Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#753
Postat 02 February 2009 - 04:13 PM
#755
Postat 03 February 2009 - 03:56 PM
Fisiere atasate
Monster Tyranosaurus - 1:10
HPI E10 - 1:10
Nikko Dodge Viper GTS-R - 1:10
#756
Postat 03 February 2009 - 06:30 PM
andrei2008, la Feb 3 2009, 03:56 PM, a spus:
fisa pt bujie din poza atasata de tine e pt elicoptere sau aeromodele.
nu prea vad rostu modificarii asteia.
Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 03 February 2009 - 06:32 PM
#757
Postat 03 February 2009 - 08:11 PM
Integy sau RPM?
-Futaba 3PKS 2.4GHZ
-filtru Redneck TGN
-3700mAH hump pack EDIT, 1400mAH hump pack intellect
-roti Tarmac Buster (on-road), jante Pro-line Desperado fata/spate (negre), cauciucuri Hostile Hobby MX Hard (spate), cauciucuri Dirt Buster (fata)
-geamuri atx (fumurii)
-servo Blue Bird pt. acceleratie
-servo Hitec 5755MG pt. directie
-caroserie Pro-line Desert Rat
-bascule RPM fata
-toba DDM Dominator V2 (neagra cu silentiator)
-billet gas cap (carbon/rosu)
-Dark Soul axle extenders V2
-Outwears combo kit (elemente negre)
-Ultimate Rear Brake Kit by TGN (carbon)
HPI Wheely King 4x4:
-rock crawler conversion kit
-motor 15t + gearbox
-radiator cu ventilator pentru motor
-ESC Jamara NO Limit
-servo tower pro MG996R
-baterie LRP 4000mah, HPI Plazma 4300mah
-anvelope Hot Bodies Rover Crawler + jante Rock 8 Bead Lock Wheel
- caroserie Ford F100
#759
Postat 06 February 2009 - 12:21 AM
andrei2008, la Feb 3 2009, 03:56 PM, a spus:
Sa inteleg ca revo-ul nu are nevoie de incalzitor ?
#760
Postat 06 February 2009 - 03:35 AM
alex-revo97, la Feb 2 2009, 04:13 PM, a spus:
eu ti-a sugera ce le sugerez tuturor:P MG 995. e foarte bun calitate/pret.
#761
Postat 06 February 2009 - 11:45 AM
Prepe, la Feb 6 2009, 12:21 AM, a spus:
Revo-ul are incalzitoru de buji incorporat...
-Futaba 3PKS 2.4GHZ
-filtru Redneck TGN
-3700mAH hump pack EDIT, 1400mAH hump pack intellect
-roti Tarmac Buster (on-road), jante Pro-line Desperado fata/spate (negre), cauciucuri Hostile Hobby MX Hard (spate), cauciucuri Dirt Buster (fata)
-geamuri atx (fumurii)
-servo Blue Bird pt. acceleratie
-servo Hitec 5755MG pt. directie
-caroserie Pro-line Desert Rat
-bascule RPM fata
-toba DDM Dominator V2 (neagra cu silentiator)
-billet gas cap (carbon/rosu)
-Dark Soul axle extenders V2
-Outwears combo kit (elemente negre)
-Ultimate Rear Brake Kit by TGN (carbon)
HPI Wheely King 4x4:
-rock crawler conversion kit
-motor 15t + gearbox
-radiator cu ventilator pentru motor
-ESC Jamara NO Limit
-servo tower pro MG996R
-baterie LRP 4000mah, HPI Plazma 4300mah
-anvelope Hot Bodies Rover Crawler + jante Rock 8 Bead Lock Wheel
- caroserie Ford F100
#762
Postat 09 February 2009 - 11:58 AM
Am si eu o problema cu automodelul (KL Spurt 1/8 4,1 cc). Am iesit ieri un pic cu el dupa o paza de mai bine de 1 luna, si nu se mai comporta la fel. Accelereaza foarte greu, iar motorul imi pare mai zgomotos. Are si unele momente in care isi da drumul si fuge ca la inceput (cam cand e rezervorul pe terminate).
Eu cat timp l-am tinut in casa l-am spalat cu dusu, dup-aia l-am uscat bine de tot cu o suflanta de aer cald si i-am uns toate piesele metalice exterioare (nu m-am bagat la motor). Dupa ce l-am spalat l-am pornit si l-am tinut la relanty cam 1 minut (timp in care nu mi-a parut nimic ciudat), si dp-aia la-am depozitat cam 1 luna.
Are cineva vre-o idee cam ce ar putea avea? ma gandeam ca in timpul spalarii sa nu se fi desfacut vr-unul din suruburile de la reglaj, dar inainte sa ma apuc sa incerc sa modific ceva, ma gandeam ca poate a mai patit cineva asa si are vre-o alta idee.
Florin
#764
Postat 09 February 2009 - 12:43 PM
Cand am spus ca nu m-am bagat la motor, m-am referit la faptul ca nu am incercat sa il desfac.
Aceasta postare a fost editata de Mr. F: 09 February 2009 - 12:44 PM
#766
Postat 09 February 2009 - 02:30 PM
stiu ca nu se poate spune nimic exact doar din ce vorbim noi aici, dar ma gandeam ca poate a mai avut cineva o problema asemanatoare.
multumesc
#767
Postat 09 February 2009 - 10:20 PM
Multumesc!
-Futaba 3PKS 2.4GHZ
-filtru Redneck TGN
-3700mAH hump pack EDIT, 1400mAH hump pack intellect
-roti Tarmac Buster (on-road), jante Pro-line Desperado fata/spate (negre), cauciucuri Hostile Hobby MX Hard (spate), cauciucuri Dirt Buster (fata)
-geamuri atx (fumurii)
-servo Blue Bird pt. acceleratie
-servo Hitec 5755MG pt. directie
-caroserie Pro-line Desert Rat
-bascule RPM fata
-toba DDM Dominator V2 (neagra cu silentiator)
-billet gas cap (carbon/rosu)
-Dark Soul axle extenders V2
-Outwears combo kit (elemente negre)
-Ultimate Rear Brake Kit by TGN (carbon)
HPI Wheely King 4x4:
-rock crawler conversion kit
-motor 15t + gearbox
-radiator cu ventilator pentru motor
-ESC Jamara NO Limit
-servo tower pro MG996R
-baterie LRP 4000mah, HPI Plazma 4300mah
-anvelope Hot Bodies Rover Crawler + jante Rock 8 Bead Lock Wheel
- caroserie Ford F100
#769
Postat 12 February 2009 - 12:39 AM
tryci, la Feb 12 2009, 12:29 AM, a spus:
nu ai specificat modelul de masina....dar totusi 1 litru mi se pare foarte putin esti sigur ca lucreaza liber franele
poti incerca materialul din care se fac garniturile de chiuloasa la masinile 1/1 sunt garnituri destul de groase din care ti-ai putea taia singur modelul
#770
Postat 12 February 2009 - 02:15 PM
Mr. F, la Feb 9 2009, 02:30 PM, a spus:
stiu ca nu se poate spune nimic exact doar din ce vorbim noi aici, dar ma gandeam ca poate a mai avut cineva o problema asemanatoare.
multumesc
Motorul isi schimba mersul si in functie de temperatura exterioara, adica diferentele de temperatura implica automat modificarea reglajelor. Cate grade erau afara cand mergea bine si cate erau cand ai constatat ca s-a dereglat?
#772
Postat 12 February 2009 - 04:38 PM
Mr. F, la Feb 9 2009, 11:58 AM, a spus:
Am si eu o problema cu automodelul (KL Spurt 1/8 4,1 cc). Am iesit ieri un pic cu el dupa o paza de mai bine de 1 luna, si nu se mai comporta la fel. Accelereaza foarte greu, iar motorul imi pare mai zgomotos. Are si unele momente in care isi da drumul si fuge ca la inceput (cam cand e rezervorul pe terminate).
Eu cat timp l-am tinut in casa l-am spalat cu dusu, dup-aia l-am uscat bine de tot cu o suflanta de aer cald si i-am uns toate piesele metalice exterioare (nu m-am bagat la motor). Dupa ce l-am spalat l-am pornit si l-am tinut la relanty cam 1 minut (timp in care nu mi-a parut nimic ciudat), si dp-aia la-am depozitat cam 1 luna.
Are cineva vre-o idee cam ce ar putea avea? ma gandeam ca in timpul spalarii sa nu se fi desfacut vr-unul din suruburile de la reglaj, dar inainte sa ma apuc sa incerc sa modific ceva, ma gandeam ca poate a mai patit cineva asa si are vre-o alta idee.
Florin
Buna Florin,
Mai strange putin surubul de la combustibil, asha face cand are prea mult gaz.
Cand e pe terminate rezervorul mai ia putin aer si daia merge bine.
Ai amestecul prea bogat in combustibil.
Salutari,
Bogdan
Rustler VXL
HPI RS4
RK Buggy
#774
Postat 13 February 2009 - 12:09 PM
tryci, la Feb 12 2009, 11:37 PM, a spus:
Mie placutele de ansmann nu mi se tocesc asa rau. Fa o proba: impinge masinuta pe jos cu mana, cu motorul oprit si receiverul pornit si radiocomanda pornita, si vezi daca opune rezistenta. Daca nu opune rezistenta tine acceleratia la maxim din radiocomanda, tot cu motorul oprit, si impinge iar masinuta si vezi daca opune rezistenta.
Eu la ansmann virus am avut o surpiza neplacuta cand am incercat asta. Daca si al tau face asa sa ma anunti daca vrei sa iti explic cum se rezolva, e destul de simplu dar e mult de explicat :)) . Poate doar al meu a fost montat aiurea.
Aceasta postare a fost editata de Lev: 13 February 2009 - 12:10 PM
#776
Postat 14 February 2009 - 08:02 PM
Aceasta postare a fost editata de Kitty: 14 February 2009 - 08:05 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#777
Postat 14 February 2009 - 11:13 PM
Kitty, la Feb 14 2009, 08:02 PM, a spus:
nu prea am auzit de xrc dar pune si tu un link sau niste poze ca sar putea sa fie alta copie al FG Marder/carson attack buggy/duratrax firehammer/ smartech etc etc
#778
Postat 14 February 2009 - 11:33 PM
Kitty, la Feb 14 2009, 08:02 PM, a spus:
Daca chiar vrei sa iti iei, trebuie neaparat sa vezi daca se gasesc piese de schimb pentru acest automodel...
-Futaba 3PKS 2.4GHZ
-filtru Redneck TGN
-3700mAH hump pack EDIT, 1400mAH hump pack intellect
-roti Tarmac Buster (on-road), jante Pro-line Desperado fata/spate (negre), cauciucuri Hostile Hobby MX Hard (spate), cauciucuri Dirt Buster (fata)
-geamuri atx (fumurii)
-servo Blue Bird pt. acceleratie
-servo Hitec 5755MG pt. directie
-caroserie Pro-line Desert Rat
-bascule RPM fata
-toba DDM Dominator V2 (neagra cu silentiator)
-billet gas cap (carbon/rosu)
-Dark Soul axle extenders V2
-Outwears combo kit (elemente negre)
-Ultimate Rear Brake Kit by TGN (carbon)
HPI Wheely King 4x4:
-rock crawler conversion kit
-motor 15t + gearbox
-radiator cu ventilator pentru motor
-ESC Jamara NO Limit
-servo tower pro MG996R
-baterie LRP 4000mah, HPI Plazma 4300mah
-anvelope Hot Bodies Rover Crawler + jante Rock 8 Bead Lock Wheel
- caroserie Ford F100