Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#32
Postat 29 July 2008 - 08:29 AM
X-tra, la 28 Jul 2008, 15:32, a spus:
LST2 vs Revo :lol:, losi poate castiga daca rupe revo ceva.
Daca stai sa scotocesti forumuri o sa gasesti multe pareri favorabile despre multe modele, acum conteaza care-ti face cu ochiul si pana la proba contrarie aia va fi the shit.
Daca tot vreti un topic util faceti unul cu un top al automodelelor/producatorilor
Ai dreptate
Eu am mai adus in discutie LST2 si Raminatorul doar pentru diversificare ....
De ce sa existe numai controversa Revo vs. Savage. Sunt si alte modele pe piata foarte bune si fiabile. :lol: :o http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Parerea mea este ca in mare masura conteaza si de "skill"-urile de condus.
Degeaba ai cea mai tare si mai fiabila masina de pe piata daca nu stii de unde sa apuci comanda.
Degeaba pui pe mana unui incepator un Revo .... si vine un veteran cu un Ansmann Smacker si castiga cursa.
Stima si respecte
Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 29 July 2008 - 08:32 AM
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#33
Postat 29 July 2008 - 08:55 AM
In general, "veteranii" de care vorbesti au tendinta de a duce modelul la maxim.
Atunci apar problemele.
Un model care nu este facut ptr competitii cedeaza.
....am facut o mica completare fata de cele spuse de tine :lol:
#34
Postat 29 July 2008 - 11:30 AM
Buggy-man, la 29 Jul 2008, 09:55, a spus:
Duc ei modelul la maxim, sunt de acord cu tine,dar ,parca, le supun la mai putine socuri fata de un incepator. Si asta e f important.
Concluzia 1: romanii e prea saraci sa-si cumpere lucruri ieftine, deci achizitionati mai scump, dar calitativ si va veti felicita in fiecare zi.
Concluzia 2: in cazul in care va luati modele mai slabe calitativ, aveti toate sansela ca dupa o anumita perioada sa trageti linie si sa vedeti ca v-a costat mai mult sau cel putin aproape la fel cat un model performant si calitativ! Nu mai zic de nervii consumati pt. ca mai mult repari decat sa te dai si de timpul pierdut pana la sosirea comenzilor cu piesele de schimb. De pretul de revanzare ce sa mai zic...
Aceasta postare a fost editata de NIZ: 29 July 2008 - 11:34 AM
#37
Postat 30 July 2008 - 09:03 PM
Vlad1111, la Jul 30 2008, 09:46 PM, a spus:
Este ok si IPB ... priveste partea buna !
Vlad1111 mai citeste si tu pe ici pe colo....
http://www.rhc.ro/fo...showtopic=17501
http://www.rhc.ro/fo...showtopic=17818
#44
Postat 01 September 2008 - 02:28 PM
pizza_boy 0.5CDI, la Sep 1 2008, 02:45 PM, a spus:
nici electrica ff buna noua la 400 ron nu gasesti...dar termica....
mareste bugetul la 750 si iti iei un savage second dar la 400 ron termica rtr nu cred ca o sa gasesti +mai trebuie Fisa de bujie,combustibil,incarcator fuel-botel,si altele
#45
Postat 01 September 2008 - 05:59 PM
se da cu 450 lei
Contact: i_am_the_revolution_man@yahoo.com sau pe mess la aceelasi id.
Tel: 0730026673 )
#49
Postat 05 September 2008 - 10:59 AM
pizza_boy 0.5CDI, la Sep 5 2008, 11:33 AM, a spus:
Cea mai mare diferenta estetica sa zic aja este ca cele brushless au 3 cabluri cele brushed au decat 2.
#50
Postat 05 September 2008 - 11:10 AM
Intrebare:
Un motor de 3.5 cc, folosit, pe care nu l-am miscat vreo 3-4 luni s-a blocat (nu se mai invartea "la mana"). In cele din urma, bagand ulei in el si tot miscand axul incet cu o cheie fixa, si-a dat drumu. Am incercat sa-l invartesc cat mai mult in speranta ca se va "roda" din nou.
Este bine sa incerc sa-l pornesc normal? Sau mai bine il desfac si incerc sa vad cauza blocarii?
Nu am folosit ulei "after burn" ... asta e cauza blocarii...
multumesc
ionristea@yahoo.com
Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
#51
Postat 05 September 2008 - 11:52 AM
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 05 September 2008 - 11:53 AM
#52
Postat 05 September 2008 - 11:53 AM
Brussolo, la Sep 5 2008, 12:10 PM, a spus:
Intrebare:
Un motor de 3.5 cc, folosit, pe care nu l-am miscat vreo 3-4 luni s-a blocat (nu se mai invartea "la mana"). In cele din urma, bagand ulei in el si tot miscand axul incet cu o cheie fixa, si-a dat drumu. Am incercat sa-l invartesc cat mai mult in speranta ca se va "roda" din nou.
Este bine sa incerc sa-l pornesc normal? Sau mai bine il desfac si incerc sa vad cauza blocarii?
Nu am folosit ulei "after burn" ... asta e cauza blocarii...
multumesc
Salut,
trebuie desfacut, cel mai probabil rulmenti sunt dusi, daca tot l-ai forta un pic verifica daca nu a prins joc in biela
Aceasta postare a fost editata de X-tra: 05 September 2008 - 11:53 AM
Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#53
Postat 05 September 2008 - 01:39 PM
@Flo234 Poti sa explici putin fenomenul care a avut loc in lipsa uleiului "after burn"? Cam ce s-a intamplat acolo, in motor?
Multumesc.
ionristea@yahoo.com
Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
#54
Postat 05 September 2008 - 01:49 PM
Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#57
Postat 06 September 2008 - 12:56 PM
Intrebarea mea este urmatoarea.Stiti cumva unde pot sa o repar? Imi recomandati vreun service ceva?
Sunt din Braila,dar pot sa ma deplasez prin tara