Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#931 Useril este offline   cosminb 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 49
  • Inregistrat: 20-February 09

Postat 17 April 2009 - 12:05 PM

Vezi postareacamsonat, la Apr 16 2009, 11:45 PM, a spus:

Salut, am de putina vreme un sistem Spektrum DX3S cu telemetrie.
Problema acestui sistem consta in pierderea exclusiva a telemetriei la distanta mai mare de 1m. Modelul este E-revo si receiverul se alimenteaza din ESC la tensiune regulata si permanent mai mare de minimul necesar comunicatiei sistemului. In afara de telemetrie totul functioneaza corect si la distante destul de mari. Precizez ca am incercat prelungirea antenei (firului) receiver-ului pe motiv ca era foarte scurt in opinia mea (12-13cm). Rog pe cei ce pot ajuta cu o parere sau un sfat sa posteze. Multumesc.


Eu din cate stiu, la 2.4 GHz nu ai nevoie de fir asa de lung. De exemplu eu am la un receptor de avion 2 fire in jur de 10cm (care in cazul asta tb aranjate la un unghi minim, sa prinda semnal din toate pozitiile; deh, e avion).
0

#932 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 17 April 2009 - 01:23 PM

Vezi postareacamsonat, la Apr 16 2009, 10:45 PM, a spus:

Salut, am de putina vreme un sistem Spektrum DX3S cu telemetrie.
Problema acestui sistem consta in pierderea exclusiva a telemetriei la distanta mai mare de 1m. Modelul este E-revo si receiverul se alimenteaza din ESC la tensiune regulata si permanent mai mare de minimul necesar comunicatiei sistemului. In afara de telemetrie totul functioneaza corect si la distante destul de mari. Precizez ca am incercat prelungirea antenei (firului) receiver-ului pe motiv ca era foarte scurt in opinia mea (12-13cm). Rog pe cei ce pot ajuta cu o parere sau un sfat sa posteze. Multumesc.


Vezi ca antenele sunt acordate si oricum telemetria nu sunt sigur ca emite inapoi in 2,4GHz asa ca a-ti pune problema ca antena e prea scurta n-are sens pina nu stabilesti in ce banda emite telemetria.

Iar daca emite in 2,4 GHz atuncea lungimea antenei n-are nici un bai, uita-te la mobilul tau sa vezi cit de lunga e antena lui (mobilele sunt tot 2,4GHz) si o sa intelegi ca lucrurile nu merg asa cum crezi tu.

Telemetria e proasta, si firmele care produc radiourile au spus-o. N-ai telemetrie decit cel mult 30 de metri sau pe-acolo. Cel mult. Adica poti sa n-ai de loc.

Noroc!
0

#933 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

Postat 19 April 2009 - 05:56 PM

Imi spune va rog si mie cineva de unde pot sa cumpar un rulment unisens, cel de la pull start pentru un motor de 3,5 de la ansman. Multumesc
0

#934 Useril este offline   nuclearul-vio 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 19 April 2009 - 08:13 PM

Aveti idee am un motor termic cred ca e mai vechi daca il recunoaste cineva?? ...scrie pe el 15-ZX..daca nu stie nimeni pus si poze . Voiam sa identific ce fel de motor e.
0

#935 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 19 April 2009 - 10:22 PM

Scrie fix pe google "ZX-15 engine" si prima sau a doua varianta iti si spune ca e o chinezarie care vine stock pe diferite buggyuri 1:10 din Asia.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#936 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 21 April 2009 - 10:48 PM

Unde gasesc spray cu ulei pentru filtru aer?La noi daca se poate.
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#937 Useril este offline   Zodrach 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 19-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau, Romania

Postat 22 April 2009 - 12:06 PM

Am un MTA4 de la Thunder Tiger iar una din rotile de pe spate este dezechilibrata. Am constatat ca are apa in interior si cred ca buretele este plin cu apa murdara. Cum fac sa scot cauciucul de pe janta, iar apoi cum il lipesc inapoi si cu ce?
I'm nobody..... nobody is perfect, and therefore I'm perfect
0

#938 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 22 April 2009 - 12:20 PM

Vezi postareaZodrach, la Apr 22 2009, 01:06 PM, a spus:

Am un MTA4 de la Thunder Tiger iar una din rotile de pe spate este dezechilibrata. Am constatat ca are apa in interior si cred ca buretele este plin cu apa murdara. Cum fac sa scot cauciucul de pe janta, iar apoi cum il lipesc inapoi si cu ce?

http://www.rhc.ro/fo...showtopic=22463 gasesti acolo un mini-tutorial despre dezlipitul cauciucurilor. de lipit la loc il lipesti cu adeziv special pentru lipt roti. gasesti la magazinele de profil.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#939 Useril este offline   laur.xxl 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 72
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 April 2009 - 06:52 PM

Vezi postareaZodrach, la Apr 22 2009, 01:06 PM, a spus:

Am un MTA4 de la Thunder Tiger iar una din rotile de pe spate este dezechilibrata. Am constatat ca are apa in interior si cred ca buretele este plin cu apa murdara. Cum fac sa scot cauciucul de pe janta, iar apoi cum il lipesc inapoi si cu ce?



