Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#271 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 24 November 2008 - 08:23 PM

Citeaza

experienta nu ma ajuta in acest domeniu asa ca, ghidat de logica nu cred ca ai cum sa alimentezi ceva prin alimentarea receptorului. chiar daca are BEC, receptorul are posibilitatea alimentarii individuale, astfel incat sa il poti folosi si la termice. deci, ar fi ca si cum ai incerca sa aprinzi un bec prin cablul de alimentare al frigiderului. (sper ca logica mea este corecta si nu ma insel)


logica e ca ,tu ai un servo care il bagi la un receptor,apoi esc-ul care are functia B.E.C.
respectivul esc va alimenta receptorul.toate canalalele sunt legate la tensiune, inclusiv locasul de batt.asa ca poti sa alimentezi si ceva care sa functioneze la 5v (dar nu la curenti f mari ,mai putin de 1 amper) prin receptor. exemple sunt ventilatoare cu tensiune nominala la 5V ,module ptr lumini,etc.

Citeaza

ventilatoarele de pc se alimenteaza cu 5-12V. eu am ales sa il alimentez de la motor pentru a reduce consumul. alimentat astfel, ventilatorul se invarte doar cand accelerezi, viteza lui fiind direct proportionala cu acceleratia


corect pana aici...dar vezi ca nu ai sa obtii nici o eficienta de la un ventilator cotat la 12 v si tu il pui la un pack de 7.2 v si montat pe motor ,ca sa functioneze cum trebuie trebuie macar conenctat DIRECT la baterie.prin montarea lui la motor nu obtii nici o eficienta.

Citeaza

ieri, dupa ce am scos rustlerul in parc si am avut loc suficient pentru a il alerga, am constatat ca ventilatorul ala mananca serios din puterea motorului. deci, proiectul racicirii ESC-ului intra in stand-by pana gasesc un ventilator cu consum mai mic.


ai zis ca ai avut spatiu ca sa alergi masina si luand in calcul si temperaturile din zilele astea este normal sa ai timpul de rurale mai mic. autonomia ar trebui sa se masoare in distanta parcursa si nu in timp caci variaza in funtie de stilul de pilotaj al fiecaruia.asa ca nu vinovat consumul ventilatorului.in felul in care l-ai pus tu ,consumul este nesemnificativ.

Aceasta postare a fost editata de sonic xz: 24 November 2008 - 08:24 PM

0

#272 Useril este offline   ione 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 10-August 06

Postat 24 November 2008 - 08:52 PM

stie cineva cu ce sa inlocuiesc bucata de furtun la imbinarea dintre toba si cot la un savage. nu am originalul care am inteles ca era din ceva silicon .multumesc anticipat
0

#273 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 24 November 2008 - 09:18 PM

Vezi postareasonic xz, la Nov 24 2008, 08:23 PM, a spus:

logica e ca ,tu ai un servo care il bagi la un receptor,apoi esc-ul care are functia B.E.C.
respectivul esc va alimenta receptorul.toate canalalele sunt legate la tensiune, inclusiv locasul de batt.asa ca poti sa alimentezi si ceva care sa functioneze la 5v (dar nu la curenti f mari ,mai putin de 1 amper) prin receptor. exemple sunt ventilatoare cu tensiune nominala la 5V ,module ptr lumini,etc.



corect pana aici...dar vezi ca nu ai sa obtii nici o eficienta de la un ventilator cotat la 12 v si tu il pui la un pack de 7.2 v si montat pe motor ,ca sa functioneze cum trebuie trebuie macar conenctat DIRECT la baterie.prin montarea lui la motor nu obtii nici o eficienta.



ai zis ca ai avut spatiu ca sa alergi masina si luand in calcul si temperaturile din zilele astea este normal sa ai timpul de rurale mai mic. autonomia ar trebui sa se masoare in distanta parcursa si nu in timp caci variaza in funtie de stilul de pilotaj al fiecaruia.asa ca nu vinovat consumul ventilatorului.in felul in care l-ai pus tu ,consumul este nesemnificativ.

stii cum se spune: omul cat traieste invata, iar eu la capitolul asta, asa cum am spus, am multe de invatat si descoperit. eu am crezut ca "BATT" fiind circuit de intrare pentru alimentare nu poate fi in acelasi timp si de iesire... :blush: in concluzie, multumesc mult pentru explicatii! sunt foarte bine venite si de un real ajutor.

Aceasta postare a fost editata de porcofon: 24 November 2008 - 09:20 PM


.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#274 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 24 November 2008 - 10:35 PM

tot cu furtun siliconic.poti cumpara de la wwwpunctsierrapunctro furtun siliconic cu diametru int de 15 mm
iti trimit o bucata de furtun de 25 cm de unde poti face mai multe bucati pentru toba...
cel putin asa am facut eu si merge super
If it is to be it is up to me
0

#275 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 24 November 2008 - 10:36 PM

Vezi postareaprisi, la Nov 24 2008, 10:20 PM, a spus:

parca aici era vorba despra automodelele noastre....nu tehnice.
pentru tehnice exista topic separat....de ce nu exista un pic de organizare pe forumul asta????????

pai despre automodelele noastre evorba... eu am prezentat ce am facut la al meu si mi s-a raspuns cum sa fac sa fie mai bine.
scuze daca am gresit cu ceva... ultimul post al meu a fost de multumire... as mi se pare civilizat.

Aceasta postare a fost editata de porcofon: 24 November 2008 - 10:37 PM


.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#276 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 24 November 2008 - 10:38 PM

Vezi postareaX-tra, la Nov 21 2008, 11:59 AM, a spus:

@Condrin
nu e o distanta predefinita fixa, strangi volanta maxim si se considera ok

Cati din voi stiu ca filtrul de aer TREBUIE schimbat dupa 30 de minute ( de mers ) ??? in cazul asta uleiul de ricin isi face treaba foarte bine, daca il schimbi la saptamana probabil poate deveni o problema
Filtrul de aer care e 'imbracat' in plastic e pt noroi
Amortizoarele le desfaci ca sa vezi daca mai ai ulei si in ce stare se afla, daca e cazul completezi/schimbi uleiul/garniturile, pentru a le intari pui un ulei mai vascos





FILTRU TREBUIE SCHIMBAT? DUPA 30 MIN DE FUNCTIONARE?SAU CURATAT.......
nu stiu de unde scoateti aceste ideei.....
If it is to be it is up to me
0

#277 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 November 2008 - 10:54 PM

dar tu de unde o scoti ca nu e asa...probabil tot de acolo de unde ai scoso pe asta cu combustibilul de 10% toate sunt o conspiratie mondiala vrem sa imbogatim producatorii de filtre
daca tu alegi sa nu faci asa este alegerea ta asta nu inseamna ca este alegrea corecta este doar alegrea convenabila tie dar nu este cel mai bun sfat de dat unui modelist

Vorbind serios sunt sfaturi date in urma unor experiente vaste sunt lucruri testate nu doar de noi ci si de piloti mondiali...asa ca te rog abtinete
Linkuri si trimiteri catre siteuri particulare poti trimite si pe Mi

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 24 November 2008 - 10:56 PM

0

#278 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 24 November 2008 - 10:58 PM

imi cer scuze pentru trimiterea la alte site-uri
dar tot as vrea un raspuns la intrebarea mea.filtru trebuie schimbat sau curatat?iar despre combustibil intradevar folosesc cu 5% nitro si merge super
cine nu crede poate incerca :blush:
If it is to be it is up to me
0

#279 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 November 2008 - 11:04 PM

repet daca tu asta folosesti nu inseamna ca este alegrerea cea mai buna
filtrul da trebuie curatat daca nu ai mai multe sa la schimbi intre ele poti folosi doar unul dar macar pe ala curata-l......eu am precizat mai sus depinde foarte mult de conditile in care rulezi modelul...cat de prafuita este pista parcarea etc...
0

#280 Useril este offline   X-tra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 533
  • Inregistrat: 27-February 07

Postat 25 November 2008 - 10:33 AM

@prisi
uite o sa spun de unde le scot... din trusa de scule

daca tu folosesti combustibil 5% si merge super ai grija ca daca ii pui 30% o sa zboare


Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
0

#281 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 25 November 2008 - 02:29 PM

ceea ce am vrut sa spun prin ''merge super'' este ca porneste usor si se tureaza cum trebuie...nu ca ar merge de rupe.
iar sincer nu vad scopul folosirii unui combustibil cu mai mult de 15 % pentru joaca.daca se participa la competitii da.parerea mea.
If it is to be it is up to me
0

#282 Useril este offline   cata_adc 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Sporturile cu motor, mai nou AUTOMODELISM ;)

Postat 25 November 2008 - 07:27 PM

Eu de la bun inceput am mers pe 20 % dupa ce am studiat forumul din SUA al producatorului masinutei mele :) De la rodaj se recomanda acest procentuaj.
Asa cum a spus si Florin problema a fost studiata de specialisti si clar am incredere in ei
Pt curse este de 30 %
P.S. as fi curios sa vad cum ruleaza masinuta ta cu 5 % nitro
Cu stima
Spektrum DX3R DSM2
Traxxas REVO 3.3 #5308
HPI Savage X 4.6 Reverse
Tamiya TT-01 XB BMW 320si
0

#283 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2008 - 09:29 PM

El a zis ca foloseste 10%...de mers merge,dar cum multi dintre noi mergem pe 16 20 25 ni s-ar parea ca stam pe loc
0

#284 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 25 November 2008 - 09:58 PM

Din cate stiu eu motoarele peste .21(3.5cc) folosesc combustibil recomandat de producator de minim 20-25% nitro. Cu 5% sincer iti bati joc de el...
offtopic: nu, nu ti-am trimis ala si nu cred sa reusesc prea curand:(
0

#285 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 25 November 2008 - 10:31 PM

De mers merge bine si cu 5%,se da si pe rotile din spate daca o fortezi un pic.La toate termicele mele (3) pe care le-am avut cu 5% m-am dat si nu am avut probleme.
M-am dat si cu un rezervor de 20% si intradevar e diferenta de la cer la pamant...dar masurat cu termometru digital cu 5% il tin cam cu 15-20 grade mai jos in temperatura(masurat) iar ca fiabilitate cred ca un motor tine mai mult cu combustibil mai slab in nitrometan(parerea mea)
If it is to be it is up to me
0

#286 Useril este offline   Bogdi 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:baschet, ciclism (dirt jump) si automodelism

Postat 25 November 2008 - 10:39 PM

Vezi postareaprisi, la Nov 25 2008, 10:31 PM, a spus:

De mers merge bine si cu 5%,se da si pe rotile din spate daca o fortezi un pic.La toate termicele mele (3) pe care le-am avut cu 5% m-am dat si nu am avut probleme.
M-am dat si cu un rezervor de 20% si intradevar e diferenta de la cer la pamant...dar masurat cu termometru digital cu 5% il tin cam cu 15-20 grade mai jos in temperatura(masurat) iar ca fiabilitate cred ca un motor tine mai mult cu combustibil mai slab in nitrometan(parerea mea)


pai atunci de ce majoritatea producatoriilor recomanda combustibil cu 20%-25%??? :rolleyes:
HPI Baja 5B SS:
-Futaba 3PKS 2.4GHZ
-filtru Redneck TGN
-3700mAH hump pack EDIT, 1400mAH hump pack intellect
-roti Tarmac Buster (on-road), jante Pro-line Desperado fata/spate (negre), cauciucuri Hostile Hobby MX Hard (spate), cauciucuri Dirt Buster (fata)
-geamuri atx (fumurii)
-servo Blue Bird pt. acceleratie
-servo Hitec 5755MG pt. directie
-caroserie Pro-line Desert Rat
-bascule RPM fata
-toba DDM Dominator V2 (neagra cu silentiator)
-billet gas cap (carbon/rosu)
-Dark Soul axle extenders V2
-Outwears combo kit (elemente negre)
-Ultimate Rear Brake Kit by TGN (carbon)

HPI Wheely King 4x4:
-rock crawler conversion kit
-motor 15t + gearbox
-radiator cu ventilator pentru motor
-ESC Jamara NO Limit
-servo tower pro MG996R
-baterie LRP 4000mah, HPI Plazma 4300mah
-anvelope Hot Bodies Rover Crawler + jante Rock 8 Bead Lock Wheel
- caroserie Ford F100
0

#287 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 25 November 2008 - 10:50 PM

Producatorii recomanda un combustibil si in functie de unele interese.In mod normal cu 20%-25% merge mai bine,porneste mai usor,si turatia creste de unde si putere mai mare.dar odata cu turatia mai mare e si temperatura mai mare de unde si uzura mai mare.
Ca idee eu is mecanic de meserie....dar lasand asta deoparte acest ''sfat'' cu mai putin nitro l-am primit si de la un profesor de modelism (aero) care a vazut motoare termice de zeci de ani si tot felul de motoare,cu bujie,diesel etc.. si a avut timp sa probeze tot felul de combustibili...
la motoarele de aero racirea este mult mai buna (curent generat de elice) fata de auto care singura lui sursa de a scapa de temperatura este radiatorul de deasupra chioulasei (racit de curentul generat de inaintarea modelului)
si privind lucrurile logic:cu cat un motor este fortat mai mult cu atat se uzeaza mai repede
If it is to be it is up to me
0

#288 Useril este offline   cata_adc 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Sporturile cu motor, mai nou AUTOMODELISM ;)

Postat 25 November 2008 - 11:17 PM

Da prisi aici clar iti dau dreptate. Asta deoarece ei nu se gandesc la fiabilitatea motorului.
Exact ca in industria auto,toate sunt facute sa te tina aprox un numar fix de km :) Dupa incepi sa bagi bani serios in ele.
Spektrum DX3R DSM2
Traxxas REVO 3.3 #5308
HPI Savage X 4.6 Reverse
Tamiya TT-01 XB BMW 320si
0

#289 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 26 November 2008 - 05:27 PM

uite cum merge savagele meu cu comb de 5% nitro
un pic mai inecat sa aiba ungere.... :lol:

http://www.youtube.c...h?v=Sl6zbHiSKVU

scuzati calitatea filmarii(telefon mobil)

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 26 November 2008 - 05:40 PM

If it is to be it is up to me
0

#290 Useril este offline   ione 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 10-August 06

Postat 26 November 2008 - 08:06 PM

Vezi postareaprisi, la Nov 24 2008, 10:35 PM, a spus:

tot cu furtun siliconic.poti cumpara de la furtun siliconic cu diametru int de 15 mm
iti trimit o bucata de furtun de 25 cm de unde poti face mai multe bucati pentru toba...
cel putin asa am facut eu si merge super


ceva din domeniul autoturismelor nu se potriveste ,ca nu am rabdare pina vine originalul.mersi

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 26 November 2008 - 10:31 PM

0

#291 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 26 November 2008 - 10:21 PM

am incercat tot felul de furtune....de ulei...de freon...de apa... toate se ard dupa maxim un rezervor

alternative la furtunul siliconic nu mai vad in afara de furtun siliconic

PS: comanda vine in max 3 zile prin coletaria postala oriunde in tara
If it is to be it is up to me
0

#292 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 27 November 2008 - 06:43 AM

Vin si eu cu o intrebare:
de unde pot cumpara niste saboti de ambreiaj pt un savage(vreau tot de plastic nu de allu)
If it is to be it is up to me
0

#293 Useril este offline   Bogdi 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:baschet, ciclism (dirt jump) si automodelism

Postat 27 November 2008 - 09:17 AM

Vezi postareaprisi, la Nov 27 2008, 06:43 AM, a spus:

Vin si eu cu o intrebare:
de unde pot cumpara niste saboti de ambreiaj pt un savage(vreau tot de plastic nu de allu)


@prisi ai MI
HPI Baja 5B SS:
-Futaba 3PKS 2.4GHZ
-filtru Redneck TGN
-3700mAH hump pack EDIT, 1400mAH hump pack intellect
-roti Tarmac Buster (on-road), jante Pro-line Desperado fata/spate (negre), cauciucuri Hostile Hobby MX Hard (spate), cauciucuri Dirt Buster (fata)
-geamuri atx (fumurii)
-servo Blue Bird pt. acceleratie
-servo Hitec 5755MG pt. directie
-caroserie Pro-line Desert Rat
-bascule RPM fata
-toba DDM Dominator V2 (neagra cu silentiator)
-billet gas cap (carbon/rosu)
-Dark Soul axle extenders V2
-Outwears combo kit (elemente negre)
-Ultimate Rear Brake Kit by TGN (carbon)

HPI Wheely King 4x4:
-rock crawler conversion kit
-motor 15t + gearbox
-radiator cu ventilator pentru motor
-ESC Jamara NO Limit
-servo tower pro MG996R
-baterie LRP 4000mah, HPI Plazma 4300mah
-anvelope Hot Bodies Rover Crawler + jante Rock 8 Bead Lock Wheel
- caroserie Ford F100
0

#294 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 27 November 2008 - 08:09 PM

In ce anume se masoara concentratia de 5%, 10%, 16% sau 20% a combustibilului nitro ? In cit de tare este alcoolul metilic ? Se poate folosi alcool etilic de concentratie ridicata ? Desigur, amestecat cu ulei. Acum nu stiu citi ani, cind acest nitro (cred ca) nu se gasea in Romania, cu ce erau alimentate modelele ? Ce durata medie de viata are un motor termic auto, in conditiile in care este folosit corect ? (cu rodajul facut bine, alimentat cu nitro de calitate etc.)
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#295 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 27 November 2008 - 08:38 PM

acest combustibil pt motoare termice contine urmatoarele:
0% .....5% pana la 30% nitrometan
ulei de ricin sau sintetic,sau in combinatie in un procentaj total de aproximativ 20%
alcool metilic de inalta puritate este baza combustibilului

sper sa nu fi gresit :wacko:
If it is to be it is up to me
0

#296 Useril este offline   amd 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 731
  • Inregistrat: 25-March 08

Postat 27 November 2008 - 09:08 PM

combustibilul se numeste metanol iar ce spui tu de 5%, 10% etc este concentratia de nitrometan
0

#297 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 27 November 2008 - 09:10 PM

metanol=acool metilic ''chimia'' mama ei
If it is to be it is up to me
0

#298 Useril este offline   alex-revo97 

  • ex alex-ansmannterrier
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 372
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism , Karting , calculator , fete , telefoane , etc .

Postat 27 November 2008 - 09:11 PM

Pana la urma , combustibilul este format din : nitrometan de la 5% pana la 33% pt auto ( cel mai recomandat ar fi 20-25% ) , ulei sintetic ( aprox. 19%) si ce mai ramane este metanolul ( alcool metilic ) .
@ prisi : din cate stiu eu combustibilul nu mia contine ulei de ricin ! Din cate stiu eu !

Aceasta postare a fost editata de alex-revo97: 27 November 2008 - 09:16 PM

In cautare de posesori crawlere 1/10 , 1/8 electrice ! :)
0

#299 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 27 November 2008 - 09:14 PM

x% Nitro reprezinta concentratia de nitro din combustibil. EX: 20%nitro dintr-un litru inseamna ca 200ml sunt nitro iar restul metanol si ulei de ricin.
Nitro ajunge si pana la 60% ( While 10% to 40% is the typical percentage of nitro in nitro fuel, you can buy fuel with as much as 60% nitro or with 0% nitro (FAI fuel). Most RC cars and trucks use 10%-40% nitro blends. RC airplanes may use lower nitro blends of 5%-10% nitro. ).
Ca o paranteza... dragsterele 1:1 folosesc NUMAI nitrometan.
@alex-revo: fiecare producator alege sa puna ori ulei de ricin ( castor oil ) ori ulei sintetic

Aceasta postare a fost editata de Porumbeu: 27 November 2008 - 09:16 PM

0

#300 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 27 November 2008 - 09:15 PM

cel auto din ''zilele noastre'' nu mai contine ulei de ricin sau un maxim de 2%
dar cel de heli si aero da
spre ex eu ma dau cu comb de aero cu 5% nitro si numai ulei de ricin fara sintetic
If it is to be it is up to me
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro