Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#3871
Postat 12 June 2016 - 12:52 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#3874
Postat 15 June 2016 - 07:59 PM
Am niste Trencher X pe Erevo, si mi se pare ca nu mai stau cum stateau cand erau noi.
Si cand le apesi putin, parca se simte ca 5mm se apasa cauciucul in gol, doar apoi opune rezistenta insertia.
1/8 Brushless E-Revo
#3875
Postat 15 June 2016 - 08:21 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#3877
Postat 16 June 2016 - 03:03 PM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 16 June 2016 - 03:03 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#3878
Postat 16 June 2016 - 03:05 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#3880
Postat 16 June 2016 - 09:25 PM
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3881
Postat 16 June 2016 - 09:34 PM
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 16 June 2016 - 09:35 PM
#3882
Postat 16 June 2016 - 09:43 PM
PS Ce grosime ai folosit, ca as vrea sa-l cumpar inainte de a ma apuca de treaba. Eu as zice ca un 3 cm??
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 16 June 2016 - 09:44 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#3884
Postat 17 June 2016 - 11:55 AM
Schimbat te-ai gandit? :)
E vreo 30...50 eur unul nou
#3885
Postat 17 June 2016 - 12:30 PM
Tzicul, la 16 June 2016 - 09:43 PM, a spus:
PS Ce grosime ai folosit, ca as vrea sa-l cumpar inainte de a ma apuca de treaba. Eu as zice ca un 3 cm??
Pai cum de ce le-am lipit? La toate anvelopele pe care le-am avut pana acum și le-am dezlipit după jante inserțiile erau circulare. Ori turnate circular din burete, ori lipite. Eu nu am găsit niciodată banda straif de burete în interiorul anvelopei. Ci numai " Camera" circulara din burete.
Ca si adeziv am folosit sticky...chiar așa se numește și este adeziv de tip prenadez. Dacă îl întinzi frumușel cu un bețișor de urechi pe părțile ce vin lipite, după 5 minute de zvântare se lipesc de numai au șanse de dezlipire. Se rupe dar de dezlipit numai se dezlipește.
Am lipit cu acest adeziv si plafonul mașinii mele. L-am retapitat de unul singur. Am cumpărat plus cu burete special pt tapițerie auto si fara teama topirii buretelui am aplicat strat cu pensula si pe coajă și pe plus. A ieșit absolut impecabil, identic ca cea de fabrica. Nu s-a topit, nu s-a strâns materialul, nu au rămas gogoși de aer....nu mă laud, dar chiar sunt tipicar din fire și dacă știu că nu îmi iese si nu pot face față nu mă bag, dar când consider că pot face iese brici!
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3886
Postat 17 June 2016 - 12:35 PM
NyGhThUnTeR, la 17 June 2016 - 08:02 AM, a spus:
Dă-l jos de pe mașină, lasă doar șasiul si du-l la un centru de șlefuit oglinzi. Acolo mai mult ca sigur au si instalație de sablaj. Dă-l la sablat fin, apoi îl poți vopsi cu spray si la sfârșit aplici lac sau cauți ateliere de anodizare sau eloxare pentru aluminiu. Aluminiul eloxat cel mai bine. Se face colorare chimica si este mult mai rezistentă.
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3887
Postat 17 June 2016 - 12:48 PM
master, la 17 June 2016 - 12:30 PM, a spus:
Mda, cred ca ai dreptate. Stiu ca am cumparat odata niste insertii pentru Tamiya si au venit in fasii, dar probabil ca doar datorita transportului mai facil. Le am si acum, stau frumos in punga de vreo 5 ani :) Si nu s-au "mancat" inca :rofl:
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#3889
Postat 17 June 2016 - 10:24 PM
O sa dea f bine in pozele la vanzare :))
Costurile alea cred ca vor depasi costurile unui sasiu nou.
#3890
Postat 18 June 2016 - 03:23 PM
aiurica, la 17 June 2016 - 10:24 PM, a spus:
O sa dea f bine in pozele la vanzare :))
Costurile alea cred ca vor depasi costurile unui sasiu nou.
Daca nu ii pune si chit unde e zgariat, e degeaba :pardon:
Custom CNC parts GNS Racing
#3891
Postat 18 June 2016 - 06:11 PM
aiurica, la 17 June 2016 - 10:24 PM, a spus:
O sa dea f bine in pozele la vanzare :))
Costurile alea cred ca vor depasi costurile unui sasiu nou.
Dacă nu ai auzit, nu înseamnă că nu se si face...ideea era nu sa auzi ci să vezi așa ceva. Când am spus lac nu m-am gândit implicit la glazura. Nu la finisaj de auto sau nitrocelulozic ca la mobilier. O peliculă subțire de lac aplicată la 10 minute peste ultimul strat de vopsea nu face decât să întărească suprafața vopsita. Lacul nu are numai proprietatea estetica ci și aceea de a închide porii si crea o peliculă de protecție desupra vopselei propriu-zisă.
În definitiv și la urma-urmei anodizarea nu este tot o forma de protejare a suprafeței. Ca nu-i vopsire prin pulverizare ci prin depunere e alta chestie, dar esență rămâne aceeași.
Dacă mâine a-si ieși pe pista cu nu MT realizat integral din lemn, șlefuit, vopsit l-ar repudia cineva si ar spune că nu poate face off road sau bashing?
Aceasta postare a fost editata de master: 18 June 2016 - 06:16 PM
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3893
Postat 18 June 2016 - 07:41 PM
master, la 18 June 2016 - 06:11 PM, a spus:
În definitiv și la urma-urmei anodizarea nu este tot o forma de protejare a suprafeței. Ca nu-i vopsire prin pulverizare ci prin depunere e alta chestie, dar esență rămâne aceeași.
Dacă mâine a-si ieși pe pista cu nu MT realizat integral din lemn, șlefuit, vopsit l-ar repudia cineva si ar spune că nu poate face off road sau bashing?
Chiar vreau sa vad un sasiu de Al vopsit si lacuit. Fa un efort si arata-mi unul, iesit din fabrica. Lac cu depunere. Invat lucruri noi. Lac electrostatic....da....dar nu electrolitic. Eloxarea se face doar in anuminte culori si e mat.
Cate sasiuri ai vopsit? Cate ai? Cum s-au comportat in timp. Restul .....vorbe in vant.
Cand dati sfaturi
....macar incercati sa dati din cunostintele voastre tehnice sau experiente personale
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 19 June 2016 - 09:30 AM
#3894
Postat 19 June 2016 - 08:20 AM
aiurica, la 18 June 2016 - 07:41 PM, a spus:
Cate sasiuri ai vopsit? Cate ai? Cum s-au comportat in timp. Restul .....vorbe in vant.
Cand dati sfaturi
....macar incercati sa dati din cunostintele voastre tehnice aau experiente personale
Un sfat este deanodizarea sasiului, curatarea zgarieturilor cu hartie abraziva progresiv, pana la foarte fina, apoi polisare cu pasla. Va fi aluminiu argintiu, curat si cu un aspect mult mai placut decat vopsit si zgariat apoi in prima tura, pe langa faptul ca vopseaua data pe aluminiu fara primer special este egala cu 0. Zic asta din proprie experienta, am avut un sasiu vopsit in felul asta, pregatit perfect, curatat si degresat, vopsit bine, straturi subtiri, lasat sa se activeze vopseaua si etc. Se curata ca o pelicula vopseaua auto normala, data fara primer, chiar si cu primer nu garantez ca va ramane acolo.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 19 June 2016 - 09:31 AM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#3895
Postat 19 June 2016 - 08:23 AM
Custom CNC parts GNS Racing
#3897
Postat 19 June 2016 - 04:06 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#3898
Postat 20 June 2016 - 08:04 AM
De exemplu la Savage Flux, XL, Savage 25 sau E Savage acest procedeu poate fi folosit cu succes pe cele 2 placi laterale ce constituie șasiul.
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3899
Postat 20 June 2016 - 09:09 AM
Custom CNC parts GNS Racing