Poti pune roata/rotile in cuptor pentru 10-15 min sau cat e nevoie. Se va dezlipi usor apoi.


Vin si eu cu o intrebare
Am statia HPI TF3 si m-am cam saturat sa tot schimb bateriile la ea .as vrea sa pun 8 acumulatori NIMH in locul bateriilor.
Dar atunci tensiunea va fi mai mica . Va merge sau nu ??
0

#940 Useril este offline   Lev 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 April 2009 - 07:49 PM

Eu credeam ca toata lumea foloseste acumulatori la radiocomenzi :) .
Poti pune acumulatori fara grija, bine ai venit in randul nostru, celor care folosesc acumulatori la statii :) .
Ar fi bine sa iti iei acumulatori buni, in primul rand de la o firma buna si daca se poate si de capacitate mai mare dar merge si cu 600 mAh, mai putin nu garantez ca e fiabil. GP ar fi bunicei.
Bafta!
0

#941 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 April 2009 - 08:27 PM

Vezi postareaZodrach, la Apr 22 2009, 01:06 PM, a spus:

Am un MTA4 de la Thunder Tiger iar una din rotile de pe spate este dezechilibrata. Am constatat ca are apa in interior si cred ca buretele este plin cu apa murdara. Cum fac sa scot cauciucul de pe janta, iar apoi cum il lipesc inapoi si cu ce?

Cea mai rapida si mai sigura metoda este gaurirea anvelopei pe exterior. Apa va iesi prin centrifugare in timpul mersului. Sunt producatori care fac acest lucru din fabrica.
Hormonu' bate neuronu'
0

#942 Useril este offline   camsonat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 07-January 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:masini in general

Postat 22 April 2009 - 08:41 PM

Citeaza

Poti pune roata/rotile in cuptor pentru 10-15 min sau cat e nevoie. Se va dezlipi usor apoi.


Poate sa puna roata in oala cu apa si toate aste in cuptor. Nu cred ca plasticul se simte bine pe la 250-300 grade Celsius.
Fara apa cred ca se topeste janta (doar daca nu e de Al).
E-REVO cu lumini,
Kit 2 viteze,
Boulder Holder body,
Proline Road Rage tires,
Brushless HV 5.5 Novak
0

#943 Useril este offline   laur.xxl 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 72
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 April 2009 - 09:36 PM

Vezi postareacamsonat, la Apr 22 2009, 09:41 PM, a spus:

Poate sa puna roata in oala cu apa si toate aste in cuptor. Nu cred ca plasticul se simte bine pe la 250-300 grade Celsius.
Fara apa cred ca se topeste janta (doar daca nu e de Al).



Nu trebui pus neaparat la 300 grade!
Si nu se topeste , cel putin mie nu mi s-a intamplat asta. Daca nu as fi incercat nu as fi spus de metoda asta. Este cea mai usoara si rapida metoda,dar fiecare face cum vrea
Am dat doar o sugestie si o alternativa la oala cu apa
0

#944 Useril este offline   Zodrach 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 19-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau, Romania

Postat 23 April 2009 - 01:01 PM

am facut cum a zis Bogdan. La MTA 4 am niste gaurele mici facute pe cauciuc, probabil de design. Am luat bormasina cu burghiu de 3 mm si am dus gaura pana jos la 4 din gaurile acelea pe fiecare cauciuc. Acum, dupa ce ii inlocuiesc si arcul din clopot.... incerc varianta cu forta centrifuga. Oricum am scos apa din ele deja fara sa fie nevoie sa o invart. Sincer, faza cu fiertul sau coptul mi se pare doar ca ultima solutie. Si as incerca-o doar daca as avea alaturi un set nou de roti echipate.
Va multumesc tuturor pentru sfaturi. Si va si scriu sambata daca am rezolvat si am scos toata apa.

Aceasta postare a fost editata de Zodrach: 23 April 2009 - 01:02 PM

I'm nobody..... nobody is perfect, and therefore I'm perfect
0

#945 Useril este offline   camsonat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 07-January 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:masini in general

Postat 24 April 2009 - 05:15 PM

Vezi postareaBarabula, la Apr 17 2009, 02:23 PM, a spus:

Cel mult[/i]. Adica poti sa n-ai de loc.

Noroc!


E adevarat ca telemetria e slaba (scrie si in cartea sistemului) dar aseara am probat o alta statie identica si functiona perfect. Singurul lucru suspect ramine statia. Mai fac incercari si vad ce rezolv. Multumesc pentru raspunsuri si idei.

Aceasta postare a fost editata de camsonat: 24 April 2009 - 05:18 PM

E-REVO cu lumini,
Kit 2 viteze,
Boulder Holder body,
Proline Road Rage tires,
Brushless HV 5.5 Novak
0

#946 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 29 April 2009 - 10:21 PM

Intrebare de noob: automodelele pe benzina, gen Baja, au si marsarier ? M-am contrazis cu cineva, eu zic ca nu au, el zice ca da. Cum e ?
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#947 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 April 2009 - 10:31 PM

Baja si cele asemanatoare ei nu au dar asta nu inseamna ca nu sunt modele care au.Sunt destui producatori de modelel pe benzina ,se poate ca unul sa fi nascocit o cutie de viteze cu revers.Teoretic se poate orice nu ar fi prea ar fi un motiv anume care te-ar impiedica sa ii pui revers.

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 29 April 2009 - 10:32 PM

0

#948 Useril este offline   Isti 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 339
  • Inregistrat: 12-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 04 May 2009 - 10:00 AM

Imi trimiteti PM cu magazinele de modelism din ro?
Experience is a wonderful thing. It enables you to recognize a mistake when you make it again.
0

#949 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 05 May 2009 - 05:45 PM

Vezi postarealaur.xxl, la Apr 22 2009, 10:36 PM, a spus:

Nu trebui pus neaparat la 300 grade!
Si nu se topeste , cel putin mie nu mi s-a intamplat asta. Daca nu as fi incercat nu as fi spus de metoda asta. Este cea mai usoara si rapida metoda,dar fiecare face cum vrea
Am dat doar o sugestie si o alternativa la oala cu apa


Cand am pus cauciucuri de onroad pe jantele de HPI MT2 am fiert jantele intr-o oala cu apa sa se dezlipeasca... problema este ca s-a matuit cromul de pe ele nu mai lucesc deloc sunt ceva mat si urat.
Acum cine tine la aspect sa stie la ce sa se astepte.

Sunt jantele de la HPI mai racing cele DISH WHEEL cu o singura culoare cred ca alea merg fierte fara probleme pentru dezlipire.

daca stie cineva si alte metode......
HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#950 Useril este offline   RAnet 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 19-January 06
  • Gender:Male

Postat 08 May 2009 - 07:39 AM

Vezi postareaDani, la May 5 2009, 06:45 PM, a spus:

Cand am pus cauciucuri de onroad pe jantele de HPI MT2 am fiert jantele intr-o oala cu apa sa se dezlipeasca... problema este ca s-a matuit cromul de pe ele nu mai lucesc deloc sunt ceva mat si urat.
Acum cine tine la aspect sa stie la ce sa se astepte.

Sunt jantele de la HPI mai racing cele DISH WHEEL cu o singura culoare cred ca alea merg fierte fara probleme pentru dezlipire.

daca stie cineva si alte metode......


Cand te vei da la off-road, le vei fierbe din nou?!?!

Cea mai simpla metoda ar fi sa ai seturi de roti separate on-road si off-road. Poate unii vor sari sa spuna ca este prea costisitor, dar prin aceste metode (firbere/coacere) structura materialelor (jante/cauciucuri) se modifica iar viata lor se scurteaza si ajungi sa platesti mai mult.
Daca vrei neaparat sa salvezi jantele dupa ce cauciucul s-a uzat, taie cu un cutter cauciucul de pe janta, apoi indeparteaza cu grija restul de cauciuc/lipici de pe jante prin slefuire manuala sau mecanica. Pe urma lipeste noile cauciucuri pe jantele mult "iubite".
In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
0

#951 Useril este offline   NiZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 895
  • Inregistrat: 19-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 May 2009 - 01:30 PM

@ranet: slefuirea manuala e mecanica. Credeam ca ai invatat asta pe la 12-13 ani :lol:
0

#952 Useril este offline   RAnet 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 19-January 06
  • Gender:Male

Postat 08 May 2009 - 03:13 PM

Vezi postareaNIZ, la May 8 2009, 02:30 PM, a spus:

@ranet: slefuirea manuala e mecanica. Credeam ca ai invatat asta pe la 12-13 ani :D


:)
In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
0

#953 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 15 May 2009 - 02:04 AM

Vezi postarearanet, la May 8 2009, 08:39 AM, a spus:

Cand te vei da la off-road, le vei fierbe din nou?!?!


doar nu-mi fac de lucru de nebun la fiecare iesire :mellow:
mai am si alte roti de offroad pt mt2 dar in momentul cand aveam cauciucurile de onroad nu am primit si jantele si am vrut urgent sa le pun. in fine detaliu....

chestia cu slefuirea e nasol rau mie nu-mi place deloc... m-am chinuit juma de ora si abia am dezlipit cateva bucatele dintr-o buza de cauciuc care a ramas foare bine lipita.
HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#954 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 15 May 2009 - 02:14 AM

Apropo... intrebare doar pentru astazi 15.05.2009 :rolleyes:
Stie cineva de unde pot sa cumpar din Bucuresti o bucata janta HPI TREMOR CHROME 1:8 ? rog mesaj privat.

Am rupt cauciucul de buza care se lipeste si nu mai am de ce sa-l apuc sa-l trag din janta e lipit zici ca e ciment plus ca am facut-o muci si janta am ucis-o.
Fisier atasat  DSCF2307edit.JPG (374.82K)
Number of downloads: 156
HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#955 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 15 May 2009 - 02:59 AM

Vezi postarearanet, la May 8 2009, 08:39 AM, a spus:

Cand te vei da la off-road, le vei fierbe din nou?!?!

Cea mai simpla metoda ar fi sa ai seturi de roti separate on-road si off-road. Poate unii vor sari sa spuna ca este prea costisitor, dar prin aceste metode (firbere/coacere) structura materialelor (jante/cauciucuri) se modifica iar viata lor se scurteaza si ajungi sa platesti mai mult.
Daca vrei neaparat sa salvezi jantele dupa ce cauciucul s-a uzat, taie cu un cutter cauciucul de pe janta, apoi indeparteaza cu grija restul de cauciuc/lipici de pe jante prin slefuire manuala sau mecanica. Pe urma lipeste noile cauciucuri pe jantele mult "iubite".

vreau sa lamuresc un lucru, cand am postat despre desprinderea cauciucurilor de pe jante prin fierbere, nu m-am gandit ca va fi cineva etuziasmat de ideea asta atat de mult incat sa faca asta functie de pista pe care se da, ci fix pentru a salva un set de jante dupa ce s-au uzat cauciucurile.
de ce te-ai chinui sa tai si slefuiesti la jante cand compozitia chimica a adezivului il face sa interactioneze cu apa fierbinte si sa se desprinda singur?

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#956 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 15 May 2009 - 09:26 AM

nu cred ca este nimeni nebun sa fiarba jantele sa schimbe cauciucurile in functie de traseu cand costa cateva sute de mii o janta.
e ceva absurd nici nu trebuie sa te gandesti la asta.
HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#957 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 15 May 2009 - 10:56 AM

Vezi postareaDani, la May 15 2009, 10:26 AM, a spus:

nu cred ca este nimeni nebun sa fiarba jantele sa schimbe cauciucurile in functie de traseu cand costa cateva sute de mii o janta.
e ceva absurd nici nu trebuie sa te gandesti la asta.

hehe... la cate idei nastrusnice am vazut pe forumuri...

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#958 Useril este offline   DarkAngel 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 25-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 May 2009 - 04:41 PM

Salutare tuturor.
Am devenit proaspatul posesor al unui E-savage . Per total, pot sa spun ca sunt multumit de el , mai putin de faptul ca acumulatorii se consuma foarte repede adica tin 8-15 minute maxim .
Am facut o alegere buna ?
Ce as putea sa mai pun pe ea sa ma tina mai mult acumulatorii ?

Multumiri anticipate
Proaspat posesor de E-Savage...
0

#959 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 15 May 2009 - 05:07 PM

Sa mai iei un pack de acumulatori de 4000 - 4500 mAh. Cei stock tin foarte putin, asa am si eu la Brama.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#960 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 May 2009 - 05:17 PM

Bine ai venit pe forum.
Legat de intrebarea ta: timpul acela este ok.Poti obtine timpi mai buni de rulaj cu acumulatori de capacitate mai mare din cate stiu eu acei acumulaori sunt de 3000 mAh.Deci cu acumulatori mai mari 4500-5000 mAh vei obtine ceva mai mult.Conteaza foaret mult si incarctorul care il folosesti.O alta modalitate ar fi sa treci la acumulatori tip Li-po..sunt ceva mai scumpi dar au voltaj mai mare precum si capacitati destul de mari stiu pe cineva cu un e-savage cu acumulatori de 8000 mAh care reusea sa scoata 30 de minute de joaca.
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

19 useri citesc topicul
0 membri, 19 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro