Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#2851 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 06 June 2013 - 08:52 PM

Nitro RS4 Drift ... o enigma pentru mine .
Ce combustibil sa folosesc ... cum sa reglez motorul , ca are vre-o 3 suruburi ?
Daca nu-i vre-un secret va rog pe voi colegii mei sa ma indrumati si pe mine .
Multumesc.
0

#2852 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 08 June 2013 - 06:29 PM

Vezi postareaC&RDINODINOWOODFAN, la 06 June 2013 - 08:52 PM, a spus:

Nitro RS4 Drift ... o enigma pentru mine .
Ce combustibil sa folosesc ... cum sa reglez motorul , ca are vre-o 3 suruburi ?
Daca nu-i vre-un secret va rog pe voi colegii mei sa ma indrumati si pe mine .
Multumesc.


cele 3 suruburi sunt: high speed needle, low speed needle, si idle. daca pui si modelul motorului, vor veni si reglajele, stock la hpi cred ca ar trebui sa pleci de la nivelul iesit razant, si la low si la hi, si de acolo incepi reglajele cate o optime de tura!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#2853 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 10 June 2013 - 05:05 PM

Exista caroserie pentru buggy 1/10 care sa-l transforme in ceva mai scale? In genul unui Rally car. Nu am gasit pentru Slash nici caroserie de Impreza, nici de o Integrale. Vreau sa imi fac ceva mai scale acum, m-am lasat de concursuri.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#2854 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 22 June 2013 - 11:29 AM

Am luat de curand sh un esc mmp si motor tekin 4,5.
Se pare ca atunci cand apas brusc acceleratia se blocheaza si intr-un fel de protectie, trebuind sa revin cu acceleratia la zero apoi sa accelerez iar.
Precizez ca daca e in mers nu face probleme dar la iesire din curbe cand apas mai tare se opreste.
Cu cat viteza e mai mare cu atat nu apar probleme. La plecarea dupa loc daca apas insa mai tare.... Caput.
Ma puteti ajuta cu niste sfaturi?
Precizez ca face asa cu toate bateriile indiferent de discharge sau daca bateriile sunt goale sau pline.
Pinionul e 15 cu spur de 54.
0

#2855 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 23 June 2013 - 01:13 AM

Vezi postareaaiurica, la 22 June 2013 - 11:29 AM, a spus:

Am luat de curand sh un esc mmp si motor tekin 4,5.
Se pare ca atunci cand apas brusc acceleratia se blocheaza si intr-un fel de protectie, trebuind sa revin cu acceleratia la zero apoi sa accelerez iar.
Precizez ca daca e in mers nu face probleme dar la iesire din curbe cand apas mai tare se opreste.
Cu cat viteza e mai mare cu atat nu apar probleme. La plecarea dupa loc daca apas insa mai tare.... Caput.
Ma puteti ajuta cu niste sfaturi?
Precizez ca face asa cu toate bateriile indiferent de discharge sau daca bateriile sunt goale sau pline.
Pinionul e 15 cu spur de 54.



nu e din alimentare! problema ta e ca esc-ul nu face fata cerintei de putere a motorului! nu furnizeaza suficient curent ca sa acopere consumul instant al motorului, si intra automat in protectie!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#2856 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 June 2013 - 07:21 AM

Vezi postareaaiurica, la 22 June 2013 - 11:29 AM, a spus:

Am luat de curand sh un esc mmp si motor tekin 4,5.
Se pare ca atunci cand apas brusc acceleratia se blocheaza si intr-un fel de protectie, trebuind sa revin cu acceleratia la zero apoi sa accelerez iar.
Precizez ca daca e in mers nu face probleme dar la iesire din curbe cand apas mai tare se opreste.
Cu cat viteza e mai mare cu atat nu apar probleme. La plecarea dupa loc daca apas insa mai tare.... Caput.
Ma puteti ajuta cu niste sfaturi?
Precizez ca face asa cu toate bateriile indiferent de discharge sau daca bateriile sunt goale sau pline.
Pinionul e 15 cu spur de 54.


In tabelul de rapoarte al MMP, este mentionat ca, un motor cu KV mai mare de 6900 se poate folosi numai pentru accelerare pe linia dreapta ( curse de drag ). Motorul Tekin de 4,5T are 9300KV.

Pentru rezolvare ai doua variante: inlocuiesti motorul cu unul de maxim 6,5T sau iti achizitionezi un regulator care suporta motorul de 4,5T fara restrictii.

Toate cele bune

EugenS

Aceasta postare a fost editata de EugenS: 23 June 2013 - 07:22 AM

The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#2857 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 23 June 2013 - 06:10 PM

Daca faci update la soft, noul soft are o curba de acceleratie ce nu o poti dezactiva, si timp de aproximativ o secunda iti accelereaza progresiv. Daca nu merge, asculti cele de mai sus.
Sa inteleg ca incerci 4.5T pe un Slash 4x4?

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#2858 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 24 June 2013 - 12:02 AM

da, asta vroiam...
se pare ca nu e pt ce imi doream...o optiune buna de bashing si racing.
o sa pun motorul la vanzare si o sa iau un altul.

multumesc pt raspunsuri.
0

#2859 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 24 June 2013 - 01:09 PM

Vezi postareaaiurica, la 24 June 2013 - 12:02 AM, a spus:

da, asta vroiam...
se pare ca nu e pt ce imi doream...o optiune buna de bashing si racing.
o sa pun motorul la vanzare si o sa iau un altul.

multumesc pt raspunsuri.

Eu cred ca VXL-ul si Castle 3800kv sunt cele mai bune pentru Slash 4x4.
Bafta!

Custom CNC parts GNS Racing
0

#2860 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 June 2013 - 02:39 PM

Vezi postareaaiurica, la 24 June 2013 - 12:02 AM, a spus:

da, asta vroiam...
se pare ca nu e pt ce imi doream...o optiune buna de bashing si racing.
o sa pun motorul la vanzare si o sa iau un altul.

multumesc pt raspunsuri.


:)))) 4.5....
Pentru slash 4x4 nu ai ce cauta cu un asemena motor....singurul din seria 540 care poti sa-l pui este mamba 4 pole 3800kv si Velineonul care sunt niste motoare dedicate ptr. genul asta de masina, preferabil treci la un seria 550 cu senzor. MMP se descura bine cu senzor. Eu folosesc pe un SC10 un MMP cu tenschock motorul(un 550 f capabil) si nu prea am avut probleme in configuratia asta la nici un concurs. De regula motorul de 4.5 se foloseste la touring si asta in anumite conditii + drag racing. Bine daca dadeai 5 min pe net gaseai multiple explicatii legate de motorizarea la slash (rctech e plin).Am avut si eu asemena masina si pot spune ca motorul Velineon era cel mai ok la clasa 540. Totusi slash 4x4 e un camion greu si necesita un upgrade de motorizare aferent, poti sa incerci si un motor de 1/8 de la Caslte Creation cel de 2200 kv, transmisia slash-ului este imprumutata de la revo electric si duce un asemena motor, poti incerca in 3-4s cu MMP sau 6s cu Mamba Monster/Tekin rx8. Sincer nu are sens sa faci asemena upgrade-uri dar pe sistemul "daca vrei...poti"...masina va fi foarte incontrolabila la asemenea puteri.
Singura ta problema este ca MMP nu este waterproof, ptr ca un slash in regim hobby am vazut ca este destul de chinuit si nici tu nu faci rabat la asta (am vazut pe topicul de slash faza cu "condamnarea la moarte" a masinii)

Sper ca ti-a fost de folos ce ti-am scris legat de motorizare!
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#2861 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 30 June 2013 - 11:19 PM

da, multumesc de sfaturi.
mai caut inca solutii...
mi-a placut atunci cand l-am testat si vreau ceva pt 2s.

credeti ca fac ceva gresit daca urmez sfaturile tipului din filmul din link?Are fix acelasi combo.



care este diferenta intre un condensator si un BEC extern dedicat.ce face acesta din urma cu circuitul acela ?

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 30 June 2013 - 11:19 PM

0

#2862 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 30 June 2013 - 11:23 PM

Vezi postareaAlfa, la 24 June 2013 - 02:39 PM, a spus:

:)))) 4.5....
Pentru slash 4x4 nu ai ce cauta cu un asemena motor.... De regula motorul de 4.5 se foloseste la touring si asta in anumite conditii + drag racing. Bine daca dadeai 5 min pe net gaseai multiple explicatii legate de motorizarea la slash (rctech e plin).


atunci de ce este motorul indicat pt short course de cei de la tekin?
nu vreau sa par cunoscator, intreb, pt ca e posibil sa gresesc.
Nu te contrazic e posibil sa ai dreptate, dar este recomandat a fi pt sc. :pardon:

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 30 June 2013 - 11:25 PM

0

#2863 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 30 June 2013 - 11:33 PM

poti incerca... eu am pus asa ceva pe savage in paralel cu bateria de 6v, sa stii ca e o diferenta si la mine...
mai fac o baie!
0

#2864 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 30 June 2013 - 11:33 PM

slash-ul merge brici cu un 3.5 ,gandeste-te ca 3.5-ul duce lejer un savage X(am testat eu) ...slash-ul e mai usor deci....
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#2865 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 30 June 2013 - 11:38 PM

Vezi postareasoarece, la 30 June 2013 - 11:33 PM, a spus:

slash-ul merge brici cu un 3.5 ,gandeste-te ca 3.5-ul duce lejer un savage X(am testat eu) ...slash-ul e mai usor deci....


:D aici e vb de 4.5 T si motoare electrice brushless.
mai fac o baie!
0

#2866 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 01 July 2013 - 06:47 AM

:)
Am sa incerc sa vad ce si cum...

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 01 July 2013 - 06:48 AM

0

#2867 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 July 2013 - 07:28 AM

Vezi postareaaiurica, la 30 June 2013 - 11:23 PM, a spus:

atunci de ce este motorul indicat pt short course de cei de la tekin?
nu vreau sa par cunoscator, intreb, pt ca e posibil sa gresesc.
Nu te contrazic e posibil sa ai dreptate, dar este recomandat a fi pt sc. :pardon:

Nu confunda seriile 550 cu 540.La motoarele 550 de 4.5 și 5.5 e alta poveste... Oricum tu ce motor ai.?.. Eu la tot ce am făcut referire mai sus era valabil ptr seria 540
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#2868 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 01 July 2013 - 07:40 AM

Tekin sc x 4,5
0

#2869 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 01 July 2013 - 09:57 AM

si acum am vazut, SCX 4,5 are 900w si 4800kv.
deci nu e chiar 9000.
Am gresit si eu ca nu am scris despre ce motor este vorba

nu stiu ce inseamna 540 si 550.
nu stiu care sunt diferentele si ce inseamna fiecare clasa.
0

#2870 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 01 July 2013 - 10:30 AM

Vezi postareaaiurica, la 01 July 2013 - 09:57 AM, a spus:

nu stiu ce inseamna 540 si 550.


550 sunt mai lungi, exact cum este si tekinul tau, 540 sunt cele "uzuale" putin mai scurte

Aceasta postare a fost editata de Uzzy: 01 July 2013 - 10:30 AM

Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#2871 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 01 July 2013 - 10:52 AM

Vezi postareaaiurica, la 01 July 2013 - 07:40 AM, a spus:

Tekin sc x 4,5


http://www.amainhobb...s-550-Motor-45T
la 4800kv poti merge fara probleme pe slash.
totusi un pinion mai mic pe motor ar fi indicat.
mai fac o baie!
0

#2872 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 01 July 2013 - 11:09 AM

deci pot pune un condensator ca cel in film?
revin cu intrebarea legata de diferenta intre un condensator normal si un BEC dedicat.
multumesc.
0

#2873 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 July 2013 - 12:43 PM

Tu acolo cred ca ai nevoie de BEC....nu de condensator pentru ca MMP vine cu condensatori in el(presupun tu stii ce face condensatorul).Bec-ul lui MMP nu prea poate sa sustina la 2s-3s un servo gurmand si am mai observat ca are o problema cu receptoarele de tip dsm1 fara BEC, in rest e perfect ptr shortcourse.

Acum ce face BEC-ul eu zic sa cauti ptr ca e mult de povestit si vad ca tu te inversunezi sa nu dai pe google nimic la cautare (intrebare gen aia 550 vs 540),

Aceasta postare a fost editata de Alfa: 01 July 2013 - 12:46 PM

Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#2874 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 01 July 2013 - 12:50 PM

Vezi postareaAlfa, la 01 July 2013 - 12:43 PM, a spus:

Tu acolo cred ca ai nevoie de BEC....nu de condensator pentru ca MMP vine cu condensatori in el(presupun tu stii ce face condensatorul).Bec-ul lui MMP nu prea poate sa sustina la 2s-3s un servo gurmand si am mai observat ca are o problema cu receptoarele de tip dsm1 fara BEC, in rest e perfect ptr shortcourse.

Acum ce face BEC-ul eu zic sa cauti ptr ca e mult de povestit si vad ca tu te inversunezi sa nu dai pe google nimic la cautare (intrebare gen aia 550 vs 540),


poi de aia se pune un condensator in paralel cu bec-ul intern http://www.amainhobb...eiver-Capacitor 4700uf cu 10v) pt a elimina caderile de tensiune.
condensatorii de pe mmp sunt pusi pe paralel cu bateria.. deci nu ajuta.
te duci frumos la un centru ce este specializat pe vanzare componente electronice si ceri un condesator 4700uf cu 10 v low esr...

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 01 July 2013 - 12:53 PM

mai fac o baie!
0

#2875 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 01 July 2013 - 12:55 PM

Vezi postareaaiurica, la 01 July 2013 - 11:09 AM, a spus:

deci pot pune un condensator ca cel in film?
revin cu intrebarea legata de diferenta intre un condensator normal si un BEC dedicat.
multumesc.


prima data incearca cu condensator.. daca nu ajuta, elimini bec-ul intern si pui unu extern..
mai fac o baie!
0

#2876 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 July 2013 - 01:02 PM

Nu citisem mai sus ce vrea el cu condensatorul...

Sau asa...dar iti spun eu cea mai efectiva e Bec extern + ca tu ca sa-l elimini pe cel intern elimini doar un fir din cele trei care duc la receptie si sincer mi se pare si mai usor de realizat + ca cel de MMP nu are amperajul care-l dau ei in fisa tehnica...si ca intotdeauna eu vb din experienta proprie, ce nu am facut nu ma bag.Eu folosesc de mult timp esc-uri de la acest brand si BEC-ul lot intern nu lucreaza bine in plaja 2s-3s cu servouri mari si puternice (gen cele care se folosesc la shortcourse)

Aceasta postare a fost editata de Alfa: 01 July 2013 - 01:04 PM

Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#2877 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 01 July 2013 - 01:45 PM

am luat 2 condensatoare de 4700 la 10v si le-am pus in pararel sa obtin valori apropiate de cel de 10.000 prezentat in film.
le-am pus deja , pe stand merge, ( cu rotile ridicate) dar trebuie verificat si in teren, insa vremea nu ne-a permis.
0

#2878 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 01 July 2013 - 05:41 PM

Vezi postareaaiurica, la 01 July 2013 - 01:45 PM, a spus:

am luat 2 condensatoare de 4700 la 10v si le-am pus in pararel sa obtin valori apropiate de cel de 10.000 prezentat in film.
le-am pus deja , pe stand merge, ( cu rotile ridicate) dar trebuie verificat si in teren, insa vremea nu ne-a permis.


si eu am pus in paralel cu pacul de 6v 2500mah 3x 1700uf 10v (asta aveam pe acasa) la savage pe termic... si pot sa spun ca si la mine ajuta.. nu mai pierd semnalul, si servo-urile sunt mai vioaie.
servo-urile sunt altele mai puternice decat cele stoc.
mai fac o baie!
0

#2879 Useril este offline   banutzu21 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 14-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 20 July 2013 - 08:30 PM

Buna ziua , stie cineva de unde pot cumpara combustibil 10%? Stima Andrei
"Tot ce e bun tre' sa dispara!"
0

#2880 Useril este offline   The Game 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 332
  • Inregistrat: 23-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 21 July 2013 - 02:53 PM

Cu ce as putea inlocui antena de la o telecomanda in 27 mhz?
Se poate sau trebuie cumparata alta antena?
Axial AX10 RTC cu esc traxxas xl5
Serpent s400 brushless
HPI Blitz
IMax B6 Charger
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

46 useri citesc topicul
0 membri, 46 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro