Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#541 Useril este offline   GST 7.7 

  • Sky isn't the limit
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1074
  • Inregistrat: 13-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Programare, IT, Modelism

Postat 01 January 2009 - 11:32 PM

Vezi postareaPrepe, la Jan 1 2009, 11:20 PM, a spus:

Multumesc frumos , Nu prea am sanse sa o pornesc asa , nu ?


Si orcum trebuie sa umbli la reglaje pentru ca este frig afara, ceva mai multa zeama si o sa porneasca. Vezi daca zici ca ai consumat un accumulator sa nu o fi inecat. Si bujia ar trebui una calda :D

Numai bine,
Adrian
The GST 7.7 is over 30% larger than a Revo 3.3. Park the GST 7.7 next to a Savage, and the Savage doesn't look so tough anymore.

VISTA = Virus Inside Switch to Apple
0

#542 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 02 January 2009 - 01:26 AM

Incearca sa o pornesti in casa undeva sau intr-un garaj, ideea este sa nu fie foarte frig. Daca tot nu merge, vorbeste cu vreun prieten mai priceput sa te ajute, poate e ceva ce-ti scapa... :D Daca, insa, ai apucat sa o dereglezi incercind sa o reglezi, sansele sunt foarte mici de a o mai porni fara ajutor.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#543 Useril este offline   Vlad1111 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 370
  • Inregistrat: 06-July 06

Postat 02 January 2009 - 02:23 AM

infinge o bormasina in clopot si porneste :D))
all bad thing that can happen, will happen.
0

#544 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 02 January 2009 - 05:24 AM

Am citit pe un alt Topic faptul ca motoarele periate, spre deosebire de brushless, necesita o anumita intretinere...

Ar putea sa-mi spuna cineva in ce consta aceasta intretinere si cu ce imbunatateste capacitatile sau durata de viata a motorului periat???
aero
0

#545 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 02 January 2009 - 09:28 AM

pentru baiatul cu savagele care face probleme

am vazut ca folosesti un glow pt bujie cu baterii.pune-i acumulator pentru ca o baterie fie ea cat de buna nu iti inroseste spira la bujie(verificat)
If it is to be it is up to me
0

#546 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 January 2009 - 12:07 PM

Vezi postareaTommyx, la Jan 2 2009, 05:24 AM, a spus:

Am citit pe un alt Topic faptul ca motoarele periate, spre deosebire de brushless, necesita o anumita intretinere...

Ar putea sa-mi spuna cineva in ce consta aceasta intretinere si cu ce imbunatateste capacitatile sau durata de viata a motorului periat???


intretinerea consta in schimbarea periilor si refacearea colectorului...aceasta din urma se face cu un mini strung de colectoare care aschiaza o cantitate din colector incat sa revina la o suprafata plata pe care sa stea periile...se poate face si cu un strung normal daca ai
0

#547 Useril este offline   laur.xxl 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 72
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 January 2009 - 12:54 PM

Care este diferenta intre o statie FM si una AM? Cu ce este mai buna cea FM ? Se merita investitia in ceva de genu' : http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...XCHA8**&P=0 ,ca un up-grade de la statia stock de Savage X 4.6?
0

#548 Useril este offline   DBS 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Copaceni Ilfov

Postat 02 January 2009 - 02:26 PM

La Multi Ani tuturor!
Sunt nou pe acest forum si as avea un pic nevoie de ajutorul vostru. Am achizitionat de curand o masinuta HSP Tribeshead (off-road truggy). Abia apoi am inceput sa caut pe Internet si am aflat de comunitatea asta. Eu nu am mai avut pana acum asa ceva si nu ma pricep absolut deloc la acest hobby (de aia am si luat o masina la intamplare, singurele atribute pe care le-am cerut au fost posibilitatea de a accelera si carmi progresiv).
De aceea va deranjez cu cateva intrebari:
1. care este rolul butonului (de pe telecomanda) pe care scrie Throttle Trim? Ala cu Steering Trim am vazut ce face insa la asta nu-i inteleg rostul.
2. cum pot sa-mi dau seama daca am un motor cu sau fara perii? Cartea de instructiuni e de-a dreptul jenanta, nu sunt decat pagini cu posibile piese de schimb acolo.
3. se poate strica ceva la masinuta daca o "fortez" peste obstacole? Mie asta imi place cel mai mult, sa ma catar cu ea insa, dupa cum v-am spus, nu stiam prea multe despre hobby-ul asta cand am luat-o si abia acum am aflat ca exista si categoria "crawler" care mi-ar fi placut mult mai mult.
4. stiti cumva niste link-uri cu magazine romanesti de unde imi pot cumpara un acumulator mai mare? Cel de unde am luat masinuta nu mai are pe stoc si abia in primavara mai aduce un transport.

Multumesc mult ptr. ajutor si sper ca ma veti ajuta.
O zi buna tuturor.
0

#549 Useril este offline   Bogdi 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:baschet, ciclism (dirt jump) si automodelism

Postat 02 January 2009 - 02:41 PM

Vezi postareaDBS, la Jan 2 2009, 02:26 PM, a spus:

La Multi Ani tuturor!
Sunt nou pe acest forum si as avea un pic nevoie de ajutorul vostru. Am achizitionat de curand o masinuta HSP Tribeshead (off-road truggy). Abia apoi am inceput sa caut pe Internet si am aflat de comunitatea asta. Eu nu am mai avut pana acum asa ceva si nu ma pricep absolut deloc la acest hobby (de aia am si luat o masina la intamplare, singurele atribute pe care le-am cerut au fost posibilitatea de a accelera si carmi progresiv).
De aceea va deranjez cu cateva intrebari:
1. care este rolul butonului (de pe telecomanda) pe care scrie Throttle Trim? Ala cu Steering Trim am vazut ce face insa la asta nu-i inteleg rostul.
2. cum pot sa-mi dau seama daca am un motor cu sau fara perii? Cartea de instructiuni e de-a dreptul jenanta, nu sunt decat pagini cu posibile piese de schimb acolo.
3. se poate strica ceva la masinuta daca o "fortez" peste obstacole? Mie asta imi place cel mai mult, sa ma catar cu ea insa, dupa cum v-am spus, nu stiam prea multe despre hobby-ul asta cand am luat-o si abia acum am aflat ca exista si categoria "crawler" care mi-ar fi placut mult mai mult.
4. stiti cumva niste link-uri cu magazine romanesti de unde imi pot cumpara un acumulator mai mare? Cel de unde am luat masinuta nu mai are pe stoc si abia in primavara mai aduce un transport.

Multumesc mult ptr. ajutor si sper ca ma veti ajuta.
O zi buna tuturor.

Bine ai venit pe acest forum

La Multi Ani!

1. throttle trim-u este pe a nu mai apasa pe acceleratie, adica daca invarti butonul, masina va merge singura fara sa mai apesi tu pe vreun buton(doar in fata), steering trim-u este pentru a regla directia
2.motoarele care au peri au doar 2 conectori , cele fara peri au 3 conectori
4.iti trimit acele link-uri doar ca ti le trimit pe privat pentru ca nu este voie sa le postez pe forum din cauza ca se face reclama

Aceasta postare a fost editata de Bogdi: 02 January 2009 - 02:50 PM

HPI Baja 5B SS:
-Futaba 3PKS 2.4GHZ
-filtru Redneck TGN
-3700mAH hump pack EDIT, 1400mAH hump pack intellect
-roti Tarmac Buster (on-road), jante Pro-line Desperado fata/spate (negre), cauciucuri Hostile Hobby MX Hard (spate), cauciucuri Dirt Buster (fata)
-geamuri atx (fumurii)
-servo Blue Bird pt. acceleratie
-servo Hitec 5755MG pt. directie
-caroserie Pro-line Desert Rat
-bascule RPM fata
-toba DDM Dominator V2 (neagra cu silentiator)
-billet gas cap (carbon/rosu)
-Dark Soul axle extenders V2
-Outwears combo kit (elemente negre)
-Ultimate Rear Brake Kit by TGN (carbon)

HPI Wheely King 4x4:
-rock crawler conversion kit
-motor 15t + gearbox
-radiator cu ventilator pentru motor
-ESC Jamara NO Limit
-servo tower pro MG996R
-baterie LRP 4000mah, HPI Plazma 4300mah
-anvelope Hot Bodies Rover Crawler + jante Rock 8 Bead Lock Wheel
- caroserie Ford F100
0

#550 Useril este offline   Tommyx 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 27-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 02 January 2009 - 03:33 PM

Vezi postareaFlo234, la Jan 2 2009, 12:07 PM, a spus:

intretinerea consta in schimbarea periilor si refacearea colectorului...aceasta din urma se face cu un mini strung de colectoare care aschiaza o cantitate din colector incat sa revina la o suprafata plata pe care sa stea periile...se poate face si cu un strung normal daca ai


Am crezut ca e vorba de curatare periodica/saptamanala sau ceva de genu... si din cat in cat se face aceasta intretinere(eu nici nu stiam de ea...)???
aero
0

#551 Useril este offline   costinbv 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 345
  • Inregistrat: 27-September 06

Postat 02 January 2009 - 03:39 PM

Vezi postarealaur.xxl, la Jan 2 2009, 12:54 PM, a spus:

Care este diferenta intre o statie FM si una AM? Cu ce este mai buna cea FM ? Se merita investitia in ceva de genu' : http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...XCHA8**&P=0 ,ca un up-grade de la statia stock de Savage X 4.6?




eu am statie airtronics mx3 si e foarte ok

diferenta dintre fm si am este unda de frecventa dar amandoua sunt acelasi lucru cand e vorba de calitate...
0

#552 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 02 January 2009 - 04:39 PM

Vezi postareaTommyx, la Jan 2 2009, 04:33 PM, a spus:

Am crezut ca e vorba de curatare periodica/saptamanala sau ceva de genu... si din cat in cat se face aceasta intretinere(eu nici nu stiam de ea...)???


Nu stiu sigur cand, dar s-a uitat de alt fapt necesar la periate, si anume, rodajul initial.

Cu respect,

Catalin C.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#553 Useril este offline   DBS 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Copaceni Ilfov

Postat 02 January 2009 - 05:57 PM

Multumesc frumos ptr. raspunsuri. Eu am luat masinuta acu 4 zile si m-am "dat" cu ea vreo 5 baterii (nu stiu cum altfel sa contorizez). Credeti ca mai are rost sa-i fac rodajul sau e deja prea tarziu?
0

#554 Useril este offline   pizza_boy 0.5CDI 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

  Postat 03 January 2009 - 02:53 PM

Stie cineva un automodel off-roade de preferinta in limita a 400ron cel mult 500ron pt care as putea gasii piese cu usurinta si sa aibe performate bunicele. Nu neaparat nou poate fi si sh.
Eu am electronica de pe un truggy1/18 de pe auto art. are 2 canale variator de 30A servo de cea mai mica dimensiune si acumulator de 1100mh ,crededti ca se potriveste pe un Ansmann Buggy EP 1:10 "Master Smacker" NON RTR 4WD (servoul nu cred ,dar restul???)
Multumesc pt orice fel de ajutor
Exista trei tipuri de soferi.
1.Cei care se deplaseaza.
2.Cei care sofeaza.
Si 3. Cei care piloteaza
0

#555 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 January 2009 - 03:23 PM

nici motorul nu o sa faca fata
0

#556 Useril este offline   pizza_boy 0.5CDI 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 03 January 2009 - 03:38 PM

Vezi postareaFlo234, la Jan 3 2009, 02:23 PM, a spus:

nici motorul nu o sa faca fata

era referitor la ce am postat eu???
Exista trei tipuri de soferi.
1.Cei care se deplaseaza.
2.Cei care sofeaza.
Si 3. Cei care piloteaza
0

#557 Useril este offline   micro_ice 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 17-August 08

Postat 03 January 2009 - 03:50 PM

sall sunt si eu la fel de nou in acest domeniu am mai fost pe la heli dar am terminat repede cu ele.
vreau sa va intrebceva legat de motoare. stiu ca alegand dintre un termic si un electric, termicul este in avantaj clar... dar vreau sa stiu daca , ruland la temperaturi scazute, de cca -5 grade celsius, sufera vreun fel de damage cel termic... si daca da, ce fel de damage si cum poate fi ocolit (daca se poate, bineinteles)

am stat si am citit da nu am inteles nimic folositor. vroiam sa-mi cumpar un Revo 3.3 dar jumatate din bani s-au dus pe artificiile de revelion... de alti se poate face rost abia peste cateva luni asa ca vreau sa cumpar ceva mai ieftin, apoi sa trec la revo/savage.

Aceasta postare a fost editata de micro_ice: 03 January 2009 - 03:56 PM

0

#558 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 January 2009 - 03:52 PM

Vezi postareapizza_boy 0.5CDI, la Jan 3 2009, 03:38 PM, a spus:

era referitor la ce am postat eu???

da tu ai maxim un motor de 380,pe buggy se foloseste un 540,ca sa nu mai vorbim de cum o sa il montezi,puncte de fixare
vinde electronica si i-ati ce-i trebuie
0

#559 Useril este offline   costinbv 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 345
  • Inregistrat: 27-September 06

Postat 03 January 2009 - 04:33 PM

Vezi postareamicro_ice, la Jan 3 2009, 03:50 PM, a spus:

sall sunt si eu la fel de nou in acest domeniu am mai fost pe la heli dar am terminat repede cu ele.
vreau sa va intrebceva legat de motoare. stiu ca alegand dintre un termic si un electric, termicul este in avantaj clar... dar vreau sa stiu daca , ruland la temperaturi scazute, de cca -5 grade celsius, sufera vreun fel de damage cel termic... si daca da, ce fel de damage si cum poate fi ocolit (daca se poate, bineinteles)

am stat si am citit da nu am inteles nimic folositor. vroiam sa-mi cumpar un Revo 3.3 dar jumatate din bani s-au dus pe artificiile de revelion... de alti se poate face rost abia peste cateva luni asa ca vreau sa cumpar ceva mai ieftin, apoi sa trec la revo/savage.




la motor nu prea are ce sa se strice DOAR CA:
trebuie reglat carburatorul. in mod normal, temperatura fiind mai scazuta si densitatea aerului este mai mare, deci implicit masa de aer aspirat este mai mare. Rezulta un amestec sarac, deci dauneaza motorului daca nu esti atent. Daca reglezi un debit mai mare de carburant, la limita inecului, totul este ok
0

#560 Useril este offline   micro_ice 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 17-August 08

Postat 03 January 2009 - 05:59 PM

deci nu are nimik nici iarna cum e acum?
oare la mai mult tine? nu pentru durata mare... un rezervor, 2 max o data

deci nu se deterioreaza pistonu sau camasa? ca aasa auzisem

ms mult
0

#561 Useril este offline   cata_adc 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Sporturile cu motor, mai nou AUTOMODELISM ;)

Postat 03 January 2009 - 06:17 PM

Depinde pt ce il achizitionezi si pe unde vrei sa te dai cu el. Iti zic direct fata de Savage este mult mai sensibil si toate pica daca mergi la extrem cu el.
Eu il tin pe dreapta (dupa ultima lovitura in care am rupt mai multe) si astept foarte multe upgrade-uri la el care sunt bagate in urmatoarea comanda. Brate,fuzete,servo-uri etc...
Dar sincer iubesc masina mai mult decat oricare alta... are ceva special ce ma atrage mai mult decat la alte automodele. Pana la urma alegerea este a ta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

Aceasta postare a fost editata de cata_adc: 03 January 2009 - 06:20 PM

Spektrum DX3R DSM2
Traxxas REVO 3.3 #5308
HPI Savage X 4.6 Reverse
Tamiya TT-01 XB BMW 320si
0

#562 Useril este offline   laur.xxl 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 72
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 January 2009 - 06:19 PM

Vezi postareacostinbv, la Jan 2 2009, 03:39 PM, a spus:

eu am statie airtronics mx3 si e foarte ok

diferenta dintre fm si am este unda de frecventa dar amandoua sunt acelasi lucru cand e vorba de calitate...





Am vazut ca cele FM sunt mai scumpe ,deci ma gandeam ca sunt mai bune http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Ideea e ca vreau ceva care sa raspunda mai bine la distanta , dar daca AM este la fel cu FM atunci nu se merita , nu? Raman la cea actuala de Savage
0

#563 Useril este offline   DBS 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Copaceni Ilfov

Postat 03 January 2009 - 06:22 PM

As vrea sa modific raportul cutiei de viteze la HSP truggy-ul meu (vreau mai multa putere in detrimentul vitezei maxime, sa ma pot catara cu el). Ideea e ca nu stiu daca este suficient sa schimb doar roata dintata mare si daca schimbarea asta imi poate afecta alte componente (cum ar fi regulatorul).
Imi puteti da un sfat va rog?
Multumesc.
0

#564 Useril este offline   alex-revo97 

  • ex alex-ansmannterrier
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 372
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism , Karting , calculator , fete , telefoane , etc .

Postat 03 January 2009 - 06:57 PM

Am si eu o intrebare : Pt un eleron ( wing ) la REVO al meu pe care vreau sa il achiitionez de pe tower ( http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...LXTKJ5&P=ML ) am nevoie si de wing mount ? ( http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXTKJ4&P=M )
In cautare de posesori crawlere 1/10 , 1/8 electrice ! :)
0

#565 Useril este offline   cata_adc 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Sporturile cu motor, mai nou AUTOMODELISM ;)

Postat 03 January 2009 - 07:00 PM

Da Alex obligatoriu :D
Eu am 2 si deja unul e aranjat. Poti sa mergi si pe mana celor de la JConcepts cu al lor http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXTJT9&P=K
Eu sunt multumit de el.
Spektrum DX3R DSM2
Traxxas REVO 3.3 #5308
HPI Savage X 4.6 Reverse
Tamiya TT-01 XB BMW 320si
0

#566 Useril este offline   Prepe 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 17-November 08
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 03 January 2009 - 11:31 PM

Vezi postareaGST 7.7, la Jan 1 2009, 11:32 PM, a spus:

Si orcum trebuie sa umbli la reglaje pentru ca este frig afara, ceva mai multa zeama si o sa porneasca. Vezi daca zici ca ai consumat un accumulator sa nu o fi inecat. Si bujia ar trebui una calda :rolleyes:

Numai bine,
Adrian


Am pornito

1.am scos bujia , era R5 am schimbato cu R4 ,
2. am obs ca era foarte innecat motorul si am urmat sfaturile din manual
3.am reusit sa o pornesc dar reglajele erau messed up asa ca am inceput sa o reglez
4.azi am vazut un filmulet hpi despre cum sa reglezi motoarele nitro
5.a fost un succes amestecul era prea bogat si de asta nu pornea
6.dupa reglaje totul e ok , fumul albastru este si temperatura nu a depasit 160-170 de grade
7.acum ma bucur din plin de masinuta mea :x
cat despre filmulet il recomand oricariu posesor de savage si nu numai

http://www.youtube.c...h?v=ma2_CghxiUk

am postat pentru ca m-am gandit ca poate altcineva ar mai avea nevoie

Aceasta postare a fost editata de Prepe: 03 January 2009 - 11:32 PM

Hpi Savage X 4.6 RTR

0

#567 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 January 2009 - 12:36 AM

Vezi postareaPrepe, la Jan 3 2009, 11:31 PM, a spus:

6.dupa reglaje totul e ok , fumul albastru este si temperatura nu a depasit 160-170 de grade


sper ca glumesti peste 120 hai sa zicem cu indulgenta 130 esti deja foarte sec...ce termometru folosesti
0

#568 Useril este offline   cata_adc 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Sporturile cu motor, mai nou AUTOMODELISM ;)

Postat 04 January 2009 - 12:54 AM

Chiar ramasesem putin uimit.
Eu am HPI temp gun (cu infrarosu). Un maxim care ar fi la acesta spre exemplu?
Spektrum DX3R DSM2
Traxxas REVO 3.3 #5308
HPI Savage X 4.6 Reverse
Tamiya TT-01 XB BMW 320si
0

#569 Useril este offline   Prepe 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 17-November 08
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 04 January 2009 - 01:02 AM

Vezi postareaFlo234, la Jan 4 2009, 12:36 AM, a spus:

sper ca glumesti peste 120 hai sa zicem cu indulgenta 130 esti deja foarte sec...ce termometru folosesti


Ok , o cam dau in castraveti la faza asta dar ce vroiam sa zic e ca temperatura era normala <_<
Hpi Savage X 4.6 RTR

0

#570 Useril este offline   Prepe 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 17-November 08
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 04 January 2009 - 01:32 AM

Vezi postareacata_adc, la Jan 4 2009, 12:54 AM, a spus:

Chiar ramasesem putin uimit.
Eu am HPI temp gun (cu infrarosu). Un maxim care ar fi la acesta spre exemplu?


de la -32 de grade pana la 220
Hpi Savage X 4.6 RTR

0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

36 useri citesc topicul
0 membri, 36 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro