Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#3843
Postat 30 April 2016 - 10:26 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#3844
Postat 03 May 2016 - 12:29 PM
http://www.ebay.com/...K%3AMEBIDX%3AIT
http://i.ebayimg.com/images/g/jnYAAOxydlFS2jwJ/s-l1600.jpg
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#3847
Postat 09 May 2016 - 06:36 AM
Dacă deciplez cardanele de la spur, rotile se invart liber, fara sa "agațe".
Simptoma a apărut dupa ce am lovit.o de cateva ori pe pista la Grand Arena, insa nu grav si nu sunt defecte vizibile.
Are careva vreo idee despre problema, ca nu as vrea sa demontez toata fața...
Multumesc
#3848
Postat 09 May 2016 - 08:23 AM
Oricum, sunt curios cine mai are problema asta si ce solutii a gasit.
Custom CNC parts GNS Racing
#3849
Postat 09 May 2016 - 09:26 AM
kaoma01, la 09 May 2016 - 06:36 AM, a spus:
Are careva vreo idee despre problema, ca nu as vrea sa demontez toata fața...
Multumesc
Ba...sa o demontezi :))
Pot fi multe cauze.....pini iesiti din planetare, planetara indoita la cuplaj, diferential cu probleme.multe.
Pune macar un film......nu suntem doctori sa ne dam cu parerea prin telefon( ca in reclama)
Nu asa se repara masinile. Inveti sa desfaci toata fata......toata masina. De cate ori este nevoie
#3851
Postat 09 May 2016 - 01:16 PM
aiurica, la 09 May 2016 - 09:26 AM, a spus:
Pot fi multe cauze.....pini iesiti din planetare, planetara indoita la cuplaj, diferential cu probleme.multe.
Pune macar un film......nu suntem doctori sa ne dam cu parerea prin telefon( ca in reclama)
Nu asa se repara masinile. Inveti sa desfaci toata fata......toata masina. De cate ori este nevoie
Sa stii ca eu am desfacut-o complet si am desfacut-o iar complet si nu am reusit sa ii gasesc problema exacta. Tot acelasi scartait il am si eu.
Custom CNC parts GNS Racing
#3853
Postat 09 May 2016 - 06:21 PM
Este greu ca cineva sa isi dea cu parerea dupa cateva cuvinte scrise.
#3854
Postat 09 May 2016 - 10:04 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#3855
Postat 10 May 2016 - 06:15 PM
#3856
Postat 10 May 2016 - 07:00 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#3857
Postat 10 May 2016 - 07:04 PM
#3859
Postat 15 May 2016 - 10:13 AM
Custom CNC parts GNS Racing
#3861
Postat 26 May 2016 - 09:45 AM
Pedala, la 26 May 2016 - 09:16 AM, a spus:
Dimensiuni? S-ar putea sa am si eu pe acasa.
Custom CNC parts GNS Racing
#3863
Postat 26 May 2016 - 12:30 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#3864
Postat 26 May 2016 - 07:10 PM
LSN: di 2.8, de 4.8; di 3.3, de 6.3
HSN: di 3.3, de 6.3
Dimensiuni standard de oring-uri care s-ar potrivi ar fi astea:
3x1
3.1x1.6
4x1
Am cerut oferta la o firma de hidraulica din Bucuresti. Daca se materializeaza ceva o sa postez sursa. :)
#3866
Postat 05 June 2016 - 10:22 PM
as mai putea schimba intreaga punte fata(cutie dif. diferential, bascule, planetare etc...) dar aceeasi problema diferentialul are prindere in 4 suruburi. distanta intre ele fiind l=25mm L=40mm ?
daca are careva posibilitatea sa masoare prinderea unei carcase de diferential si lungimea unei planetare de la alt model sau la modelul buggy 1/8 pe care-l detine.... v-as fi recunoscator/ multumesc! modelul buggy 1/8 Caster Racing ZX1 , motor 3.5cc.
Fisiere atasate
-
Untitdiferled.jpg (175.17K)
Number of downloads: 42 -
planetara.jpg (217.84K)
Number of downloads: 51
#3868
Postat 11 June 2016 - 08:37 PM
Poate va aduceti aminte ca inca de la inceput de cand am ajuns pe forum am ridicat problema acumulatorilor Lipo - producatori, noi vs second, calitate vs lowcost, etc. Si din diverse motive, am luat si noi, si second, si calitate, si low-cost.
Bottom line:
Traxxas 3S 25C, luati de noi 2buc - dupa 18 luni, se incarca la capacitate, se descarca normal, asigura flux de curent, nu s-au umflat deloc;
Zippy 2S noi 30C (2buc) - dupa 2 luni s-a rupt unul din firele de balansare, dupa 18 luni se incarca la 60% din capacitate, se descarca sub limita (nu declanseaza LVD-ul), asigura curent normal, dar s-au umflat destul de bine, si se incing ca naiba.
Turnigy Nanotech - cumparati de noi, 3 bucati, 25C si 30C - dupa 12 luni, se incarca la 70% din capacitate, s-au umflat ca airbag-urile, se incalzesc tare, dar nu se incing.
Turnigy Nanotech - cumparati second - 25C - au tinut 3 luni si s-au umflat, dupa care a crescut rezistenta interna, intrau in LVD la prima acceleratie brusca.
Toti acumulatorii au fost incarcati cu acelasi charger, tinuti in acelasi loc, descarcati de acelasi numari de ori, incarcati de acelasi numar de ori, folositi pe aceleasi modele.
Bottom line: pentru mine a functionat doar Traxxas, care sunt in continuare niste super-acumulatori.
Ce alti acumulatori folositi/recomandati pentru Mamba Monster - producator, capacitate, rata descarcare?
1/8 Brushless E-Revo
#3869
Postat 11 June 2016 - 08:42 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#3870
Postat 11 June 2016 - 11:04 PM
Citeam acum pe net reviewuri pentru Fluoneon, sau ma rog,asa ceva.
Ar mai fi SMC, SPC, dar sunt relativ scumpi.
Traxxas, Gens, MaxAmps, ceea ce am eu nevoie este pe la 65Eur/buc.
Fluoneon este la 30Eur/buc
Turnigy, Zippy, la un 40C, sa fiu cat de cat sigur ca nu mi-i mai umfla, sunt pe la 50Eur.
Si sincer, pentru diferenta asta, mai bine merg pe Traxxas.
Macar stiu o treaba.
1/8 Brushless E-Revo