andrei2008, la Jan 27 2009, 11:33 AM, a spus:
azi la facultate (electrotehnica) am intrebat un profesor, el da vina pe caldura degajata de acumulator in timpul utilizarii sau in timpul incarcarii, scurtcircuitul este oarecum exclus deoarece la 4.5 A urmele erau adanci in acumulator. varianta propusa de profesor a fost supravegheara masinii in timpul utilizarii, pusa pe un stand, ceva, si rulata in gol, astfel se poate abserva ciclul de descarcare al acumulatorului si eventual masura si temperatura la care ajunge...
Absolut.
Aia e problema. De ce se incinge acuma e alta intrebare. Motor prea puternic, voltaj prea mare (7 celule sunt mai mult decit au nevoie motoarele de masini normale), condus aiurea (frina-acceleratie, frina acceleratie, samd verifica setarile din esc care pot sa aplice frina 100% la fiecare revenire la neutru pe unele esc-uri, foarte rar totusi folosit modul asta ca default). Baterie cu celule defecte. Ajunge o celula care e strapunsa (rezistenta ionterna zero) si ai curenti foarte mari, sau incarcare inversa in functionare normala sub influenta curentului din celelalte celule, ceea ce incinge celula defecta de-i sar capacele (ca la tine). Si asa mai departe.
Dintee toate astea eu as crede ca bateria era defecta (avea o celula moarta sau pe moarte) si jucindu-te cu ea ai distrus-o (era inevitabil). Daca vrei poti sa elimini celula din pack si dupa ce o scoti masoar-o sa vezi daca are vreo tensiune. Daca n-are, e clar, e moarta.