Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#421 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 13 December 2008 - 06:14 PM

Vezi postareaSere4uall, la Dec 13 2008, 06:10 PM, a spus:

am si eu o problema am un hpi firestorm 10t pe automodel am vazut ca merg 4 baterii normale , astazi am incercat cu 4 acumulatori incarcati toata seara ca sa nu am probleme si inca 8 acumulatori mai vechi pe telecoamda. Am pornit telecomanda am pornit si masinuta si nu am reusit sa o controlez? Acuma eu banuiesc ca ar putea fii din cauza ca cei 4 acumulatori (fiecare fiind la 1,2v si 2600mha ) au un voltaj prea mic , am observat ca in locasul bateriilor scrie 1,5v deci un total de 6v iar cand eu am pus acumulatori am avut 4,8v dar amperaj mai mare. Ma intreb daca ar fi trebui sa mearga ? baterii normale nu am inca ca sa vad daca e cumva vreo problema la masina .
Multumesc



Problema nu e de la acumulatori,sigur ai vreun contact imperfect.

Merge si cu baterii si cu accu.

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 13 December 2008 - 06:23 PM

nevoia te invata...:)
0

#422 Useril este offline   Sere4uall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 11-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Constanta

Postat 13 December 2008 - 06:16 PM

nu am verificat dar masina e nou nouta aseara am primit-o ... ma uit chiar acuma sa vad daca e ceva inneregula.

Multumesc
Off-road: HPI Baja 5sc SS 1:5
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit

On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10

Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
0

#423 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 13 December 2008 - 06:35 PM

intrebarea mea este... la un regulator auto cu acumulator NiMH din fabrica pot sa pun LiPo ???? (la aceeasi motorizare(brushed 540) cu acelasi regulator???)



cu alte cuvinte... exista regulatoare separate pentru lipo/nimh sau sunt comune???

Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 13 December 2008 - 06:41 PM

aero
0

#424 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 13 December 2008 - 06:42 PM

Vezi postareaTommyx, la Dec 13 2008, 06:35 PM, a spus:

intrebarea mea este... la un regulator auto cu acumulator NiMH din fabrica pot sa pun LiPo ???? (la aceeasi motorizare(brushed 540) cu acelasi regulator???)



din cate stiu eu,nu merge.....

daca aveai regulator brushless....puteai sa pui si LiPo si NiMH

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 13 December 2008 - 06:43 PM

nevoia te invata...:)
0

#425 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 13 December 2008 - 06:46 PM

Vezi postareaBogdi, la Dec 13 2008, 05:22 PM, a spus:

intrebare pentru cei cu benzinare:
ce ulei pentru motoare in 2 timpi folositi voi cu care nu ati avut nicio problema?
si unde se gaseste de cumparat...

eu la baja folosesc mol dinamic 2t ....un ulei foarte bun la un pret si mai bun 14 lei litrul...il gasesti in benzinariile mol si daca vrei poti sa citesti si reviewuri pe net despre el si o sa vezi ca nimeni nu se plange ...ba chiar il lauda.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 13 December 2008 - 06:46 PM

0

#426 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 13 December 2008 - 06:46 PM

de exemplu la easy star(planor) am motor blushed cu regulator brushed si acumulatori lipo....ioaaaaaahhh..... da mai....are un mic selector intre nimh si lipo


sa vad daca are si regulatorul auto asa ceva....

Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 13 December 2008 - 06:47 PM

aero
0

#427 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 13 December 2008 - 06:47 PM

Lipo sunt foarte sensibile, dar daca ai un LiPo checker sau voltage checker care sa iti arate cand sunt descarcate, le poti folosi si pe regulatoare de NiMh (nu recunoaste limita inferioara a voltajului pentru LiPo, deci nu opreste inainte sa se duca celulele). Dar neaparat cu asa un aparat, ca altfel risti sa strici o celula sau chiar ambele (ca banuiesc ca in 2 celule se va folosi).

