Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#2675
Postat 23 October 2012 - 09:33 AM
AndreiO, la 23 October 2012 - 09:24 AM, a spus:
Nu-ti cunosc masina, dar daca distanta dintre axele celor doua roti dintate aflate in angrenare nu poate fi modificata iar modulul (dimensiunea pasului) dintilor nu este acelasi, raspunsul este NU. Folosesti un pinion identic. Solutia 1=cumparat unul nou; Solutia 2=poate te ajuta un coleg de... suferinta.:)
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2676
Postat 23 October 2012 - 09:34 AM
Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.
#2677
Postat 23 October 2012 - 09:36 AM
Aceasta postare a fost editata de AndreiO: 23 October 2012 - 09:39 AM
#2680
Postat 31 October 2012 - 12:45 AM
Am facut rost de alta statie alta marca in 2.4 dar daca se poate repara receptoru ...Ma poate ajuta cineva cu reparatia?
Aceasta postare a fost editata de cosmin65397: 31 October 2012 - 12:47 AM
#2683
Postat 02 November 2012 - 07:55 AM
Vezi manualul atasat
Fisiere atasate
-
anl_26946_ma00xxx-ultimo-drift-motor-e-090421fv.pdf (265.82K)
Number of downloads: 166
#2685
Postat 02 November 2012 - 02:21 PM
De ce, pen' ca de exemplu un motor de 10.5T poate avea 4500kV si 243W sau 3300kV si 450W (sa moara producatoru', eu zic ca-i typo sau chinez fudul) sau 3010kV si nu se stie puterea. Si astea 3 sint motoare reale, primul e de firma, celelalte doua sint chinezarii.
La fel la esc te uiti citi W suporta, sau citi A si faci un calcul. Ca eu daca's chinez fac un esc pe care scriu 8.5t dar uit sa zic ca de fapt poate doar 200w si tu daca ai un motor de 350w l-ai ars la prima acceleratie. Da' eu am un motor de 8.5t care are doar 196w si cu ala ar fi mers.
Si in concluzie, la ce exact ti-e bun sa stii citi T are motorul ala, in conditiile in care stii kV (deci stii daca ti-e bun pentru aplicatia ta si poti estima un raport pinion:spur cu care sa incepi) si citi W (stii daca esc-ul tau o sa-si verse pardon afume matele sau o sa reziste)
#2686
Postat 03 November 2012 - 12:44 AM
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"
0723652247
#2687
Postat 03 November 2012 - 01:02 AM
kinderu56, la 03 November 2012 - 12:44 AM, a spus:
ca sa te poti da cu un motor la clasa stock trebuie sa ai numarul turelor respectiv 13,5 inscriptionat de producator pe carcasa motorului .
Aceasta postare a fost editata de sergiu 4wd: 03 November 2012 - 01:03 AM
#2688
Postat 03 November 2012 - 07:35 AM
In regulament la fx racing nu se spune sa fie scris pe motor cati T are.
Citez: " Motoarele admise la clasa stock au urmatoarele caracteristicii:
- motoare fără peri(brushless) cu senzor 13.5T sau peste maxim 3505 KV, putere maximă 205 Wati, trebuie să respecte specificațiile producătorului. Pot fi modificate doar cu piese originale ale producătorului. Rotorul obligatoriu maxim 12,5 mm.
- motoare fără peri(brushless) fără senzor 12T sau peste maxim 3505 KV, putere maximă 205 Wati, trebuie să respecte specificațiile producătorului. Pot fi modificate doar cu piese originale ale producătorului. Rotorul obligatoriu maxim 12,5 mm."
Deci motorul tau trebuie sa aibe puterea maxima 205w.Type 2 are undeva la 267, deci este un 10.5.Daca aveai type 1 (190w) puteai merge linistit.
M-am interesat foarte mult de acest aspect,tocmai pt a face unele modificari la masina.
Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 03 November 2012 - 07:37 AM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#2690
Postat 10 November 2012 - 09:54 PM
1. http://www.amainhobb...d-Blue-GT2-SC10
2. http://www.amainhobb...ms-Blue-SC10-T4
#2691
Postat 10 November 2012 - 10:06 PM
sergiu 4wd, la 10 November 2012 - 09:54 PM, a spus:
1. http://www.amainhobb...d-Blue-GT2-SC10
2. http://www.amainhobb...ms-Blue-SC10-T4
SPECS
Length: 3.889" (99mm)
Width: 1.542" (39.1mm)
Thickness: 0.3" (7.7mm)
#2693
Postat 05 December 2012 - 11:09 PM
Bafta !
Aceasta postare a fost editata de Rapperul: 05 December 2012 - 11:09 PM
________________________________________________________________________________________________________________________
~ Topicul meu cu Feed-Back ~
#2694
Postat 05 December 2012 - 11:24 PM
#2695
Postat 05 December 2012 - 11:46 PM
Aaron, la 05 December 2012 - 11:24 PM, a spus:
sau poxipol , ce doresti ....
________________________________________________________________________________________________________________________
~ Topicul meu cu Feed-Back ~
#2696
Postat 05 December 2012 - 11:49 PM
Rapperul, la 05 December 2012 - 11:09 PM, a spus:
Bafta !
uite varianta mea :
Rapperul, la 05 December 2012 - 11:09 PM, a spus:
Bafta !
Cumpara de la farmacie o acetona cat mai puternica (firma TIS Farmaceutic face o acetona buna) si o sa se inmoaie superglue-ul ala ca marmelada, poate sa dureze si cateva minute daca este cantitate foarte mare de lipici.
Nu folosi smirghelul ca o sa pilesti colturile imbusului si apoi o sa se invarta in gol.
#2697
Postat 05 December 2012 - 11:50 PM
Aaron, la 05 December 2012 - 11:24 PM, a spus:
Cel mai bine iei o surubelnita torx putin mai mare decat e imbusul si o fortezi sa intre in capul surubului. Treaba cu superglue nu va merge (decat daca respecta una din punctele de mai jos ). Daca nu ai torx, foloseste o surubelnita dreapta, ascutita putin conic.
Manule, decat sa le spui prostii, mai bine nu. Daca tu poti desface in surub cu super glue exista doua variante:
1. Ori esti Batman
2. Ori era surubul desfacut
stima,
Radu
Aceasta postare a fost editata de radu94: 05 December 2012 - 11:53 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#2698
Postat 07 December 2012 - 08:36 PM
radu94, la 05 December 2012 - 11:50 PM, a spus:
Manule, decat sa le spui prostii, mai bine nu. Daca tu poti desface in surub cu super glue exista doua variante:
1. Ori esti Batman
2. Ori era surubul desfacut
stima,
Radu
daca eu am pus picatura si am desfacut un surub si a mers , ce mai comentezi ? ziceam de nebun ? nu te mai baga cu mine in seama ca stii ca nu suntem in relatii tocmai bune !
@lama , eu m`am referit sa curete usor colturile , nu sa frece la ele pana cand imbusu e perfect rotund :))
MANU !
________________________________________________________________________________________________________________________
~ Topicul meu cu Feed-Back ~
#2699
Postat 07 December 2012 - 08:45 PM
Rapperul, la 07 December 2012 - 08:36 PM, a spus:
@lama , eu m`am referit sa curete usor colturile , nu sa frece la ele pana cand imbusu e perfect rotund :))
MANU !
Oricine ar fi dat acest sfat ma bagam sa comentez. Poate sa iti curga super-glue altundeva decat in locul dorit si in plus nu lipeste metalele cum trebuie, deci nu prea merge ideea, decat la savage-ul tau .... Stiu ca nu esti in relatii tocmai bune datorita tepei date de tine, asa ca, nu mai raspunde urat la sfatul altui coleg de pe forum, nu-i frumos!
Aceasta postare a fost editata de radu94: 07 December 2012 - 08:47 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#2700
Postat 07 December 2012 - 08:53 PM
MANU !
nu`mi bat capu` cu tine !
Aceasta postare a fost editata de Rapperul: 07 December 2012 - 08:54 PM
________________________________________________________________________________________________________________________
~ Topicul meu cu Feed-Back ~