Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#2852
Postat 08 June 2013 - 06:29 PM
C&RDINODINOWOODFAN, la 06 June 2013 - 08:52 PM, a spus:
Ce combustibil sa folosesc ... cum sa reglez motorul , ca are vre-o 3 suruburi ?
Daca nu-i vre-un secret va rog pe voi colegii mei sa ma indrumati si pe mine .
Multumesc.
cele 3 suruburi sunt: high speed needle, low speed needle, si idle. daca pui si modelul motorului, vor veni si reglajele, stock la hpi cred ca ar trebui sa pleci de la nivelul iesit razant, si la low si la hi, si de acolo incepi reglajele cate o optime de tura!
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#2853
Postat 10 June 2013 - 05:05 PM
stima,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#2854
Postat 22 June 2013 - 11:29 AM
Se pare ca atunci cand apas brusc acceleratia se blocheaza si intr-un fel de protectie, trebuind sa revin cu acceleratia la zero apoi sa accelerez iar.
Precizez ca daca e in mers nu face probleme dar la iesire din curbe cand apas mai tare se opreste.
Cu cat viteza e mai mare cu atat nu apar probleme. La plecarea dupa loc daca apas insa mai tare.... Caput.
Ma puteti ajuta cu niste sfaturi?
Precizez ca face asa cu toate bateriile indiferent de discharge sau daca bateriile sunt goale sau pline.
Pinionul e 15 cu spur de 54.
#2855
Postat 23 June 2013 - 01:13 AM
aiurica, la 22 June 2013 - 11:29 AM, a spus:
Se pare ca atunci cand apas brusc acceleratia se blocheaza si intr-un fel de protectie, trebuind sa revin cu acceleratia la zero apoi sa accelerez iar.
Precizez ca daca e in mers nu face probleme dar la iesire din curbe cand apas mai tare se opreste.
Cu cat viteza e mai mare cu atat nu apar probleme. La plecarea dupa loc daca apas insa mai tare.... Caput.
Ma puteti ajuta cu niste sfaturi?
Precizez ca face asa cu toate bateriile indiferent de discharge sau daca bateriile sunt goale sau pline.
Pinionul e 15 cu spur de 54.
nu e din alimentare! problema ta e ca esc-ul nu face fata cerintei de putere a motorului! nu furnizeaza suficient curent ca sa acopere consumul instant al motorului, si intra automat in protectie!
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#2856
Postat 23 June 2013 - 07:21 AM
aiurica, la 22 June 2013 - 11:29 AM, a spus:
Se pare ca atunci cand apas brusc acceleratia se blocheaza si intr-un fel de protectie, trebuind sa revin cu acceleratia la zero apoi sa accelerez iar.
Precizez ca daca e in mers nu face probleme dar la iesire din curbe cand apas mai tare se opreste.
Cu cat viteza e mai mare cu atat nu apar probleme. La plecarea dupa loc daca apas insa mai tare.... Caput.
Ma puteti ajuta cu niste sfaturi?
Precizez ca face asa cu toate bateriile indiferent de discharge sau daca bateriile sunt goale sau pline.
Pinionul e 15 cu spur de 54.
In tabelul de rapoarte al MMP, este mentionat ca, un motor cu KV mai mare de 6900 se poate folosi numai pentru accelerare pe linia dreapta ( curse de drag ). Motorul Tekin de 4,5T are 9300KV.
Pentru rezolvare ai doua variante: inlocuiesti motorul cu unul de maxim 6,5T sau iti achizitionezi un regulator care suporta motorul de 4,5T fara restrictii.
Toate cele bune
EugenS
Aceasta postare a fost editata de EugenS: 23 June 2013 - 07:22 AM
#2857
Postat 23 June 2013 - 06:10 PM
Sa inteleg ca incerci 4.5T pe un Slash 4x4?
stima,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#2858
Postat 24 June 2013 - 12:02 AM
se pare ca nu e pt ce imi doream...o optiune buna de bashing si racing.
o sa pun motorul la vanzare si o sa iau un altul.
multumesc pt raspunsuri.
#2859
Postat 24 June 2013 - 01:09 PM
aiurica, la 24 June 2013 - 12:02 AM, a spus:
se pare ca nu e pt ce imi doream...o optiune buna de bashing si racing.
o sa pun motorul la vanzare si o sa iau un altul.
multumesc pt raspunsuri.
Eu cred ca VXL-ul si Castle 3800kv sunt cele mai bune pentru Slash 4x4.
Bafta!
Custom CNC parts GNS Racing
#2860
Postat 24 June 2013 - 02:39 PM
aiurica, la 24 June 2013 - 12:02 AM, a spus:
se pare ca nu e pt ce imi doream...o optiune buna de bashing si racing.
o sa pun motorul la vanzare si o sa iau un altul.
multumesc pt raspunsuri.
:)))) 4.5....
Pentru slash 4x4 nu ai ce cauta cu un asemena motor....singurul din seria 540 care poti sa-l pui este mamba 4 pole 3800kv si Velineonul care sunt niste motoare dedicate ptr. genul asta de masina, preferabil treci la un seria 550 cu senzor. MMP se descura bine cu senzor. Eu folosesc pe un SC10 un MMP cu tenschock motorul(un 550 f capabil) si nu prea am avut probleme in configuratia asta la nici un concurs. De regula motorul de 4.5 se foloseste la touring si asta in anumite conditii + drag racing. Bine daca dadeai 5 min pe net gaseai multiple explicatii legate de motorizarea la slash (rctech e plin).Am avut si eu asemena masina si pot spune ca motorul Velineon era cel mai ok la clasa 540. Totusi slash 4x4 e un camion greu si necesita un upgrade de motorizare aferent, poti sa incerci si un motor de 1/8 de la Caslte Creation cel de 2200 kv, transmisia slash-ului este imprumutata de la revo electric si duce un asemena motor, poti incerca in 3-4s cu MMP sau 6s cu Mamba Monster/Tekin rx8. Sincer nu are sens sa faci asemena upgrade-uri dar pe sistemul "daca vrei...poti"...masina va fi foarte incontrolabila la asemenea puteri.
Singura ta problema este ca MMP nu este waterproof, ptr ca un slash in regim hobby am vazut ca este destul de chinuit si nici tu nu faci rabat la asta (am vazut pe topicul de slash faza cu "condamnarea la moarte" a masinii)
Sper ca ti-a fost de folos ce ti-am scris legat de motorizare!
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#2861
Postat 30 June 2013 - 11:19 PM
mai caut inca solutii...
mi-a placut atunci cand l-am testat si vreau ceva pt 2s.
credeti ca fac ceva gresit daca urmez sfaturile tipului din filmul din link?Are fix acelasi combo.
care este diferenta intre un condensator si un BEC extern dedicat.ce face acesta din urma cu circuitul acela ?
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 30 June 2013 - 11:19 PM
#2862
Postat 30 June 2013 - 11:23 PM
Alfa, la 24 June 2013 - 02:39 PM, a spus:
Pentru slash 4x4 nu ai ce cauta cu un asemena motor.... De regula motorul de 4.5 se foloseste la touring si asta in anumite conditii + drag racing. Bine daca dadeai 5 min pe net gaseai multiple explicatii legate de motorizarea la slash (rctech e plin).
atunci de ce este motorul indicat pt short course de cei de la tekin?
nu vreau sa par cunoscator, intreb, pt ca e posibil sa gresesc.
Nu te contrazic e posibil sa ai dreptate, dar este recomandat a fi pt sc. :pardon:
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 30 June 2013 - 11:25 PM
#2864
Postat 30 June 2013 - 11:33 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#2866
Postat 01 July 2013 - 06:47 AM
Am sa incerc sa vad ce si cum...
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 01 July 2013 - 06:48 AM
#2867
Postat 01 July 2013 - 07:28 AM
aiurica, la 30 June 2013 - 11:23 PM, a spus:
nu vreau sa par cunoscator, intreb, pt ca e posibil sa gresesc.
Nu te contrazic e posibil sa ai dreptate, dar este recomandat a fi pt sc. :pardon:
Nu confunda seriile 550 cu 540.La motoarele 550 de 4.5 și 5.5 e alta poveste... Oricum tu ce motor ai.?.. Eu la tot ce am făcut referire mai sus era valabil ptr seria 540
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#2869
Postat 01 July 2013 - 09:57 AM
deci nu e chiar 9000.
Am gresit si eu ca nu am scris despre ce motor este vorba
nu stiu ce inseamna 540 si 550.
nu stiu care sunt diferentele si ce inseamna fiecare clasa.
#2870
Postat 01 July 2013 - 10:30 AM
aiurica, la 01 July 2013 - 09:57 AM, a spus:
550 sunt mai lungi, exact cum este si tekinul tau, 540 sunt cele "uzuale" putin mai scurte
Aceasta postare a fost editata de Uzzy: 01 July 2013 - 10:30 AM
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#2871
Postat 01 July 2013 - 10:52 AM
aiurica, la 01 July 2013 - 07:40 AM, a spus:
http://www.amainhobb...s-550-Motor-45T
la 4800kv poti merge fara probleme pe slash.
totusi un pinion mai mic pe motor ar fi indicat.
#2872
Postat 01 July 2013 - 11:09 AM
revin cu intrebarea legata de diferenta intre un condensator normal si un BEC dedicat.
multumesc.
#2873
Postat 01 July 2013 - 12:43 PM
Acum ce face BEC-ul eu zic sa cauti ptr ca e mult de povestit si vad ca tu te inversunezi sa nu dai pe google nimic la cautare (intrebare gen aia 550 vs 540),
Aceasta postare a fost editata de Alfa: 01 July 2013 - 12:46 PM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#2874
Postat 01 July 2013 - 12:50 PM
Alfa, la 01 July 2013 - 12:43 PM, a spus:
Acum ce face BEC-ul eu zic sa cauti ptr ca e mult de povestit si vad ca tu te inversunezi sa nu dai pe google nimic la cautare (intrebare gen aia 550 vs 540),
poi de aia se pune un condensator in paralel cu bec-ul intern http://www.amainhobb...eiver-Capacitor 4700uf cu 10v) pt a elimina caderile de tensiune.
condensatorii de pe mmp sunt pusi pe paralel cu bateria.. deci nu ajuta.
te duci frumos la un centru ce este specializat pe vanzare componente electronice si ceri un condesator 4700uf cu 10 v low esr...
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 01 July 2013 - 12:53 PM
#2875
Postat 01 July 2013 - 12:55 PM
aiurica, la 01 July 2013 - 11:09 AM, a spus:
revin cu intrebarea legata de diferenta intre un condensator normal si un BEC dedicat.
multumesc.
prima data incearca cu condensator.. daca nu ajuta, elimini bec-ul intern si pui unu extern..
#2876
Postat 01 July 2013 - 01:02 PM
Sau asa...dar iti spun eu cea mai efectiva e Bec extern + ca tu ca sa-l elimini pe cel intern elimini doar un fir din cele trei care duc la receptie si sincer mi se pare si mai usor de realizat + ca cel de MMP nu are amperajul care-l dau ei in fisa tehnica...si ca intotdeauna eu vb din experienta proprie, ce nu am facut nu ma bag.Eu folosesc de mult timp esc-uri de la acest brand si BEC-ul lot intern nu lucreaza bine in plaja 2s-3s cu servouri mari si puternice (gen cele care se folosesc la shortcourse)
Aceasta postare a fost editata de Alfa: 01 July 2013 - 01:04 PM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#2877
Postat 01 July 2013 - 01:45 PM
le-am pus deja , pe stand merge, ( cu rotile ridicate) dar trebuie verificat si in teren, insa vremea nu ne-a permis.
#2878
Postat 01 July 2013 - 05:41 PM
aiurica, la 01 July 2013 - 01:45 PM, a spus:
le-am pus deja , pe stand merge, ( cu rotile ridicate) dar trebuie verificat si in teren, insa vremea nu ne-a permis.
si eu am pus in paralel cu pacul de 6v 2500mah 3x 1700uf 10v (asta aveam pe acasa) la savage pe termic... si pot sa spun ca si la mine ajuta.. nu mai pierd semnalul, si servo-urile sunt mai vioaie.
servo-urile sunt altele mai puternice decat cele stoc.