Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#92
Postat 25 September 2008 - 10:19 AM
dak am vazut eu bn in detaliile motorului electric scrie 130 w asta insemnand de 10 ori mai putina putere ca cel termic
1cp=730 w
sper ca ai inteles
eu as incerca cu un motor cu cat mai putine ture si cu putere de tractiune cat mai mare ca sa excluzi aparitia reductorului in plus si il poit lasa pe acelasi raport
un motor la 14000 ture ar fii ideal ( cel putin asa cred)
o sa urmaresc si eu acest topic pt k ma intereseaza si pe mine
bafta in continuare
#93
Postat 25 September 2008 - 02:48 PM
am inteles (din ce am mai citit) ca, cu cat ai mai multe infasurari cu atat ai mai multa forta, iar cu cat ai mai putine infatsurari cu atat ai turatie mai mare si forta mai mica.
deci presupun ca mie miar trebui un motor cu ceva mai multe infasurari , dar ar scadea turatia deci implicit si viteza maxima a masinutei.
la baja eu am schimbat pe pinionul cel mai mic si cu spurul cel mai mare, pt ca sincer nu am nevoie sa mearga cu ....km/h ca ...nare rost.
"That's sooo oshemmm !!!!!"
#96
Postat 25 September 2008 - 08:06 PM
deci daca MT merge la 30 000 ture ci masinuta cu 70 km/h (sa zicem, maxim), inseamna ca un motor cu 8000 de turatii masinuta ar merge cu maxim 38???km/h (asta fara alte reductii)
dar in momentul cand pui reductie deja incepe sa scada si mai mult viteza
deci e un fel de cerc vicios
"That's sooo oshemmm !!!!!"
#100
Postat 26 September 2008 - 12:10 AM
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 26 September 2008 - 12:13 AM
#102
Postat 26 September 2008 - 10:39 AM
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 26 September 2008 - 10:39 AM
#103
Postat 26 September 2008 - 08:25 PM
am 2 masinute on road 1:10 una cu motor de 3.0 si alta cu 2.5
nelamuririle sunt :
ce a cu motor 3.0 mergea perfect pana cand a dat frigul, de pornit porneste dar nu se accelereaza cum ar trebui si se cam opreste motorul, alta problema este ca cam "scuipa" cobustibil pe evacuare destul de mult
la cea de 2.5 am dat motorul jos din cauza ca se invartea fulia motorului in gol si nu puteam sa pornesc la start box, am strans piulita am montat totul la loc am pornit motorul si am avut surpriza ca nu mai transmitea miscarea la roti
astept sugestii
ms anticipat
#104
Postat 26 September 2008 - 09:42 PM
Umblat la reglaje,ca odata cu frigu se schimba si stare motorului si trebuie reglat,incearca sa vezi,cel de relanti si vezi ce zice
la motoru de 2.5 cred ca poate ti s-a rupt ceva pinion sau la diferentialul central,fa si tu o poza la masinutze ca sa putem ajuta mai detaliat!! '
Bafta!
#106
Postat 09 October 2008 - 10:44 PM
ionutz_csu galati, la Sep 26 2008, 09:25 PM, a spus:
am 2 masinute on road 1:10 una cu motor de 3.0 si alta cu 2.5
nelamuririle sunt :
ce a cu motor 3.0 mergea perfect pana cand a dat frigul, de pornit porneste dar nu se accelereaza cum ar trebui si se cam opreste motorul, alta problema este ca cam "scuipa" cobustibil pe evacuare destul de mult
la cea de 2.5 am dat motorul jos din cauza ca se invartea fulia motorului in gol si nu puteam sa pornesc la start box, am strans piulita am montat totul la loc am pornit motorul si am avut surpriza ca nu mai transmitea miscarea la roti
astept sugestii
ms anticipat
La motorul de 3.0 cum da frigul trebuie putin secata de accea ti se opreste , este normal ca la diferente de temperatura sa patesti asa ,nu faci altceva decat la reglajul de sus adica high speed dai catre dreapta 1/8 o data si o testezi daca face inca, mai strangi inca o data 1/8 si va merge bine .
Atentie nu o seca rau , este foarte bine si normal daca scoate fum pe toba , asta inseamna ca are ungere buna .
La motorul de 2,5 probabil ca ai uitat tu ceva sa strangi uita-te cu atentie .
Iti urez bafta !
Aceasta postare a fost editata de brutusanf: 09 October 2008 - 10:45 PM
#107
Postat 10 October 2008 - 12:58 PM
brutusanf, la Oct 9 2008, 11:44 PM, a spus:
Atentie nu o seca rau , este foarte bine si normal daca scoate fum pe toba , asta inseamna ca are ungere buna .
La motorul de 2,5 probabil ca ai uitat tu ceva sa strangi uita-te cu atentie .
Iti urez bafta !
Din cunostintele mele,cand se face frig trebuie imbogatit amestecul,nu secat.
Spune si u ce automodele ai mai exact,banuiesc ca ai un HPI RS4 cu motor de 3.0. ........cealalta.....2.5 ce.......?
Le-ai reparat sau inca mai ai probleme cu ele?
Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 10 October 2008 - 01:02 PM
#109
Postat 10 October 2008 - 05:34 PM
Mini Titan E 325 Thunder Tiger
Graupner Elecktro Junior
Ansmann Virus 1:8
Graupner MX 16 Sinteza
#111
Postat 10 October 2008 - 08:22 PM
Aceasta postare a fost editata de ady.23.: 10 October 2008 - 08:23 PM
Mini Titan E 325 Thunder Tiger
Graupner Elecktro Junior
Ansmann Virus 1:8
Graupner MX 16 Sinteza
#113
Postat 10 October 2008 - 09:12 PM
ionutz_csu galati, la Oct 10 2008, 09:56 PM, a spus:
HPI - Nitro 3 Drift RTR - Nissan Silvia Body
si
Bycom Citroen Xsara Nitro 1:10 2.5cm
deci cum sa fac pana la urma ? si nici nu stiu care este exact ceea ce treb sa rotesc cu 1/8
sa le stapanesti sanatos.
nu e vorba de frig,cat ai consumat cu ea pana acum,ai facut rodajul,ai umblat la reglaje,ai schimbat combustibilul?Mai degraba,cred ca sunt reglajele pt rodaj si din cauza asta scuipa comb. pe toba si se cam inneaca la accelerare.
trebuie sa mai inchizi high-speedu cam 1/8 din aproape in aproape pana obtii rezultatul dorit.
Fisiere atasate
-
08.jpg (131.6K)
Number of downloads: 455
Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 10 October 2008 - 09:26 PM
#115
Postat 10 October 2008 - 09:30 PM
ionutz_csu galati, la Oct 10 2008, 10:23 PM, a spus:
asa o sa fac
inca o intrebare dar surubul de sub cel de hight speed pentru ce e? ca il vazusem si nu stiu ce face
tot de reglaj e, se numeste mid-range,sa nu umbli la el,il lasi asa. :)
Bafta si minuni!
Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 10 October 2008 - 09:31 PM
#116
Postat 10 October 2008 - 09:38 PM
@ghost rider vezi ca te contrazici singur .
Hai sa-l ajutam pe baiat nu sa-l inducem in eroare !
Aceasta postare a fost editata de brutusanf: 10 October 2008 - 09:47 PM
#118
Postat 10 October 2008 - 09:49 PM
brutusanf, la Oct 10 2008, 10:38 PM, a spus:
@ghost rider vezi ca te contrazici singur .
Hai sa-l ajutam pe baiat nu sa-l inducem in eroare !
cu placere.
cam prin ce zona ma contrazic.......brutusanf? :)
(se prea poate,sunt obosit)
Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 10 October 2008 - 09:54 PM