Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#691 Useril este offline   Fxpower 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1603
  • Inregistrat: 29-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures

Postat 18 January 2009 - 11:06 PM

scuza-ma in loc de G12 vroiam sa spun G10 pro atentie mare doar mamba max are reverse tekinul e strict competitie da e za best
Imagine postata

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :

Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless

WWW.FXRACINGMS.RO official club
0

#692 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 19 January 2009 - 11:30 AM

stie careva daca gasesc spur de otel pentru hpi nitro rs4 rtr3 drift ? :)
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#693 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

  Postat 20 January 2009 - 05:19 PM

Saluth... am o problema cu o electrica ... am luat un motor corally street racer 14x2
turatie: 33500 rpm
- tensiune nominala: 7.2 V
- curent optim in sarcina: 22 A
- putere: 160 W
si am luat un regulator care suporta 110A inainte si 40A inapoi si cu bec de 1 A de pe
am pus bateria un nimh sanyo de 2000 mAh descarcate si a mers sa zic juma de min pana sa descarcat de tot bateria si am pus o baterie de 4600 mAh si am dat de masina de 5 ori inainte si de 5 ori inapoi si am vaz ca iese un pic de fum ... mam mai holbat la cablurile regulatorului si la telecomanda sa nu fi gresit ceva si am bagat din nou bateria si mergea numai pe inapoi regulatorul ... dupa 10 sec iese fum de doamne feri si scot rapid bateria ... si acu nu mai merge de loc numa se aude frana atat.
Ce am gresit ca nu ma am cu electricele?
Stima

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Flo234: 20 January 2009 - 06:22 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#694 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 20 January 2009 - 06:00 PM

motor de 14x2!? Ai ars esc-ul, asta ai facut. Dupa poza arata overgeared clar si asta e normal sa se intimple. Spune-le si alora de la coltul incepatorului ca nu vor sa inteleaga.
0

#695 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 20 January 2009 - 06:04 PM

Vezi postareaBarabula, la Jan 20 2009, 06:00 PM, a spus:

motor de 14x2!? Ai ars esc-ul, asta ai facut. Dupa poza arata overgeared clar si asta e normal sa se intimple. Spune-le si alora de la coltul incepatorului ca nu vor sa inteleaga.

nu inteleg ce vrei sa zici e am pus un pinion prea mare pe motor ?
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#696 Useril este offline   amd 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 731
  • Inregistrat: 25-March 08

Postat 20 January 2009 - 06:21 PM

vrea sa spuna de datele pe care le da producatorul si realitatea

si eu am vrut sa imi iau un regulator mai bunicel si s-a discutat pe tema aceasta despre ce pot regulatoarele si ce scrie pe ele


poti sa te duci cu el la garantie si sa ii demonstrezi ca motorul tau papa 22 A si nici macar 110 cum spune producatorul si l-ai prajit imediat

bafta in continuare la cumparat regulatoare si tine minte: deschide bine ochii inainte sa cumperi ceva!


bafta
0

#697 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2009 - 06:26 PM

cate ture suport regulatorul?asta e primul lucru care trebuia sa te intrebi...
0

#698 Useril este offline   amd 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 731
  • Inregistrat: 25-March 08

Postat 20 January 2009 - 06:36 PM

Alimentare: 6-14V, accepta acumulatori de NiCd, Nimh, LiPo, Pb
Curent suportat: 110A fata / 40A revers
BEC: 5V / 1A
Protectie impotriva descarcarii totale a acumulatorului: DA, 5V
Revers: Da, 40 A
Dimensiuni: 54.8 x 40 x 14.7mm
Masa: 59g


astea sunt toate datele regulatorului
0

#699 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2009 - 06:39 PM

Vezi postareaamd, la Jan 20 2009, 06:36 PM, a spus:

Alimentare: 6-14V, accepta acumulatori de NiCd, Nimh, LiPo, Pb
Curent suportat: 110A fata / 40A revers
BEC: 5V / 1A
Protectie impotriva descarcarii totale a acumulatorului: DA, 5V
Revers: Da, 40 A
Dimensiuni: 54.8 x 40 x 14.7mm
Masa: 59g


astea sunt toate datele regulatorului



in cazul asta nu e de auto...orice regulator pana si cel mai slab de inger spune cate ture suporta sau nu
0

#700 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 21 January 2009 - 02:25 AM

Vezi postareaBIGfoot, la Jan 20 2009, 06:04 PM, a spus:

nu inteleg ce vrei sa zici e am pus un pinion prea mare pe motor ?



Da.

Plus probabil faptul ca esc-ul nu suporta 14x2. Ca sa-ti faci o idee vezi ce putere are motorul tau (maxim) si imparte aia la tensiune ca sa vezi cam la ce curenti trebuie sa te astepti in functionare normala, la viteza constanta. Dupa care gindeste-te ca in acceleratie si frina consuma cam de zece ori mai mult. Tine esc-ul ala asa ceva?

Overgearing inseamna ca practic motorul tau a mers in acceleratie tot timpul, fara sa poata sa atinga turatia la acre intra in regim stationar (altfel spus nu reusea sa accelereze pina la viteza de croaziera) ceea ce practic inseamna ca ai avut consum permanent mult mai mare decit era normal chiar si pentru motorul ala monstruos.

Aceasta postare a fost editata de Barabula: 21 January 2009 - 02:27 AM

0

#701 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

  Postat 23 January 2009 - 12:50 PM

Hai ca am o alta problema cu regulatorul asta nou ... care rezista ... deci lam pus pe masina si merge fara probleme adica nu se incinge tare... am insa alta problema imi da pe spate puterea acceleratiei si pe fata puterea reversului daca schimb la statie si il pun pe revers imi schimba numai sticku ... dar puterea tot pe spate o da ... ce ssa fac ?
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#702 Useril este offline   Faur Senior 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 05-January 09
  • Gender:Male

Postat 23 January 2009 - 12:59 PM

-Inverseaza polaritatea la motor. ATENTIE ! NU INVERSA POLARITATEA LA REGULATOR !!!!!!!!!!!!

faur senior
0

#703 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 23 January 2009 - 05:02 PM

Vezi postareaFaur Senior, la Jan 23 2009, 01:59 PM, a spus:

-Inverseaza polaritatea la motor. ATENTIE ! NU INVERSA POLARITATEA LA REGULATOR !!!!!!!!!!!!

faur senior


Inainte de a face asta totusi verifica sa nu fie avansul motorului dat peste cap. Daca e retardat prea mult se va comporta ca si cum i-ai fi legat firele invers asa cum a presupus amicul pe care l-am citat mai sus.

Astea admitind ca ai lipit corect firele dupa cum scrie pe curu motorului unde ai clar marcat + si -.

succes!
0

#704 Useril este offline   Vidra 

  • Senior
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 497
  • Inregistrat: 28-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 January 2009 - 05:14 PM

De unde pot sa aflu programul si conditiile de la Demon’s Race ?
Multumesc.
0

#705 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 23 January 2009 - 05:44 PM

Cum verific avansul motorului ? :rolleyes:) firele sunt bine lipite fiindca rosu e la rosu si negru e la negru .... la motor setarile sunt cele cu care a venit ...

Fisiere atasate


Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#706 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 23 January 2009 - 05:57 PM

Vezi carcasa periilor are niste marcaje pe circumferinta la imbinarea cu corpul motorului. Pe corpul motorului trebuie sa fie o singura linie undeva in aceeasi zona. Trebuie sa numeri cite linii sunt pe plastic si in principiu la mijloc ai avansul zero. Aduci reperul ala in coincidenta cu cel de pe corpul motorului. Ca sa ii dai avansul corect trebuie sa invirti acuma carcasa periilor in sens antiorar cumm privesti motorul dinspre partea cu periile. In principiu "zero" pe carcasa periilor este exact la mijloc pe circumferinta intre perii (de obicei unul din suruburile de prindere a carcasei periilor e exact acolo)

iete colea:

http://www.misbehavin-rc.com/pit-lane/moto...otor-timing.asp

Tie ti-a vindut motorul cineva care stie ceva despre el sau cineva care a umblat la el fara sa stie ce face si apoi cind a vazut ce-a facut l-a vindut repede?

Aceasta postare a fost editata de Barabula: 23 January 2009 - 06:00 PM

0

#707 Useril este offline   Vidra 

  • Senior
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 497
  • Inregistrat: 28-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 January 2009 - 06:01 PM

De unde pot sa aflu programul si conditiile de la Demon’s Race ?
Multumesc.
0

#708 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 January 2009 - 06:29 PM

in principiu se anunta cam in fiecare wekend daca se merge sau nu pe forumul proprietarilor..ti-am dat Mesaj cu linkul
0

#709 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 23 January 2009 - 06:34 PM

Motorul este luat nou nout de la cei din botosani si chiar eu lam desfacut din pachet si nu iam mai facut nimic si lam pus direct e buggy ...
cum le misc caci nu vreau sa rup ceva pe aici ...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 23 January 2009 - 06:37 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#710 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 January 2009 - 06:44 PM

in primul rand ai timing fix deci lasa-l asa
in al doiela rand renunta la mufa aceea dintre motor si variator o sa iti dea mai mult batai de cap decat sa te ajute
0

#711 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 24 January 2009 - 04:51 AM

Asa pare, intr-adevar, ca ai timingul fix. Inseamna ca motorul e dedicat pentru cine stie ce model care are un pinion in plus in transmisie, deci directia de mers a masinii tale e pe dos. Adica masina pentru care e motorul ar merge inainte cind masina ta merge inapoi. N-ai ce face. Altu'. Sau alta masina!
0

#712 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 24 January 2009 - 05:15 AM

De fapt nu e chiar asa, am facut o mica greseala dar care nu schimba rezultatul problemei tale. MAsina ta are un pinion in plus, pentru ca ai transmisia pe cardan, deci ai un spur si un angrenaj conic. Ambele angrenaje aicea schimba directia de rotatie. Motorul ala e pentru o masina de touring care are un spur si o curea, deci directia de rotatie se schimba o singura data (cureaua nu schimba directia de rotatie), sau motorul e pentru un pan-car sau 1/12 care au direct drive (motorul e direct pe pinionul diferentialului), deci iarasi doar o schimbare a directiei de rotatie. Si exista un motiv pentru care au facut ei motorul in felul asta. Special ca sa nu poata fi folosit in masini cu transmisie pe cardan unde puterea motorului provoaca "torque steering" un efect similar cu cel care apare la masinile reale de putere mare cu tractiunea pe fata. Asta face masinile RC absolut nemanevrabile. In concluzie, tu incerci sa folosesti un motor care nu e intentionat pentru masina ta (asa cum iti spusei mai sus deja).
0

#713 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 January 2009 - 11:44 AM

poti intoarce invers diferentialul si pe fata si pe spate...daca merge
0

#714 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 24 January 2009 - 04:35 PM

Vezi postareaFlo234, la Jan 24 2009, 11:44 AM, a spus:

poti intoarce invers diferentialul si pe fata si pe spate...daca merge


Chiar daca il intoarce, o sa aiba torque steering oribil.

Aceasta postare a fost editata de Barabula: 24 January 2009 - 04:36 PM

0

#715 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 January 2009 - 05:11 PM

in conditii de offroad joaca nu o sa-l deranjeze
0

#716 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 25 January 2009 - 04:22 AM

Depinde. Daca pista n-are tractiune o sa derapeze non stop. Ca sa nu mai vorbim ca daca sare, in aer masina o sa aiba tendinta de a se invirti longitudinal. Crede-ma motorul ala nu e pentru o masina cu transmisie pe cardan, stie constructorul ce face.

Aceasta postare a fost editata de Barabula: 25 January 2009 - 04:23 AM

0

#717 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 January 2009 - 11:13 AM

Vezi postareaBarabula, la Jan 25 2009, 04:22 AM, a spus:

Depinde. Daca pista n-are tractiune o sa derapeze non stop. Ca sa nu mai vorbim ca daca sare, in aer masina o sa aiba tendinta de a se invirti longitudinal. Crede-ma motorul ala nu e pentru o masina cu transmisie pe cardan, stie constructorul ce face.


Eu zic sa o arunce doar de dragul constructorului.....lasa-l sa incerce nu are nimic de pierdut...ne zice el dupa cum a rezolvat si cum se comporta in realitate
Pista lui este mai mult ca sigur o parcare
0

#718 Useril este offline   Prepe 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 17-November 08
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 25 January 2009 - 10:40 PM

Am si eu o mica mare problema la o termica pe nume Hsp sonic

Astazi m-am gandit sa ies putin cu ea , si am ales o parcare destul de mare , m-am chinuit un pic sa o pornesc , dar fix cand a pornit s-a rupt sfoara de la pullstart , si gata cu joaca mea ... problema este ca pullstartul l-am gasit doar cu motor , adica trebuie sa cumpar tot motorul pentru pull start , si chiar nu imi doresc aceasta deoarece nu pot investi foarte multi bani , intrebarea e ... se poate potrivi si un alt pullstart la motor , Precizez ca motorul e de 2,5 , aici aveti mai multe despre ea , rog ajutor http://www.rhc.ro/fo...showtopic=20633
Hpi Savage X 4.6 RTR

0

#719 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 25 January 2009 - 10:53 PM

Vezi postareaPrepe, la Jan 25 2009, 10:40 PM, a spus:

Am si eu o mica mare problema la o termica pe nume Hsp sonic

Astazi m-am gandit sa ies putin cu ea , si am ales o parcare destul de mare , m-am chinuit un pic sa o pornesc , dar fix cand a pornit s-a rupt sfoara de la pullstart , si gata cu joaca mea ... problema este ca pullstartul l-am gasit doar cu motor , adica trebuie sa cumpar tot motorul pentru pull start , si chiar nu imi doresc aceasta deoarece nu pot investi foarte multi bani , intrebarea e ... se poate potrivi si un alt pullstart la motor , Precizez ca motorul e de 2,5 , aici aveti mai multe despre ea , rog ajutor http://www.rhc.ro/fo...showtopic=20633



Poti pur si simplu sa schimbi sfoara, nu trebuie sa cumperi alt pullstart doar pentru ea.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#720 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 25 January 2009 - 11:12 PM

Vezi postareaPrepe, la Jan 25 2009, 10:40 PM, a spus:

Am si eu o mica mare problema la o termica pe nume Hsp sonic

Astazi m-am gandit sa ies putin cu ea , si am ales o parcare destul de mare , m-am chinuit un pic sa o pornesc , dar fix cand a pornit s-a rupt sfoara de la pullstart , si gata cu joaca mea ... problema este ca pullstartul l-am gasit doar cu motor , adica trebuie sa cumpar tot motorul pentru pull start , si chiar nu imi doresc aceasta deoarece nu pot investi foarte multi bani , intrebarea e ... se poate potrivi si un alt pullstart la motor , Precizez ca motorul e de 2,5 , aici aveti mai multe despre ea , rog ajutor http://www.rhc.ro/fo...showtopic=20633


in linkul pus de tine mai scrie....... Piese de rezerva pentru masina gasiti la "alexvid" si ce nu are pe stock poate aduce la comanda. :rolleyes:

dar mai bine desfa-l si schimba sfoara,daca zici ca numai asta s-a stricat(rupt)...
nevoia te invata...:)
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

42 useri citesc topicul
0 membri, 42 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro