Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#243
Postat 20 November 2008 - 08:51 PM
Flo234, la Nov 20 2008, 01:57 PM, a spus:
Deci buretii au ca rol oprirea particulelor de praf,daca acestea ajung in carburatorul vostru puteti sa aruncati motorul acela....pentru a impedica particulele de praf foarte foarte mici sa treaca prin burete este folosit uleiul de filtru particulele adera de acest ulei si sunt oprite..
In conditile in care un burete trebuie obligat spalat dupa fiecare iesire nu vad cum uleiul de ricin s-ar usca...singurul impediment in folosirea uleiului de ricin este o curatare mai grea
Dar daca vreti sa fiti siguri la capitolul calitatea aerului intrat in motor sftaul meu este sa aveti filtre de rezerva la voi ca dupa fiecare jumatate de ora sa il inlocuiti cu unul prospat...acea jutate de ora este relativa cu conditile de praf unde rulati modelul....(eu personal metoda asta o folosesc iar dupa 5-6 spalari arunc filtrul
Iar pentru cei adevarat meticulosi puteti folositi cate un filtru nou de fiecare data ....parca era si un test facut odata cu calitatile buretilor...noi si spalati si respalati...calitatile fitrului scad.....
Ca sa nu mai lungim subiectul cu afiramtii e bine nu e bine rog si eu pe cineva sa imi explice clar de ce nu e bine...nu sunt ironic pur si simplu eu nu gasesc o explicatie mai ales in conditile in care am folosit ulei de ricin atunci cand nu am avut ulei special si nu am avut probleme...si nici nu am gasit uleiul de ricin intarit pe filtru
Alex poti sa folosesti linistit uleiul de ricin...oricum pe viitor poti sa iti cumperi ceva dedicat filtrului de aer...
Stai linistit, ca stiu care este rolul uleiului pt. filtru de aer si cum se ingrijesc filtrele.
Eu nu am spus nimic despre ulei intarit,am spus ca daca pui ulei de ricin pe filtru se sicativeaza(adica se usuca,daca nu ai inteles.....mai ales ca trece aer prin filtru,plus caldura generata de motor, se usuca in timp scurt) si nu mai retine particulele de praf cum ar trebui.
Vad ca ai zis pana la urma, ca nici tu nu folosesti ulei de ricin tot timpu,decat cand nu mai ai ulei special pt filtru........ de ce nu folosesti de fiecare data,daca e asa bun?(e si mai ieftin si usor de procurat)
Pai,ori sa foloseasca linistit ulei de ricin............ori sa isi ia ulei special pt. filtru.........ce i-ai recomandat de fapt? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Te cam contrazici singur......
Bafta!
#244
Postat 20 November 2008 - 08:59 PM
ionut76, la Nov 20 2008, 08:41 PM, a spus:
Salut!
Savage x 4.6 are reverse..... http://www.hpieurope...tNo=873&lang=en
Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 20 November 2008 - 09:06 PM
#245
Postat 20 November 2008 - 09:34 PM
Eu nu am vazut ulei de ricin sa se usuce asa cum zici tu.....si am folosit ceva timp in conditile mentionate mai sus..dupa folosire eu nu am gasit filtrul uscat
Nu am zis ca folosesc ulei de ricin in mod regulat.....ce vrei de fapt?
Nu am inteles de ce ma intrebi ce i-am recomandat...dau un copy-paste pentru tine
"Alex poti sa folosesti linistit uleiul de ricin...oricum pe viitor poti sa iti cumperi ceva dedicat filtrului de aer..."
vrei sa traduc??
cauti rica nu ai decat putem sa o tinem asa pina de revelion...tot nu imi dai un motiv clar pentru care sa nu foloseasca.....
#247
Postat 20 November 2008 - 09:49 PM
adyz_4u, la Nov 20 2008, 09:34 PM, a spus:
Nu cred ca faci bine folosind acest spray.
Eu unul mi-am achizitionat de la un magazin ce comercializeaza motoare si acesorii un spray special pt filtrele de aer. Si nu a fost scump
Traxxas REVO 3.3 #5308
HPI Savage X 4.6 Reverse
Tamiya TT-01 XB BMW 320si
#248
Postat 20 November 2008 - 10:23 PM
#250
Postat 20 November 2008 - 11:26 PM
Flo234, la Nov 20 2008, 09:34 PM, a spus:
Eu nu am vazut ulei de ricin sa se usuce asa cum zici tu.....si am folosit ceva timp in conditile mentionate mai sus..dupa folosire eu nu am gasit filtrul uscat
Nu am zis ca folosesc ulei de ricin in mod regulat.....ce vrei de fapt?
Nu am inteles de ce ma intrebi ce i-am recomandat...dau un copy-paste pentru tine
"Alex poti sa folosesti linistit uleiul de ricin...oricum pe viitor poti sa iti cumperi ceva dedicat filtrului de aer..."
vrei sa traduc??
cauti rica nu ai decat putem sa o tinem asa pina de revelion...tot nu imi dai un motiv clar pentru care sa nu foloseasca.....
Ricinul, nu are proprietatile pe care le are uleiul pt. filtru.(mai pe scurt)
Sa imi arati si mie unde ai citit tu, ca se recomanda ulei de ricin pt. filtrul de aer.(ca varianta mea cu argumente contra, vad ca nu ai inteles-o)
Vreau sa iti "spun de fapt" ca, daca zici ca e asa bun uleiul de ricin la filtru, de ce nu il folosesti de fiecare data, ca e mai ieftin si usor de procurat?
"Alex poti sa folosesti linistit...................Pai ori foloseste linistit ricin ca nu are nimic, ori ia ulei special, din doua una?(daca esti sigur ca e bun ricinu, de ce ii spui sa mai ia ulei special?)
Nu cred ca sunt in stare, sa o tin pana la revelion,io ma opresc aici. :angry2:
Bafta!
Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 20 November 2008 - 11:32 PM
#251
Postat 21 November 2008 - 12:29 AM
#252
Postat 21 November 2008 - 09:32 AM
FOREVER YOUNG.......
#253
Postat 21 November 2008 - 10:37 AM
bogdyys, la Nov 21 2008, 09:32 AM, a spus:
nu mai gasesc topicul pentru a cita de acolo si a atribui credit celui care a postat, dar uite ce zicea: "pistele bune on road de obicei nu au denivelari, dar daca au, o suspensie "tare" o sa afecteze advers masina."
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#254
Postat 21 November 2008 - 11:33 AM
Fisiere atasate
-
IMGP3603.jpg (219.66K)
Number of downloads: 522
#255
Postat 21 November 2008 - 11:59 AM
nu e o distanta predefinita fixa, strangi volanta maxim si se considera ok
Cati din voi stiu ca filtrul de aer TREBUIE schimbat dupa 30 de minute ( de mers ) ??? in cazul asta uleiul de ricin isi face treaba foarte bine, daca il schimbi la saptamana probabil poate deveni o problema
Filtrul de aer care e 'imbracat' in plastic e pt noroi
Amortizoarele le desfaci ca sa vezi daca mai ai ulei si in ce stare se afla, daca e cazul completezi/schimbi uleiul/garniturile, pentru a le intari pui un ulei mai vascos
Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#257
Postat 21 November 2008 - 12:36 PM
porcofon, la Nov 21 2008, 10:37 AM, a spus:
Scuze,nu am specificat eu o folosesc off road,dar am priceput acum si probabil ca ma mai echipez si cu unele de schimb pentru on road(cand va fi cazul).Oricum multumesc.
FOREVER YOUNG.......
#258
Postat 21 November 2008 - 12:40 PM
X-tra, la Nov 21 2008, 11:59 AM, a spus:
nu e o distanta predefinita fixa, strangi volanta maxim si se considera ok
Cati din voi stiu ca filtrul de aer TREBUIE schimbat dupa 30 de minute ( de mers ) ??? in cazul asta uleiul de ricin isi face treaba foarte bine, daca il schimbi la saptamana probabil poate deveni o problema
Filtrul de aer care e 'imbracat' in plastic e pt noroi
Amortizoarele le desfaci ca sa vezi daca mai ai ulei si in ce stare se afla, daca e cazul completezi/schimbi uleiul/garniturile, pentru a le intari pui un ulei mai vascos
Eu unul habar nu aveam de treaba cu filtru dar am urmarit posturile voastre si acum stiu ce am de facut.
FOREVER YOUNG.......
#259
Postat 21 November 2008 - 06:34 PM
@adyz 4u
Va multumesc pentru mesajele voastre.
La aceasta masina regulatorul se programeaza automat. Atunci cand l-am cumparat n-am facut altceva decat sa-l pornesc si a mers perfect.
Oricum dupa sfatul vostru am testat masina cu rotile in sus si s-a comportat ca si un potentiometru stricat. Adica n-am nici o plaja de variatii de turatii ci doar oprit/spornit. Alt simptom depistat: directia functioneaza insa pe invers. Cand virez stanga la telecomanda vireaza dreapta si vice-versa.
Asadar vreu sa schimb regulatorul ca m-am saturat.
Cine ma poate ajuta?
#260
Postat 21 November 2008 - 09:07 PM
sibo, la Nov 21 2008, 06:34 PM, a spus:
asta o rezolvi din telecomanda. dai canalul 2 (pe care ai servoul) pe revers.
Citeaza
citeste instructiunile, trebuie sa se poata reprograma.
Aceasta postare a fost editata de porcofon: 21 November 2008 - 09:11 PM
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#263
Postat 23 November 2008 - 09:44 AM
am auzit ca sprayul WD40 se foloseste si in loc de ulei after run.
eu nu il recomand decat ptr. spalat. ptr. asta e facut si nu as avea incredere sa il folosesc in loc de ulei. indiferent ce fel de ulei.
voi faceti cum vreti.
bafta
p.s. daca nu aveti de unde procura ulei de filtru incercati la magazinele cu accesorii ptr motociclete.
#264
Postat 23 November 2008 - 10:14 AM
p.s. motorul este GO .28 de 4,6cc
Aceasta postare a fost editata de deejaydanyaero: 23 November 2008 - 10:16 AM
#266
Postat 23 November 2008 - 12:38 PM
Apoi am scos-o pe terasa pentru teste. Urmeaza sa ii imbrac servoul intr-un cauciuc de genul celor folosite la cable sleeving si sa ii inchid receptorul intr-o cutie. Nu am inca o idee cum voi proteja ESC-ul...
Fisiere atasate
-
trx__001.jpg (53.02K)
Number of downloads: 367 -
trx__003.jpg (96.47K)
Number of downloads: 368 -
trx__007.jpg (44.51K)
Number of downloads: 339 -
trx__009.jpg (45.18K)
Number of downloads: 330 -
trx__010.jpg (37.34K)
Number of downloads: 168 -
trx__020.jpg (55.66K)
Number of downloads: 159
Aceasta postare a fost editata de porcofon: 23 November 2008 - 12:39 PM
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#267
Postat 24 November 2008 - 02:24 AM
deejaydanyaero, la Nov 23 2008, 10:14 AM, a spus:
p.s. motorul este GO .28 de 4,6cc
De cele mai multe ori este de vina igniterul , ori nu e incarcat destul , ori il refolosesti dupa o perioada si el e deja descarcat pt ca orice acumulator Nicd NiMH se autodescarca in timp.
#269
Postat 24 November 2008 - 09:44 AM
ionut76, la Nov 24 2008, 09:50 AM, a spus:
cred ca coolerul ala este ceva in genul unui radiator cu ventilator pt motor care il gasesti la MR.
deobicei acelea functioneaza la 5v si sunt alimentate din bec-ul esc-ului,repectiv se baga mufa de alimentare in locasul receptorului (batt).
#270
Postat 24 November 2008 - 11:04 AM
sonic xz, la Nov 24 2008, 09:44 AM, a spus:
deobicei acelea functioneaza la 5v si sunt alimentate din bec-ul esc-ului,repectiv se baga mufa de alimentare in locasul receptorului (batt).
experienta nu ma ajuta in acest domeniu asa ca, ghidat de logica nu cred ca ai cum sa alimentezi ceva prin alimentarea receptorului. chiar daca are BEC, receptorul are posibilitatea alimentarii individuale, astfel incat sa il poti folosi si la termice. deci, ar fi ca si cum ai incerca sa aprinzi un bec prin cablul de alimentare al frigiderului. (sper ca logica mea este corecta si nu ma insel)
@ionut76: verifica polaritatea. trebuie sa porneasca si de la beterie. ventilatoarele de pc se alimenteaza cu 5-12V. eu am ales sa il alimentez de la motor pentru a reduce consumul. alimentat astfel, ventilatorul se invarte doar cand accelerezi, viteza lui fiind direct proportionala cu acceleratia.
ieri, dupa ce am scos rustlerul in parc si am avut loc suficient pentru a il alerga, am constatat ca ventilatorul ala mananca serios din puterea motorului. deci, proiectul racicirii ESC-ului intra in stand-by pana gasesc un ventilator cu consum mai mic.
Aceasta postare a fost editata de porcofon: 24 November 2008 - 11:05 AM
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......