Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#2101 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 16 April 2011 - 07:23 PM

Un turbocompresor actionat electric. Pt supraalimentarea motoarelor. Am vazul ca le pun si pe nitro si pe benzina.Intrebam poate a folosit cineva si poate sa ne dea mai multe detalii; eu sunt cam reticent la ideea supraincarcarii la nitro.

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 16 April 2011 - 07:24 PM

0

#2102 Useril este offline   Alex-T 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 556
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 April 2011 - 10:42 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la 16 April 2011 - 07:23 PM, a spus:

Un turbocompresor actionat electric. Pt supraalimentarea motoarelor. Am vazul ca le pun si pe nitro si pe benzina.Intrebam poate a folosit cineva si poate sa ne dea mai multe detalii; eu sunt cam reticent la ideea supraincarcarii la nitro.


Eu am un tovaras care a testat un compresor mecanic, facut de el, pe un motor in 2T exact ca cel de pe Baja. Rezultatul a fost urmatorul: compresorul si-a facut treaba atat de bine incat a crapat pistonul efectiv. Am citit si la americani care au mai multe dezbateri legate de acest subiect pe forumurile lor, concluzia la care au ajuns ei e ca nu se merita. Bafta!
0

#2103 Useril este offline   Fanutu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Mangalia/bucuresti
  • Interests:aaeromodelism automodelism ciclism electronica mecanica

Postat 19 April 2011 - 12:07 AM

Salutare am achizitionat si eu un esc nolimit cam vechi LRP F1 Bullet Digital
oare duce un motor cu perii normal nu in v 13t 210w cu un lipo 7.4 5000 40c ?
Si daca cineva a ajut acest model de esc si are cumva un manual/ pdf de programare
sau daca mai stie cum se programa (frane ,revers etc)multumesc multt
0

#2104 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 19 April 2011 - 07:46 AM

"Setup 3s drücken
blinkt rot/grün
neutral am Sender, Setup drücken
grün, vollgas(halten), setup drücken
rot,Rückwärts(halten), setup drücken"

Das ist so die Anleitung die ich bisher habe, aber da sgeht so bei mir nicht. Ich kann das 3 oder 100 sek. drücken, da blinkt nix. Das bleibt nach einschalten konstant grün.


Baga asta pe google translate si...

You can go faster... I can go anywhere !

0

#2105 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 19 April 2011 - 09:23 AM

direct de pe site-ul producatorului, adica www.lrp.cc/en

Fisier atasat  8336_de1.pdf (229.91K)
Number of downloads: 155
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#2106 Useril este offline   HGV 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 28-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:motociclism, modelism

Postat 19 April 2011 - 12:24 PM

Salut!
Am cumparat o statie Robitronic TL-3C pe care o folosesc pe un HPI RS4 Evo3+, pe care am montat si un Drft Control. Toate reglajele merg bine, cu exceptia reglajului de Drift Control prin canalul 3 al statiei. Ma poate ajuta cineva?
Multumesc
0

#2107 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 19 April 2011 - 02:47 PM

Vezi postareaHGV, la 19 April 2011 - 12:24 PM, a spus:

Salut!
Am cumparat o statie Robitronic TL-3C pe care o folosesc pe un HPI RS4 Evo3+, pe care am montat si un Drft Control. Toate reglajele merg bine, cu exceptia reglajului de Drift Control prin canalul 3 al statiei. Ma poate ajuta cineva?
Multumesc



drift control-ul se inseriaza cu servo-ul de directie nu se leaga pe canalul 3 (AUX) al receiver-ului.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#2108 Useril este offline   HGV 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 28-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:motociclism, modelism

Postat 20 April 2011 - 11:58 AM

Evident! Driftul are o a 3-a mufa suplimentara care se atasaza la canalul 3 al unui reciever prevazut cu asa ceva, pentru a permite reglajul de pe statie si nu de pe potentiometrii driftului. Link-ul pentru manualul driftului este:
http://www.conrad.de...207093&ref=list
iar pentru manualul statiei este:
http://shop.robitron...set.html?lang=1
Multumesc.

Vezi postareafasconal, la 19 April 2011 - 02:47 PM, a spus:

drift control-ul se inseriaza cu servo-ul de directie nu se leaga pe canalul 3 (AUX) al receiver-ului.

0

#2109 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 20 April 2011 - 12:14 PM

Vezi postareaHGV, la 20 April 2011 - 11:58 AM, a spus:

Evident! Driftul are o a 3-a mufa suplimentara care se atasaza la canalul 3 al unui reciever prevazut cu asa ceva, pentru a permite reglajul de pe statie si nu de pe potentiometrii driftului. Link-ul pentru manualul driftului este:
http://www.conrad.de...207093&ref=list
iar pentru manualul statiei este:
http://shop.robitron...set.html?lang=1
Multumesc.



In cazul asta nu inteleg intrebarea ta.
Ce stiu eu (de la dr. drift cum am eu), se alimenteaza din AUX (CH3) de pe receiver dar n-ai nici o treaba cu statia. Pur si simplu isi ia tensiunea de 6V din receiver. El (driftul cum ii zici tu) se inseriaza pe legatura electrica a servo-ului de directie.
Setarea lui se face din potentiometrele de pe el (drftul) care sunt pentru: viteza de reactie si punctul neutru.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#2110 Useril este offline   HGV 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 28-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:motociclism, modelism

Postat 22 April 2011 - 09:09 AM

Lucrurile stau cam asa:
Drift Controlul este legat in serie intre reciever si servo de directie. Mai are o mufa cu un singur fir care se leaga la reciever daca acesta este prevazut cu al 3-lea canal. Conform manualului, in acest caz sensibilitatea drift controlului se regleaza de pe statie, potentiometrul de pe drift control nemaiavand nici o influenta. Eu nu pot regla satisfacator aceasta sensibilitate de pe statie.

Vezi postareafasconal, la 20 April 2011 - 12:14 PM, a spus:

In cazul asta nu inteleg intrebarea ta.
Ce stiu eu (de la dr. drift cum am eu), se alimenteaza din AUX (CH3) de pe receiver dar n-ai nici o treaba cu statia. Pur si simplu isi ia tensiunea de 6V din receiver. El (driftul cum ii zici tu) se inseriaza pe legatura electrica a servo-ului de directie.
Setarea lui se face din potentiometrele de pe el (drftul) care sunt pentru: viteza de reactie si punctul neutru.

0

#2111 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 22 April 2011 - 09:37 AM

Vezi postareaHGV, la 22 April 2011 - 09:09 AM, a spus:

Lucrurile stau cam asa:
Drift Controlul este legat in serie intre reciever si servo de directie. Mai are o mufa cu un singur fir care se leaga la reciever daca acesta este prevazut cu al 3-lea canal. Conform manualului, in acest caz sensibilitatea drift controlului se regleaza de pe statie, potentiometrul de pe drift control nemaiavand nici o influenta. Eu nu pot regla satisfacator aceasta sensibilitate de pe statie.



Si cu ce te putem ajuta? Ce intelegi prin satisfacator? Cum te descurci cu drift-ul fara acest dipozitiv?
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#2112 Useril este offline   HGV 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 28-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:motociclism, modelism

Postat 25 April 2011 - 08:33 AM

Multumesc! Am reusit si i-am dat de capat. Am reglat drift controlul de pe statie si pot sa-l si suprim daca vreau. Merge OK.

Vezi postareafasconal, la 22 April 2011 - 09:37 AM, a spus:

Si cu ce te putem ajuta? Ce intelegi prin satisfacator? Cum te descurci cu drift-ul fara acest dipozitiv?

0

#2113 Useril este offline   AndreiTentean 

  • Hot Wheels
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 176
  • Inregistrat: 01-February 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Motorsport

Postat 25 April 2011 - 12:39 PM

Am mare nevoie de ajutor, am un MT2 de la HPI convertit la electric si am distrus spur-ul care nu stiu de unde provine !!!
Ma gandesc ca poate cineva il recunoaste din poza sa-mi spuna si mie ce anume sa caut, multumesc.

Fisiere atasate


Uneori o singura prostie consacra un prost.
0

#2114 Useril este offline   Alex din Galati 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 25-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 25 April 2011 - 05:36 PM

Am si eu o intrebare : Ce masina electrica off-road mi-ati recomanda pana in 450 lai
0

#2115 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 26 April 2011 - 01:02 PM

Vezi postareaAlex din Galati, la 25 April 2011 - 05:36 PM, a spus:

Am si eu o intrebare : Ce masina electrica off-road mi-ati recomanda pana in 450 lai


La mine, la serviciu, am un monster truck care costa 570 lei, merge cu 11km/h si statia e in 27mhz, are si arcuri la roti, seamana cu un savage. Serios vorbind daca mai pui 200 lei iti cumperi ceva decent, fa un topic la Bursa - cumparari si vezi ce iti ofera oamenii.
Fan Nokia.
0

#2116 Useril este offline   MRC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 90
  • Inregistrat: 31-March 11
  • Gender:Male

Postat 28 April 2011 - 07:12 AM

XRAY T3 electric 1/10 (cauciucuri noi!):
1. supravireaza f rau. Dar inainte de a supravira, cand franez inainte de curba partea din spate nu mai sta dreapta, ci incepe sa danseze... , devenind incontrolabila. :nea:

2. nu se mai poate fixa steeringul din trim, dupa fiecare curba se deregleaza... Am ajuns la 40 left steering trim ... :huh:

Explicatii ? Multumesc ^_^
0

#2117 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 April 2011 - 05:59 PM

Vezi postareaMRC, la 28 April 2011 - 07:12 AM, a spus:

XRAY T3 electric 1/10 (cauciucuri noi!):
1. supravireaza f rau. Dar inainte de a supravira, cand franez inainte de curba partea din spate nu mai sta dreapta, ci incepe sa danseze... , devenind incontrolabila. :rolleyes:

2. nu se mai poate fixa steeringul din trim, dupa fiecare curba se deregleaza... Am ajuns la 40 left steering trim ... :angry2:

Explicatii ? Multumesc :good:



Servoul este in verificat?
Rulmentii sunt verificati?
Masina este balansata stanaga dreapta?
Se intampla acelasi lucru si la viraj dreapta /stanga?
Rata de directie este setata stanga dreapata, adica iti vireaza la acelasi unghi stanga dreapta?
Ce ungiuri ai?
Ce arcuri?
Ce ulei?
Unde te dai cu ea?

Mai sunt intrebari dar cred ca cel mai bine se uita la ea cineva care se pricepe.
0

#2118 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 02 May 2011 - 04:26 PM

Ce parere aveti de Kyosho Lazer ZX-5 4WD Buggy £169.00 ? pot sa pun un combo traxxas vxl-3s pe el ?




Vezi postareaMRC, la 28 April 2011 - 07:12 AM, a spus:

Top-level racing performance in a ready to run package!

Each Lazer ZX-5 Readyset includes the latest racing technology and performance of the race-bred Lazer ZX-5 in its purest form. The pre-assembled chassis is loaded with a high-power motor and fitted with steerwheel R/C system, even the body is pre-finished.

Features:


4WD - EP racing buggy with center shaft drive 4WD.
Ready To Run - Fully factory assembled Readyset only requires main drive battery, charger and transmitter batteries.
High Power G20 Stock Motor - Loaded with high-power user-friendly G20 stock motor and compact high-power speed controller (pre-set).
Better Balance - The drive shafts run through the center for chassis to give you better lower CG and optimum weight balance.
Equiped With Ball Bearings - Includes total of 20 ball bearings for full ball bearing specifications.
Oil Filled Shocks - Equipped with resin oil shocks. Dial-adjust function for easy setting.
Slipper Clutch - Features slipper clutch as standard to protect drive mechanism and deliver optimal traction.
Front & Rear Ball Diff - Equipped with ball differentials on front and rear as standard.
High Strength & Rigidity - Resin chassis combines with X-backbone upper deck for high strength and rigidity.
Mid Motor Mount - Mid-ship motor mount provides optimal mass distribution and reduces counter-torque.
Fully Adjustable Turnbuckles - Turnbuckle upper arms and 4-wheel independent double-wishbone suspension.
Aggressive H-Pin Tires - Factory mounted H-Pin Spike tires provide excellent handling and strong acceleration on most types of surfaces.
High Quality Electronics - The Kyosho KT-6 digital proportional transmitter, receiver, high-torque servo and a smooth forward/reverse electronic speed control are all factory installed.
Fan-Cooled 20 Turn HP Motor - High performance and longevity are the key features of the G20 motor. It has an internal cooling fan so the motor stays cool and strong from run to run.
12mm Hex Hubs - The Lazer is equipped with 12mm wheel hubs to fit most standard 10th scale buggy wheels.
Ready Set Contents:

Factory assembled chassis with pre-installed R/C unit
Completed body finished with decals applied
Perfex KT-6 Futaba transmitter
G20 Stock Motor
KA-15 ESC

Fan Nokia.
0

#2119 Useril este offline   FLUERARU 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 613
  • Inregistrat: 27-October 10
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti

Postat 02 May 2011 - 05:40 PM

Salut am si eu o intrebare . Este cineva care imi poate confectiona si mie (contra cost) ceva asemanator ca inelele de prindere din poza? inelele de prindere sunt de la savage flux hp (cei care au savage flux stiu despre ce vorbesc)
Dimensiunea interioara a inelelor care sunt in poza este de 39.98 mm si mie imi trebuie dimensiunea interioara de 41.78 sau 42 mm
Daca este cineva care se ocupa cu asa ceva rog sa ia legatura cu mine 0760484899 sau sa lase numarul de telefon aici si sun eu
Stima

Fisiere atasate


0

#2120 Useril este offline   FLUERARU 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 613
  • Inregistrat: 27-October 10
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti

Postat 02 May 2011 - 08:11 PM

Atasez si aceste poze cu imaginea reala
Ideea este ca motorul care vine stok pe SAVAGE FLUX HP (tork 2200) este m-ai mic decat cel care vine pe E REVO brushless , si de aceea imi trebuiesc alte inele de prindere http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif
Am incercat sa le slefuiesc pe acestea pe care le am, dar dehhhhh....daca nu sunt scule....de lucru....ce sa faci cu o pila......http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/happy.gif
STIMA!

Fisiere atasate


0

#2121 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 03 May 2011 - 10:09 AM

Stie cineva echivalentul la cati T (turns) este pentru motorul velineon 3500kv ?
Fan Nokia.
0

#2122 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 May 2011 - 10:24 AM

Traxxas spune 10T, desi unii utilizatori zic ca ar fi mai puternic de-atat:
http://traxxas.com/p...lineon3500motor
http://traxxas.com/f...525702-Velineon
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#2123 Useril este offline   The Game 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 332
  • Inregistrat: 23-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 04 May 2011 - 02:53 PM

Pentru masina asta( http://cgi.ebay.com/...=item5888cf8349 ) mai trebuie cumparat ceva in afara de telecomanda?
Axial AX10 RTC cu esc traxxas xl5
Serpent s400 brushless
HPI Blitz
IMax B6 Charger
0

#2124 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 May 2011 - 03:20 PM

In prima faza ar fi suficiente urmatoarele:
  • Radiocomanda
  • Receptor
  • Servo directie marime standard
  • Acumulator
  • Incarcator acumulator
  • Baterii radiocomanda
  • Vopsea de lexan pentru caroserie
  • Adeziv cauciucuri

Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#2125 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 04 May 2011 - 06:58 PM

Aia spun ca mai trebuie doar astea:

Not Included
Radio Control Unit

2Channel R/C Unit
Power Sources
7.2 Running Battery
Requires Batteries For Transmitter
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#2126 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 07 May 2011 - 02:43 PM

Buna, am cumparat recent un incarcator turnigy accucel 6 nou si o baterie lipo turnigy 2s 7.4v 3.0A 30-40C,in urma cu o ora am pus bateria la incarcat pentru primadata folosind incarcatorul de mai sus tot pentru prima data.Timp de 30 de minute incarcatorul incarca cu 3.0A atat lam setat,dupa primele 30 de minute a inceput sa incarce lent intre 0.1A si 0.8A.Voltajul in baterie oscileaza intre 8.40v si 8.39v.Capacitatea incarcata in 70 de minute este de 1655 atat arata pe display,tensiunea in celule este de 4.20V in ambele.Am folosit programul lipo ballance pentru cei care au aces model de incarcator. Intrebari:1. Trebuia sa incarc bateria mai lent,eventual 1A nu 3A? 2. Se poate sa fi stricat bateria deoarece am incarcat cu 1c pentru prima data? 3.Capacitatea incarcata trebuie sa ajunga la 3000+ la sfarsitu incarcarii sau bateria este partial incarcata deoarece este noua? 4.Bateria ar trebui sa se incalzeasca spre sfarsitul incarcarii?
Multumesc.
Incarcarea sa oprit la 72 de minute,cu voltajul in baterie de 8.39V,4.20V in ambele celule, iar capacitatea incarcata la 1655.Asta inseamna ca bateria era partial incarcata sau dc nu a mers pana la 3000?

Aceasta postare a fost editata de SkRuLL: 07 May 2011 - 02:46 PM

Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#2127 Useril este offline   Fanutu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Mangalia/bucuresti
  • Interests:aaeromodelism automodelism ciclism electronica mecanica

Postat 07 May 2011 - 03:22 PM

1 fiind bateria noua ai verificat voltaju inainte de a o incarca ?deobicei sunt pe pe voltaj de stocare 3.8v/cell
2 amerajul maxim cu care o poti incarca este dat de producator pe ambalaj ,cel mai bn incarco la 1a sau max 1c
3 deobicei lipo nu se incalzesc la incarcare nici nu ar trebui mai ales la amperaj mic
4 foloseste safe bag
incerca sa o consumi la 3.2v/cel apoi incarco iar la 1a si adunci vezi cat ia
stima

sper ca ti-am fost de folos
0

#2128 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 May 2011 - 04:48 PM

Vezi postareaSkRuLL, la 07 May 2011 - 02:43 PM, a spus:

Buna, am cumparat recent un incarcator turnigy accucel 6 nou si o baterie lipo turnigy 2s 7.4v 3.0A 30-40C,in urma cu o ora am pus bateria la incarcat pentru primadata folosind incarcatorul de mai sus tot pentru prima data.Timp de 30 de minute incarcatorul incarca cu 3.0A atat lam setat,dupa primele 30 de minute a inceput sa incarce lent intre 0.1A si 0.8A.Voltajul in baterie oscileaza intre 8.40v si 8.39v.Capacitatea incarcata in 70 de minute este de 1655 atat arata pe display,tensiunea in celule este de 4.20V in ambele.Am folosit programul lipo ballance pentru cei care au aces model de incarcator. Intrebari:1. Trebuia sa incarc bateria mai lent,eventual 1A nu 3A? 2. Se poate sa fi stricat bateria deoarece am incarcat cu 1c pentru prima data? 3.Capacitatea incarcata trebuie sa ajunga la 3000+ la sfarsitu incarcarii sau bateria este partial incarcata deoarece este noua? 4.Bateria ar trebui sa se incalzeasca spre sfarsitul incarcarii?
Multumesc.
Incarcarea sa oprit la 72 de minute,cu voltajul in baterie de 8.39V,4.20V in ambele celule, iar capacitatea incarcata la 1655.Asta inseamna ca bateria era partial incarcata sau dc nu a mers pana la 3000?

Acumulatorul nou vine pe jumatate incarcat. Cand ajunge foarte aproape de limita superioara a voltajului, incarcatorul scade treptat amperajul. Asadar comportamentul de mai sus e absolut normal din toate punctele de vedere.

Uita-te pe spatele acumulatorului, daca scrie incarcare maxima la 1C, poti incarca la 3A fara probleme. Daca scrie 2C te poti duce pana la 6A.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#2129 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 07 May 2011 - 05:42 PM

Vezi postareaFanutu, la 07 May 2011 - 03:22 PM, a spus:

1 fiind bateria noua ai verificat voltaju inainte de a o incarca ?deobicei sunt pe pe voltaj de stocare 3.8v/cell
2 amerajul maxim cu care o poti incarca este dat de producator pe ambalaj ,cel mai bn incarco la 1a sau max 1c
3 deobicei lipo nu se incalzesc la incarcare nici nu ar trebui mai ales la amperaj mic
4 foloseste safe bag
incerca sa o consumi la 3.2v/cel apoi incarco iar la 1a si adunci vezi cat ia
stima

sper ca ti-am fost de folos

Nu am verificat dar incarcatoru mia aratat la inceput voltaju baterie 7.6 sau 7.8 nu tin minte exact si deacolo a inceput s aurce pana la 8.39,nu inteleg de ce trebuia sa verific voltajul?.Pe spatele bateriei scrie ca niciodata sa nu incarca peste 2C.Deocamdata nu am safe bag dar o sa iau.
Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#2130 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 07 May 2011 - 05:50 PM

Vezi postareaovidiugm, la 07 May 2011 - 04:48 PM, a spus:

Acumulatorul nou vine pe jumatate incarcat. Cand ajunge foarte aproape de limita superioara a voltajului, incarcatorul scade treptat amperajul. Asadar comportamentul de mai sus e absolut normal din toate punctele de vedere.

Uita-te pe spatele acumulatorului, daca scrie incarcare maxima la 1C, poti incarca la 3A fara probleme. Daca scrie 2C te poti duce pana la 6A.

Daca vine pe jumatate incarcat inseamna ca e ok cat a luat 1655mah din 3000,pe spate scrie ca niciodata sa nu incarc peste 2C,deci daca eu am incarcat cu 1C nu ar trebuii sa fie nici o problema chiar daca a fost pentru prima data?
Ovidiu daca tin bine minte tu ai folosit esc ez-run cel de 60A si eu folosesc acest esc dar nu am card de programare si am incercat sa setez cut-off-ul manual cum scrie in manual,sincer nu cred ca am reusit deoarece ledul acela rosu nu "clipoceste" cum zice manualul.Stiu ca atunci cand foloseam ni-mh, cand masina incepea sa mearga mai slab sa nu mai aiba putere,esc-ul taia curentu daca acceleram putin mai puternic si scotea niste "tacaituri" timp de vreo 3-4 secunde si in timpu acesta nu puteam face nimic doar directie aveam, eu cred ca era pus pe cut-off si deaia facea aja,dar nu stiu la cat este setat cut-off-ul ca are 5 trepte daca tin bine minte.Ce as putea face,ca momentan nu am fonduri pentru un card de programare? Mersi
Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

49 useri citesc topicul
0 membri, 49 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro