Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#901 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 April 2009 - 12:28 PM

Vezi postareaX-tra, la Apr 8 2009, 09:50 PM, a spus:

Da, cu ajutorul unui lipo regulator

Ok,deci lipo 7.4v/2S si un lipo regulator?Atat?Un regulator de genul este bun?: http://www.losi.com/...ProdId=LOSB9608
Si dat fiind ca il voi folosi pe un MT la offroad ce masuri de protejare trebuie sa iau pentru lipo?

Multumesc anticipat, :)



FOREVER YOUNG.......
0

#902 Useril este offline   X-tra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 533
  • Inregistrat: 27-February 07

Postat 10 April 2009 - 11:11 PM

De obicei daca nu stie cutoff are 2 leduri : verde = Ok, rosu = a scazut la x V/celula ai trebuie sa-l incarci


Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
0

#903 Useril este offline   stefymaso 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 16-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti(dr.taberei)
  • Interests:...somnul...

Postat 11 April 2009 - 06:15 PM

sal iar am ceva probleme(traxxas E-Maxx)...si anume : a devenit foarte sensibila masinuta la comenzile fata/spate am incercat din butonul ala de pe telecomanda sa atenuez problema dar deabia face fata si cateodata cand apas sa o ia in spate incet defapt o ia in fata ca si cum ar fi un scurt ceva ... sfaturi ceva pls?!
E-MaXx Novak power
0

#904 Useril este offline   Vlad1111 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 370
  • Inregistrat: 06-July 06

Postat 11 April 2009 - 08:12 PM

e posibil ca problema sa fie in statie.
all bad thing that can happen, will happen.
0

#905 Useril este offline   stefymaso 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 16-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti(dr.taberei)
  • Interests:...somnul...

Postat 11 April 2009 - 10:49 PM

detalii mai exacte va rog ca asa presupuneri am si eu(contactu murdar,o piesa arsa in emitator/receptor,etc.)
E-MaXx Novak power
0

#906 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 11 April 2009 - 11:38 PM

Vezi postareastefymaso, la Apr 11 2009, 11:49 PM, a spus:

detalii mai exacte va rog ca asa presupuneri am si eu(contactu murdar,o piesa arsa in emitator/receptor,etc.)

detalii mai exacte ar trebuie sa dai tu pentru a primi un raspuns... nu tine nimeni minte ce problema ai avut la modelul tau si nici nu stie toata lumea cu ce e echipat un e-maxx...

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#907 Useril este offline   Vlad1111 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 370
  • Inregistrat: 06-July 06

Postat 12 April 2009 - 07:07 PM

sincer nici eu nu mai stiu multe despre modelism. nu mai am masina de anul trecut si la cat de mult s-au scumpit nu intentionez sa imi cumpar curand.
all bad thing that can happen, will happen.
0

#908 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 12 April 2009 - 08:17 PM

Vezi postareastefymaso, la Apr 11 2009, 06:15 PM, a spus:

sal iar am ceva probleme(traxxas E-Maxx)...si anume : a devenit foarte sensibila masinuta la comenzile fata/spate am incercat din butonul ala de pe telecomanda sa atenuez problema dar deabia face fata si cateodata cand apas sa o ia in spate incet defapt o ia in fata ca si cum ar fi un scurt ceva ... sfaturi ceva pls?!


Regleaza emitatorul sa ai un pic de banda moarta (un interval in care nu se transmite nici o comanda la model).
0

#909 Useril este offline   stefymaso 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 16-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti(dr.taberei)
  • Interests:...somnul...

Postat 12 April 2009 - 09:18 PM

Vezi postareaBarabula, la Apr 12 2009, 09:17 PM, a spus:

Regleaza emitatorul sa ai un pic de banda moarta (un interval in care nu se transmite nici o comanda la model).

ok mc insa imi spui si de unde anume? telecomanda e tq3 de la traxas
E-MaXx Novak power
0

#910 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 13 April 2009 - 02:23 PM

Am spus o prostie de fapt. La steering n-o sa ai "banda moarta" (prescurtat in meniul emitatorului "TDB" pentru ca de fapt e "throttle dead band") pentru ca reglajul este pentru .... throttle.

Dar nu e o prostie mare. Pentru ca ai un reglaj asemanator la steering (directie). Este reglajul raspunsului care poate fi facut exponential, liniar sau logaritmic. In principiu asta inseamna ca raspunsul la comanda urmeaza o functie liniara, exponentiala sau logaritmica. Asta inseamna ca la o comanda de un anumit unghi (din volan) masina va raspunde cu acelasi unghi, cu un unghi mai mare sau unul mai mic, in functie de curba pe care o alegi. Tu vrei sa o dai cit de mare poti pentru ca raspunsul directiei in jurul pozitiei zero (mers drept inainte) sa fie cit mai mic. Display-ul o sa iti arate un procent pozitiv sau negativ (deci de la minus 100% la + 100%). La radioul meu, la +100% este settingul cu raspunsul cel mai mic in jurul pozitiei neutre (100% exponential). Zero corespunde unui raspuns liniar, iar -100% este un raspuns logaritmic (deflexie maxima in jurul pozitiei neutre). vezi cum e la tine si alege setarea exponentiala la ce procent te simti tu bine.

Nu te speria ca unghiul maxim de bracaj al rotilor ramine acelasi, indiferent de curba de raspuns aleasa.

Aceasta postare a fost editata de Barabula: 13 April 2009 - 02:26 PM

0

#911 Useril este offline   mmk84 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 49
  • Inregistrat: 08-April 09

Postat 13 April 2009 - 04:04 PM

Vezi postareaVlad1111, la Jul 27 2008, 08:33 PM, a spus:

m-am gantit ca ar fi mai bine daca pe subiectul acesta s-ar pune toate intrebarile mici legate de automodelism decat sa se deschida cate un subiect pt fiecare intrebare. intrebari gen de unde cumparam, de ce nu porneste motorul, etc.



Salut am un model rtr3evo cu un motor de3.5 cu rotostart si as vrea sa ii schimb modul de pornire cu un pullstart.
Imi poate da cineva citeva detali despre ce as putea face???
Exista vreo pista special amenajata pentru a rula cu modelele 1/10 in bucuresti???
0

#912 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 13 April 2009 - 04:11 PM

Vezi postareammk84, la Apr 13 2009, 04:04 PM, a spus:

Salut am un model rtr3evo cu un motor de3.5 cu rotostart si as vrea sa ii schimb modul de pornire cu un pullstart.
Imi poate da cineva citeva detali despre ce as putea face???
Exista vreo pista special amenajata pentru a rula cu modelele 1/10 in bucuresti???


La Pipera detalii pe site-ul unora care aduc Ansmann http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif

You can go faster... I can go anywhere !

0

#913 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 13 April 2009 - 11:21 PM

Vezi postareaDan71, la Apr 13 2009, 05:11 PM, a spus:

La Pipera detalii pe site-ul unora care aduc Ansmann :D

cred ca modelul lui e on-road..
rotistartul il inlocuiesti pur si simlu. nu e nici o inginerie. desfaci suruburile, schimbi , pui suruburile.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#914 Useril este offline   Vlad1111 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 370
  • Inregistrat: 06-July 06

Postat 14 April 2009 - 12:36 PM

S3003 mi se pare un servo de calitate. eu am 2 si nu mi-au facut figuri cand le foloseam. daca vrei un servo cu dinti de metal care sa fie si ieftin atunci ii sugerez mg 995

daca zice cineva ca nu trebuia sa posteze aici atunci eu zic ca nu are nimik. omu pune o intrebare despre un servo ce poate fi folosit si la masini.
all bad thing that can happen, will happen.
0

#915 Useril este offline   amd 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 731
  • Inregistrat: 25-March 08

Postat 14 April 2009 - 04:24 PM

care este diferenta intre un motor inrunner si outrunner?
0

#916 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 14 April 2009 - 05:44 PM

Vezi postareaVlad1111, la Apr 14 2009, 04:37 PM, a spus:

un motor inrunner e pt modele de interior si outrunner e pt modele de exterior?



Hahahaha! Buna!

Inrunner are rotorul ca la orice motor obisnuit, la outrunner se invirte "statorul" ca sa zic asa. De fapt rotorul e parte externa a motorului (magnet, bineinteles, altminteri n-ar mai fi brushless). Outrunner n-o sa folosesti decit la zbor (heli/avion), nu la masini. Clar ca-n bezna? Vezi aici:

http://www.hooked-on-rc-airplanes.com/brus...-rc-motors.html

Servourile S3003 sunt jalnice (la 10$ la ce te astepti?). Probabil ca le asmableaza niste copii sub virsta legala in curtea unui master zen din China, si sunt bune doar ca greutati la pescuit. Doar asa ca exemplu, un servo serios (JR, KO, Futaba, etc) sare bine de tot de suta de dolari. Problema cu heli e ca iti trebuie si viteza si cuplu, iar asta e ca si cum ai vrea sa iti mearga Dacia si repede ca avionu si sa mai traga si plugul dupa ea. D-aia costa bani adevarati. Singurul care n-are nevoie de cuplu asa mare, dar ii trebuie viteza serioasa e servoul rotorului anticuplu (care modifica pasul elicei din coada) dar acolo iti trebuie asa o viteza, ca iarasi costa mai ceva ca otrava. Cel mai rapid servo la ora actuala e JR 9100S cu timp de tranzitie de 0.05secunde, dar e vreo 150$ si ala.

Astea sunt doar asa ca sa-ti faci o idee. Daca te duci insa pe site-ul JR o sa vezi servouri de elicopter la toate preturile (dar in nici un caz la 10$), dar ai grija cind dai comanda in Europa, ca daca iei codurile de pe site-ul american aia au alte coduri decit restul lumii la produsele JR.

Dar de ce vorbim noi de elicoptere aicea la sectiunea de masini?

Noroc!

Aceasta postare a fost editata de Barabula: 14 April 2009 - 05:55 PM

0

#917 Useril este offline   Prepe 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 17-November 08
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 14 April 2009 - 09:10 PM

Are cineva Spektrum DX3s , sa ii pun niste intrebari , m-ar intresa sa cumpar asa ceva , sistemul de telemetrie promite multe , dar nu stiu in totalitate ce e cu aceasta statie .

Multumesc
Hpi Savage X 4.6 RTR

0

#918 Useril este offline   Prepe 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 17-November 08
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 14 April 2009 - 11:53 PM

Vezi postareaPrepe, la Apr 14 2009, 10:10 PM, a spus:

Are cineva Spektrum DX3s , sa ii pun niste intrebari , m-ar intresa sa cumpar asa ceva , sistemul de telemetrie promite multe , dar nu stiu in totalitate ce e cu aceasta statie .

Multumesc

imi raspunde si mie cineva ?
Hpi Savage X 4.6 RTR

0

#919 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 15 April 2009 - 07:17 AM

Vezi postareaPrepe, la Apr 14 2009, 11:53 PM, a spus:

imi raspunde si mie cineva ?



Depinde ce te intereseaza. Daca bunghesti ceva engleza este destula informatie pe net. Bineinteles germana, franceza sau orice alta limba te ajuta la fel de mult.

In principiu insa trebuie sa fii atent ca sistemul de telemetrie e instalat dar nu e vindut cu toate componentele de care ai nevoie.

Pe scurt sistemul iti ofera monitorizarea citorva parametri ai modelului dar dintre toti nici unul nu e intr-adevar vital decit in situatii speciale. Temperatura motorului de exemplu te intereseaza sa zicem pe un motor electric cind nu stii daca ai ales raportul de transmisie corect si exista riscul sa supraincalzesti motorul si sa-l arzi. Odata reglajul corect facut la raportul de transmisie, nu mai ai nevoie sa-i monitorizezi temperatura, asa ca sistemul nu mai e necesar. E drept ca poti sa monitorizezi in continuare temperatura ca sa vezi mici diferente si sa incerci sa intelegi de unde apar, dar in principiu daca masina e intretinuta bine, n-o sa ai decit confirmarea ca totul e in regula, ceea ce banuiai deja.

Pentru profesionisti, astea sunt gizmo-uri inutile si ele devin inutile si pentru amatorii care invata repede sa "citeasca" ce face masina. In plus "bataia" telemetriei este de vreo 30 de metri deci daca esti la o pista mai mare s-a dus toata jmecheria.

In plus, statiile cu telemetrie sunt mai putin performante in alte aspecte mai importante pentru radio control, cum ar fi de exemplu viteza de reactie (vezi "latency" si "bit rate") si selectivitate in mediu radio "zgomotos" (cind banda de 2,4GHz devine aglomerata). Dx3s foloseste DSM1 iar DX3R DSM2 care e tehnologie mai noua. Pentru competitie, DX3R este scula care iti trebuie. Pentru nivel de amator, merge si DX3S. Vezi si tu mai multe detalii pe site-ul spektrum. Toate celelalte firme sunt la fel.

Aceasta postare a fost editata de Barabula: 15 April 2009 - 07:32 AM

0

#920 Useril este offline   mmk84 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 49
  • Inregistrat: 08-April 09

Postat 15 April 2009 - 07:29 PM

Vezi postareaporcofon, la Apr 13 2009, 11:21 PM, a spus:

cred ca modelul lui e on-road..
rotistartul il inlocuiesti pur si simlu. nu e nici o inginerie. desfaci suruburile, schimbi , pui suruburile.

0

#921 Useril este offline   mmk84 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 49
  • Inregistrat: 08-April 09

Postat 15 April 2009 - 07:34 PM

Mersi fac proba saptamana asta ca am inebunit carand si incarcand bateria aia.
Da modelul este un on road si asta complica un pic lucrurile in legatura cu pista
0

#922 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 15 April 2009 - 09:08 PM

Vezi postareammk84, la Apr 15 2009, 08:34 PM, a spus:

Mersi fac proba saptamana asta ca am inebunit carand si incarcand bateria aia.
Da modelul este un on road si asta complica un pic lucrurile in legatura cu pista

in legatura cu pista. la palat e o pista amenajata pentru on-road. e drept ca asfaltul s-a cam crapat, nu exista platforma de pilotaj si trebuie sa ai grija ca din cand in cand apare cate un destept care deschide statia fara sa intrebe de frecventa dar... asta e singura in aer liber pe care o stiu in bucuresti.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#923 Useril este offline   Prepe 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 17-November 08
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 16 April 2009 - 12:19 PM

Vezi postareaBarabula, la Apr 15 2009, 08:17 AM, a spus:

Depinde ce te intereseaza. Daca bunghesti ceva engleza este destula informatie pe net. Bineinteles germana, franceza sau orice alta limba te ajuta la fel de mult.

In principiu insa trebuie sa fii atent ca sistemul de telemetrie e instalat dar nu e vindut cu toate componentele de care ai nevoie.

Pe scurt sistemul iti ofera monitorizarea citorva parametri ai modelului dar dintre toti nici unul nu e intr-adevar vital decit in situatii speciale. Temperatura motorului de exemplu te intereseaza sa zicem pe un motor electric cind nu stii daca ai ales raportul de transmisie corect si exista riscul sa supraincalzesti motorul si sa-l arzi. Odata reglajul corect facut la raportul de transmisie, nu mai ai nevoie sa-i monitorizezi temperatura, asa ca sistemul nu mai e necesar. E drept ca poti sa monitorizezi in continuare temperatura ca sa vezi mici diferente si sa incerci sa intelegi de unde apar, dar in principiu daca masina e intretinuta bine, n-o sa ai decit confirmarea ca totul e in regula, ceea ce banuiai deja.

Pentru profesionisti, astea sunt gizmo-uri inutile si ele devin inutile si pentru amatorii care invata repede sa "citeasca" ce face masina. In plus "bataia" telemetriei este de vreo 30 de metri deci daca esti la o pista mai mare s-a dus toata jmecheria.

In plus, statiile cu telemetrie sunt mai putin performante in alte aspecte mai importante pentru radio control, cum ar fi de exemplu viteza de reactie (vezi "latency" si "bit rate") si selectivitate in mediu radio "zgomotos" (cind banda de 2,4GHz devine aglomerata). Dx3s foloseste DSM1 iar DX3R DSM2 care e tehnologie mai noua. Pentru competitie, DX3R este scula care iti trebuie. Pentru nivel de amator, merge si DX3S. Vezi si tu mai multe detalii pe site-ul spektrum. Toate celelalte firme sunt la fel.

Multumesc , deci cred ca am sa raman la Dx3.0 . eu nu am nevoie de "jucarii" foarte pro eu cautam ceva in 2.4 si am dat peste cele 2 modele ( Dx3r e mult prea scump pentru mine ) parea tentat sistemul de telemetrie deoarece aman2 masinile mele is cu motor termic , si imi parea interesant turometrul , si sistemul de masurare a temperaturei , dar daca zici ca mai trebuie si altceva , prefer sa nu ma bag . probabil voi achizitiona un Dx3.0 , e 2.4 , e destul de ieftin , are 3 canale .... nu prea imi trebuie altceva mai mult . Inca o data multumesc
Hpi Savage X 4.6 RTR

0

#924 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 April 2009 - 01:51 PM

era suficient sa intri pe pagina producatorului ai fi vazut ca nu mai trebuie sa iti iei nimic...avantajul major la dx3s este ca vine cu 2 receptore si nu mai stai sa muti de pe una pe cealalta
0

#925 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 16 April 2009 - 05:28 PM

Vezi postareaFlo234, la Apr 16 2009, 01:51 PM, a spus:

era suficient sa intri pe pagina producatorului ai fi vazut ca nu mai trebuie sa iti iei nimic...avantajul major la dx3s este ca vine cu 2 receptore si nu mai stai sa muti de pe una pe cealalta



Una e ce fac producatorii, alta e ce vind dealerii sau distribuitorii.
Pe internet unde ai cele mai bune preturi, DX3 (statia veche inainte de "S" sau "R") vine si el in "oferte" cu doua receptoare, iar uneori vine cu un servo mai tare decit cele obisnuite, special pentru directie (un servo normal si unul de cuplu mai mare). Oricum, receptoarele care vin la pachet sunt mari, eu iti recomand sa cumperi cel mai mic receptor pe care il face spektrum (care oricum n-are telemetrie) care e jumate ca dimensiuni fata de cel obisnuit. Sunt convins ca poti sa gasesti o oferta cu doua receptoare daca asta te intereseaza.

DX3S se vinde si complet, dar si fara unele din componente (pentru a cobori preturile cit mai mult). Daca vrei sa iei toata mandravela cu toate alea, nu se merita asa cum am spus mai sus (daca o iei doar pentru telemetrie). Daca ai un model termic, problema e bataia mica a telelmetriei care o sa fie inutila 50% din timp cit masina va fi prea de parte ca sa primesti semnalul inapoi.

Aceasta postare a fost editata de Barabula: 16 April 2009 - 05:29 PM

0

#926 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 16 April 2009 - 07:06 PM

Vezi postareaPrepe, la Apr 16 2009, 12:19 PM, a spus:

Multumesc , deci cred ca am sa raman la Dx3.0 . eu nu am nevoie de "jucarii" foarte pro eu cautam ceva in 2.4 si am dat peste cele 2 modele ( Dx3r e mult prea scump pentru mine ) parea tentat sistemul de telemetrie deoarece aman2 masinile mele is cu motor termic , si imi parea interesant turometrul , si sistemul de masurare a temperaturei , dar daca zici ca mai trebuie si altceva , prefer sa nu ma bag . probabil voi achizitiona un Dx3.0 , e 2.4 , e destul de ieftin , are 3 canale .... nu prea imi trebuie altceva mai mult . Inca o data multumesc


Uita-te pe RCmart ca acolo gasesti preturile cele mai bune.
0

#927 Useril este offline   mmk84 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 49
  • Inregistrat: 08-April 09

Postat 16 April 2009 - 07:45 PM

Vezi postareaVlad1111, la Jul 27 2008, 08:33 PM, a spus:

m-am gantit ca ar fi mai bine daca pe subiectul acesta s-ar pune toate intrebarile mici legate de automodelism decat sa se deschida cate un subiect pt fiecare intrebare. intrebari gen de unde cumparam, de ce nu porneste motorul, etc.



Vezi postareaporcofon, la Apr 15 2009, 09:08 PM, a spus:

in legatura cu pista. la palat e o pista amenajata pentru on-road. e drept ca asfaltul s-a cam crapat, nu exista platforma de pilotaj si trebuie sa ai grija ca din cand in cand apare cate un destept care deschide statia fara sa intrebe de frecventa dar... asta e singura in aer liber pe care o stiu in bucuresti.

0

#928 Useril este offline   mmk84 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 49
  • Inregistrat: 08-April 09

Postat 16 April 2009 - 07:51 PM

As mai avea o intrebare.Au cam inceput sa ma deranjeze pietricelele de pe asfalt,care intra mereu intre rotitele de la transmisie,as putea modifica in vreun mod garda la sol la un model onroad?
0

#929 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 16 April 2009 - 08:27 PM

Vezi postareammk84, la Apr 16 2009, 08:51 PM, a spus:

As mai avea o intrebare.Au cam inceput sa ma deranjeze pietricelele de pe asfalt,care intra mereu intre rotitele de la transmisie,as putea modifica in vreun mod garda la sol la un model onroad?

da, prin modificarea pozitiei de prindere a amortizoarelor pe bascule si/sau tower

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#930 Useril este offline   camsonat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 07-January 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:masini in general

Postat 16 April 2009 - 10:45 PM

Salut, am de putina vreme un sistem Spektrum DX3S cu telemetrie.
Problema acestui sistem consta in pierderea exclusiva a telemetriei la distanta mai mare de 1m. Modelul este E-revo si receiverul se alimenteaza din ESC la tensiune regulata si permanent mai mare de minimul necesar comunicatiei sistemului. In afara de telemetrie totul functioneaza corect si la distante destul de mari. Precizez ca am incercat prelungirea antenei (firului) receiver-ului pe motiv ca era foarte scurt in opinia mea (12-13cm). Rog pe cei ce pot ajuta cu o parere sau un sfat sa posteze. Multumesc.
E-REVO cu lumini,
Kit 2 viteze,
Boulder Holder body,
Proline Road Rage tires,
Brushless HV 5.5 Novak
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

65 useri citesc topicul
0 membri, 65 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro