Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#61
Postat 12 September 2008 - 02:07 PM
1.Cei care se deplaseaza.
2.Cei care sofeaza.
Si 3. Cei care piloteaza
#62
Postat 12 September 2008 - 04:24 PM
pizza_boy 0.5CDI, la Sep 12 2008, 03:07 PM, a spus:
ce truggy ? Motor termic? motor electric ? l-ai cumparat rtr ? sau ai bagat tu ceva de la tine in el ?
#63
Postat 12 September 2008 - 07:11 PM
1.Cei care se deplaseaza.
2.Cei care sofeaza.
Si 3. Cei care piloteaza
#64
Postat 12 September 2008 - 07:19 PM
pizza_boy 0.5CDI, la Sep 12 2008, 08:11 PM, a spus:
E posibil sa fie ceva in neregula cu telecomanda sau RX-ul. Ar trebui sa suni sau sa te duci inapoi la ei. E posibil sa fie si chestie de garantie.
Se mai intampla sa faca asa si cand sunt potentiometrele uzate sau oxidate in telecomanda. Daca zici insa ca e noua, nu prea are voie sa faca asa.
Telecomanda si receptorul sunt aceeasi marca da ?
Quartzurile pe care le-ai pus banuiesc ca sunt pe frecventa pe care lucreaza statia si receptorul !
#65
Postat 12 September 2008 - 08:25 PM
pizza_boy 0.5CDI, la Sep 12 2008, 03:07 PM, a spus:
Intre pereti e normal sa faca asa, daca face si afara asa nu e bine
#68
#71
Postat 16 September 2008 - 03:39 PM
l-am ascultat cu atentie si am vz ca imi mai trancanea din cand in cand diferentialul spate cand incerca sa mai cupleze (ma rog probabil mai atingea din cand in cand pinionul de pe cardan)
banuiesc ca s-au slabit niste suruburi din cauza ca nu le-am pus pasta semiblocanta, ce credeti asta e cauza sau tre sa-l desfac poate e alta problema mai grava.....vreau un sfat de la cineva care a patit asta si a inteles exact la ce ma refer
multumesc
#78
#81
Postat 23 September 2008 - 02:48 PM
Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 23 September 2008 - 03:00 PM
#82
Postat 23 September 2008 - 11:02 PM
#83
Postat 23 September 2008 - 11:32 PM
shogi, la Sep 23 2008, 11:36 AM, a spus:
daca imi vii tu cu 10 revo rtr la 300 ron fara compresie iti dau 33mil pe ele da vii acum cu toate fara discutie nui asa? :wub: ;)
on-topic-serios shogi daca cineva tiar zice "Super ocazie Baja fara compresie 7 mil originala"ai crede?uite ca eu nu asi crede, :wub: dar poate tu..... ;)
Aceasta postare a fost editata de puma4u: 23 September 2008 - 11:33 PM
#85
Postat 24 September 2008 - 07:43 AM
cum s-a zis mai sus NU o sa mai ai aceleasi performante ca si cu combustibilul auto
eu de exemplu am trecut traxasul pe 5% aero si merge bine mersi destul de bine ( pentru mine e destul de nervos )
bafta !
Aceasta postare a fost editata de incepator rau: 24 September 2008 - 07:43 AM
http://modelmania.110mb.com/home.html
#88
Postat 24 September 2008 - 08:49 PM
http://modelmania.110mb.com/home.html
#89
Postat 24 September 2008 - 11:15 PM
vreau sa transform un mt2 g3.0 (3 cc) in electric.
am esc si motor 15.5t lrp
la specificatiile plroducatorilor (lrp) pt offroad trebuie o reductie de 7,5
reductia de pe masina (dupa cum am calculat-o io) este chiar putin mai mare 9.
asta inseamna ca pot schimba pur si simplu motorul termic cu asta electric si gata ?
ar fi mai bine sa-i mai pun un reductor???
chiar nu ma pricep prea mult la partea asta cu T (ure), KW, .....
motorul termic :
2.2 cp la 31 000 rpm
motorul electric :
RPM² 20.160
Power² 130W
Magnet material bonded
Efficiency 89%
Specific rpm/volt, kv 2.800
Standard 540-size + weight
esc:
100% waterproof
Fail Safe System
Forwards/Brake/Backwards Speedo
Sensored technology
Multi-Protection-System
Plug-in-and-Drive
25 years warranty
Brushless + Brushed
NiMH / NiCd / Lipo
Footprint: 40.0mm x 41.8mm
Rec. Motorlimit Brushed over 10 turns
Rec. Motorlimit Brushless over 12.5 turns
Voltage Input 4.8-8.4V
Rated Current (Brushed) 120A
Rated Current (Brushless) 120A/phase
multumesc anticipat !!!
PS: stiu ca mai bine vind termica si iau direct o electrica dar ... na... am si io o buba...(sau hai...mai multe)
"That's sooo oshemmm !!!!!"