Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#2461 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 05 March 2012 - 09:56 PM

Salut! Am si eu un Short Course 2wd si nu stiu in ce gauri de pe shocktower si bascule sa pun amortizorul; pe fata are doua gauri pe shocktower si pe bascula tot doua iar pe spate are 3 gauri pe shocktower si doua pe bascula. Masina a venit cu amortizoarele pe fata montate in gaura cea mai apropiata de centrul masinii pe bascula si cea mai departata de centrul masinii pe shocktower, adica amortizoarele sunt cat mai perpendiculare cu solul iar pe spate in gaura cea mai apropiata de centrul masinii pe bascula si pe shocktower in gaura cea mai apropiata de centru, nu se mai intelege nimic.

Ce gauri sa folosesc pentru pista din Tineretului ? Sau ce schimbari aduce masinii coborarea sau ridicarea suspensiei ?
Fan Nokia.
0

#2462 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 06 March 2012 - 01:48 PM

Dupa parerea mea, cu cat amortizoarele sunt mai putin inclinate (sunt mai perpendiculare pe sol) cu atat garda la sol a masinii va fi mai mare.
O garda la sol mai mare, modelul se va comporta mai bine la sarituri si teren accidentat, in timp ce o garda la sol mai mica combinata cu o suspensie mai dura aduce stabilitate mai mare in viraje.
Eclar ca pentru o pista off-road nu poti sa iti faci masina ca pe un touring, dar nici s-o ridici ca pe un MT. Setarile se fac undeva pe la mijloc, experimentand diferite vascozitati ale uleiului din amortizoare, diferite duritati ale arcurilor si nu in ultimul rand garda la sol (mai lasata sau mai ridicata)
Am vazut ca la unele truck-uri se pot monta si bari stabilizatoare (anti-roll bar) pentru a creste stabilitatea in curbe.
Cred ca cea mai buna solutie, daca ai niste arcuri cu tensiuni diferite, sa iei surubelnita cu tine la pista, si sa iti faci setarile acolo dupa cateva ture cu fiecare setare in parte. Cred ca conteaza destul de mult si cum te intelegi tu ca pilot cu masina cu o anumita setare, nu cred ca e ceva scris...aia e buna mergi asa, trebuie gasita o cale de mijloc cu care sa te intelegi tu cel mai bine.

Eu asa vad treaba...daca gresesc sper sa raspunda cineva mai experimentat si sa invat si eu cum e corect :)
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#2463 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 06 March 2012 - 05:18 PM

Vezi postareaUzzy, la 06 March 2012 - 01:48 PM, a spus:

sper sa raspunda cineva mai experimentat si sa invat si eu cum e corect :D


Asteptam persoana mai experimentata :)


Vezi postareaUzzy, la 06 March 2012 - 01:48 PM, a spus:

experimentand diferite vascozitati ale uleiului din amortizoare, diferite duritati ale arcurilor si nu in ultimul rand garda la sol (mai lasata sau mai ridicata)




N-am uleiuri si nici arcuri si nu folosesc nici bare stabilizatoare, nu foloseam nici la b44.


Vezi postareaUzzy, la 06 March 2012 - 01:48 PM, a spus:


Cred ca conteaza destul de mult si cum te intelegi tu ca pilot cu masina cu o anumita setare, nu cred ca e ceva scris



Ma inteleg bine cu masinile, cu toate 7 pe care le-am avut in ultimul an m-am inteles bine, asta pana m-am certat cu ele si le-am vandut.

Vreau sa fac suspensia cat mai moale dar sa am si stabilitate pe viraje, pana la urma o sa incerc diferite setari cand o fi uscata pista.
Fan Nokia.
0

#2464 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 06 March 2012 - 05:30 PM

Vezi poate intelegi mai multe de aici :)

http://www.rc-truckn...hock-angle.html
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#2465 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 10 March 2012 - 10:33 PM

Salut !

Am o radiocomanda spektrum dx3s , si as vrea sa stiu cum se monteaza senzorul pentru RPM .
Am intrebat in stanga si in dreapta , dar nu am primit nici un raspuns .
Am auzit de la unii ca se monteaza cu senzorul spre spur ..

Am gasit un video pe youttube : .
Sa inteleg ca se prinde pe motor ? ala din clip avea un suport improvizat ? al meu este mult mai lung .

As vrea o parere de la cei care detin aceasta staie si au montat senzorul .

Am aruncat o privire si in manual dar nu prea mi-am dat seama de mare lucru ...

Uitati cateva poze cu senzorul si masina pe care vreau sa il pun :


In acel spatiu gol vine motorul .

.

Fisiere atasate


Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#2466 Useril este offline   kinderu56 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 857
  • Inregistrat: 12-February 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 12 March 2012 - 11:42 AM

SALUT nu vreau sa deschid alt topic doar pentru o intrebare . am un ESC de 8T duratrax DTXM1075 si motor este de 9x1,,merge pus motoru pe acest ESC sau este cam la limita si risc sa prajesc ESC? ESC+MOTOR vreau sa le montez pe un Hot Bodies Cyclone D4 cu pinion la motor de 17T SI SPUR DE 80T.MULTUMESC

SALUT nu vreau sa deschid alt topic doar pentru o intrebare . am un ESC de 8T duratrax DTXM1075 si motor este de 9x1,,merge pus motoru pe acest ESC sau este cam la limita si risc sa prajesc ESC? ESC+MOTOR vreau sa le montez pe un Hot Bodies Cyclone D4 cu pinion la motor de 17T SI SPUR DE 80T.MULTUMESC
Team associated b44
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"

0723652247
0

#2467 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 13 March 2012 - 06:15 PM

Salut !

Sa inteleg ca acesta este esc=ul : http://www3.towerhob...1P?I=LXAXU0&P=8
Si specificatii : http://www.duratrax....s/dtxm1075.html

ESC-ul tine motoare de la 8 t in sus , si 9 , este trecut de 8 ...
Poti sa pui motorul fara nici o problema . Doar sa ai grija sa nu mergi prea mult cu el ca sa se incinga , cu toate ca daca ai pinion de 17 dinti nu ar trebui sa se incinga .


PS : Revin cu intrebare de mai sus in legatura cu senzorul de telemetrie !

Bafta !
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#2468 Useril este offline   kinderu56 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 857
  • Inregistrat: 12-February 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 14 March 2012 - 09:19 PM

am facut rost de un lrp no limit sa nu imi mai fac griji diferenta de la 8 la 9 este numai de o singura spira aproape nesemnificativ
Team associated b44
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"

0723652247
0

#2469 Useril este offline   madutarc 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 418
  • Inregistrat: 03-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg-jiu

Postat 14 March 2012 - 09:27 PM

Vezi postareakinderu56, la 12 March 2012 - 11:42 AM, a spus:

SALUT nu vreau sa deschid alt topic doar pentru o intrebare . am un ESC de 8T duratrax DTXM1075 si motor este de 9x1,,merge pus motoru pe acest ESC sau este cam la limita si risc sa prajesc ESC? ESC+MOTOR vreau sa le montez pe un Hot Bodies Cyclone D4 cu pinion la motor de 17T SI SPUR DE 80T.MULTUMESC

SALUT nu vreau sa deschid alt topic doar pentru o intrebare . am un ESC de 8T duratrax DTXM1075 si motor este de 9x1,,merge pus motoru pe acest ESC sau este cam la limita si risc sa prajesc ESC? ESC+MOTOR vreau sa le montez pe un Hot Bodies Cyclone D4 cu pinion la motor de 17T SI SPUR DE 80T.MULTUMESC

Salut eu am un esc sc15 de la hpi care suporta pana la 15T si am motor de 15t si merge ca uns doar ca se incalzeste putin mai mult esc-ul!
Bafta
0

#2470 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 March 2012 - 12:08 AM

Stie careva daca aceasta carcasa Link este compatibila si pe E-Revo 1/10? A incerat cineva?
0

#2471 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 21 March 2012 - 10:48 AM

Vezi postareaAdy., la 21 March 2012 - 12:08 AM, a spus:

Stie careva daca aceasta carcasa Link este compatibila si pe E-Revo 1/10? A incerat cineva?

Ai putea sa il intrebi pe Manu (el stie :D )

Vezi postareaRapperul, la 18 February 2012 - 08:31 AM, a spus:

asta nu mai stiu :) posibil sa se potriveasca , acuma chiar nu stiu , eu zic ca ar merge cum caroserie de e`revo merge pusa pe savage asa si caroserie de mt cred ca merge pusa pe truggy , plus ca ambele modele Savage si Hellfire sunt 1:8 deci ar trebui sa mearga , cat timp caroseria e clean , o vopsesti cum doresti si ii dai gaurile unde ar trebui sa fie puse ar trebui sa mearga :)

Manu ! :unsure:

Bafta!
I reject your reality and substitute my own.
0

#2472 Useril este offline   NyGhThUnTeR 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 21-January 09
  • Gender:Male

Postat 21 March 2012 - 04:17 PM

Cu ceva timp in urma am pierdut niste plastice la masina. Stie unul din voi de unde as putea sa le iau separat? Sau daca are cineva in plus i le platesc.
0

#2473 Useril este offline   NyGhThUnTeR 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 21-January 09
  • Gender:Male

Postat 21 March 2012 - 04:19 PM

Cu ceva timp in urma am pierdut niste plastice la masina. Stie unul din voi de unde as putea sa le iau separat? Sau daca are cineva in plus i le platesc.

Fisiere atasate


0

#2474 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 21 March 2012 - 07:55 PM

Vezi postareaNyGhThUnTeR, la 21 March 2012 - 04:19 PM, a spus:

Cu ceva timp in urma am pierdut niste plastice la masina. Stie unul din voi de unde as putea sa le iau separat? Sau daca are cineva in plus i le platesc.

Pai te uiti pe manual la codurile pieselor si le cauti pe siteul oficial HPI iar apoi... dai comanda :D
I reject your reality and substitute my own.
0

#2475 Useril este offline   NyGhThUnTeR 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 21-January 09
  • Gender:Male

Postat 21 March 2012 - 09:21 PM

Vezi postareaStuffy, la 21 March 2012 - 07:55 PM, a spus:

Pai te uiti pe manual la codurile pieselor si le cauti pe siteul oficial HPI iar apoi... dai comanda :D

Stiu cum e treaba cu codul, doar ca imi da tot setul si asta ar insemna sa iau:
1. http://www.hpiracing...ducts/en/85442/
2. http://www.hpiracing...ducts/en/85443/
Iar eu am nevoie de 1 bucat de acolo si una din partea aialalta. Nu am e face cu restul =@
0

#2476 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 March 2012 - 09:22 PM

Vezi postareaNyGhThUnTeR, la 21 March 2012 - 09:21 PM, a spus:

Stiu cum e treaba cu codul, doar ca imi da tot setul si asta ar insemna sa iau:
1. http://www.hpiracing...ducts/en/85442/
2. http://www.hpiracing...ducts/en/85443/
Iar eu am nevoie de 1 bucat de acolo si una din partea aialalta. Nu am e face cu restul :D

Nu cred ca vei gasi sa cumperi separat ceea ce doresti. Asta e ia cele 2 seturi si vei avea si de rezerva apoi.
0

#2477 Useril este offline   kinderu56 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 857
  • Inregistrat: 12-February 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 23 March 2012 - 12:31 AM

care sunt avantajele si dazavantajele intre arcuri de mai multe grosimi? (sa fie presiunea mai mare sau mai mica cu care apasa pe colector peria )
in ce conditi se folosesc?
Team associated b44
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"

0723652247
0

#2478 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 25 March 2012 - 12:14 AM

Vezi postareasergiu 4wd, la 10 March 2012 - 10:33 PM, a spus:

Salut !

Am o radiocomanda spektrum dx3s , si as vrea sa stiu cum se monteaza senzorul pentru RPM .
Am intrebat in stanga si in dreapta , dar nu am primit nici un raspuns .
Am auzit de la unii ca se monteaza cu senzorul spre spur ..

Am gasit un video pe youttube : .
Sa inteleg ca se prinde pe motor ? ala din clip avea un suport improvizat ? al meu este mult mai lung .

As vrea o parere de la cei care detin aceasta staie si au montat senzorul .

Am aruncat o privire si in manual dar nu prea mi-am dat seama de mare lucru ...

Uitati cateva poze cu senzorul si masina pe care vreau sa il pun


In acel spatiu gol vine motorul .

.

Senzorul pe care il ai tu este pentru motoare termice (de aia e asa lung, ca se prinde de suportul motor).
Bafta!
I reject your reality and substitute my own.
0

#2479 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 25 March 2012 - 08:30 AM

Daca-i vorba de senzorul RPM care-i treaba cu motorul termic ?
Pe spur se lipeste un "dot" l-ai primit si pe acesta pe un blister cu mai multe lipicele, iar senzorul trebuie montat la o distanta de cca 0.2 mm. Cred ca iti poti imagina ca cei de la Spektrum n-au inventat inca un suport care sa se potriveasca la absolut toate automodelele asa incat un pic de improvizatie (eu zic un pic de modelism...automodelism) este necesara.
Bafta !
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#2480 Useril este offline   florin m 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 12-May 10
  • Gender:Male
  • Location:oradea
  • Interests:automodelismul,aeromodelismul

Postat 26 March 2012 - 02:39 PM

Buna,am modelu xr10,echipat :https://www.ckrccrawlers.com/hitec-hs7950th-mega-torque-ti-gear-digital-dual-bb-p-2232.html?zenid=de84ad1e170c2bc1cdd32f24018ade41, https://www.ckrccraw...2f24018ade41.Ce avantaj as avea daca as adauga la electronica existenta urmatorul produs,http://www.tcscrawlers.com/Castle-Creations-CCBEC-10-amp-Switching-Regulator-010-0004-00-p-16518.html.Deoarece am vazut folosindu-se in combinatie cu esc 2buc tekin .Din cite am inteles eu m-ar ajuta distribuind amperaj sau volti mai multi catre servo,fiind un servo mai tare?Daca poate cineva sa-mi confirme,daca am inteles bine sau sa ma corecteze.
0

#2481 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 March 2012 - 03:07 PM

Superb servo. Ok, acum sa intelegem si ce se intampla, ca vad ca se "distribuie" niste lucruri usor confuze aici :p.

LiPo furnizeaza o tensiune de 7.4V, curent de ordinul sutelor de amperi.
Receptorul si servo-ul functioneaza la 6V. La 7.4V s-ar arde.
Aici intervine ESC-ul cu un mic "transformator" intern (BEC-ul) care din cei 7.4V de la LiPo face 6V pentru servo si receptor. BEC-urile interne au un curent maxim intre 1.5 - 3A, in functie de modelul ESC-ului.

Din pacate in unele cazuri acest curent de 3A este insuficient - valabil si in cazul tau, acel servo poate depasi in situatii limita acel curent. Ce se intampla in acest caz? Deoarece atat servo-ul cat si receptorul sunt alimentate din BEC si acesta din urma e depasit de situatie, modelul ramane fara receptie o scurta perioada de timp - deranjant.

De aceea, una din rezolvari ar fi folosirea acelui BEC extern mult mai puternic (10A) prin care poti alimenta separat servo-ul.
Nu este insa rezolvarea optima - daca iti aduci aminte din primele paragrafe, rolul BEC-ului era sa adapteze voltajul, de la 7.4V la 6V. Dar daca te uiti in specificatiile servo-ului tau, vezi ca acesta este construit si optimizat special pentru a functiona la 7.4V, deci poate fi conectat direct la LiPo, cu conditia bineinteles sa fie un LiPo 2S 7.4V! Iar in felul asta va avea si putere mai mare, si viteza de reactie mai mare (fata de alimentarea la 6V prin BEC), circuitul se simplifica, iar cheltuielile se diminueaza.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#2482 Useril este offline   florin m 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 12-May 10
  • Gender:Male
  • Location:oradea
  • Interests:automodelismul,aeromodelismul

Postat 27 March 2012 - 04:57 PM

Mulitmesc pt lamuriri,prin urmare avind lipo cu 3cel,am inteles ca indicat ar fi un bec [10A].

Aceasta postare a fost editata de florin m: 27 March 2012 - 04:58 PM

0

#2483 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 March 2012 - 04:58 PM

Vezi postareaflorin m, la 27 March 2012 - 04:57 PM, a spus:

Mulitmesc pt lamuriripina,prin urmare avind lipo cu 3cel,am inteles ca indicat ar fi un bec [10A].

Dap, cel mai bine.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#2484 Useril este offline   kinderu56 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 857
  • Inregistrat: 12-February 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 29 March 2012 - 12:44 AM

Vezi postareakinderu56, la 23 March 2012 - 12:31 AM, a spus:

care sunt avantajele si dazavantajele intre arcuri de mai multe grosimi? (sa fie presiunea mai mare sau mai mica cu care apasa pe colector peria )
in ce conditi se folosesc?

Team associated b44
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"

0723652247
0

#2485 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 02 April 2012 - 09:24 PM

Motorul de pe Savage mananca pamantul, merge bine, scoate o gramada de fum dar am verificat cu termometrul si temperatura de la bujie e de 130°C, iar temperatura de pe radiator e de 100°C, daca o las scade pana la 80°C. Nu se incinge cam tare?
I reject your reality and substitute my own.
0

#2486 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 02 April 2012 - 09:27 PM

este in regula , ai grija sa nu treci peste 130 grade !
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#2487 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 02 April 2012 - 09:48 PM

Vezi postareasergiu 4wd, la 02 April 2012 - 09:27 PM, a spus:

este in regula , ai grija sa nu treci peste 130 grade !

Mai trece si peste 130°C, dar nu cu mult.. cu 1-2°. Daca scoate fum si merge bine, eu zic ca-i bine!
Multumesc Sergiu!

Aceasta postare a fost editata de Stuffy: 02 April 2012 - 09:48 PM

I reject your reality and substitute my own.
0

#2488 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 02 April 2012 - 10:06 PM

Nu ma pricep aproape de loc la termice .. doar din cate am mai vorbit si eu cu baietii .

Eu asa stiu , ca temperatura normala este inte 80-90 de grade si 120-130 de grade .

cu ce concentratie de ulei mergi ?
de obicei cu cat este mai mare cu atat motorul arde mai mult ulei si ala scoate fum .

Bafta !
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#2489 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 02 April 2012 - 10:14 PM

Merg cu Tornado Fuel 20%, care are 10% ulei :)
Atunci mai deschid putin HSP, dar ma gandesc ca si termometrele au o marja de eroare.. chiar si asa, temperatura motorului e cam la limita 8)
I reject your reality and substitute my own.
0

#2490 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 02 April 2012 - 10:32 PM

da , este in fegula sa scoata ceva fum .

daca vrei poti sa ii miscorezi debitul de carburant care intra in motor si astfel maresti si automomia pe rezervor .
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

18 useri citesc topicul
0 membri, 18 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro