Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#91 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 25 September 2008 - 10:08 AM

nimeni ?

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#92 Useril este offline   amd 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 731
  • Inregistrat: 25-March 08

Postat 25 September 2008 - 10:19 AM

trebuie sa pui un demultiplicator putin mai mare pt k motorasul nu va avea putere sa iti duca masinuta la viteze mari deoarece nu are putere

dak am vazut eu bn in detaliile motorului electric scrie 130 w asta insemnand de 10 ori mai putina putere ca cel termic

1cp=730 w

sper ca ai inteles

eu as incerca cu un motor cu cat mai putine ture si cu putere de tractiune cat mai mare ca sa excluzi aparitia reductorului in plus si il poit lasa pe acelasi raport


un motor la 14000 ture ar fii ideal ( cel putin asa cred)

o sa urmaresc si eu acest topic pt k ma intereseaza si pe mine


bafta in continuare
0

#93 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 25 September 2008 - 02:48 PM

ai vrut sa spui un motor cu mai multe ture (infasurari) ???
am inteles (din ce am mai citit) ca, cu cat ai mai multe infasurari cu atat ai mai multa forta, iar cu cat ai mai putine infatsurari cu atat ai turatie mai mare si forta mai mica.
deci presupun ca mie miar trebui un motor cu ceva mai multe infasurari , dar ar scadea turatia deci implicit si viteza maxima a masinutei.
la baja eu am schimbat pe pinionul cel mai mic si cu spurul cel mai mare, pt ca sincer nu am nevoie sa mearga cu ....km/h ca ...nare rost.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#94 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 25 September 2008 - 02:59 PM

ai dreptate
cu cat sunt mai putine infasurari cu atat ai putere mai mare (in w), dar cer si o demultiplicare mai mare, deci????
chiar nu mai inteleg.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#95 Useril este offline   amd 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 731
  • Inregistrat: 25-March 08

Postat 25 September 2008 - 05:17 PM

la faza cu "cat mai putine ture " ma referam la turatii- scz daca s-a inteles altceva

deci tie iti trebuie un motor cu cat mai putine turatii si cu putere cat mai mare ca sa nu mai ai nevoie de acel reductor
0

#96 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 25 September 2008 - 08:06 PM

da dar atunci sar reduce mult prea mult viteza masinutii.
deci daca MT merge la 30 000 ture ci masinuta cu 70 km/h (sa zicem, maxim), inseamna ca un motor cu 8000 de turatii masinuta ar merge cu maxim 38???km/h (asta fara alte reductii)
dar in momentul cand pui reductie deja incepe sa scada si mai mult viteza
deci e un fel de cerc vicios

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#97 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 25 September 2008 - 08:11 PM

un motor cu 21,5T are 13 000 t/m
124 w

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#98 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 September 2008 - 10:25 PM

daca ii pui un sistem brusheless nu mai ai nevoie de demultiplicator...in cel mai rau caz o sa umbli la rapoarte spur pinion motor

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 25 September 2008 - 10:26 PM

0

#99 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 25 September 2008 - 10:48 PM

pai de un brushles de 15,5T vorbim

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#100 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 September 2008 - 12:10 AM

pai si atunci dai bataie in cel mai rau caz o sa se incalzeasca motorul caz in care treci pe un pinion mai mic.....sunt producatori care asa recomanda selectrarea pinionului....daca motorul depaseste 70-80 de grade se trece la un pinion mai mic....oricum conteaza si ce fel de packuri folosesti...

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 26 September 2008 - 12:13 AM

0

#101 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 26 September 2008 - 12:29 AM

nmh 3300 7.4 v

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#102 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 September 2008 - 10:39 AM

ai putea sa folosesti un lipo....daca tot este un proiect personal care nu il folosesti in competitii...asta presupune un incarcator destept si un balancer.....dar nu cred sa ai probleme cu nimh...

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 26 September 2008 - 10:39 AM

0

#103 Useril este offline   ionutz_csu galati 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 15-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 September 2008 - 08:25 PM

salut sunt novice in ale automodelismului si am si eu cateva nelamuriri:
am 2 masinute on road 1:10 una cu motor de 3.0 si alta cu 2.5
nelamuririle sunt :
ce a cu motor 3.0 mergea perfect pana cand a dat frigul, de pornit porneste dar nu se accelereaza cum ar trebui si se cam opreste motorul, alta problema este ca cam "scuipa" cobustibil pe evacuare destul de mult
la cea de 2.5 am dat motorul jos din cauza ca se invartea fulia motorului in gol si nu puteam sa pornesc la start box, am strans piulita am montat totul la loc am pornit motorul si am avut surpriza ca nu mai transmitea miscarea la roti
astept sugestii
ms anticipat
0

#104 Useril este offline   Shadow 

  • ex shane
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 17-July 07

Postat 26 September 2008 - 09:42 PM

In primul rand,la motorul de 3.0,cred ca ar trebui facute urmatoarele lucruri:Schimbata bujia cu una r3 calda de preferat
Umblat la reglaje,ca odata cu frigu se schimba si stare motorului si trebuie reglat,incearca sa vezi,cel de relanti si vezi ce zice


la motoru de 2.5 cred ca poate ti s-a rupt ceva pinion sau la diferentialul central,fa si tu o poza la masinutze ca sa putem ajuta mai detaliat!! '


Bafta!
unele fete sunt ''radiocomanda''' iar unii baietzi sunt ''masina''
0

#105 Useril este offline   Vlad1111 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 370
  • Inregistrat: 06-July 06

Postat 09 October 2008 - 10:35 PM

degeaba am facut acest topic ca multi inca deschid topicuri separate legate de probleme. nu disperati, nu e singurul forum pe care se intampla asta:P.
all bad thing that can happen, will happen.
0

#106 Useril este offline   brutusanf 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 357
  • Inregistrat: 18-August 07

Postat 09 October 2008 - 10:44 PM

Vezi postareaionutz_csu galati, la Sep 26 2008, 09:25 PM, a spus:

salut sunt novice in ale automodelismului si am si eu cateva nelamuriri:
am 2 masinute on road 1:10 una cu motor de 3.0 si alta cu 2.5
nelamuririle sunt :
ce a cu motor 3.0 mergea perfect pana cand a dat frigul, de pornit porneste dar nu se accelereaza cum ar trebui si se cam opreste motorul, alta problema este ca cam "scuipa" cobustibil pe evacuare destul de mult
la cea de 2.5 am dat motorul jos din cauza ca se invartea fulia motorului in gol si nu puteam sa pornesc la start box, am strans piulita am montat totul la loc am pornit motorul si am avut surpriza ca nu mai transmitea miscarea la roti
astept sugestii
ms anticipat


La motorul de 3.0 cum da frigul trebuie putin secata de accea ti se opreste , este normal ca la diferente de temperatura sa patesti asa ,nu faci altceva decat la reglajul de sus adica high speed dai catre dreapta 1/8 o data si o testezi daca face inca, mai strangi inca o data 1/8 si va merge bine .
Atentie nu o seca rau , este foarte bine si normal daca scoate fum pe toba , asta inseamna ca are ungere buna .
La motorul de 2,5 probabil ca ai uitat tu ceva sa strangi uita-te cu atentie .
Iti urez bafta !

Aceasta postare a fost editata de brutusanf: 09 October 2008 - 10:45 PM

REVO 3.3 modelul nou #5308 !
0

#107 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

  Postat 10 October 2008 - 12:58 PM

Vezi postareabrutusanf, la Oct 9 2008, 11:44 PM, a spus:

La motorul de 3.0 cum da frigul trebuie putin secata de accea ti se opreste , este normal ca la diferente de temperatura sa patesti asa ,nu faci altceva decat la reglajul de sus adica high speed dai catre dreapta 1/8 o data si o testezi daca face inca, mai strangi inca o data 1/8 si va merge bine .
Atentie nu o seca rau , este foarte bine si normal daca scoate fum pe toba , asta inseamna ca are ungere buna .
La motorul de 2,5 probabil ca ai uitat tu ceva sa strangi uita-te cu atentie .
Iti urez bafta !


Din cunostintele mele,cand se face frig trebuie imbogatit amestecul,nu secat.


Spune si u ce automodele ai mai exact,banuiesc ca ai un HPI RS4 cu motor de 3.0. ........cealalta.....2.5 ce.......?

Le-ai reparat sau inca mai ai probleme cu ele?

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 10 October 2008 - 01:02 PM

nevoia te invata...:)
0

#108 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 10 October 2008 - 01:14 PM

am si eu o intrebare suna asa...
CAre este cel mai bun acumulator pt drifting de cati mah?
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#109 Useril este offline   ady.23. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 04-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BISTRITA
  • Interests:auto si aeromodelism

Postat 10 October 2008 - 05:34 PM

salutare , sint nuo pe aici asa ca nu fiti rai.Am un virus sosit azi si am incercat sa pornesc motorul dar degeaba nu vre nici cum. un singur rateu si atat. Ce mi se pare suspect e ca fara bujie daca trag de pullstart nu scuipa combustbil cum ar trebui. motorul e nou trebe rodat .cum si ce sa fac ca imi vine sa i dau foc.....
Raptor 30 V2 Thunder Tiger
Mini Titan E 325 Thunder Tiger
Graupner Elecktro Junior
Ansmann Virus 1:8
Graupner MX 16 Sinteza
0

#110 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 10 October 2008 - 07:45 PM

Salut!

ii vine combustibil,ai amorsat motorul inainte ?
alimentatorul de bujii, il ai incarcat bine?
vezi si bujia, sa nu se fi ars.

de unde esti?

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 10 October 2008 - 07:56 PM

nevoia te invata...:)
0

#111 Useril este offline   ady.23. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 04-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BISTRITA
  • Interests:auto si aeromodelism

Postat 10 October 2008 - 08:22 PM

salut, sint din bistrita.vine combustibil am verificat si bujia, si bateria este incarcata are asa o compresie de abia trag de sfoara. ma gandeam oare trebe umblat pe la motor sau nu? in manual scrie cum trebe facut rodajul dar nu si cate ture trebuie deschis jiglorul.

Aceasta postare a fost editata de ady.23.: 10 October 2008 - 08:23 PM

Raptor 30 V2 Thunder Tiger
Mini Titan E 325 Thunder Tiger
Graupner Elecktro Junior
Ansmann Virus 1:8
Graupner MX 16 Sinteza
0

#112 Useril este offline   ionutz_csu galati 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 15-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 October 2008 - 08:56 PM

masinutele sunt astea:
HPI - Nitro 3 Drift RTR - Nissan Silvia Body
si
Bycom Citroen Xsara Nitro 1:10 2.5cm

deci cum sa fac pana la urma ? si nici nu stiu care este exact ceea ce treb sa rotesc cu 1/8
0

#113 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 10 October 2008 - 09:12 PM

Vezi postareaionutz_csu galati, la Oct 10 2008, 09:56 PM, a spus:

masinutele sunt astea:
HPI - Nitro 3 Drift RTR - Nissan Silvia Body
si
Bycom Citroen Xsara Nitro 1:10 2.5cm

deci cum sa fac pana la urma ? si nici nu stiu care este exact ceea ce treb sa rotesc cu 1/8


sa le stapanesti sanatos.

nu e vorba de frig,cat ai consumat cu ea pana acum,ai facut rodajul,ai umblat la reglaje,ai schimbat combustibilul?Mai degraba,cred ca sunt reglajele pt rodaj si din cauza asta scuipa comb. pe toba si se cam inneaca la accelerare.

trebuie sa mai inchizi high-speedu cam 1/8 din aproape in aproape pana obtii rezultatul dorit.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  08.jpg (131.6K)
    Number of downloads: 455

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 10 October 2008 - 09:26 PM

nevoia te invata...:)
0

#114 Useril este offline   ionutz_csu galati 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 15-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 October 2008 - 09:23 PM

ms frumos
asa o sa fac
inca o intrebare dar surubul de sub cel de hight speed pentru ce e? ca il vazusem si nu stiu ce face
0

#115 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 10 October 2008 - 09:30 PM

Vezi postareaionutz_csu galati, la Oct 10 2008, 10:23 PM, a spus:

ms frumos
asa o sa fac
inca o intrebare dar surubul de sub cel de hight speed pentru ce e? ca il vazusem si nu stiu ce face


tot de reglaj e, se numeste mid-range,sa nu umbli la el,il lasi asa. :)


Bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 10 October 2008 - 09:31 PM

nevoia te invata...:)
0

#116 Useril este offline   brutusanf 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 357
  • Inregistrat: 18-August 07

Postat 10 October 2008 - 09:38 PM

Cel mai bine este sa dai cautare pe youtube scriind "setup engine" si acolo vei gasi filmulete importante !
@ghost rider vezi ca te contrazici singur .

Hai sa-l ajutam pe baiat nu sa-l inducem in eroare !

Aceasta postare a fost editata de brutusanf: 10 October 2008 - 09:47 PM

REVO 3.3 modelul nou #5308 !
0

#117 Useril este offline   ionutz_csu galati 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 15-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 October 2008 - 09:48 PM

multumesc inca odata pentru sfaturi
0

#118 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 10 October 2008 - 09:49 PM

Vezi postareabrutusanf, la Oct 10 2008, 10:38 PM, a spus:

Cel mai bine este sa dai cautare pe youtube scriind "setup engine" si acolo vei gasi filmulete importante !
@ghost rider vezi ca te contrazici singur .

Hai sa-l ajutam pe baiat nu sa-l inducem in eroare !


cu placere.

cam prin ce zona ma contrazic.......brutusanf? :)
(se prea poate,sunt obosit)

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 10 October 2008 - 09:54 PM

nevoia te invata...:)
0

#119 Useril este offline   brutusanf 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 357
  • Inregistrat: 18-August 07

Postat 10 October 2008 - 09:53 PM

Nu pe forum discutam !
Trecem pe privat ?
REVO 3.3 modelul nou #5308 !
0

#120 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 10 October 2008 - 09:55 PM

Vezi postareabrutusanf, la Oct 10 2008, 10:53 PM, a spus:

Nu pe forum discutam !
Trecem pe privat ?


am trecut... :)

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 10 October 2008 - 09:56 PM

nevoia te invata...:)
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro