Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#241 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 20 November 2008 - 08:41 PM

Sunt mai incepator si pun o intrebare care ma framinta: care automodel nitro are marsarier ? Daca se poate, va rog cu link-uri sa ii vad si caracteristicile. Multumesc frumos.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#242 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 20 November 2008 - 08:50 PM

Servus,intrebare cand trebuie schimbat uleiul din amortizoare la un off road?si ce ulei trebuie pus sa fie mai rigide?Multumesc anticipat.. P.S. la un buggy..

Aceasta postare a fost editata de bogdyys: 20 November 2008 - 08:54 PM




FOREVER YOUNG.......
0

#243 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 20 November 2008 - 08:51 PM

Vezi postareaFlo234, la Nov 20 2008, 01:57 PM, a spus:

Inaca odata se incepe cu exagerarea....eu nu inteleg si-a explicat cineva rolul uleiului de filtru inainte sa dea sfaturi????
Deci buretii au ca rol oprirea particulelor de praf,daca acestea ajung in carburatorul vostru puteti sa aruncati motorul acela....pentru a impedica particulele de praf foarte foarte mici sa treaca prin burete este folosit uleiul de filtru particulele adera de acest ulei si sunt oprite..
In conditile in care un burete trebuie obligat spalat dupa fiecare iesire nu vad cum uleiul de ricin s-ar usca...singurul impediment in folosirea uleiului de ricin este o curatare mai grea
Dar daca vreti sa fiti siguri la capitolul calitatea aerului intrat in motor sftaul meu este sa aveti filtre de rezerva la voi ca dupa fiecare jumatate de ora sa il inlocuiti cu unul prospat...acea jutate de ora este relativa cu conditile de praf unde rulati modelul....(eu personal metoda asta o folosesc iar dupa 5-6 spalari arunc filtrul
Iar pentru cei adevarat meticulosi puteti folositi cate un filtru nou de fiecare data ....parca era si un test facut odata cu calitatile buretilor...noi si spalati si respalati...calitatile fitrului scad.....


Ca sa nu mai lungim subiectul cu afiramtii e bine nu e bine rog si eu pe cineva sa imi explice clar de ce nu e bine...nu sunt ironic pur si simplu eu nu gasesc o explicatie mai ales in conditile in care am folosit ulei de ricin atunci cand nu am avut ulei special si nu am avut probleme...si nici nu am gasit uleiul de ricin intarit pe filtru

Alex poti sa folosesti linistit uleiul de ricin...oricum pe viitor poti sa iti cumperi ceva dedicat filtrului de aer...


Stai linistit, ca stiu care este rolul uleiului pt. filtru de aer si cum se ingrijesc filtrele.

Eu nu am spus nimic despre ulei intarit,am spus ca daca pui ulei de ricin pe filtru se sicativeaza(adica se usuca,daca nu ai inteles.....mai ales ca trece aer prin filtru,plus caldura generata de motor, se usuca in timp scurt) si nu mai retine particulele de praf cum ar trebui.

Vad ca ai zis pana la urma, ca nici tu nu folosesti ulei de ricin tot timpu,decat cand nu mai ai ulei special pt filtru........ de ce nu folosesti de fiecare data,daca e asa bun?(e si mai ieftin si usor de procurat)

Pai,ori sa foloseasca linistit ulei de ricin............ori sa isi ia ulei special pt. filtru.........ce i-ai recomandat de fapt? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

Te cam contrazici singur......

Bafta!
nevoia te invata...:)
0

#244 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 20 November 2008 - 08:59 PM

Vezi postareaionut76, la Nov 20 2008, 08:41 PM, a spus:

Sunt mai incepator si pun o intrebare care ma framinta: care automodel nitro are marsarier ? Daca se poate, va rog cu link-uri sa ii vad si caracteristicile. Multumesc frumos.



Salut!

Savage x 4.6 are reverse..... http://www.hpieurope...tNo=873&lang=en

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 20 November 2008 - 09:06 PM

nevoia te invata...:)
0

#245 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 November 2008 - 09:34 PM

Nu ma contrazic am si precizat uleiul de filtru se curata mai usor si sincer parca este mai lipicios decat cel de ricin...dar nu vad de ce ar sta pe bara cu masina doar pentru ca producatorul zice sa nu foloseti altceva decat ulei special de filtru......
Eu nu am vazut ulei de ricin sa se usuce asa cum zici tu.....si am folosit ceva timp in conditile mentionate mai sus..dupa folosire eu nu am gasit filtrul uscat
Nu am zis ca folosesc ulei de ricin in mod regulat.....ce vrei de fapt?

Nu am inteles de ce ma intrebi ce i-am recomandat...dau un copy-paste pentru tine

"Alex poti sa folosesti linistit uleiul de ricin...oricum pe viitor poti sa iti cumperi ceva dedicat filtrului de aer..."

vrei sa traduc??

cauti rica nu ai decat putem sa o tinem asa pina de revelion...tot nu imi dai un motiv clar pentru care sa nu foloseasca.....
0

#246 Useril este offline   adyz_4u 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 250
  • Inregistrat: 29-August 06
  • Gender:Male
  • Location:IASI

Postat 20 November 2008 - 09:34 PM

@alex-revo97: eu la filtru folosesc spray wd40
0

#247 Useril este offline   cata_adc 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Sporturile cu motor, mai nou AUTOMODELISM ;)

Postat 20 November 2008 - 09:49 PM

Vezi postareaadyz_4u, la Nov 20 2008, 09:34 PM, a spus:

@alex-revo97: eu la filtru folosesc spray wd40


Nu cred ca faci bine folosind acest spray.
Eu unul mi-am achizitionat de la un magazin ce comercializeaza motoare si acesorii un spray special pt filtrele de aer. Si nu a fost scump
Spektrum DX3R DSM2
Traxxas REVO 3.3 #5308
HPI Savage X 4.6 Reverse
Tamiya TT-01 XB BMW 320si
0

#248 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 November 2008 - 10:23 PM

Vezi postareacata_adc, la Nov 20 2008, 09:49 PM, a spus:

Nu cred ca faci bine folosind acest spray.
Eu unul mi-am achizitionat de la un magazin ce comercializeaza motoare si acesorii un spray special pt filtrele de aer. Si nu a fost scump


cata are dreptate Wd nu e chiar asa stralucit pentru filtru
0

#249 Useril este offline   ady.23. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 04-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BISTRITA
  • Interests:auto si aeromodelism

Postat 20 November 2008 - 10:58 PM

Stie cineva cum pot resuscita un lipo cu 3 celule?
Raptor 30 V2 Thunder Tiger
Mini Titan E 325 Thunder Tiger
Graupner Elecktro Junior
Ansmann Virus 1:8
Graupner MX 16 Sinteza
0

#250 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 20 November 2008 - 11:26 PM

Vezi postareaFlo234, la Nov 20 2008, 09:34 PM, a spus:

Nu ma contrazic am si precizat uleiul de filtru se curata mai usor si sincer parca este mai lipicios decat cel de ricin...dar nu vad de ce ar sta pe bara cu masina doar pentru ca producatorul zice sa nu foloseti altceva decat ulei special de filtru......
Eu nu am vazut ulei de ricin sa se usuce asa cum zici tu.....si am folosit ceva timp in conditile mentionate mai sus..dupa folosire eu nu am gasit filtrul uscat
Nu am zis ca folosesc ulei de ricin in mod regulat.....ce vrei de fapt?

Nu am inteles de ce ma intrebi ce i-am recomandat...dau un copy-paste pentru tine

"Alex poti sa folosesti linistit uleiul de ricin...oricum pe viitor poti sa iti cumperi ceva dedicat filtrului de aer..."

vrei sa traduc??

cauti rica nu ai decat putem sa o tinem asa pina de revelion...tot nu imi dai un motiv clar pentru care sa nu foloseasca.....



Ricinul, nu are proprietatile pe care le are uleiul pt. filtru.(mai pe scurt)
Sa imi arati si mie unde ai citit tu, ca se recomanda ulei de ricin pt. filtrul de aer.(ca varianta mea cu argumente contra, vad ca nu ai inteles-o)

Vreau sa iti "spun de fapt" ca, daca zici ca e asa bun uleiul de ricin la filtru, de ce nu il folosesti de fiecare data, ca e mai ieftin si usor de procurat?

"Alex poti sa folosesti linistit...................Pai ori foloseste linistit ricin ca nu are nimic, ori ia ulei special, din doua una?(daca esti sigur ca e bun ricinu, de ce ii spui sa mai ia ulei special?)

Nu cred ca sunt in stare, sa o tin pana la revelion,io ma opresc aici. :angry2:

Bafta!

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 20 November 2008 - 11:32 PM

nevoia te invata...:)
0

#251 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 November 2008 - 12:29 AM

Sa va dau un exemplu. Am un Kyosho Inferno TR15 de vreo 2-3 ani, cel mai vechi automodel pe care il am. Nu a vazut in viata lui decat odata ulei de filtru. In rest ricin si ulei de motor, in special ulei de motor. Merge extraordinar si acum. Daca speli buretele dupa fiecare iesire (cel putin), cu apa calduta si sapun, il lasati la uscat si puneti ulei pe filtru doar cand folositi mashina, nu veti avea probleme. GARANTAT
Hormonu' bate neuronu'
0

#252 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 21 November 2008 - 09:32 AM

Servus,revin cu intrebarea de mai sus,cand trebuie schimbat uleiul din amortizoare la un off road?si ce ulei trebuie pus sa fie mai rigide?In cautare de filtru nou pentru mine am vazut filtru pentru vreme rea care de fapt mie mi s-a parut ca este unul normal doar ca are un capac de protectie din plastic s-au aluminiu,intrebare daca pun un capac(de la un tub de spray) peste filtrul meu si las gaura de langa surub nu e tot aia?Intreb deoarece nu stiu cat aer trebuie motorului sa mearga perfect. P.S. la un buggy.. Multumesc anticipat..



FOREVER YOUNG.......
0

#253 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 21 November 2008 - 10:37 AM

Vezi postareabogdyys, la Nov 21 2008, 09:32 AM, a spus:

Servus,revin cu intrebarea de mai sus,cand trebuie schimbat uleiul din amortizoare la un off road?si ce ulei trebuie pus sa fie mai rigide?In cautare de filtru nou pentru mine am vazut filtru pentru vreme rea care de fapt mie mi s-a parut ca este unul normal doar ca are un capac de protectie din plastic s-au aluminiu,intrebare daca pun un capac(de la un tub de spray) peste filtrul meu si las gaura de langa surub nu e tot aia?Intreb deoarece nu stiu cat aer trebuie motorului sa mearga perfect. P.S. la un buggy.. Multumesc anticipat..

nu mai gasesc topicul pentru a cita de acolo si a atribui credit celui care a postat, dar uite ce zicea: "pistele bune on road de obicei nu au denivelari, dar daca au, o suspensie "tare" o sa afecteze advers masina."

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#254 Useril este offline   b_codrin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 115
  • Inregistrat: 26-January 05
  • Gender:Male
  • Location:Metz, France

Postat 21 November 2008 - 11:33 AM

Intre motor si flywheel ce distanta trebuie sa ramana? Am strans cat de mult s-a putut piulita dar flywheel-ul a intrat pe bucsa conica doar cat se vede? Cum stiu daca e de ajuns? Multumesc.

Fisiere atasate


0

#255 Useril este offline   X-tra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 533
  • Inregistrat: 27-February 07

Postat 21 November 2008 - 11:59 AM

@Condrin
nu e o distanta predefinita fixa, strangi volanta maxim si se considera ok

Cati din voi stiu ca filtrul de aer TREBUIE schimbat dupa 30 de minute ( de mers ) ??? in cazul asta uleiul de ricin isi face treaba foarte bine, daca il schimbi la saptamana probabil poate deveni o problema
Filtrul de aer care e 'imbracat' in plastic e pt noroi
Amortizoarele le desfaci ca sa vezi daca mai ai ulei si in ce stare se afla, daca e cazul completezi/schimbi uleiul/garniturile, pentru a le intari pui un ulei mai vascos


Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
0

#256 Useril este offline   ady.23. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 04-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BISTRITA
  • Interests:auto si aeromodelism

Postat 21 November 2008 - 12:36 PM

Multumesc pt raspunsuri....
Raptor 30 V2 Thunder Tiger
Mini Titan E 325 Thunder Tiger
Graupner Elecktro Junior
Ansmann Virus 1:8
Graupner MX 16 Sinteza
0

#257 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 21 November 2008 - 12:36 PM

Vezi postareaporcofon, la Nov 21 2008, 10:37 AM, a spus:

nu mai gasesc topicul pentru a cita de acolo si a atribui credit celui care a postat, dar uite ce zicea: "pistele bune on road de obicei nu au denivelari, dar daca au, o suspensie "tare" o sa afecteze advers masina."

Scuze,nu am specificat eu o folosesc off road,dar am priceput acum si probabil ca ma mai echipez si cu unele de schimb pentru on road(cand va fi cazul).Oricum multumesc.



FOREVER YOUNG.......
0

#258 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 21 November 2008 - 12:40 PM

Vezi postareaX-tra, la Nov 21 2008, 11:59 AM, a spus:

@Condrin
nu e o distanta predefinita fixa, strangi volanta maxim si se considera ok

Cati din voi stiu ca filtrul de aer TREBUIE schimbat dupa 30 de minute ( de mers ) ??? in cazul asta uleiul de ricin isi face treaba foarte bine, daca il schimbi la saptamana probabil poate deveni o problema
Filtrul de aer care e 'imbracat' in plastic e pt noroi
Amortizoarele le desfaci ca sa vezi daca mai ai ulei si in ce stare se afla, daca e cazul completezi/schimbi uleiul/garniturile, pentru a le intari pui un ulei mai vascos

Eu unul habar nu aveam de treaba cu filtru dar am urmarit posturile voastre si acum stiu ce am de facut.



FOREVER YOUNG.......
0

#259 Useril este offline   sibo 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 03-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 November 2008 - 06:34 PM

@shogi
@adyz 4u

Va multumesc pentru mesajele voastre.
La aceasta masina regulatorul se programeaza automat. Atunci cand l-am cumparat n-am facut altceva decat sa-l pornesc si a mers perfect.
Oricum dupa sfatul vostru am testat masina cu rotile in sus si s-a comportat ca si un potentiometru stricat. Adica n-am nici o plaja de variatii de turatii ci doar oprit/spornit. Alt simptom depistat: directia functioneaza insa pe invers. Cand virez stanga la telecomanda vireaza dreapta si vice-versa.
Asadar vreu sa schimb regulatorul ca m-am saturat.
Cine ma poate ajuta?
Axial Wraith
0

#260 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 21 November 2008 - 09:07 PM

Vezi postareasibo, la Nov 21 2008, 06:34 PM, a spus:

Alt simptom depistat: directia functioneaza insa pe invers. Cand virez stanga la telecomanda vireaza dreapta si vice-versa.

asta o rezolvi din telecomanda. dai canalul 2 (pe care ai servoul) pe revers.

Citeaza

La aceasta masina regulatorul se programeaza automat. Atunci cand l-am cumparat n-am facut altceva decat sa-l pornesc si a mers perfect.

citeste instructiunile, trebuie sa se poata reprograma.

Aceasta postare a fost editata de porcofon: 21 November 2008 - 09:11 PM


.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#261 Useril este offline   Vlad1111 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 370
  • Inregistrat: 06-July 06

Postat 23 November 2008 - 01:11 AM

cum s-a intamplat sa devina stiky?:rolleyes:, eu deobicei vin cu idei tampite pt topicuri.
all bad thing that can happen, will happen.
0

#262 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 November 2008 - 01:42 AM

eu l-am pus sus...consider ca e foarte util in felul asta poate reducem topicurile o intrebare si dupa apar 2 raspunsuri si gata asta e topicul...vedem cum merge
0

#263 Useril este offline   nelu bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 19-May 07

Postat 23 November 2008 - 09:44 AM

@alex-revo97: eu la filtru folosesc spray wd40


am auzit ca sprayul WD40 se foloseste si in loc de ulei after run.
eu nu il recomand decat ptr. spalat. ptr. asta e facut si nu as avea incredere sa il folosesc in loc de ulei. indiferent ce fel de ulei.
voi faceti cum vreti.
bafta

p.s. daca nu aveti de unde procura ulei de filtru incercati la magazinele cu accesorii ptr motociclete.
Decat sa bei si sa conduci mai bine fumezi si zbori !!!!!!!
0

#264 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 679
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 23 November 2008 - 10:14 AM

salut, am o problema cred... folosesc combustibil cu 10% nitro si cu toate ca masina am rodato si a alergat destul...s-a umblat si la reglaje cand incerc sa o pornesc , e greu de tot imi ia si o zi intreaga sa porneasca(asta am patit o singura data) a pornit si rapid dar totusi ....nu poti sta o juma de ora sa tragi de pullstart, am incercat si cu bujie standard si rece dar acelasi comportament , reglajele odata facute nu ar trebui sa influenteze urmatoarea pornire dupa ce ai umblat la ele si cele initiale nu se pastreaza ...care ar putea fi motivele pt care un motor sa porneasca greu. motorul are 5 rezervoare consumate la rodaj in gen traxxas plus alte 3 la alergat :rolleyes: am avut ocazia sa-i rup fuzeta si c-hubul dar in rest nu are nimic , nici zgarieturi ..... la spalare am folosit un spray "lubrit all" de la piese auto...am suflat cu aer peste tot , filtrul este curat ca nou... glow plug igniterul este de 1800mAh ....nu ra fi o problema pt ca am mai pornit cu el motorul....sincer nu stiu ce sa-i mai fac , credeam ca sunt mai simple la pornire si relativ o ia ushor un motor cu bujie fatza de unul cu compresie, cred ca si pe cele cu compresie le porneam mai ushor...

p.s. motorul este GO .28 de 4,6cc

Aceasta postare a fost editata de deejaydanyaero: 23 November 2008 - 10:16 AM

ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#265 Useril este offline   brutusanf 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 357
  • Inregistrat: 18-August 07

Postat 23 November 2008 - 10:23 AM

Tot de la reglaje !
Inca nu este reglata cum trebuie .
Totusi mai verifica si bujia daca se aprinde cum trebuie , poate ultima spira sa fie vina .
REVO 3.3 modelul nou #5308 !
0

#266 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 23 November 2008 - 12:38 PM

Din cauza ca mi s-a parut ca se incinge cam tare ESC-ul am montat pe radiatorul acestuia un ventilator alimentat alimentat de la motor. Tot pentru racire, am decupat parbrizul si l-am inlocuit cu o plasa cu ochiuri extrem de mici.
Apoi am scos-o pe terasa pentru teste. Urmeaza sa ii imbrac servoul intr-un cauciuc de genul celor folosite la cable sleeving si sa ii inchid receptorul intr-o cutie. Nu am inca o idee cum voi proteja ESC-ul...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de porcofon: 23 November 2008 - 12:39 PM


.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#267 Useril este offline   Duf 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 233
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 November 2008 - 02:24 AM

Vezi postareadeejaydanyaero, la Nov 23 2008, 10:14 AM, a spus:

salut, am o problema cred... folosesc combustibil cu 10% nitro si cu toate ca masina am rodato si a alergat destul...s-a umblat si la reglaje cand incerc sa o pornesc , e greu de tot imi ia si o zi intreaga sa porneasca(asta am patit o singura data) a pornit si rapid dar totusi ....nu poti sta o juma de ora sa tragi de pullstart, am incercat si cu bujie standard si rece dar acelasi comportament , reglajele odata facute nu ar trebui sa influenteze urmatoarea pornire dupa ce ai umblat la ele si cele initiale nu se pastreaza ...care ar putea fi motivele pt care un motor sa porneasca greu. motorul are 5 rezervoare consumate la rodaj in gen traxxas plus alte 3 la alergat :D am avut ocazia sa-i rup fuzeta si c-hubul dar in rest nu are nimic , nici zgarieturi ..... la spalare am folosit un spray "lubrit all" de la piese auto...am suflat cu aer peste tot , filtrul este curat ca nou... glow plug igniterul este de 1800mAh ....nu ra fi o problema pt ca am mai pornit cu el motorul....sincer nu stiu ce sa-i mai fac , credeam ca sunt mai simple la pornire si relativ o ia ushor un motor cu bujie fatza de unul cu compresie, cred ca si pe cele cu compresie le porneam mai ushor...

p.s. motorul este GO .28 de 4,6cc


De cele mai multe ori este de vina igniterul , ori nu e incarcat destul , ori il refolosesti dupa o perioada si el e deja descarcat pt ca orice acumulator Nicd NiMH se autodescarca in timp.
Nu tot ce zboara se mananca!
0

#268 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 24 November 2008 - 08:50 AM

Cum ai alimentat coolerul ? Eu am incercat direct de la baterie si nu porneste. Cred ca are nevoie de 12V. Nu am incercat inca sa il leg la motor...hm...merge ?
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#269 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 24 November 2008 - 09:44 AM

Vezi postareaionut76, la Nov 24 2008, 09:50 AM, a spus:

Cum ai alimentat coolerul ? Eu am incercat direct de la baterie si nu porneste. Cred ca are nevoie de 12V. Nu am incercat inca sa il leg la motor...hm...merge ?

cred ca coolerul ala este ceva in genul unui radiator cu ventilator pt motor care il gasesti la MR.
deobicei acelea functioneaza la 5v si sunt alimentate din bec-ul esc-ului,repectiv se baga mufa de alimentare in locasul receptorului (batt).
0

#270 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 24 November 2008 - 11:04 AM

Vezi postareasonic xz, la Nov 24 2008, 09:44 AM, a spus:

cred ca coolerul ala este ceva in genul unui radiator cu ventilator pt motor care il gasesti la MR.
deobicei acelea functioneaza la 5v si sunt alimentate din bec-ul esc-ului,repectiv se baga mufa de alimentare in locasul receptorului (batt).

experienta nu ma ajuta in acest domeniu asa ca, ghidat de logica nu cred ca ai cum sa alimentezi ceva prin alimentarea receptorului. chiar daca are BEC, receptorul are posibilitatea alimentarii individuale, astfel incat sa il poti folosi si la termice. deci, ar fi ca si cum ai incerca sa aprinzi un bec prin cablul de alimentare al frigiderului. (sper ca logica mea este corecta si nu ma insel)

@ionut76: verifica polaritatea. trebuie sa porneasca si de la beterie. ventilatoarele de pc se alimenteaza cu 5-12V. eu am ales sa il alimentez de la motor pentru a reduce consumul. alimentat astfel, ventilatorul se invarte doar cand accelerezi, viteza lui fiind direct proportionala cu acceleratia.
ieri, dupa ce am scos rustlerul in parc si am avut loc suficient pentru a il alerga, am constatat ca ventilatorul ala mananca serios din puterea motorului. deci, proiectul racicirii ESC-ului intra in stand-by pana gasesc un ventilator cu consum mai mic.

Aceasta postare a fost editata de porcofon: 24 November 2008 - 11:05 AM


.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

12 useri citesc topicul
0 membri, 12 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro