Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#1683
Postat 29 October 2010 - 09:12 AM
#1684
Postat 29 October 2010 - 09:25 AM
becone, la Oct 29 2010, 10:12 AM, a spus:
Iti recomand sa intri pe site-ul producatorului sa studiezi specificatiile ESC-ului. Daca ai motor 20T si asta-i prevazut de producator bineinteles ca poti sa-l schimbi cu orice motor care are in specificatie 20T.
Poate ca regulatorul tau suporta si motoare mai puternice, vezi deci ce zice producatorul.
Daca schimbi motorul si treci la alt "T" cu siguranta trebuie sa schimbi si pinionul si/sau SPUR-ul.
Bafta!
#1686
Postat 29 October 2010 - 10:34 PM
#1687
Postat 29 October 2010 - 10:53 PM
becone, la Oct 29 2010, 11:34 PM, a spus:
Daca nu vrei sa investesti "prea" mult, ia un 20T si nu mai trebuie sa schimbi nimic in afara de roti (anvelope). Iti mai trebuie doar anvelope pentru drift.
Dupa cum spunea @porcofon ESC-ul suporta pana la 17 T, poti deci sa pui si un astfel de motor dar pe langa anvelope de drift trebuie sa schimbi si pinionul si/sau SPUR-ul.
#1688
Postat 02 November 2010 - 10:18 AM
Sasiul e Tamiya, variator Traxxas, servo TA, statie Kyosho 4 canale + receptorul aferent.
Merci.
#1690
Postat 02 November 2010 - 08:03 PM
#1691
#1692
Postat 03 November 2010 - 07:51 PM
0768682885
bubuion@yahoo.com
#1693
Postat 03 November 2010 - 07:58 PM
bogdan rusu, la Nov 3 2010, 07:51 PM, a spus:
Nu e neaparat vorba daca arata sau nu urat. In cazul in care nu ai diferential central atunci nu va merge bine masina, spatele se va invarti mai tare decat fata.
Sfatul mea este sa schimbi ori cu alte doua roti cu acelasi diametru exterior ori sa schimbi toate 4!
stima,Radu
Aceasta postare a fost editata de radugns: 03 November 2010 - 07:59 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#1695
Postat 03 November 2010 - 08:35 PM
- vezi ca firul/antena receptorului sa fie cat mai ferit de firele de la baterie si motor, pot sa apara interferente.
- conectorii sa nu fie uzati si sa nu faca bine contact(desi in acest caz e posibil sa nu mearga de la inceput, dar totusi verifica)
- daca firul/antena receptorului e prea lung nu cumva sa il "impachetezi", ca vei avea probleme cu receptia, in caz ca e prea lung sunt alte metode
- antena de la rediocomanda poate nu e foarte bine prinsa, incearca sa o insurubezi, poate s-a desfacut si nu ai remarcat acest lucru
- cristalele sa fie bine fixate
alte idei nu-mi mai vin acum dar poate ii dai de cap.
bafta
#1697
Postat 03 November 2010 - 09:42 PM
bogdan rusu, la Nov 3 2010, 08:37 PM, a spus:
In cazul acesta masina va functiona normal, nu vei avea probleme cu mecanica. Numai sa iti placa aspectul cu roti mai mari pe spate.
stima, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#1698
Postat 05 November 2010 - 10:59 PM
ToX, la Nov 3 2010, 08:35 PM, a spus:
- vezi ca firul/antena receptorului sa fie cat mai ferit de firele de la baterie si motor, pot sa apara interferente.
- conectorii sa nu fie uzati si sa nu faca bine contact(desi in acest caz e posibil sa nu mearga de la inceput, dar totusi verifica)
- daca firul/antena receptorului e prea lung nu cumva sa il "impachetezi", ca vei avea probleme cu receptia, in caz ca e prea lung sunt alte metode
- antena de la rediocomanda poate nu e foarte bine prinsa, incearca sa o insurubezi, poate s-a desfacut si nu ai remarcat acest lucru
- cristalele sa fie bine fixate
alte idei nu-mi mai vin acum dar poate ii dai de cap.
bafta
Merci dar nu i-am dat de cap. :)
Am verificat absolut tot si nimic, la 3-4m pica semnalul, cand apropii putin statia i-si revine. :)
#1699
Postat 05 November 2010 - 11:33 PM
DECODAT, la Nov 5 2010, 10:59 PM, a spus:
Am verificat absolut tot si nimic, la 3-4m pica semnalul, cand apropii putin statia i-si revine. :mellow:
Ti-l recomand pe distinsul EBA. http://www.rhcforum.ro/index.php?showtopic...40&start=40
Aceasta postare a fost editata de porcofon: 05 November 2010 - 11:34 PM
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#1701
Postat 06 November 2010 - 08:27 PM
Fanutu, la Nov 6 2010, 03:16 PM, a spus:
io le icnarc in serie momentan ceva pareri?ms
Cel mai bine e sa le incarci separat, adica pe rand.
Daca te grabesti poti sa le incarci in paralel iar ca amperaj sa folosesti cel indicat de producatorul acumulatorilor.
#1702
Postat 06 November 2010 - 09:44 PM
0768682885
bubuion@yahoo.com
#1703
Postat 06 November 2010 - 09:51 PM
bogdan rusu, la Nov 6 2010, 09:44 PM, a spus:
Problema este bujia. Iti trebuie o bujie rece si problema se rezolva. Ce-i drept va porni mai greu iarna dar nu se va mai opri brusc si nu va mai refuza sa porneasca atunci cand motorul devine foarte cald.
#1705
Postat 07 November 2010 - 07:31 PM
Citeaza
Raspuns:
Nedumerirea mea:
In ce fel rezolva schimbarea bujiei problema lui Bogdan?! Cred ca se va comporta fix la fel.
Cu cat este mai rece, se foloseste o bujie mai calda si cu cat este mai cald se foloseste o bujie mai rece. Asta nu are nimic de a face cu problema lui Bogdan, a carui motor se opreste dupa ce se incalzeste. Daca se opreste pentru ca se arde bujia, atunci, intr-adevar, este bujia si poate este necesara una mai rece. Se opreste fara sa se arda bujia, atunci alta este problema. Se opreste cand temperatura depaseste 130-140gr. C? Atunci este o problema de carburatie. Se opreste cand atinge temperatura optima - 115-120 gr.C? Atunci, trebuie verificat setul. Cu siguranta, pistonul este zgariat si motorul nu mai are compresie. Asta ar trebui verificat...
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#1707
Postat 08 November 2010 - 02:21 AM
porcofon, la Nov 8 2010, 01:07 AM, a spus:
Nu cunosc nici modelul motorului, nici batranetea lui, dar am plecat de la faptul ca este folosit pe un model off-road, unde praful este cel care vine de hac motoarelor mai repede decat batranetea, fie ea si timpurie. Multi prefera sa spele filtrele in loc sa le schimbe si doar cateva fire de praf ramase in filtru pot schimba destinul motorului. Altii nu imbiba filtrul bine cu ulei si astfel praful fin ajunge in motor. Altii, cand sufla cu aer modelul, sufla si filtrul si imping mizeria in motor.
Cam asta a fost rationamentul.
Si nu trebuie uitat ca viata motorului nu este vesnica. Calitatea materialelor, a combustibilului folosit, mentenanta efectuata dupa fiecare iesire etc sunt factori care influienteaza durata de functionare optima a unui motor.
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#1708
Postat 08 November 2010 - 02:30 AM
ranet, la Nov 8 2010, 02:21 AM, a spus:
Cam asta a fost rationamentul.
Si nu trebuie uitat ca viata motorului nu este vesnica. Calitatea materialelor, a combustibilului, mentenanta efectuata dupa fiecare iesire etc sunt factori care influienteaza durata de functionare optima a unui motor.
Ce-mi mai place sa te atat... :)
Serios acum, nu zici ca ar fi ok sa faci o sectiune, pe langa coltul incepatorului, in care sa "povesteasca" lumea pe indelete ce si cum e cu automodelismul? Ma gandesc la o sectiune cu posturi inchise. Ca sa nu se abereze... Si unde sa postezi o informatie utila, poate chiar raspuns la un post din alt topic, doar ca aici oricine o va putea gasi curata si nepoluata. Incepuse un tutorial de genul asta shahin, pe rc4fun si imi pare rau ca nu s-a tinut de el.
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#1709
Postat 08 November 2010 - 02:39 AM
porcofon, la Nov 8 2010, 02:30 AM, a spus:
Serios acum, nu zici ca ar fi ok sa faci o sectiune, pe langa coltul incepatorului, in care sa "povesteasca" lumea pe indelete ce si cum e cu automodelismul? Ma gandesc la o sectiune cu posturi inchise. Ca sa nu se abereze... Si unde sa postezi o informatie utila, poate chiar raspuns la un post din alt topic, doar ca aici oricine o va putea gasi curata si nepoluata. Incepuse un tutorial de genul asta shahin, pe rc4fun si imi pare rau ca nu s-a tinut de el.
Si ai reusit!..
DA, poate ar fi utile astfel de tutoriale.
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#1710
Postat 09 November 2010 - 11:00 AM
Alex-T, la Nov 7 2010, 05:46 PM, a spus:
Nicaieri nu gasesti acumulatori de 1,5V. Numai bateriile au tensiune nominala de 1,5V.
Acumulatorii 1,2 -1,25V.