Postat 09 September 2010 - 11:16 PM
VISTA = Virus Inside Switch to Apple
#1652
Postat 10 September 2010 - 07:13 AM
Oricum, cert este ca mai bine vei merge cu cea de 20C
stima, Radu
Aceasta postare a fost editata de radugns: 10 September 2010 - 07:20 AM
Custom CNC parts GNS Racing
#1654
Postat 11 September 2010 - 01:35 PM
Am lipit partea rupta cu letcon si nu e nici o diferenta, sa schimb tot firul si sa il inlocuiesc cu un fir de aceeasi lungime?
Poate ma ajuta is pe mine cineva cu un raspuns azi:D
Merci
#1655
Postat 11 September 2010 - 01:49 PM
Ady., la Sep 11 2010, 02:35 PM, a spus:
Am lipit partea rupta cu letcon si nu e nici o diferenta, sa schimb tot firul si sa il inlocuiesc cu un fir de aceeasi lungime?
Poate ma ajuta is pe mine cineva cu un raspuns azi:D
Merci
DE PREFERAT AR FI SA INLOCUIESTI FIRUL CU ALTUL DINTR-O SINGURA BUCATA SI SA AIBA LUNGIMEA CELUI ORIGINAL
STIMA ADRIAN
ADRIAN 074xxxx281
#1657
Postat 11 September 2010 - 03:56 PM
Din cauza asta nu se poate lipi la loc pur si simplu, ar trebui sa poti sa lipesti firul central cu firul central al bucatii rupte, si camasa cu restul de camasa, fara sa atingi firul central de camasa. Ceea ce e cam greu tinand cont de dimensiunile foarte mici de care vorbim. De aceea in general antenele in 2.4GHz nu se lipesc, ci se schimba.
Uite aici:
http://www.rccrawler...ad.php?t=233624
http://monster.traxx...ad.php?t=527451
Se poate folosi antena de aici:
http://www.horizonhobby.com/Products/Defau...?ProdID=SPM9005
Daca pe placa receptorului ai mufa aurie (cum are antena din link-ul de mai sus), se monteaza direct. Daca nu, trebuie lipita in doua puncte.
Uita-te si cum se termina antena receptorului in poza de mai jos, o sa iti dai seama mai bine despre ce vorbesc.
Fisiere atasate
-
tra2217.jpg (45.29K)
Number of downloads: 49
Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 11 September 2010 - 04:01 PM
#1659
#1660
Postat 15 September 2010 - 09:36 AM
Aceasta postare a fost editata de Vlad1111: 15 September 2010 - 09:37 AM
#1661
Postat 18 September 2010 - 12:02 PM
- masina sa isi merite banii, daca tot dau cateva salarii pe ea sa nu o tin ca bibelou pentru ca dupa fiecare iesire se strica cate ceva
- vreau sa o cumpar din Bucuresti si sa fie o firma raspandita si la care gasesc piesele usor (HPI, Traxxax, TT,etc)
- mai intai asa dori sa fie RTR si dupa ce ma obijnuiesc cu ea sa ii fac upgrade-uri ca sa concurez (de preferat sa nu schimb motorul).
Eu m-am gandit la: - Thunder Tiger ST1 2.4GHz
- HPI-RACING Trophy 4.6 TRUGGY
- HPI Pulse 4.6 buggy
- TRAXXAS Jato 3.3 RTR
- ROBITRONIC BR50 1/8 Trophy Truck RTR
Astept sfaturi sau alte recomandari, multumesc anticipat.
PS: la inceput vroiam sa imi cumpar un savi doar pentru bashing dar tot vazand curse pe youtube au inceput sa imi placa mai mult decat basing-ul + ca stau la 2 statii de Tineretului, scuze pentru cat am scris.
#1662
Postat 19 September 2010 - 06:15 PM
#1664
Postat 19 September 2010 - 10:34 PM
am dat jos si „radiatorul„ se vede capul pistonului e putin galben si are ceva pe el albicios ca un mucegai , are rost sa incerc sa-l curat? daca da cu ce?
e vorba de un Hot Bodies Stadium Truck 1/10
Hpi Bullet ST , 3.0 - 1/10
H.B. Lightning Stadium 10 , 2.5 - 1/10
Hpi E-Firestorm Flux , 6200 2s 60C 1/10
#1665
Postat 19 September 2010 - 11:19 PM
In functie de cat de mult desfaci la ea, la montaj sa ai grija sa gresezi prin partile pe unde e nevoie (in principal rulmentii).
#1666
Postat 20 September 2010 - 06:57 AM
in mare e demontata pe „module„ puntile fata-spate , electronica , spuru+frana+central , motor , toba...
le-am demontata ca am fost neatent si am strambat sasiu a trebuit sa-l iau la ciocan sa-l indrept , si daca tot am desfacut atata am zis sa si curat.
Hpi Bullet ST , 3.0 - 1/10
H.B. Lightning Stadium 10 , 2.5 - 1/10
Hpi E-Firestorm Flux , 6200 2s 60C 1/10
#1667
Postat 21 September 2010 - 07:44 PM
ce parere aveti despre uleiul de after run? cat de des il folositi?
pun dupa fiecare tura sau doar cand stiu ca fac pauze mai mari?
pauze mai mari insemnand ? zile , saptamani , luni???
Hpi Bullet ST , 3.0 - 1/10
H.B. Lightning Stadium 10 , 2.5 - 1/10
Hpi E-Firestorm Flux , 6200 2s 60C 1/10
#1669
Postat 22 September 2010 - 04:51 PM
mai am 2 intrebari:
- prima intrebare am puso si in topicul despre carburant(combustibil) am 2 modele unul de la HB cu motor de 2.5 care a mers cu Tornado Off-road 20% si un HPI cu motor G3.0 care a consumat doar un litru de carburant HPI 20% , ideea ca acum am ramas fara carburant la amandoua si nu stiu pe ce sa ma hotarasc , HPI sau Tornado , daca recomandati ceva va rog argumentati fiabilitate vs performante
- a2a intrebare , suna aiurea , dar cum se masoara curect temperatura? aduc masina la mine si o las 5sec si masor sau masor imediat cum am oprito din miscare.
am un termometru de acela lunguiet care intra in radiator , nu se sprijina pe radiator ca cele de la HPI , cum fac cu termometru meu ? la ce distanta fata de bujie masor?
Hpi Bullet ST , 3.0 - 1/10
H.B. Lightning Stadium 10 , 2.5 - 1/10
Hpi E-Firestorm Flux , 6200 2s 60C 1/10
#1671
Postat 27 September 2010 - 06:01 PM
#1672
Postat 27 September 2010 - 10:54 PM
#1673
Postat 28 September 2010 - 07:57 PM
ali26geo, la Sep 27 2010, 11:54 PM, a spus:
incearca sa schimbi bujia !!!
#1674
Postat 02 October 2010 - 08:19 PM
19x4 are cuplu mai mare decat 19x1, acest lucru datorandu-se campului magnetic mai puternic care se produce
19x1 are 19 infasurari pe rotor dintr-o singura lita, iar 19x4 are 19 infasurari, atat ca acea lita este " impartita in 4" pt a crea un camp magnetic mai mare ( sunt 4 lite in locul uneia singure, dar acelea 4 avand aceeasi rezistenta cat una singura de la 19x1 )
sper ca am fost pe intelesul tuturor
sau daca nu este asa va rog sa ma corectati
Aceasta postare a fost editata de amd: 02 October 2010 - 08:30 PM
#1675
Postat 03 October 2010 - 11:48 PM
Aceasta postare a fost editata de Theo: 03 October 2010 - 11:53 PM
#1676
Postat 05 October 2010 - 07:11 PM
#1677
Postat 05 October 2010 - 07:19 PM
lamav4, la Oct 5 2010, 08:11 PM, a spus:
Depinde si de cum sau cand il intretii. Normal producatorul zice ca la F3.5 dupa 20-25 de litri consumati motorul e pe duca, dar situatia depinde de intretinere si exploatarea motorului. Cand e ger afara este recomandat sa mergi pe un mix mai bogat ca sa nu se strice motorul sau daca e foarte frig sa nu mergi deloc deoarece se strica.
#1678
Postat 12 October 2010 - 06:34 PM
#1679
Postat 12 October 2010 - 06:51 PM
AG-74-HESS, la Oct 12 2010, 07:34 PM, a spus:
Poxipol ??? Un adeziv industrial daca gasesti...multa bafta!
#1680
Postat 12 October 2010 - 09:22 PM
AG-74-HESS, la Oct 12 2010, 07:34 PM, a spus:
Curatate, degresate. si lipite cum trebuie cu picatura (e bine sa iti arate cineva, si mie mi-a aratat x-tra exact cum se face). Poti sa cauti si pe youtube, sunt niste "tutoriale" foarte ok acolo
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD