Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#691
Postat 18 January 2009 - 11:06 PM
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#693
Postat 20 January 2009 - 05:19 PM
turatie: 33500 rpm
- tensiune nominala: 7.2 V
- curent optim in sarcina: 22 A
- putere: 160 W
si am luat un regulator care suporta 110A inainte si 40A inapoi si cu bec de 1 A de pe
am pus bateria un nimh sanyo de 2000 mAh descarcate si a mers sa zic juma de min pana sa descarcat de tot bateria si am pus o baterie de 4600 mAh si am dat de masina de 5 ori inainte si de 5 ori inapoi si am vaz ca iese un pic de fum ... mam mai holbat la cablurile regulatorului si la telecomanda sa nu fi gresit ceva si am bagat din nou bateria si mergea numai pe inapoi regulatorul ... dupa 10 sec iese fum de doamne feri si scot rapid bateria ... si acu nu mai merge de loc numa se aude frana atat.
Ce am gresit ca nu ma am cu electricele?
Stima
Fisiere atasate
-
DSC04895.JPG (159.87K)
Number of downloads: 649
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 20 January 2009 - 06:22 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#695
Postat 20 January 2009 - 06:04 PM
Barabula, la Jan 20 2009, 06:00 PM, a spus:
nu inteleg ce vrei sa zici e am pus un pinion prea mare pe motor ?
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#696
Postat 20 January 2009 - 06:21 PM
si eu am vrut sa imi iau un regulator mai bunicel si s-a discutat pe tema aceasta despre ce pot regulatoarele si ce scrie pe ele
poti sa te duci cu el la garantie si sa ii demonstrezi ca motorul tau papa 22 A si nici macar 110 cum spune producatorul si l-ai prajit imediat
bafta in continuare la cumparat regulatoare si tine minte: deschide bine ochii inainte sa cumperi ceva!
bafta
#698
Postat 20 January 2009 - 06:36 PM
Curent suportat: 110A fata / 40A revers
BEC: 5V / 1A
Protectie impotriva descarcarii totale a acumulatorului: DA, 5V
Revers: Da, 40 A
Dimensiuni: 54.8 x 40 x 14.7mm
Masa: 59g
astea sunt toate datele regulatorului
#699
Postat 20 January 2009 - 06:39 PM
amd, la Jan 20 2009, 06:36 PM, a spus:
Curent suportat: 110A fata / 40A revers
BEC: 5V / 1A
Protectie impotriva descarcarii totale a acumulatorului: DA, 5V
Revers: Da, 40 A
Dimensiuni: 54.8 x 40 x 14.7mm
Masa: 59g
astea sunt toate datele regulatorului
in cazul asta nu e de auto...orice regulator pana si cel mai slab de inger spune cate ture suporta sau nu
#700
Postat 21 January 2009 - 02:25 AM
BIGfoot, la Jan 20 2009, 06:04 PM, a spus:
Da.
Plus probabil faptul ca esc-ul nu suporta 14x2. Ca sa-ti faci o idee vezi ce putere are motorul tau (maxim) si imparte aia la tensiune ca sa vezi cam la ce curenti trebuie sa te astepti in functionare normala, la viteza constanta. Dupa care gindeste-te ca in acceleratie si frina consuma cam de zece ori mai mult. Tine esc-ul ala asa ceva?
Overgearing inseamna ca practic motorul tau a mers in acceleratie tot timpul, fara sa poata sa atinga turatia la acre intra in regim stationar (altfel spus nu reusea sa accelereze pina la viteza de croaziera) ceea ce practic inseamna ca ai avut consum permanent mult mai mare decit era normal chiar si pentru motorul ala monstruos.
Aceasta postare a fost editata de Barabula: 21 January 2009 - 02:27 AM
#701
Postat 23 January 2009 - 12:50 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#703
Postat 23 January 2009 - 05:02 PM
Faur Senior, la Jan 23 2009, 01:59 PM, a spus:
faur senior
Inainte de a face asta totusi verifica sa nu fie avansul motorului dat peste cap. Daca e retardat prea mult se va comporta ca si cum i-ai fi legat firele invers asa cum a presupus amicul pe care l-am citat mai sus.
Astea admitind ca ai lipit corect firele dupa cum scrie pe curu motorului unde ai clar marcat + si -.
succes!
#704
Postat 23 January 2009 - 05:14 PM
Multumesc.
#705
Postat 23 January 2009 - 05:44 PM
Fisiere atasate
-
DSC04911.JPG (226.99K)
Number of downloads: 508 -
DSC04912.JPG (234.47K)
Number of downloads: 471
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#706
Postat 23 January 2009 - 05:57 PM
iete colea:
http://www.misbehavin-rc.com/pit-lane/moto...otor-timing.asp
Tie ti-a vindut motorul cineva care stie ceva despre el sau cineva care a umblat la el fara sa stie ce face si apoi cind a vazut ce-a facut l-a vindut repede?
Aceasta postare a fost editata de Barabula: 23 January 2009 - 06:00 PM
#707
Postat 23 January 2009 - 06:01 PM
Multumesc.
#709
Postat 23 January 2009 - 06:34 PM
cum le misc caci nu vreau sa rup ceva pe aici ...
Fisiere atasate
-
DSC04926.JPG (77.17K)
Number of downloads: 437 -
DSC04923.JPG (79.34K)
Number of downloads: 424 -
DSC04924.JPG (66.55K)
Number of downloads: 158 -
DSC04928.JPG (83.24K)
Number of downloads: 146 -
DSC04929.JPG (74.47K)
Number of downloads: 148
Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 23 January 2009 - 06:37 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#711
Postat 24 January 2009 - 04:51 AM
#712
Postat 24 January 2009 - 05:15 AM
#716
Postat 25 January 2009 - 04:22 AM
Aceasta postare a fost editata de Barabula: 25 January 2009 - 04:23 AM
#717
Postat 25 January 2009 - 11:13 AM
Barabula, la Jan 25 2009, 04:22 AM, a spus:
Eu zic sa o arunce doar de dragul constructorului.....lasa-l sa incerce nu are nimic de pierdut...ne zice el dupa cum a rezolvat si cum se comporta in realitate
Pista lui este mai mult ca sigur o parcare
#718
Postat 25 January 2009 - 10:40 PM
Astazi m-am gandit sa ies putin cu ea , si am ales o parcare destul de mare , m-am chinuit un pic sa o pornesc , dar fix cand a pornit s-a rupt sfoara de la pullstart , si gata cu joaca mea ... problema este ca pullstartul l-am gasit doar cu motor , adica trebuie sa cumpar tot motorul pentru pull start , si chiar nu imi doresc aceasta deoarece nu pot investi foarte multi bani , intrebarea e ... se poate potrivi si un alt pullstart la motor , Precizez ca motorul e de 2,5 , aici aveti mai multe despre ea , rog ajutor http://www.rhc.ro/fo...showtopic=20633
#719
Postat 25 January 2009 - 10:53 PM
Prepe, la Jan 25 2009, 10:40 PM, a spus:
Astazi m-am gandit sa ies putin cu ea , si am ales o parcare destul de mare , m-am chinuit un pic sa o pornesc , dar fix cand a pornit s-a rupt sfoara de la pullstart , si gata cu joaca mea ... problema este ca pullstartul l-am gasit doar cu motor , adica trebuie sa cumpar tot motorul pentru pull start , si chiar nu imi doresc aceasta deoarece nu pot investi foarte multi bani , intrebarea e ... se poate potrivi si un alt pullstart la motor , Precizez ca motorul e de 2,5 , aici aveti mai multe despre ea , rog ajutor http://www.rhc.ro/fo...showtopic=20633
Poti pur si simplu sa schimbi sfoara, nu trebuie sa cumperi alt pullstart doar pentru ea.
You can go faster... I can go anywhere !
#720
Postat 25 January 2009 - 11:12 PM
Prepe, la Jan 25 2009, 10:40 PM, a spus:
Astazi m-am gandit sa ies putin cu ea , si am ales o parcare destul de mare , m-am chinuit un pic sa o pornesc , dar fix cand a pornit s-a rupt sfoara de la pullstart , si gata cu joaca mea ... problema este ca pullstartul l-am gasit doar cu motor , adica trebuie sa cumpar tot motorul pentru pull start , si chiar nu imi doresc aceasta deoarece nu pot investi foarte multi bani , intrebarea e ... se poate potrivi si un alt pullstart la motor , Precizez ca motorul e de 2,5 , aici aveti mai multe despre ea , rog ajutor http://www.rhc.ro/fo...showtopic=20633
in linkul pus de tine mai scrie....... Piese de rezerva pentru masina gasiti la "alexvid" si ce nu are pe stock poate aduce la comanda. :rolleyes:
dar mai bine desfa-l si schimba sfoara,daca zici ca numai asta s-a stricat(rupt)...