Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#211 Useril este offline   alex-revo97 

  • ex alex-ansmannterrier
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 372
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism , Karting , calculator , fete , telefoane , etc .

  Postat 11 November 2008 - 10:21 AM

Vezi postareaX-tra, la Nov 11 2008, 12:03 AM, a spus:

Inainte sa jignesti pe cineva uita-te la tine, esti printre ultimii care pot sa dea sfaturi, sezi ghinishor pe poponetz

Off-topic : Auzi , nu te supara nici tu da ce vrei tu de la mn ? Pana la urma te-am jignit pe tine cu ceva ? Si , apropo , el a zis cu gura lui ca e mai " batut in cap " . Si poate am io o relatie mai "intima" cu el si ii pot spune batut in cap . Ce te doare pe tn ? Scuza-ma da nu mi-am angajat bona sa stea mereu cu ochii p mine . OK ?

Aceasta postare a fost editata de alex-revo97: 11 November 2008 - 10:30 AM

In cautare de posesori crawlere 1/10 , 1/8 electrice ! :)
0

#212 Useril este offline   robby_ocv 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 106
  • Inregistrat: 15-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia

Postat 11 November 2008 - 02:00 PM

Intrebare pentru consumatorii de zeama!
La un buggy pierd combustibil pe la garnitura dintre motor (precizez ca motorul este mai slabut .16 si nu are garnitura sferica) si esapament.
Nu am gasit de cumparat o astfel de garnitura si ma intrebam daca este ceva de cumparat in comert sa folosesc sa fie rezistent la caldura si sa etanseze...
:rolleyes:
NU FURA!.....GUVERNUL URASTE COMPETITIA!
0

#213 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 November 2008 - 02:29 PM

cauta la magazinele de piese auto au un silicon de etanasre(garnituri expuse la temperaturi inalte) pentru evacuarile auto 1:1
0

#214 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 11 November 2008 - 03:34 PM

Salut, am cumparat un servo towerpro mg995 si nu-l pot folosi pt ca are un consum prea mare si imi da esc-ul "peste cap" adica masina porneste singura in fata acelerata la maxim dupa ce iau de 2-3 ori curba. Am si eu intrebarea: Ce servo ,mai bun decat cel stock de 3kg as putea sa cumpar la aceiasi bani cati am dat pe towerpro? Dak se poate de aici din romania :|
Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#215 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 679
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 11 November 2008 - 05:15 PM

salut, am o nedumerire , la automodelul meu dupa ce alearga un rezervor sau doua si apuca sa se raceasca putin , cand trag de pullstart , acesta cupleaza o data apoi se simte ca si cum as trage in gol..asta in special cand masina se opreste dupa ce a golit rezervorul, apoi dupa aprox 15 min sau o juma de ora daca trag iar de pullstart ,e ok se simte ca are compresie, din cutia pullstartului imi iese un fel de vaselina verde, este normal sa iasa vaselina?
ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#216 Useril este offline   X-tra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 533
  • Inregistrat: 27-February 07

Postat 11 November 2008 - 05:41 PM

Vezi postareaalex-revo97, la Nov 11 2008, 10:21 AM, a spus:

Off-topic : Auzi , nu te supara nici tu da ce vrei tu de la mn ? Pana la urma te-am jignit pe tine cu ceva ? Si , apropo , el a zis cu gura lui ca e mai " batut in cap " . Si poate am io o relatie mai "intima" cu el si ii pot spune batut in cap . Ce te doare pe tn ? Scuza-ma da nu mi-am angajat bona sa stea mereu cu ochii p mine . OK ?


1. Daca ai o relatie mai intima cu e el e treaba ta, am auzit ca e legal acum, dar relatia asta poate comtinua pe messenger, skype nu aici
2, Ma doare cand vad ca va inmultiti ( culmea, inainte ma bucurum cand mai aprarea un modelist ) si mai sunteti si irascibili la cei 13 ani ai vostri, maine poimaine o sa vrei sa-mi tragi si doua palme
3. Daca nu o dati in offtopic absolut peste tot nu as avea nimic de obiectat dar, ma repet, voi doar vorbiti mult si prost.


Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
0

#217 Useril este offline   alex-revo97 

  • ex alex-ansmannterrier
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 372
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism , Karting , calculator , fete , telefoane , etc .

  Postat 12 November 2008 - 09:07 AM

Vezi postareaX-tra, la Nov 11 2008, 05:41 PM, a spus:

1. Daca ai o relatie mai intima cu e el e treaba ta, am auzit ca e legal acum, dar relatia asta poate comtinua pe messenger, skype nu aici
2, Ma doare cand vad ca va inmultiti ( culmea, inainte ma bucurum cand mai aprarea un modelist ) si mai sunteti si irascibili la cei 13 ani ai vostri, maine poimaine o sa vrei sa-mi tragi si doua palme
3. Daca nu o dati in offtopic absolut peste tot nu as avea nimic de obiectat dar, ma repet, voi doar vorbiti mult si prost.

Ok , scuza-ma ! Recunosc ! Am gresit . A fost o scapare si ... m-am grabit . Acum am reanalizat tot ce am spus si ai spus si am analizat varsta dv-s. si mi-am dat seama ca am fost un prost . Scuzati-ma si imi pare rau again ! Eu sincer nu as mai vrea si nici nu o sa ma mai bag in discutie cand nu sunt in cunostinta dee cauza si imi ceer scuze in fata dv-s. ( in fata tutuor carora le-am gresit ) pt. ca oricum dv-s. aveti o varsta mai mult decat avansata fata de mine ! Si scuzati-ma si acum de off-topic !
In cautare de posesori crawlere 1/10 , 1/8 electrice ! :)
0

#218 Useril este offline   NiZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 895
  • Inregistrat: 19-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 November 2008 - 10:21 PM

Vezi postareadeejaydanyaero, la Nov 11 2008, 05:15 PM, a spus:

salut, am o nedumerire , la automodelul meu dupa ce alearga un rezervor sau doua si apuca sa se raceasca putin , cand trag de pullstart , acesta cupleaza o data apoi se simte ca si cum as trage in gol..asta in special cand masina se opreste dupa ce a golit rezervorul, apoi dupa aprox 15 min sau o juma de ora daca trag iar de pullstart ,e ok se simte ca are compresie, din cutia pullstartului imi iese un fel de vaselina verde, este normal sa iasa vaselina?


Nu trebuie sa te ingrijoreze, acelasi lucru se intampla si la case mai mari - HPI Savage! Intra combustibil (care contine si ulei) la rulmentul unisens si scapa in gol cand tragi de pullstart. Eu , cand am avut Savage, nu am gasit o rezolvare acestei probleme. Nu mai zic ce sa intampla cand puneam in motor after run oil!!! Poate stie cineva mai multe...

PS: probabil ca vaselina e din angrenajul pullstartului si e spalata de combustibilul care intra acolo

Aceasta postare a fost editata de NIZ: 12 November 2008 - 10:24 PM

0

#219 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 13 November 2008 - 09:03 AM

Vezi postareaX-tra, la Nov 11 2008, 05:41 PM, a spus:

1. Daca ai o relatie mai intima cu e el e treaba ta, am auzit ca e legal acum, dar relatia asta poate comtinua pe messenger, skype nu aici
2, Ma doare cand vad ca va inmultiti ( culmea, inainte ma bucurum cand mai aprarea un modelist ) si mai sunteti si irascibili la cei 13 ani ai vostri, maine poimaine o sa vrei sa-mi tragi si doua palme
3. Daca nu o dati in offtopic absolut peste tot nu as avea nimic de obiectat dar, ma repet, voi doar vorbiti mult si prost.



daca se intampla treaba asta atunci inseamna ca rulmentul e uzat.am avut aceeasi problema.in mod normal rulmentul trebuie sa fie uns permanent,in special se unge cu uleiul ce iese prin backplate-ul motorului.
incearca sa cureti cu un solvent rulmentul si ai sa vezi ca merge,apoi pune-i niste ulei si vezi ce se intampla.dar iti spun sigur ca iti trebuie altul
:mellow:

Vezi postareadeejaydanyaero, la Nov 11 2008, 05:15 PM, a spus:

salut, am o nedumerire , la automodelul meu dupa ce alearga un rezervor sau doua si apuca sa se raceasca putin , cand trag de pullstart , acesta cupleaza o data apoi se simte ca si cum as trage in gol..asta in special cand masina se opreste dupa ce a golit rezervorul, apoi dupa aprox 15 min sau o juma de ora daca trag iar de pullstart ,e ok se simte ca are compresie, din cutia pullstartului imi iese un fel de vaselina verde, este normal sa iasa vaselina?



scuze de primul citat...am gresit :D
If it is to be it is up to me
0

#220 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 679
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 13 November 2008 - 07:56 PM

da , asha ma gandeam si eu dar modelul este nou , iar cand nu rulez deloc , pot trage la nesfarsit de el , asta se intampla doar dupa ce motyorul este cald si am rulat un rezervor ( chiar si mers in gol) daca se raceste indeajuns , e ca si nou , merge iar , asha am patit si acu 5 min cand am pornit motorul.

daca motorul porneste si in momentul in care accelerez da un fel de rateuri sau sa spun ca se impiedica in accelerare. daca accelerez ushor e ok , daca trag mansa putin mai repede si trece putin de jumatatea cursei , incetineste putin apoi accelereaza iar.... ce ar trebui sa fac ....se ineaca cumva?

in timpul functionarii scoate mult fum , cam tot timpul. folosesc combustibil cu 10% nitro.

Aceasta postare a fost editata de deejaydanyaero: 13 November 2008 - 07:57 PM

ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#221 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 November 2008 - 09:13 PM

se ineaca, ai amestec bogat. Incearca sa inchizi din surubul asezat vertical pe carburator cate 1/8 ture, nu mai mult. Ai grija sa nu saracesti amestecul prea mult, poti "praji" motorul. Cred ca ar fi bine sa folosesti un 16%

Aceasta postare a fost editata de bogdan luben: 13 November 2008 - 09:14 PM

Hormonu' bate neuronu'
0

#222 Useril este offline   sibo 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 03-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 November 2008 - 04:11 PM

Vezi postareasibo, la Oct 25 2008, 01:46 PM, a spus:

Salut,

Am un BONZER HBX 1:10 4x4, sunt din Bucuresti (Blv. Lacul Tei) si caut pe cineva care sa se ocupe (contra cost) de service.

Problemele care le am nu sunt de nedepasit insa n-am deloc experianta in:

- Schimbare amortizoare
- reglare unghi roti
- schimbare regulator defect

Astept mesajele voastre la tel 0720106821


Asadar nu se ofera nimeni si astept vreun forumist care poate sa-mi dea cateva sfaturi.

Problema:
Atunci cand pun switch-ul pe On la masina porneste imediat motorul (electric).

Este adevarat ca devina este regulatorul ?
Ce regulator trebuie sa cumpar?
De unde? (sunt din Bucale).

Va multumesc.
Axial Wraith
0

#223 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 15 November 2008 - 04:59 PM

intradevar regulatorul este de vina dar nu necesita schimbare ci doar trebuie reprogramat(citeste instructiunile cu care a venit masina referitor la programarea regulatorului).
0

#224 Useril este offline   adyz_4u 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 250
  • Inregistrat: 29-August 06
  • Gender:Male
  • Location:IASI

  Postat 15 November 2008 - 05:54 PM

@sibo
Incearca si regleaza de la telecomanda butonul Th.Trim

Pune masina pe un suport ceva ca sa stea cu rotile in aer, porneste telecomanda, porneste masina, si roteste butonul la maxin (masina ar trebui sa accelereze singura fara sa dai tu comanda de la TR.) si dupa aia rotestel inapoi pana se opreste din acceleratie.

Succes
Adi

Aceasta postare a fost editata de adyz_4u: 15 November 2008 - 06:00 PM

0

#225 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 679
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 15 November 2008 - 06:08 PM

sal, vreau sa demontez surubul care are rolde suport la roata pe care se prinde roata (nu stiu exact ce denumire are ) cel care in interior are un rulment si trece prin fuzeta se uneste cu planetara printr-un cuplaj cardanic. am rupt fuzeta si freau sa o schimb , nu pot scoate lanetara din fuzeta. are rulment inauntru ....in interiorul surubului pe care se prinde roata am un cap inbus ( presupun ca se desface) am stricat 3 chei incercand asta. astept ceva sfaturi
ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#226 Useril este offline   adyz_4u 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 250
  • Inregistrat: 29-August 06
  • Gender:Male
  • Location:IASI

Postat 15 November 2008 - 06:27 PM

Fa o poza sa vedem si noi situatia.
0

#227 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 679
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 15 November 2008 - 08:57 PM

am rezolvat , era un bolt care trebuia scos ...am lovit modelul ferindu-ma de unul care chiar nu avea ce sa caute acolo(gardian idiot) ii rupeam picioarele si am izbit o platforma metalica , nu are nici o zgarietura inafara de fuzeta si C-hub rupte. luni vin piesele si e ca noua . sorry nu am camera pregatita dar o sa revin cu poze totusi... multumesc.
ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#228 Useril este offline   adyz_4u 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 250
  • Inregistrat: 29-August 06
  • Gender:Male
  • Location:IASI

  Postat 16 November 2008 - 03:21 PM

Acuma am si eu o problema :) cand masina e pornita surubul HI SPEED se infileteaza singur din cauza vibratiilor si prin urmare se oprete motorul.

Care ar fi problema si remedierea acestuia?

Adi :)
0

#229 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 November 2008 - 03:28 PM

Pe surub ai un oring de cauciuc. A imbatranit, trebuie schimbat. Sau poate ai spalat cu cine stie ce chimicale daunatoare cauciucului.

Vezi postareaadyz_4u, la Nov 16 2008, 03:21 PM, a spus:

Acuma am si eu o problema :) cand masina e pornita surubul HI SPEED se infileteaza singur din cauza vibratiilor si prin urmare se oprete motorul.

Care ar fi problema si remedierea acestuia?

Adi :)

Hormonu' bate neuronu'
0

#230 Useril este offline   adyz_4u 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 250
  • Inregistrat: 29-August 06
  • Gender:Male
  • Location:IASI

  Postat 16 November 2008 - 03:39 PM

Vezi postareabogdan luben, la Nov 16 2008, 03:28 PM, a spus:

Pe surub ai un oring de cauciuc. A imbatranit, trebuie schimbat. Sau poate ai spalat cu cine stie ce chimicale daunatoare cauciucului.

Da cred ca el e de vina ca nu mai are specificatiile unui cauciuc mau mult zici ca eu un plastic.
N-am dat cu nimic pe acolo care sa dauneze, numai cate un jet de wd40 in motor si carburator dupa ce o folosesc.
0

#231 Useril este offline   cata1 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 14-October 08
  • Location:Ilfov

Postat 16 November 2008 - 10:44 PM

Salut

Vreau sa imi pun si eu un motor brushless pe un buggy.
Vreau sa stiu ce trebuie sa schimb pentru a merge optim(ce fel de regulator, acc, etc)
Cand cumpar un motor la ce valori sa ma uit pentru putere.

Multumesc
1. on-road 1:10 robbe rb-540.
2. off-road 1:8 ansmann e-terrier.
3. off-road 1:10 hpi e-savage.
0

#232 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 November 2008 - 03:14 PM

Vezi postareacata1, la Nov 16 2008, 10:44 PM, a spus:

Salut

Vreau sa imi pun si eu un motor brushless pe un buggy.
Vreau sa stiu ce trebuie sa schimb pentru a merge optim(ce fel de regulator, acc, etc)
Cand cumpar un motor la ce valori sa ma uit pentru putere.

Multumesc

Daca nu ai motorul sau esc brushless, cumparati un combo (motor+esc) LRP, Novak sau daca vrei mai ieftin gasesti la MR.
Proud member of MRT Club
0

#233 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 397
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 17 November 2008 - 04:13 PM

Salut.

In legatura cu combo-ul brushless.
Este destul de greu sa nimeresti din prima toti parametrii mai ales cati dinti sa aiba pinionul :)
Zici ca ai buggy; aici s-ar preta un combo mamba max 5700 cu pinion mic 14-17 dinti.
Ar mai fi combo-ul Traxxas Velineon VXL3 , dar e cam scump ... si pentru performante naucitoare iti trebuie lipo de 11.1V.
Mai poti opta pentru un ESC mamba max + motor AMMO 2600kv sau Feigao dar asta e deja overkill. Iti va rupe probabil diferentialele.
La novak nu ma pricep ... sunt o droaie de modele din care le cunosc doar pe cele cu HV in coada .... dar sunt PREA puternice pentru un buggy.

In orice caz trebuie sa te orientezi in asa fel incat amperajul tras de motor sa fie mai mic decat ce suporta ESC-ul.
Apoi trebuie sa vezi daca ESC-ul are BEC ( modulul care face 5-6V si alimenteaza receptorul si servo-ul )... daca nu trebuie un BEC extern.

Daca dispui de $$$ mai sunt si tot felul de motoare exotice ... extrem de scumpe dar foarte eficiente. ( Neu ; Medusa ; Plettenberg )
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#234 Useril este offline   wvlad 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 18-November 08

Postat 18 November 2008 - 12:03 AM

buna seara! sunt nou pe forum si caut pe cineva sa ma ajute,mai exact caut un kit parallax,stie cineva vreun magazin in romania care sa aibe asa ceva? va multumesc
0

#235 Useril este offline   alex-revo97 

  • ex alex-ansmannterrier
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 372
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism , Karting , calculator , fete , telefoane , etc .

Postat 20 November 2008 - 11:32 AM

Am si eu o intrebare mai ... directa ... Cine trece pana in week-end pe la MR si poate sa imi ia si mie un ulei de filtru si sa il aduca la palat duminica va rog ?
In cautare de posesori crawlere 1/10 , 1/8 electrice ! :)
0

#236 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 November 2008 - 11:48 AM

@alex-revo97 gasesti la farmacie ulei de ricin, il poti folosi fara probleme
0

#237 Useril este offline   alex-revo97 

  • ex alex-ansmannterrier
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 372
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism , Karting , calculator , fete , telefoane , etc .

Postat 20 November 2008 - 12:05 PM

Vezi postareacornel-b, la Nov 20 2008, 11:48 AM, a spus:

@alex-revo97 gasesti la farmacie ulei de ricin, il poti folosi fara probleme

Pai , tu si Flo mi-ati zis ca nu am probleme cu el .... Brutus mi-a zis sa nu pun ! Ce fac ? Ca eu nu pun pana nu mi se dovedeste ca e bun ... Il ascult si pe Brutus nu o iau de capul meu ! Ca ulei de ricin am din belsug ...

Aceasta postare a fost editata de alex-revo97: 20 November 2008 - 12:06 PM

In cautare de posesori crawlere 1/10 , 1/8 electrice ! :)
0

#238 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 20 November 2008 - 12:39 PM

uleiul de ricin se "usuca",adica se sicativeaza.........nu iti recomand sa il folosesti la filtru de aer.

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 20 November 2008 - 12:44 PM

nevoia te invata...:)
0

#239 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 November 2008 - 01:57 PM

Inaca odata se incepe cu exagerarea....eu nu inteleg si-a explicat cineva rolul uleiului de filtru inainte sa dea sfaturi????
Deci buretii au ca rol oprirea particulelor de praf,daca acestea ajung in carburatorul vostru puteti sa aruncati motorul acela....pentru a impedica particulele de praf foarte foarte mici sa treaca prin burete este folosit uleiul de filtru particulele adera de acest ulei si sunt oprite..
In conditile in care un burete trebuie obligat spalat dupa fiecare iesire nu vad cum uleiul de ricin s-ar usca...singurul impediment in folosirea uleiului de ricin este o curatare mai grea
Dar daca vreti sa fiti siguri la capitolul calitatea aerului intrat in motor sftaul meu este sa aveti filtre de rezerva la voi ca dupa fiecare jumatate de ora sa il inlocuiti cu unul prospat...acea jutate de ora este relativa cu conditile de praf unde rulati modelul....(eu personal metoda asta o folosesc iar dupa 5-6 spalari arunc filtrul
Iar pentru cei adevarat meticulosi puteti folositi cate un filtru nou de fiecare data ....parca era si un test facut odata cu calitatile buretilor...noi si spalati si respalati...calitatile fitrului scad.....


Ca sa nu mai lungim subiectul cu afiramtii e bine nu e bine rog si eu pe cineva sa imi explice clar de ce nu e bine...nu sunt ironic pur si simplu eu nu gasesc o explicatie mai ales in conditile in care am folosit ulei de ricin atunci cand nu am avut ulei special si nu am avut probleme...si nici nu am gasit uleiul de ricin intarit pe filtru

Alex poti sa folosesti linistit uleiul de ricin...oricum pe viitor poti sa iti cumperi ceva dedicat filtrului de aer...
0

#240 Useril este offline   alex-revo97 

  • ex alex-ansmannterrier
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 372
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism , Karting , calculator , fete , telefoane , etc .

Postat 20 November 2008 - 07:41 PM

Vezi postareaFlo234, la Nov 20 2008, 01:57 PM, a spus:

Inaca odata se incepe cu exagerarea....eu nu inteleg si-a explicat cineva rolul uleiului de filtru inainte sa dea sfaturi????
Deci buretii au ca rol oprirea particulelor de praf,daca acestea ajung in carburatorul vostru puteti sa aruncati motorul acela....pentru a impedica particulele de praf foarte foarte mici sa treaca prin burete este folosit uleiul de filtru particulele adera de acest ulei si sunt oprite..
In conditile in care un burete trebuie obligat spalat dupa fiecare iesire nu vad cum uleiul de ricin s-ar usca...singurul impediment in folosirea uleiului de ricin este o curatare mai grea
Dar daca vreti sa fiti siguri la capitolul calitatea aerului intrat in motor sftaul meu este sa aveti filtre de rezerva la voi ca dupa fiecare jumatate de ora sa il inlocuiti cu unul prospat...acea jutate de ora este relativa cu conditile de praf unde rulati modelul....(eu personal metoda asta o folosesc iar dupa 5-6 spalari arunc filtrul
Iar pentru cei adevarat meticulosi puteti folositi cate un filtru nou de fiecare data ....parca era si un test facut odata cu calitatile buretilor...noi si spalati si respalati...calitatile fitrului scad.....


Ca sa nu mai lungim subiectul cu afiramtii e bine nu e bine rog si eu pe cineva sa imi explice clar de ce nu e bine...nu sunt ironic pur si simplu eu nu gasesc o explicatie mai ales in conditile in care am folosit ulei de ricin atunci cand nu am avut ulei special si nu am avut probleme...si nici nu am gasit uleiul de ricin intarit pe filtru

Alex poti sa folosesti linistit uleiul de ricin...oricum pe viitor poti sa iti cumperi ceva dedicat filtrului de aer...

Multumesc mult ! O sa fac rost de ulei dedicat cat de curand . Era o alternativa caci am uitat sa iau ulei de la MR si acum credeam ca o sa stau pe bara ca tre` sa pun un ulei pe filtru ( Tin prea mult la masina ! )
In cautare de posesori crawlere 1/10 , 1/8 electrice ! :)
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

14 useri citesc topicul
0 membri, 14 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro