Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#961
Postat 16 May 2009 - 07:40 AM
Sincer sa fiu la LiPo m-am gandit si eu initial, dar problema mare cu ei, este ca sunt destul de scumpi si pe langa acumulatori, imi trebuie si o statie destul de buna pentru ei , ceea ce implica fonduri pe care momentan nu le am .
Apropo de incarcator, deocamdata il folosesc pe cel din pachet GT Escape... O fi bun , nu o fi bun pentru acumulatori, asta nu sunt sigur.
Mai am o intrebare... Masina poate suporta 2 pack-uri de 8.4 v sau e prea mult pt ESC si Motoare ? Ma gandeam pentru inceput niste pack-uri de 8.4V - 4700mAh, sau daca nu niste Maxamps 7.2V - 4700 mAh . Ce parere aveti ?
#962
Postat 17 May 2009 - 07:56 PM
Vlad1111, la Jul 27 2008, 09:33 PM, a spus:
Sal all am achizitionat de curand 1 motor traxxas vxl velion cu regulatorul aferent si imi face o faza nasoala...cand il fortez se schimba ledul in rosu si reduce viteza consistent:|...sfaturi?ceva?
#964
Postat 18 May 2009 - 06:35 PM
Am un ansmann virus si am mers cu el pe un teren accidentat unde erau multe pietricele cam de dimensiunea unui deget si cand sunt pe punctul sal pornesc incepe sa mearga singura si rotile din fata se invart in spade cyn ar nerge o masina cu marsarier iar cele din spate se invart in inainte cand merg cu ea si motorul trebuie sa se raceasca tot asa face dar cand o accelerez merge normal stiti ce ar putea fi ? :lol:
Stiti ce ar putea avea ? 8-|
#966
Postat 18 May 2009 - 11:42 PM
Am si eu o intrebare ca tot suntem la topicul cu intrebari.
Daca tu nu iti faci timp nici macar 10 secunde sa corectezi mesajul, de ce ar pierde cineva timpul cu traducerea descifrarea mesajului tau.
E bine ca ai nimerit topicul in care sa pui intrebarea un punct in plus.
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 18 May 2009 - 11:43 PM
#967
Postat 18 May 2009 - 11:49 PM
-caTo-, la May 18 2009, 07:14 PM, a spus:
Sa stii ca bumperul ala e destul de solid, chiar daca nu pare. Incearca-l cu mina si o sa vezi ca e foarte flexibil, torsionabil, desigur, in anumite limite. Ceva piese pentru masinuta ta gasesti aici, trebuie aduse din Anglia:
http://www.modelsport.co.uk/index.php?Call...ategoryID=99100
Sper sa nu se supere nimeni ca am dat acest link, dar vreau sa il ajut.
#968
Postat 18 May 2009 - 11:59 PM
-caTo-, la May 18 2009, 07:14 PM, a spus:
Daca este din aluminiu nu inseamna neaparat ca este mai bun.Imgineaza-ti daca ar fi din aluminiu toata forta unui impact care de obicei era absorbita de bumperul acela flexibil unde ar ajunge??Mai mult ca sigur nu ar mai avea sens, daca ar fi mai rigid toate loviturile s-ar transmite la sasiu sau in bulkhead. Sfatul meu ar fi sa il lasi asa, daca e rupt inlocuiestel cu cel original si bucurate ca la o lovitura mai puternica se rupe bumperul de 5$ si nu sasiul de 40$.
#969
Postat 19 May 2009 - 10:21 AM
Flo234, la May 19 2009, 12:42 AM, a spus:
Am si eu o intrebare ca tot suntem la topicul cu intrebari.
Daca tu nu iti faci timp nici macar 10 secunde sa corectezi mesajul, de ce ar pierde cineva timpul cu traducerea descifrarea mesajului tau.
E bine ca ai nimerit topicul in care sa pui intrebarea un punct in plus.
Am citit regulamentul de postare pe forumul dumneavoastra si nu am remarcat ca "scrierea in ardeleneste " ar fi restrictionata in vreun fel.Daca regulamentul a suferit schimbari va rog sa le publicati pe postul dedicat si ,noi cei care scriem in ardeleneste, vom trece la scrisul in limba romana.
PS Scrisul in ardeleneste se intalneste in exclusivitate pe topicul "Hey Cluj",topic destinat cu preponderenta comunitatii de automodelisti din Cluj-Napoca,zona foarte populara din Ardeal,unde se folosesc conform dex-ului mai multe "regionalisme" cu care limba romana este pe deplin impacata.
Va multumesc pentru dreptul la replica!
Cu deosebit respect Pugna Ioan
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
#970
Postat 19 May 2009 - 03:25 PM
Ady., la May 18 2009, 07:35 PM, a spus:
Nu cred ca s-a legat cineva de "grai", ci doar de anumite cuvinte si expresii pentru care bag mana in foc ca nu le intalnesti nici macar in graiul ardelenesc. In plus, faptul ca nu ai pus nici un semn de punctuatie - ma refer la virgula - creaza confuzie.
Personal, am inteles ca, inainte de a porni motorul, virusii din ansmann-ul tau fac rotile din fata sa se invarta ca si cum ar merge in marsarier, iar pe cele din spate ca si cum ar merge in fata, iar asta face motorul sa se incalzeasca. Bun, dar dupa ce pornesti motorul si o accelerezi, totul marge perfect...
Cam greu de raspuns la asta, nu crezi?! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/blush.gif
Lasand gluma la o parte, desfa diferentialele (inclusiv pe cel central - daca are), curata-le, adauga ulei cat este necesar si monteaza-le la loc. Daca se comporta la fel, incearca sa micsorezi turatia motorului la relanti. Ca sa nu se mai supraincalzeasca la relanti, mai deschide surubul de low-speed.
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#971
Postat 19 May 2009 - 07:35 PM
Vlad1111, la Jul 27 2008, 09:33 PM, a spus:
Buna as vrea sa va intreb vreau sa trec de la aromodelism la automodelism ce parere aveti despre asa ceva.......Ansmann Truggy EP 1:10 Royal Flash
#972
Postat 21 May 2009 - 01:05 PM
DarkAngel, la May 16 2009, 08:40 AM, a spus:
Sincer sa fiu la LiPo m-am gandit si eu initial, dar problema mare cu ei, este ca sunt destul de scumpi si pe langa acumulatori, imi trebuie si o statie destul de buna pentru ei , ceea ce implica fonduri pe care momentan nu le am .
Apropo de incarcator, deocamdata il folosesc pe cel din pachet GT Escape... O fi bun , nu o fi bun pentru acumulatori, asta nu sunt sigur.
Mai am o intrebare... Masina poate suporta 2 pack-uri de 8.4 v sau e prea mult pt ESC si Motoare ? Ma gandeam pentru inceput niste pack-uri de 8.4V - 4700mAh, sau daca nu niste Maxamps 7.2V - 4700 mAh . Ce parere aveti ?
Salut.
Incarcatorul GT Escape este bun dar are problema cu safety timer-ul care opreste incarcarea la 60min chiar daca acumulatorii nu sunt incarcati full.
In plus de asta sa nu folosesti GT-Escape impreuna cu baterii intellect 4600 caci vor pusca celulele una dupa alta .... nu stiu de ce dar am patit-o.
Cu pacii de 7 celule este o problema .... trebuie sa demontezi suportii de baterii si sa iti faci tu singur altii inca care sa incapa seturi de 7 celule.
Iti recomand battery trays de pe www.kershawdesigns.com.
De asemenea daca iti mai iei baterii sa te orientezi spre seturi SxS adica side by side ( cum sunt cele de la maxamps de 7 celule ).
Da un ochi pe www.cheapbatterypacks.com. Sunt de incredere si celulele lor Elite 5000 surclaseaza orice IB4600 EP4600 sau Maxamps 4700.
ESC-ul suporta 2x7celule dar este recomandat sa prinzi un ventilator 40x40 pe el. Motoarele se vor "termina" mult mai repede ... caci oricum sunt slabe; la mine au tinut cam 40 de ture cu bateriile originale. Recomand motoarele Titan 550 de la traxxas sunt o idee mai lente la 14.4V dar extraordinar de fiabile.
Despre Lipo nu am decat cuvinte de lauda. Trebuie sa-ti montezi un lipo alarm sau buzzer care te anunta cand sa te opresti si de asemenea trebuie modificati suportii de baterii. Recent am testat E-sav-ul meu cu lipo si acum imi pare rau ca am aruncat bani pe baterii nimh si inca un incarcator GT Escape.
Bafta mare.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#974
Postat 22 May 2009 - 10:14 AM
Merci mult de sfat. O sa imi caut oricum un sistem brushless pentru ea, sau o sa schimb motoarele pentru unele mai puternice si mai fiabile. Deocamdata sunt in faza de "strans bani"... Apropo de ventilator pentru ESC, asta caut , pentru ca vad ca se incalzeste destul de tare dupa o tura in forta. Ma gandeam sa pun si pe motoare niste radiatoare sau ventilatoare . Stie cineva pe unde as putea gasi ?
#975
Postat 22 May 2009 - 12:04 PM
Daca vrei brushless da un ochi pe www.gcmachine.ca pentru upgrade-uri. Dupa ce lasi cateva sute bune de $$$ la ei o sa ai un roller gata pentru brushless.
Neaparat o sa ai nevoie de diferentiale V2 de la ei caci cele originale nu tin la brushless. Planetarele si cardanele orginale zici ca sunt de plastelina cand pui brushless.
Mai bine comanda-ti de pe acum motoare de e-maxx ... Titan 550 23T, planetare de T-maxx macar pe spate si daca te tine buzunarul ... lipo.
Este cea mai ieftina modalitate de a face E-savagele ceva mai suparat.
Am sa incerc sa "torn" un filmulet cu lipo sa vezi cum trage.
PS. teren pietros + E-savage = gume taiate. Trebuie bureti mai tari in cauciucuri.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#976
Postat 23 May 2009 - 03:35 PM
Si poate niste sfaturi cu niste pack-uri LiPo , care le-as putea gasi in tara , care sa ma tina macar 3-4 luni pana mai strang niste bani .
Bugetul pentru toata distractia asta e de 300 euro . Preferabil ar fi un charger care sa nu-l mai schimb de-acum inainte si sa-l folosesc pentru orice tip de baterii , daca e posibil .
Sper sa nu cer prea multe.
Sunt incepator in automodele electrice, asa ca nu am ce face decat sa intreb pe altii .
#977
Postat 23 May 2009 - 04:16 PM
De banii aia iti iei 6 Lipo si 2 chargere LOL :D
Cauta pe cineva care iti poate aduce de pe www.hobbycity.com.
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...?idProduct=7028
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...?idProduct=8357
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#978
Postat 23 May 2009 - 04:28 PM
Chargerul pe care mi l-ai aratat , poate sa incarce amandoua pack-urile in acelasi timp sau nu ?
O alta problema ar fi ca ei nu mai au pe stoc produsele pe care mi le-ai aratat, ceea ce ar putea fi o problema. Ideea de final este ca charger-ul vreau sa-l tin pentru orice pack pe care mi l-as putea lua de acum inainte, ceea ce inseamna ca trebuie sa fie destul de fiabil, sa-mi incarce pack-urile intr-un timp cat mai scurt ( sa nu dureze 2 ore pana sa ma pot da din nou cu masina) si sa nu trebuiasca sa-l mai schimb.
O sa ma interesez oricum de cineva sa-mi aduca :blink:
Multumesc mult de sfat.
#979
Postat 23 May 2009 - 08:03 PM
Multumesc
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#980
Postat 23 May 2009 - 08:10 PM
tantar, la May 23 2009, 08:03 PM, a spus:
Multumesc
T..
cel mai simplu scoti rulmentii si-i masori cu un subler sau intrebi pe baietii de la MR care comercializeaza acest model
masori diametrul exterior , interior si grosimea
You can go faster... I can go anywhere !
#981
Postat 23 May 2009 - 08:21 PM
Dan71, la May 23 2009, 09:10 PM, a spus:
masori diametrul exterior , interior si grosimea
Rezolvat 16x8x5
multumesc
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#982
Postat 26 May 2009 - 05:28 PM
Am inteles ca virusul de la ansmann ar fi copie exacta dupa Ofna 1/8 Hyper 7 PBS
Vizual majoritatea pieselor sunt la fel.
Stie cineva daca se potriveste engine "engine mount space-ul(suportul pe care se monteaza batiu) de la Ofna pe sasiul de la virus?
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...FNC4319&P=Z un link catre pagina cu piese pt ofna.
As dori sa confirm o comanda in seara asta si ar fi bine daca m-ar putea ajuta cineva cu un raspuns.
Multumesc!
#983
Postat 27 May 2009 - 10:43 AM
Model: Traxxas Slash
Acumulator: 5000 mAh 3S LiPo
#984
Postat 27 May 2009 - 12:07 PM
Cel mai probabil ca de la sarituri si alte socuri s-a indoit acel ax.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#985
Postat 27 May 2009 - 11:05 PM
elbutchos, la May 27 2009, 01:07 PM, a spus:
Cel mai probabil ca de la sarituri si alte socuri s-a indoit acel ax.
am incercat asta, dar axul nu pare sa aibe nimic. pare a fi ceva de la roata..
Acumulator: 5000 mAh 3S LiPo
#989
Postat 28 May 2009 - 11:46 PM