Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#3061
Postat 26 April 2014 - 08:41 AM
Conform manualului esc-ului in timpul functionarii esc-ului daca nu primeste nici un semnal nu are nici un led aprins,decat la comanda inainte sau inapoi cand sta aprins ledul rosu, esc-ul meu de indata ce-l pornesc ii ramane ledul rosu pornit,masina merge inainte si franeaza dar nu merge inapoi de nici o culoare.Plus ca motorul are drag brake force(frana de motor) foarte foarte mare(accelerez cu rotile in aer pana la maxim si cand las de acceleratie rotile se opresc mai repede decat au accelerat.Am resetat setarile esc-ul cu cardu de programare am calibrat punctu de neutru de accelerare si de franare maxima al statiei si tot asa face.Partea nasoala e ca nu am un alt receptor sau alt esc sa pot vedea unde e problema.Sau ar putea fi altceva?
#3062
Postat 26 April 2014 - 03:24 PM
SkRuLL, la 26 April 2014 - 08:41 AM, a spus:
Conform manualului esc-ului in timpul functionarii esc-ului daca nu primeste nici un semnal nu are nici un led aprins,decat la comanda inainte sau inapoi cand sta aprins ledul rosu, esc-ul meu de indata ce-l pornesc ii ramane ledul rosu pornit,masina merge inainte si franeaza dar nu merge inapoi de nici o culoare.Plus ca motorul are drag brake force(frana de motor) foarte foarte mare(accelerez cu rotile in aer pana la maxim si cand las de acceleratie rotile se opresc mai repede decat au accelerat.Am resetat setarile esc-ul cu cardu de programare am calibrat punctu de neutru de accelerare si de franare maxima al statiei si tot asa face.Partea nasoala e ca nu am un alt receptor sau alt esc sa pot vedea unde e problema.Sau ar putea fi altceva?
Ai setat sa ai si reverse?
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#3065
Postat 29 April 2014 - 09:36 AM
Ma chinui inca cu secretele nitro-ului.
Ideea... ieri mi-am ars ambreiajul si am observat ceva... cand invart de volanta motorul, in sensul care trebuie sa functioneze, invers acelor de ceasornic, dupa o rotatie, aud un mic click. sunet ce vine din interior... dupa cate observ, la fiecare clic, rulmentul ala unisens, sare putin in sensul acelor de ceasornic. e normal?
fiindca rulmentii pe care este asezat clopotul este ars, e posibil ca acea caldura sa se fi propagat prin axul principal si la rulmentul care tine axul, cel care este dupa volanta, cum pot verifica daca ala mai e bun? motorul merge destul de usor.
#3066
Postat 29 April 2014 - 11:20 PM
Rulmentul etans din fata il poti verifica cu clabuc de sapun si vezi daca are scapari. Sau metoda mea mai "brutala" de aici :) , dar trebuie sa ai grija sa il stergi ca lumea dupa aceea, plus ulei din belsug. Ala este un rulment facut praf, in urma uzurii, ce-i drept! Iar faptul ca motorul merge usor... nu-i prea bine. Nu ar trebui sa poti roti motorul cu mana daca il tii de ax. Sunt doua metode de a verifica compresia: una este sa incerci sa ridici masinuta de sfoara de la pull starter si ar trebui sa tina destul de bine, si a doua este sa desfaci motorul si sa vezi cat de mult poti impinge cu degetul pistonul in camasa (dupa ce ai pus o picatura de ulei pe ea). Dar, atentie, trebuie sa respecti perfect pozitia relativa dintre ele, adica sa ai grija sa nu le rotesti fata de pozitia de lucru normala. Ar trebui sa nu-l poti impinge la mai putin de 3 mm fata de marginea superioara a camasii.
Nu ar stica sa vezi toata seria asta
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 29 April 2014 - 11:22 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#3070
Postat 30 April 2014 - 03:59 PM
Acesta este la toate motoarele nitro. Daca va uitati cu atentie cand desfaceti motorul, in prinderea de biela veti descoperi un ARC si un STIFT care se invart pe Cover-Plate-ul motorului si acelea fac click , cand sar peste partea polizata ;)
Deci nu va ingrijorati :)
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 30 April 2014 - 04:00 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#3073
Postat 30 April 2014 - 04:30 PM
e.cata, la 30 April 2014 - 04:29 PM, a spus:
si sunt extrem de tari.
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 30 April 2014 - 04:31 PM
#3076
Postat 01 May 2014 - 08:27 PM
LSN e invartit un sfert de rotatie, doar pentru relanti, il tine bine nu e problema, idle la fel...
acuma cu HSN am ceva treaba, are vreo doua rotatii, sau una jumate, nu mai stiu... cand accelerez fin pana la maxim, nu prea e problema, daca il accelerez brusc, parca ar bolborosi si se ineaca, daca mai invart 1/8 sa inchid pentru lean, moare, daca deschid, same thing... incerc alt carburator?
#3082
Postat 03 May 2014 - 08:09 AM
Provenienta: china
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#3083
Postat 04 May 2014 - 12:12 AM
tot caut si nu prea am gasit dar am dat de acesta:
http://www.hpiracing...n/part/%2066479
Intrebarea este, daca are cineva asa ceva si daca da, imi poate confirma ca distanta dintre pini de la dogbone este de 128mm, iar partea pe care vine hex-ul, outdrive-ul, este de 29mm?
Mersi,
#3086
Postat 07 May 2014 - 08:50 AM
mihalyn90, la 04 May 2014 - 12:12 AM, a spus:
tot caut si nu prea am gasit dar am dat de acesta:
http://www.hpiracing...n/part/%2066479
Intrebarea este, daca are cineva asa ceva si daca da, imi poate confirma ca distanta dintre pini de la dogbone este de 128mm, iar partea pe care vine hex-ul, outdrive-ul, este de 29mm?
Mersi,
De ce nu le scrii celor de la HPI Romania sa ii intrebi direct sau telefonic - ieie codul piesei, pui mana pe tlon si iii intrebi direct caca este distanta respectiva intre pini.
Eu asa a-si face. Sunt serviabili, te ajuta in limita posibilitatilor
Numai bine!
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....