Dar nu prea e convenabil sa pui LiPo pe masina, sunt mai sensibile la socuri, nu rezista chiar foarte bine la descarcarile cerute de motoarele auto (amperaja foarte mare al motoarelor= amperaj foarte mare la baterie sau C cat mai mare -adica rata cat mai mare de descarcare). Mai bine mergi pe LiFe, mai sigure, mai rezistente la soc, durabile (ca si durata de viata in cicluri), incarcare foarte rapida, rezista la descarcari mari.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#428 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 13 December 2008 - 06:56 PM

multumesc pentru info... se pare ca singura rezolvare va fi un alt regulator..... si daca schimb regulatorul ar fi ok sa ma mut si pe brushless ...si daca gasesc LiFe la un pret ok atunci tre sa-mi iau si dinala..... si iata asa se mai duc cateva sute de RON... (sometimes RTR sucks, u know...)

Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 13 December 2008 - 06:59 PM

aero
0

#429 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 13 December 2008 - 07:04 PM

Vezi postareaTommyx, la Dec 13 2008, 06:56 PM, a spus:

(sometimes RTR sucks, u know...)

sometimes ? make that ALWAYS
0

#430 Useril este offline   Sere4uall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 11-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Constanta

Postat 13 December 2008 - 07:35 PM

scuzati ca deranjez iara si iara dar cum spuneam si mai sus am o problema cu statia automodelului, cred ca e un contact aiurea sau nu stiu , am incercat sa o desfac dar am scos doar spatele telecomenzi , precizez ca am un model hpi firestorm 10t cu telecomanda standart de la hpi, daca zgaltai telecomanda la un moment dat se face contactul si merge pot sa actionez servourile dar cand tin telecomanda altfel acestea o iau razna de tot.
Daca puteti si pe mine sa ma ajutati sa imi spuneti cum sa desfac telecomanda sa ajung pe partea din fata a ciurcuitelor ca acolo este buba sau daca stiti pe cineva la care sa apelez, care se pricepe mai bine ? ( am desfacut toate 6 suruburile de pe spate , am scos si surubu care tine "volanul" dar tot nu am reusit ) garantie nu am pentru ca automodelul a fost cumparat din Sua de catre sora mea.

Aceasta postare a fost editata de Sere4uall: 13 December 2008 - 07:37 PM

Off-road: HPI Baja 5sc SS 1:5
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit

On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10

Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
0

#431 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 13 December 2008 - 07:42 PM

uita`te dupa clipsuri...am impresia ca panoul frontal se tine in cateva sau daca nu vezi pe maner sa nu ai suruburi ascunse.
0

#432 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 13 December 2008 - 07:44 PM

@sere
sa te uiti si la cristal ( quartz ) sa vezi sa faca bine contact si vezi si antena sa fie bine infiletata.
0

#433 Useril este offline   amd 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 731
  • Inregistrat: 25-March 08

Postat 14 December 2008 - 08:51 AM

problema cred ca este alta (parerea mea):
-acumulatorii au de obicei borna de + mai mica decat la o baterie normala (tamburusu ala de metal de la + acumulatorului este mai scurt decat la o baterie)
-incearca sa misiti toti acumulatorii si vezi unde nu fac contact si mai taie putin din plasticul suportului de acumulatori ai telecomenzii
-ai putea sa incerci sa masori cu un aparat de masura tensiunea care intra in telecomanda : iei un fir de la aparatul de masura si il pui pe - intrarii curentului in telecomanda si masori prima celula, apoi lasi firul de la - la locul lui si masori 2 celule si tot asa pana cand la un moment dat nu o sa mai aiba continuitate si acolo gasesti contactul imperfect sau inexistent


sper ca s-a inteles ce am vrut sa spun 8P

bafta
0

#434 Useril este offline   Sere4uall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 11-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Constanta

Postat 14 December 2008 - 07:24 PM

Vezi postareaamd, la Dec 14 2008, 08:51 AM, a spus:

problema cred ca este alta (parerea mea):
-acumulatorii au de obicei borna de + mai mica decat la o baterie normala (tamburusu ala de metal de la + acumulatorului este mai scurt decat la o baterie)
-incearca sa misiti toti acumulatorii si vezi unde nu fac contact si mai taie putin din plasticul suportului de acumulatori ai telecomenzii
-ai putea sa incerci sa masori cu un aparat de masura tensiunea care intra in telecomanda : iei un fir de la aparatul de masura si il pui pe - intrarii curentului in telecomanda si masori prima celula, apoi lasi firul de la - la locul lui si masori 2 celule si tot asa pana cand la un moment dat nu o sa mai aiba continuitate si acolo gasesti contactul imperfect sau inexistent


sper ca s-a inteles ce am vrut sa spun http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

bafta


am schimbat acumulatorii cu niste baterii normale si merge , atat tot ca daca zdruncin telecomanda o iau razna servourile si atunci am pus un burete intre capacul telecomenzii si baterii si merge dar tot nu sunt incantat de telecomanda.
Off-road: HPI Baja 5sc SS 1:5
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit

On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10

Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
0

#435 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 14 December 2008 - 10:31 PM

intrebare noua...

pana acum ma plangeam ka noul 1/10 offroad EP Brontosaurus de la HSP(identic cu Jamara Ripper si Maverick Strada)are suspensiile foarte tari...

dupa prima zi de tras la aeroclub am ajuns seara la concluzia ca au devenit mai moi...

problema este ca am gasit picaturi de ulei pe trapez... dupa parerea voastra e normal???(adica asa se intampla la inceput???)

sau s-ar putea se piarda ulei si pe viitor??? , daca da atunci e lucru normal sau nu???


exista sansa sa fi fost supraincarcate suspensiile cu ulei si sa impinga surplusul afara???
aero
0

#436 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 14 December 2008 - 10:56 PM

Vezi postareaTommyx, la Dec 14 2008, 10:31 PM, a spus:

intrebare noua...

pana acum ma plangeam ka noul 1/10 offroad EP Brontosaurus de la HSP(identic cu Jamara Ripper si Maverick Strada)are suspensiile foarte tari...

dupa prima zi de tras la aeroclub am ajuns seara la concluzia ca au devenit mai moi...

problema este ca am gasit picaturi de ulei pe trapez... dupa parerea voastra e normal???(adica asa se intampla la inceput???)

sau s-ar putea se piarda ulei si pe viitor??? , daca da atunci e lucru normal sau nu???


exista sansa sa fi fost supraincarcate suspensiile cu ulei si sa impinga surplusul afara???



Nu e normal sa piarda,mai ales ca e noua.
/
/
In legatura cu LiPO..........vezi la MR.......Lipo Smart-Stop il poti folosi la orice tip de regulator.Deci poti folosi LiPo, cu regulatorul care il ai.

Bafta!

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 14 December 2008 - 10:59 PM

nevoia te invata...:)
0

#437 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 14 December 2008 - 11:09 PM

Vezi postareaTommyx, la Dec 14 2008, 10:31 PM, a spus:

problema este ca am gasit picaturi de ulei pe trapez... dupa parerea voastra e normal???(adica asa se intampla la inceput???)

sau s-ar putea se piarda ulei si pe viitor??? , daca da atunci e lucru normal sau nu???

nu e normal sa`ti curga ulei ...e HSP ...te asteptai la altceva ?
0

#438 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 14 December 2008 - 11:16 PM

foloseste careva combustibil MECAMO?e bun din punct de vedere calitativ?
If it is to be it is up to me
0

#439 Useril este offline   amd 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 731
  • Inregistrat: 25-March 08

Postat 15 December 2008 - 09:16 AM

@ tommyx desfa unu si te uita in el si vezi daca este cu ulei (la mad max sunt prin frecare si nu cu ulei si tot la fel mi s-a intamplat si mie - dupa o luna au inceput sa se lase )
0

#440 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 15 December 2008 - 10:51 AM

Vezi postareaamd, la Dec 15 2008, 09:16 AM, a spus:

@ tommyx desfa unu si te uita in el si vezi daca este cu ulei (la mad max sunt prin frecare si nu cu ulei si tot la fel mi s-a intamplat si mie - dupa o luna au inceput sa se lase )


inca nu le desfac... ca s-ar putea sa am garantie si pe ele... dar in caz ca nu am iti ascult sfatul... la inceput erau prea tari... (is 8 bucati )
si am dat jos 4 sa vad cum s-ar comporta, dar nu l-am rulat ca imi era frica sa nu am probleme de torsiune la trapez

Vezi postareaamd, la Dec 15 2008, 09:16 AM, a spus:

tot la fel mi s-a intamplat si mie


cum ai rezolvat problema???

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 15 December 2008 - 12:19 PM

aero
0

#441 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 15 December 2008 - 04:27 PM

Servus,am si eu o problema dezbatuta si mai sus.Am o masinuta noua si servo-urile o iau razna si nu gasesc buba,am schimbat statia si receptorul cu alta si la fel,am verificat tot ce inseamna mufa,fir sa nu aiba intreruperi si nu au.Tensiunea acumulatorilor la fel este ok.A mai intalnit cineva simtomele astea sa ma poata ajuta cu un sfat?



FOREVER YOUNG.......
0

#442 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 15 December 2008 - 05:14 PM

Nu poti ajusta nimic din trimmere ?
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#443 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 15 December 2008 - 05:28 PM

Vezi postareabogdyys, la Dec 15 2008, 04:27 PM, a spus:

Servus,am si eu o problema dezbatuta si mai sus.Am o masinuta noua si servo-urile o iau razna si nu gasesc buba,am schimbat statia si receptorul cu alta si la fel,am verificat tot ce inseamna mufa,fir sa nu aiba intreruperi si nu au.Tensiunea acumulatorilor la fel este ok.A mai intalnit cineva simtomele astea sa ma poata ajuta cu un sfat?


Cativa dintre pasi doar daca nu sunt facuti, dar daca s-a incercat se sare la etapa urmatoare:

1. Departeaza bobina, si partea verticala a antenei de pe model, de regulator/motor cat mai mult posibil.

2. Intinde complet antena (daca bobinata tot facea probleme) cat mai departe de regulator/motor si vezi daca mai face asa.

3. Are deparazitare motorul? Daca nu trebuie facuta, mai ales daca e de putere mai mare, produce paraziti la greu.

4. Daca cand departezi de regulator/motor totul devine normal, recomand sa pui niste ferita pe fire cat mai aproape de receptor si un cat mai aproape de servo.

Sper sa ajute.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#444 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 15 December 2008 - 07:26 PM

Vezi postareaprotheus, la Dec 15 2008, 05:28 PM, a spus:

Cativa dintre pasi doar daca nu sunt facuti, dar daca s-a incercat se sare la etapa urmatoare:

1. Departeaza bobina, si partea verticala a antenei de pe model, de regulator/motor cat mai mult posibil.

2. Intinde complet antena (daca bobinata tot facea probleme) cat mai departe de regulator/motor si vezi daca mai face asa.

3. Are deparazitare motorul? Daca nu trebuie facuta, mai ales daca e de putere mai mare, produce paraziti la greu.

4. Daca cand departezi de regulator/motor totul devine normal, recomand sa pui niste ferita pe fire cat mai aproape de receptor si un cat mai aproape de servo.

Sper sa ajute.

Antena e complect intinsa si verificat firul sa nu fie intrerupt,despre deparatizere nu stiu daca e facuta,dar simptomele sunt si cu motorul pornit si fara.Mai pot incerca si altceva?Va multumesc anticipat..



FOREVER YOUNG.......
0

#445 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 15 December 2008 - 07:29 PM

Vezi postareaionut76, la Dec 15 2008, 05:14 PM, a spus:

Nu poti ajusta nimic din trimmere ?

Am ajustat in toate pozitiile iar una din statii e digitala ceea ce ma ajutat mult la reglaje,dar nimic,la cateva secunde timp de 2-3 sec o ia razna.Multumesc anticipat de ajutor..



FOREVER YOUNG.......
0

#446 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 15 December 2008 - 07:44 PM

Vezi postareabogdyys, la Dec 15 2008, 07:26 PM, a spus:

Antena e complect intinsa si verificat firul sa nu fie intrerupt,despre deparatizere nu stiu daca e facuta,dar simptomele sunt si cu motorul pornit si fara.Mai pot incerca si altceva?Va multumesc anticipat..

Schimba canalele intre ele la receptor si vezi daca servo tot asa face. Daca face tot asa, as sugera sa imprumuti de la cineva un alt servo sa probezi cu el.
;) E ciudat ce pot sa zic
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#447 Useril este offline   amd 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 731
  • Inregistrat: 25-March 08

Postat 15 December 2008 - 08:00 PM

@ tommyx- nu cred ca desfacerea amortizoarelor afecteaza cu ceva garantia deoarece daca tu vrei sa iti setezi taria amortizoarelor dupa bunul plac si dupa caracteristicile traseului (in cazul in care vrei sa te duci la concurs cu ea)- parerea mea ;)



bafta
0

#448 Useril este offline   pizza_boy 0.5CDI 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

  Postat 15 December 2008 - 08:04 PM

ce aprere aveti de Ansmann Buggy 1:8 "Vapor" 4WD RTR ceva detali tehnice daca se poate ma refer top speed altele
Daca se merita sau nu, unde gasesc piese se gasesc suficiente adica tot ce ar putea fi nevoie, o alternativa cam la acelasi pret si performante si toate cele
Multumesc aticipat si mult respect !!!!
Exista trei tipuri de soferi.
1.Cei care se deplaseaza.
2.Cei care sofeaza.
Si 3. Cei care piloteaza
0

#449 Useril este offline   Bogdi 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:baschet, ciclism (dirt jump) si automodelism

Postat 15 December 2008 - 08:29 PM

Vezi postareapizza_boy 0.5CDI, la Dec 15 2008, 08:04 PM, a spus:

ce aprere aveti de Ansmann Buggy 1:8 "Vapor" 4WD RTR ceva detali tehnice daca se poate ma refer top speed altele
Daca se merita sau nu, unde gasesc piese se gasesc suficiente adica tot ce ar putea fi nevoie, o alternativa cam la acelasi pret si performante si toate cele
Multumesc aticipat si mult respect !!!!


Vapor details

Motor:
- Displacement 4.6 ccm

- Performance 2.93 HP

- Engine speed 33,000 rpm

Telecomanda:
- 3-channel FM 40 MHz

- 10 model memory

- Max steering angle adjustable

- Servo limiter

- Display

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Bogdi: 15 December 2008 - 08:34 PM

HPI Baja 5B SS:
-Futaba 3PKS 2.4GHZ
-filtru Redneck TGN
-3700mAH hump pack EDIT, 1400mAH hump pack intellect
-roti Tarmac Buster (on-road), jante Pro-line Desperado fata/spate (negre), cauciucuri Hostile Hobby MX Hard (spate), cauciucuri Dirt Buster (fata)
-geamuri atx (fumurii)
-servo Blue Bird pt. acceleratie
-servo Hitec 5755MG pt. directie
-caroserie Pro-line Desert Rat
-bascule RPM fata
-toba DDM Dominator V2 (neagra cu silentiator)
-billet gas cap (carbon/rosu)
-Dark Soul axle extenders V2
-Outwears combo kit (elemente negre)
-Ultimate Rear Brake Kit by TGN (carbon)

HPI Wheely King 4x4:
-rock crawler conversion kit
-motor 15t + gearbox
-radiator cu ventilator pentru motor
-ESC Jamara NO Limit
-servo tower pro MG996R
-baterie LRP 4000mah, HPI Plazma 4300mah
-anvelope Hot Bodies Rover Crawler + jante Rock 8 Bead Lock Wheel
- caroserie Ford F100
0

#450 Useril este offline   pizza_boy 0.5CDI 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 15 December 2008 - 08:32 PM

Vezi postareaBogdi, la Dec 15 2008, 07:29 PM, a spus:

Vapor details

Motor:
- Displacement 4.6 ccm

- Performance 2.93 HP

- Engine speed 33,000 rpm

Telecomanda:
- 3-channel FM 40 MHz

- 10 model memory

- Max steering angle adjustable

- Servo limiter

- Display

aste ale-am cititi si eu ma rog am citit tot de pe asmann (tot c ese putea intelegea)
mersi oricum pentru efort
Exista trei tipuri de soferi.
1.Cei care se deplaseaza.
2.Cei care sofeaza.
Si 3. Cei care piloteaza
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

19 useri citesc topicul
0 membri, 19 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro