Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#2611 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 August 2012 - 06:05 PM

Vezi postareasectoristu, la 14 August 2012 - 05:54 PM, a spus:

Multumesc pentru raspuns! Ca de obicei, oferi raspunsuri clare, fix la obiect. Spre rusinea mea am cautat prin vecini si am uitat tocmai de FRDM.
Vestea buna este ca pot inscrie LRP-ul... insa dupa ce mi-a spus lamav nu mai stiu daca merita sa licitez ptr el. Pe aceasta cale poate imi sugerati voi un kit in primul rand robust si competitiv ca pret.


Mai sesizez ceva: conform http://www3.towerhob...p?&I=LXCBXS&P=6, durango-ul are ecartamentul de 285mm, ceea ce ar insemna ca este sub minimul impus de FRDM (290 mm). ...poate e doar gresita informatia de pe site.

Pe site-ul producatorului din pacate nu am dat de latimea DESC-ului dar vad ca aici e data ca fiind 290mm: http://www.area52.cc...o-desc410r.html
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#2612 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 14 August 2012 - 09:57 PM

La 85 de euro merita cumparat, il vinzi daca nu iti place si nu pierzi bani.
Fan Nokia.
0

#2613 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 14 August 2012 - 11:32 PM

Nu cred ca este vreun producator suficient de prost astfel incat sa faca un short course care sa nu poata fi inscris in competitii.
I reject your reality and substitute my own.
0

#2614 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 August 2012 - 08:01 AM

Pentru shortcourse performanta inseamna calitate.

Ca experienta proprie:

Am avut slash 4x4, o masina excelenta pentru bashing, foarte usor se lucreza la ea si foarte robusta.Cu multe upgrade-uri(suspensii, bara stabilizatoare, diff central...etc) si alta electronica (MM max pro si castle 4 poli) nu reuseam sa tin pasul cu masinile coechipierilor mei. Diferentele nu erau mari dar clar centrul de greutate jos al DESC-ului si SC10-ului, faceau ca-n zonele virajate sa pierd sensibil teren.Slash-ul este dpdv al meu cel mai bun shortcourse hobby si bashing.Pentru un RTR vine f bine echipat si cu performante remarcabile.In final investitia in Slash nu s-a dovedit un lucru intelept pentru ca eu vroiam performanta pe circuit.Acum depinde si de tine ce vrei.

.....apoi am luat un roller de competitie (AE SC10) si intr-adevar s-a rezolvat si problema diferentei de timp pierduta cat si setarile multiple.

Un roller de calitate iti va tine o electronica puternica.Nu cred ca acel LRP va face fata nici macar unei electronice gen VXL, sa nu uitam slash-ul imprumuta trenul de rulare de la REVO (masini care suporta 6S).Pot sa confirm ca slash-ul pe partea de transmisie sta foarte bine.

Ca o concluzie generala:

vrei performanta ai 2 variante: TD DESC si AE SC10(cel putin la noi dpdv al pieselor asta sunt singurele variante).Nu uita ca vei fi nevoit sa mai cumperi si accesorii precum arcuri, bare stabilizatoare etc.....

vrei distractie si poate sa mai si concurezi dar fara rezultate in prima finala -SLASH 4x4- Repet ..daca vroiam sa ma distrez pe campuri SLASH-ul era ideal.Oricum respect foarte mult aceasta excelenta masina.

LRP ...eu nu mi-as lua nici asa ieftina.Nu vreau sa fiu rau dar cel putin LRP Blast si clasa derivata de 1:10 la mine in ierarhie e comparabil cu HSP XSTAR 1:10!
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#2615 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 August 2012 - 09:21 AM

Salut si multzam pentru sfaturi. Se confirma teorema "cat dai atata face".

M-am interesat putin despre asociat factory kit. Am gasit un un review f. complet (cca 8 episoade) la cei de la URC ().
In mod evident masina este robusta (eu tot imi faceam griji de transmisia prin curea). Ca minusuri ar fi (dupa cum spun cei de la URC) racirea slaba a motorului (datorita amplasarii) si usoara "nervozitate" care este un avantaj in mainile unui profesionist dar un dezavantaj in cele ale unui incepator.
Marog, aceste "minusuri" nu pot fi evidentiate in comparatie cu un LRP ci doar cu un losi/durango...

Concluzia: sunt convins ca un asociat este varianta pentru performanta. Intrebarea care ramane: daca eu sunt capabil de performanta cu ea.

In alta ordine de idei as vrea sa profit de buna-vointa a voastra si sa va adresez alte cateva intrebari:

1. Cat de populara este clasa stock (buggy 2wd)? Am vazut ca la fxracing au fost destul de multi competitori. Ma gandesc ca poate pentru un incepator, ar fi prima treapta competitionala, pe care la randu`mi ar trebui sa o bifez.
2. Tot legat de stock: Pot exista diferente de performanta in ceea ce priveste motorizarea (aici ma refer la combo) intre echiparile diversilor producatori? Sau la clasa stock este vizata tocmai eliminarea diferentelor tehnice pentru a evidentia pilotul.
3. Nu inteleg foarte bine care este relatia intre motor, esc si "gearing" raportul spur/pinion. La termic este simplu - vrei acceleratie maresti pinionul. vrei top speed micsorezi pinionul. Va rog sa ma ajutati cu o explicatie pentru ca nu inteleg f bine fenomenul si nu stiu ce trebuie sa aleg.

Toate bune

Aceasta postare a fost editata de sectoristu: 15 August 2012 - 09:23 AM

0

#2616 Useril este offline   Andrey89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 21-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 15 August 2012 - 05:45 PM

nu inteleg de ce toti criticati LRP-ul pe partea de transmisie, nu am avut niciodata probleme cu ea, de 1 an aproape de cand o am si a fost echipata brushless, singurul lucru schimbat a fost spurgearul cu unul de 32p de la associated si functioneaza perfect de mai bine de 3 luni cu un combo hobbywing ezrun sc8 si motor 3656 4700kv in 4 poli... nu stiu ce experiente proaste au avut altii cu masina, dar nu am de ce sa ma plang, am reusit sa fac bucati rotile si jantele dar nu transmisia...eu zik k la 85 euro se merita, makar de antrenament si tot e buna
0

#2617 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 August 2012 - 06:19 PM

Vezi postareaAndrey89, la 15 August 2012 - 05:45 PM, a spus:

nu inteleg de ce toti criticati LRP-ul pe partea de transmisie, nu am avut niciodata probleme cu ea, de 1 an aproape de cand o am si a fost echipata brushless, singurul lucru schimbat a fost spurgearul cu unul de 32p de la associated si functioneaza perfect de mai bine de 3 luni cu un combo hobbywing ezrun sc8 si motor 3656 4700kv in 4 poli... nu stiu ce experiente proaste au avut altii cu masina, dar nu am de ce sa ma plang, am reusit sa fac bucati rotile si jantele dar nu transmisia...eu zik k la 85 euro se merita, makar de antrenament si tot e buna


Nici eu nu am citit review-uri proaste legate de transmisie. Criticile erau adresate mai mult asupra rezistentei scazute a shock tower-ului sau a carcasei diferentialelor.

Sfaturile celor de mai sus sunt insa corecte, in sensul in care kiturile propuse sunt superioare celui de la LRP. Intrebarea este daca nivelul meu competitional va fi suficient pentru a fructifica avantajele kiturilor high-end. Pana la urma, la fel intra in balarii si un durnaggo si un LRP :D)
0

#2618 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 16 August 2012 - 09:41 AM

Vezi postareasectoristu, la 15 August 2012 - 09:21 AM, a spus:

In alta ordine de idei as vrea sa profit de buna-vointa a voastra si sa va adresez alte cateva intrebari:

1. Cat de populara este clasa stock (buggy 2wd)? Am vazut ca la fxracing au fost destul de multi competitori. Ma gandesc ca poate pentru un incepator, ar fi prima treapta competitionala, pe care la randu`mi ar trebui sa o bifez.
2. Tot legat de stock: Pot exista diferente de performanta in ceea ce priveste motorizarea (aici ma refer la combo) intre echiparile diversilor producatori? Sau la clasa stock este vizata tocmai eliminarea diferentelor tehnice pentru a evidentia pilotul.
3. Nu inteleg foarte bine care este relatia intre motor, esc si "gearing" raportul spur/pinion. La termic este simplu - vrei acceleratie maresti pinionul. vrei top speed micsorezi pinionul. Va rog sa ma ajutati cu o explicatie pentru ca nu inteleg f bine fenomenul si nu stiu ce trebuie sa aleg.

Toate bune


1. Cu clasa buggy 2wd "iti faci mana". Fiind o masina mai usoara si mai agila iti iarta mai putin greselile de incepator decat un SC. Daca un SC reusesti sa-l ti pe pista, probabil cu un buggy nu te vei descurca la fel de bine. In concluzie, daca ajungi sa mergi bine cu un buggy 2wd, te vei descurca si cu un SC (nu si viceversa).
2. Exista anumite motoare pentru clasa buggy stock. Daca citesti regulamentul concursului sunt trecute acolo si cele brushless si cele periate.
3. pinion mai mic - cuplu mai mare
pinion mai mare - top speed mai mare

Referitor la LRP-ul cu pricina, eu ma ghidez dupa zicala "suntem prea saraci ca sa cumparam lucruri ieftine si proaste". :)
Eu unul, as strnage ceva banuti si as lua un kit de TD sau ASO, cum a zis si Alfa mai sus. Sti ca ai o masina buna, cu care te inveti sa mergi, cu care ajungi sa te intelegi si la care in timp inceti sa-i faci setarile ca sa mearga din ce in ce mai bine.
Nu e rau nici sfatul lui lamav4, intr-adevar la banii aia se poate sa te dai cu ea de cateva ori si la vanzare sa nu pierzi nimic, dar nu cred ca este un avantaj sa schimbi masina dupa ce te-ai obisnuit cu ea.
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#2619 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 17 August 2012 - 12:03 AM

Am si eu o intrebare :
Stie cineva un magazin sau are un spur si pinion pentru tamiya tt-01 ? In principiu ma intereseaza spurul.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#2620 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 August 2012 - 09:41 AM

Vezi postareaUzzy, la 16 August 2012 - 09:41 AM, a spus:

1. Cu clasa buggy 2wd "iti faci mana". Fiind o masina mai usoara si mai agila iti iarta mai putin greselile de incepator decat un SC. Daca un SC reusesti sa-l ti pe pista, probabil cu un buggy nu te vei descurca la fel de bine. In concluzie, daca ajungi sa mergi bine cu un buggy 2wd, te vei descurca si cu un SC (nu si viceversa).
2. Exista anumite motoare pentru clasa buggy stock. Daca citesti regulamentul concursului sunt trecute acolo si cele brushless si cele periate.
3. pinion mai mic - cuplu mai mare
pinion mai mare - top speed mai mare

Referitor la LRP-ul cu pricina, eu ma ghidez dupa zicala "suntem prea saraci ca sa cumparam lucruri ieftine si proaste". :drinks:
Eu unul, as strnage ceva banuti si as lua un kit de TD sau ASO, cum a zis si Alfa mai sus. Sti ca ai o masina buna, cu care te inveti sa mergi, cu care ajungi sa te intelegi si la care in timp inceti sa-i faci setarile ca sa mearga din ce in ce mai bine.
Nu e rau nici sfatul lui lamav4, intr-adevar la banii aia se poate sa te dai cu ea de cateva ori si la vanzare sa nu pierzi nimic, dar nu cred ca este un avantaj sa schimbi masina dupa ce te-ai obisnuit cu ea.


MultZam pentru raspuns.
Referitor la punctul 3. am urmatoarea nedumerire:

Nu stiu spre exemplu daca un motor de 4800kv cu pinion mai mic este comparabil in performanta cu un 3000Kv cu pinion mai mare.
Ma intereseaza formula matematica sau macar principiile de baza pentru a afla ce combinatii (esc/motor/pinion) pot face la un sasiu de 2kg sau 2.5 kg, pentru a stoarce maximum de performanta fara a risca supraincalzirea.
0

#2621 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 20 August 2012 - 12:12 PM

Vezi postareahamsterik, la 17 August 2012 - 12:03 AM, a spus:

Am si eu o intrebare :
Stie cineva un magazin sau are un spur si pinion pentru tamiya tt-01 ? In principiu ma intereseaza spurul.

Cei de la m.ulti.r.ace aveau intr-un timp.

Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 20 August 2012 - 12:12 PM

0

#2622 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 22 August 2012 - 01:31 PM

Stie cineva cat de bun este Durango dest210r fata de AE t4.1 facory team sau Kyosho rt5 ?... Sau chiar si firestorm flux...

Ma refer la comportament pe pista, rezistenta.

Aceasta postare a fost editata de lamav4: 22 August 2012 - 01:33 PM

Fan Nokia.
0

#2623 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 23 August 2012 - 10:01 AM

Vezi postarealamav4, la 22 August 2012 - 01:31 PM, a spus:

Stie cineva cat de bun este Durango dest210r fata de AE t4.1 facory team sau Kyosho rt5 ?... Sau chiar si firestorm flux...

Ma refer la comportament pe pista, rezistenta.


DEST210R este clar,tehnologic vorbind cu aproximativ 5 ani in fata competitorilor,ca si complexitate si multitudine de reglaje ale kit-ului in versiunea standard,asta facand din el poate cel mai agil si stabil model pe pista,tocmai datorita multitudinii de reglaje care ti le ofera.

Ca si rezistenta nu ma pot pronunta,fiindca toate sunt rezistente in mainile unui pilot cat de cat ok.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#2624 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 23 August 2012 - 10:18 PM

Revenind la o discutie mai veche, am imprumutat un motor ezrun 9t si un esc reely de 30A. Spre surpriza mea, pt drift e brici, nu am sesizat nici o ezitare, cog, nimic. Mult peste un brushed decent (care la rindul lui e mult peste un brushed de umplutura). Singurul moment unde ar prinde bine senzorii ar fi la o plecare lina de pe loc (pleaca cam lansat, nu are "viteza mica" - probabil ca sa evite problemele asa a fost programat esc-ul, nu stiu).

Bottom line, opinia mea, pt drift cel putin d-asta fara pretentii, in parcare, decit un brushed chiar si bun, mai bine un ezrun, chiar daca e motor de 380 in cutie de 540. Parerea mea.
USER BANNED BY ADMIN
0

#2625 Useril este offline   banutzu21 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 14-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 24 August 2012 - 05:53 PM

Buna ziua.Sunt nou pe acest forum si nu prea am cunostinte in domeniul automodelelor , insa am o nelamurire .
Pot pune ESC pe acest automodel de la Tamiya scara 1:10????? Multumesc anticipat.
Link: https://picasaweb.go...002268542140322

Aceasta postare a fost editata de banutzu21: 24 August 2012 - 05:56 PM

"Tot ce e bun tre' sa dispara!"
0

#2626 Useril este offline   Rapperul 

  • ••• Respect Me , NOOB •••
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 962
  • Inregistrat: 08-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Jiu , Gorj
  • Interests:> Bodybuilding <

Postat 24 August 2012 - 08:42 PM

Vezi postareabanutzu21, la 24 August 2012 - 05:53 PM, a spus:

Buna ziua.Sunt nou pe acest forum si nu prea am cunostinte in domeniul automodelelor , insa am o nelamurire .
Pot pune ESC pe acest automodel de la Tamiya scara 1:10????? Multumesc anticipat.
Link: https://picasaweb.go...002268542140322


n`avem cum sa te ajutam daca nu`ti merge linku` !!! pune`l iara ! :yahoo:
> > > Pro Bodybuilder < < <
________________________________________________________________________________________________________________________

~ Topicul meu cu Feed-Back ~
0

#2627 Useril este offline   banutzu21 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 14-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 27 August 2012 - 08:34 AM

https://picasaweb.go...002268542140322
"Tot ce e bun tre' sa dispara!"
0

#2628 Useril este offline   -Gabi- 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 01-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:life...

Postat 31 August 2012 - 09:06 AM

buna ziua am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva...
am un e firestorm si vreau sa trec pe brussless, am un esc de 35A fara senzor si imi trebuie un motor pentru el si nu prea stiu ce sa aleg cam ce s-ar potrivii pentru el?
motorul acesta XK2860-B-5050KV Brushless Inrunner http://www.hobbyking...s_Inrunner.html s-ar potrivii????
ps: daca imi poate explica cineva la ce se refera inrunner ,outruner ?si care e diferenta dintre cu senzor si fara senzor?

Aceasta postare a fost editata de -Gabi-: 31 August 2012 - 09:08 AM

0

#2629 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 01 September 2012 - 08:06 PM

Am desfacut un motor brushless de la castle , branduit de hpi vektor care l-am ''busit'' cu firestormul acum ceva timp in urma si scoate un sunet ciudat , ascutit si metalic. Am observat ca rulemntul din parte in care iese axul nu se invarte normal ci in trepte si greoi. Este normal? Stiu ca axul daca il invarti cu mana se invarte in trepte dar asta banuiesc ca e de la magneti . Deci rulemntul este problema?.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#2630 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 02 September 2012 - 03:23 PM

Vezi postareahamsterik, la 01 September 2012 - 08:06 PM, a spus:

Am desfacut un motor brushless de la castle , branduit de hpi vektor care l-am ''busit'' cu firestormul acum ceva timp in urma si scoate un sunet ciudat , ascutit si metalic. Am observat ca rulemntul din parte in care iese axul nu se invarte normal ci in trepte si greoi. Este normal? Stiu ca axul daca il invarti cu mana se invarte in trepte dar asta banuiesc ca e de la magneti . Deci rulemntul este problema?.

Categoric e rulmentul. Trebuie schimbat, de preferat unul de turatii mari.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#2631 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 02 September 2012 - 04:02 PM

Probabil bilele din rulmentul tau sint cam patrate la ora asta

Ma gindesc ca nu strica dupa ce-l schimbi sa ungi rulmentii cu niste ulei special pt rulmenti (cam asa si scrie pe el, high velocity), si daca poti sa-i ferestri de praf in timpul functionarii

Aceasta postare a fost editata de DanB: 02 September 2012 - 04:04 PM

USER BANNED BY ADMIN
0

#2632 Useril este offline   whitel 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 20-August 12

Postat 19 September 2012 - 12:11 AM

Salut,am o problema la un ciclon d4.cand accelerez se aude un zgomot ciudat de prin zona diferentialului.stie cineva ce e de facut? :drinks:
0

#2633 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 19 September 2012 - 06:14 AM

Banuiesc ca trebuie sa desfaci diferentialul la care se aude si sa vezi ce e stricat in el.....
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#2634 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 19 September 2012 - 07:54 AM

Sau sa cureti spurul si sa vezi daca sunt toti dintii... :drinks:

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#2635 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 22 September 2012 - 10:11 PM

O intrebare:
Am tot vazut pe youtube cum unii isi coloreaza plasticele de pe masini (in special in negru) cu o vopsea sau o pudra ce o pun in apa fiarta si lasa piesele scufundate ceva timp in solutie.
Operatiunea se numeste dye cred.
Intrebarea mea este de unde se poate procura acea vopsea?
If it is to be it is up to me
0

#2636 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 22 September 2012 - 10:32 PM

Este vopsea pentru materiale textile.
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#2637 Useril este offline   Tudorrrr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 18-June 12
  • Gender:Male
  • Location:București
  • Interests:Tractoare, mai ales cele roz. Full homo.

Postat 26 September 2012 - 10:19 AM

Am o întrebare. Șuruburile pentru Traxxas Rustler XL-5 sunt din inox? Dacă aș vrea să mă dau prin zăpadă la iarnă șuruburile o să ruginească?

Aceasta postare a fost editata de Tudorrrr: 26 September 2012 - 10:19 AM

Sunt interesat în tractoare pentru agrement. Rog seriozitate!
0

#2638 Useril este offline   angel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 12-November 08
  • Gender:Male
  • Location:galati

Postat 02 October 2012 - 11:07 AM

salutare....am si eu o radiocomanda futaba magnum 3PM-2,4ghz,si un receptor R603FF.Ma poate ajuta cineva sa le binduiesc ?? se pricepe cineva ?Eu unul am obosit sa ma tot chinui.O am luata cu un automodel Savage care sta in garaj plin de praf.Daca cineva ma poate ajuta sa o binduiesc .....raman profund indatorat
0

#2639 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 02 October 2012 - 11:10 AM

Vezi postareaTudorrrr, la 26 September 2012 - 10:19 AM, a spus:

Am o întrebare. Șuruburile pentru Traxxas Rustler XL-5 sunt din inox? Dacă aș vrea să mă dau prin zăpadă la iarnă șuruburile o să ruginească?


da , o sa rugineasca. scoate un surub de pe masina , pune-l in apa si sa vezi ca rugineste .
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#2640 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 02 October 2012 - 01:19 PM

Stie cineva daca rezista un diferential de E-Firestorm brushed la un motor cu 4 poli de 3800 kv ?
Fan Nokia.
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

47 useri citesc topicul
0 membri, 47 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro