Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#1621 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 August 2010 - 05:12 PM

Vezi postareaedi97, la Aug 26 2010, 11:42 AM, a spus:

am o nelamurire intre 2 masini! ce sa aleg un hpi firestorm sau un ansmann Terrier? care credeti ca e mai buna?


Presupun ca, daca ai mentionat Ansmann Terrier (care e nitro), te referi la HPI Firestorm tot modelul nitro ca alternativa, nu?

Ce vrei sa faci cu modelul (ce asteptari ai de la el, la ce vrei sa il folosesti)? Trebuie sa dai mai multe detalii, pentru ca cele doua modele enumerate fac parte din clase complet diferite, practic nu au legatura una cu alta (1/10 2WD versus 1/8 4WD).
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#1622 Useril este offline   Fanutu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Mangalia/bucuresti
  • Interests:aaeromodelism automodelism ciclism electronica mecanica

Postat 05 September 2010 - 10:58 PM

salutare stie careva daca pot folosi picatura in loc de lipici pt suruburi albastru ?
0

#1623 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 September 2010 - 11:12 PM

Te referi la super-glue in loc de threadlock?
Poti avea surprize sa nu mai poti desface surubul, chiar si threadlock-ul e de mai multe feluri, de la permanent pana la putere mica de blocare.

Ca substitut am auzit de oja de unghii, nu de super-glue, dar eu sunt de parere ca pentru fiecare sarcina trebuie folosita unealta potrivita, deci fara improvizatii, pe cat posibil.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#1624 Useril este offline   Fanutu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Mangalia/bucuresti
  • Interests:aaeromodelism automodelism ciclism electronica mecanica

Postat 06 September 2010 - 12:42 AM

miemi trebe ceva ca substitut pentru cel albastru
0

#1625 Useril este offline   Alex-T 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 556
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 September 2010 - 01:25 AM

Vezi postareaFanutu, la Sep 6 2010, 01:42 AM, a spus:

miemi trebe ceva ca substitut pentru cel albastru


Eu te sfatuiesc sa nu incerci improvizatii ca s-ar putea sa regreti pe urma...
0

#1626 Useril este offline   -caTo- 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 561
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 06 September 2010 - 01:29 AM

Cel mai bine vorbesti cu Sahin si il rogi sa-ti aduca unul la uramatoarea etapa de la Constanta. :)
Si aduci si benzinara sa o vedem si noi.

Aceasta postare a fost editata de -caTo-: 06 September 2010 - 01:30 AM

0

#1627 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 06 September 2010 - 01:49 AM

Se gaseste pe la magazinele de bricolaj un thread lock de la bizon. Ieftin si functional.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#1628 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 06 September 2010 - 07:29 PM

Nigrin, la Praktiker in zona de auto.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#1629 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 06 September 2010 - 09:53 PM

Buna seara,

Am si eu o intrebare: Se poate decapsa un pack lipo Hard Case?
Daca se poate, cum??

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#1630 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 07 September 2010 - 12:58 AM

Vezi postarearadugns, la Sep 6 2010, 10:53 PM, a spus:

Buna seara,

Am si eu o intrebare: Se poate decapsa un pack lipo Hard Case?
Daca se poate, cum??

stima, Radu

decapsa=desface? daca da, se poate. cu bun simt si responsabilitate, ca sa zic asa :D)
acum serios, cu multa grija poti taia "carapacea" cu o panza de traforaj sau bomfaier. tai pe lung, usor si verifici mereu cat ai inaintat.
e usor observabil cand ajungi aproape de "capat". in zona aia plasticul capata o culoare albicioasa datorata tendintei de intindere.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#1631 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 07 September 2010 - 04:37 AM

De ce sa o taie Florin?Lipurile din china adice gen turnigy au imperfectiuni si sunt chiar desfacute in unele locuri pt racire zic ei.
@Radu:Lipourile serioase au carcasa capsata si se deface usor(dince am vazut),cele din china se desfact cam la fel de usor,bagi un cuter cu atentie printr-o crapatura(sigur are :D) si merge usor pana la capat.(din ce am vazut ai turnigy de 5000 mah 2s)
Am facut asa ceva si a mers usor.


@Fanutu:Foloseste oja de unghi,merge super si se si desface si se curata daca vrei.Daca vrei thread lock gasesti la Practiker sau magazine de genu.

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 07 September 2010 - 04:42 AM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#1632 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 07 September 2010 - 05:24 PM

Multumes pt informatie.
Am folosit ambele metode:) O parte sa descaut cu un catter, iar o parte taiata;)

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#1633 Useril este offline   profan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 23-May 09

Postat 07 September 2010 - 09:07 PM

Salut, o intrebare ca nu ii dau de cap, dar nici nu e de mirare, caci sunt incepator-incepator.
Am o baterie LRP li-po de 1800 si un incarcator thunder t6. Cand am ales 2s, 7.4 pe programul balance lipo imi da eroarea Battery Vol Err Cell Connect
Cand am ales modul charging lipo(nu balance) nu mai imi da eroarea, imi spune ca se incarca de atatea minute, a intrat cutare curent in ea dar(vazand un clip pe net cum pot vedea cum se incarca fiecare celula in parte pe displayul incarcatorului) am observat ca la toate celulele(in cazul de fata 2 doar) ara 0.00V dupa 12min de stat la incarcat. Ce nu e ok? Sa nu stau o gramada si apoi sa aflu ca defapt nu s-a incarcat deloc.
Incarcatorul si bateriile sunt noi.
Multumesc
le- intretimp am vazut ca si amperajul, desi setat initial la 1.8A a scazut singur la 0.2-0.3A la putin dupa 20minute de incarcat.

Aceasta postare a fost editata de profan: 07 September 2010 - 09:17 PM

0

#1634 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 07 September 2010 - 09:33 PM

Vezi postareaprofan, la Sep 7 2010, 10:07 PM, a spus:

Salut, o intrebare ca nu ii dau de cap, dar nici nu e de mirare, caci sunt incepator-incepator.
Am o baterie LRP li-po de 1800 si un incarcator thunder t6. Cand am ales 2s, 7.4 pe programul balance lipo imi da eroarea Battery Vol Err Cell Connect
Cand am ales modul charging lipo(nu balance) nu mai imi da eroarea, imi spune ca se incarca de atatea minute, a intrat cutare curent in ea dar(vazand un clip pe net cum pot vedea cum se incarca fiecare celula in parte pe displayul incarcatorului) am observat ca la toate celulele(in cazul de fata 2 doar) ara 0.00V dupa 12min de stat la incarcat. Ce nu e ok? Sa nu stau o gramada si apoi sa aflu ca defapt nu s-a incarcat deloc.
Incarcatorul si bateriile sunt noi.
Multumesc
le- intretimp am vazut ca si amperajul, desi setat initial la 1.8A a scazut singur la 0.2-0.3A la putin dupa 20minute de incarcat.

Voltage err poate fi din doua cazuri: Ori packul nu e bine conectat, ori mufa de egalizare (permanent trebuie conectata mufa de egalizare) sau pack-ul are tensiunea prea mica, sub 6V si el atunci nu incarca. Incearca sa masori bateria cu un voltmetru, daca tensiunea este prea mica cu un transformator simplu de peste 9v incarco cateva minute sa ajunta la o tensiune acceptabila pt charger, pe urma poti linistit sa o incarci:)
Normal daca amperajul scade atunci pack-ul e incarcat. Tine-l pana se termina incarcarea sa vezi. (Daca voltajul era 0.00v pe celula nu ai conectat bine mufa de egalizare!!)
Bafta!

stima, Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 07 September 2010 - 09:35 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#1635 Useril este offline   Fanutu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Mangalia/bucuresti
  • Interests:aaeromodelism automodelism ciclism electronica mecanica

Postat 07 September 2010 - 09:36 PM

Vezi postareaprofan, la Sep 7 2010, 10:07 PM, a spus:

Salut, o intrebare ca nu ii dau de cap, dar nici nu e de mirare, caci sunt incepator-incepator.
Am o baterie LRP li-po de 1800 si un incarcator thunder t6. Cand am ales 2s, 7.4 pe programul balance lipo imi da eroarea Battery Vol Err Cell Connect
Cand am ales modul charging lipo(nu balance) nu mai imi da eroarea, imi spune ca se incarca de atatea minute, a intrat cutare curent in ea dar(vazand un clip pe net cum pot vedea cum se incarca fiecare celula in parte pe displayul incarcatorului) am observat ca la toate celulele(in cazul de fata 2 doar) ara 0.00V dupa 12min de stat la incarcat. Ce nu e ok? Sa nu stau o gramada si apoi sa aflu ca defapt nu s-a incarcat deloc.
Incarcatorul si bateriile sunt noi.
Multumesc
le- intretimp am vazut ca si amperajul, desi setat initial la 1.8A a scazut singur la 0.2-0.3A la putin dupa 20minute de incarcat.

eu am patit la fel si aveam un fir dezlipit de la lipo de la balancer verifica firele
ps stie careva cu ce as putea lipi cauciucurile de geanta sau cei cu magazine care mai veniti la constanta ?

Aceasta postare a fost editata de Fanutu: 07 September 2010 - 09:38 PM

0

#1636 Useril este offline   profan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 23-May 09

Postat 07 September 2010 - 09:45 PM

Ok, dar atunci de ce nu da eroare si pe charging lipo dar pe balance lipo da?
mufele de la incarcator nu s-au potrivit cu mufa de la baterie si neavand nici pistol de lipit si nici mufe similare am ales o varianta ce poate e vinovata principala, dar daca asta e atunci as vrea sa stiu de ce anume nu merge asa: adica mufa din baterie care se ocupa de egalizare am introdus-o in slotul corespunzator al incarcatorului dar mufa ce avea acele 2 fire(rosu -negru) pentru ca nu se pupa cu mufa rosu-negru de la incarcator am ales sa o tai si am prins cu clesti mufa rosie de mufa rosie si cea neagra de cea neagra. Daca asta e motivul pentru eroarea aceea , de apare, nu e contact? de unde stie ca am lipit firele, ca le conectez cu clesti sau ca le am cu male-female?
E vreun motiv pentru care nu as putea incarca asa bateria pana fac rost de un pistol de lipit si de mufe female-male?
Din pacate nu detin in casa nici un aparat de masurat nimic, in afara de metru :)
am 2 baterii noi, e improbabil ca firele de la lipo la balancer sa fie dezlipite la ambele, zic si eu, nu stiu

Aceasta postare a fost editata de profan: 07 September 2010 - 09:52 PM

0

#1637 Useril este offline   Fanutu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Mangalia/bucuresti
  • Interests:aaeromodelism automodelism ciclism electronica mecanica

Postat 07 September 2010 - 09:52 PM

Vezi postareaprofan, la Sep 7 2010, 10:45 PM, a spus:

Ok, dar atunci de ce nu da eroare si doar pe charging lipo dar pe balance lipo da?
mufele de la incarcator nu s-au potrivit cu mufa de la baterie si neavand nici pistol de lipit si nici mufe similare am ales o varianta ce poate e vinovata principala, dar daca asta e atunci as vrea sa stiu de ce anume nu merge asa: adica mufa din baterie care se ocupa de egalizare am introdus-o in slotul corespunzator al incarcatorului dar mufa ce avea acele 2 fire(rosu -negru) pentru ca nu se pupa cu mufa rosu-negru de la incarcator am ales sa o tai si am prins cu clesti mufa rosie de mufa rosie si cea neagra de cea neagra. Daca asta e motivul pentru eroarea aceea , de apare, nu e contact? de unde stie ca am lipit firele, ca le conectaez cu clesti sau ca le am cu male-female?
E vreun motiv pentru care nu as putea incarca asa bateria pana fac rost de un pistol de lipit si de mufe female-male?
Din pacate nu detin in casa nici un aparat de masurat nimic, in afara de metru :)
am 2 baterii noi, e improbabil ca firele de la lipo la balancer sa fie dezlipite la ambele, zic si eu, nu stiu

deci merge sa incarci fara mufa de egalizare? dar cand incarci cu mufa da eroare?
poate are ceva incarcatoru incerca cu alte baterii sau incerca la alcineva la alt incarcator
0

#1638 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 07 September 2010 - 09:55 PM

Vezi postareaprofan, la Sep 7 2010, 10:45 PM, a spus:

Ok, dar atunci de ce nu da eroare si pe charging lipo dar pe balance lipo da?
mufele de la incarcator nu s-au potrivit cu mufa de la baterie si neavand nici pistol de lipit si nici mufe similare am ales o varianta ce poate e vinovata principala, dar daca asta e atunci as vrea sa stiu de ce anume nu merge asa: adica mufa din baterie care se ocupa de egalizare am introdus-o in slotul corespunzator al incarcatorului dar mufa ce avea acele 2 fire(rosu -negru) pentru ca nu se pupa cu mufa rosu-negru de la incarcator am ales sa o tai si am prins cu clesti mufa rosie de mufa rosie si cea neagra de cea neagra. Daca asta e motivul pentru eroarea aceea , de apare, nu e contact? de unde stie ca am lipit firele, ca le conectez cu clesti sau ca le am cu male-female?
E vreun motiv pentru care nu as putea incarca asa bateria pana fac rost de un pistol de lipit si de mufe female-male?
Din pacate nu detin in casa nici un aparat de masurat nimic, in afara de metru :)
am 2 baterii noi, e improbabil ca firele de la lipo la balancer sa fie dezlipite la ambele, zic si eu, nu stiu

La 2s sunt trei fire la egalizare, in mod normal nu le poti conecta altfel. La balanca de eroarea pt ca 0.5A trec prin acele mufe permanent, la charge doar la sfarsit (teoretic) face putin balance.
Daca nu apare nici un foltaj atunci nu e bine. Maine am sa iti spun exact in ce parte vine firul minus. Normal ai rosu negru si un alb/galben, care e conectat la pinul din mijloc.
Da, e imposibil ambele sa fie defecte....
Pune te rog si o poza cu pack-ul

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#1639 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 07 September 2010 - 09:56 PM

Vezi postareaFanutu, la Sep 7 2010, 10:52 PM, a spus:

deci merge sa incarci fara mufa de egalizare? dar cand incarci cu mufa da eroare?
poate are ceva incarcatoru incerca cu alte baterii sau incerca la alcineva la alt incarcator

Prin charge merge si fara mufa, doar ca nu indica voltajul / celula. (Se poate sa dea si eroare)
Cand pui mufa si da eroare inseamna ca nu e bine conectata!..

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#1640 Useril este offline   profan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 23-May 09

Postat 07 September 2010 - 09:57 PM

Ma lasa sa incarc, cu sau fara mufa de egalizare oricum imi arata pe fiecare celula 0.00V.
Dupa 22minute de incarcat la 1.8A o baterie de 1800 s-a oprit, a scris Full dar acolo unde imi afisa cat curent a pus in baterie era scris 00590, adica 1/3 din ea doar?
Acum au trecut 18minute de incarcat din a2-a si a scazut la 0.6A, cica a pus in ea 00498 si presimt ca tot pe la 20minute se opreste iar.
Pentru niste produse noi, daca nu e exclusiv vina mea in aceasta incarcare/functionare defectuoasa a bateriilor/incarcatorului, sunt dezamagit complet.
Daca e vina mea, nu-s surprins insa :)

le- 21minute trecute, scazut la 0.3A, a incarcat 00525

Aceasta postare a fost editata de profan: 07 September 2010 - 10:00 PM

0

#1641 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 07 September 2010 - 09:59 PM

Vezi postareaprofan, la Sep 7 2010, 10:57 PM, a spus:

Ma lasa sa incarc, cu sau fara mufa de egalizare oricum imi arata pe fiecare celula 0.00V.
Dupa 22minute de incarcat la 1.8A o baterie de 1800 s-a oprit, a scris Full dar acolo unde imi afisa cat curent a pus in baterie era scris 00590, adica 1/3 din ea doar?
Acum au trecut 18minute de incarcat din a2-a si a scazut la 0.6A, cica a pus in ea 00498 si presimt ca tot pe la 20minute se opreste iar.

Eu nu stiu treaba legata de curentul intrat in ea (Cel de sub voltajul bateriei este??)
Lasa-mi pe privat un telefon, maine te sun si iti spun ce sa faci sa masori bateria!
Cand scade curentul baterie e incarcata..cand ajunge pe la 0.2A este full charged!

stima, Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 07 September 2010 - 10:04 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#1642 Useril este offline   -caTo- 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 561
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 07 September 2010 - 10:08 PM

O problema asemanatoare am avut si eu(Am tot incarcator T6,si lipo LRP 5300Hardcase) La mine mufa ce balansare se conecta invers -la+ si+la-pe placuta de egalizare. Incearca sa intorci mufa si vezi daca merge. Nu cred ca m-am expriamt prea corect asa ca atasez si o poza :)

Fisiere atasate


0

#1643 Useril este offline   profan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 23-May 09

Postat 07 September 2010 - 10:13 PM

Asa arata incarcatorul, bateriile si cum le-am legat eu amatoriceste
Undeva in dreapta jos cica ar fi cat curent intra in ea
S-a oprit dupa 23minute, cica e full si asta.
In cutia albastra au venit bateriile.

Aceasta postare a fost editata de profan: 07 September 2010 - 10:15 PM

0

#1644 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 07 September 2010 - 10:14 PM

Vezi postareaprofan, la Sep 7 2010, 11:13 PM, a spus:

Asa arata incarcatorul, bateriile si cum le-am legat eu amatoriceste
Undeva in dreapta jos cica ar fi cat curent intra in eaAtasament 07092010441.jpg

Lasa-mi un telefon si te sunt maine!
O seara placuta!

Custom CNC parts GNS Racing
0

#1645 Useril este offline   -caTo- 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 561
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 07 September 2010 - 10:16 PM

Vezi postarearadugns, la Sep 7 2010, 11:14 PM, a spus:

Lasa-mi un telefon si te sunt maine!
O seara placuta!

ai conectat mufa de egalizare exact invers pe placuta vezi in poza pusa de mine mai sus cum trebuie sa fie

Aceasta postare a fost editata de -caTo-: 07 September 2010 - 10:17 PM

0

#1646 Useril este offline   profan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 23-May 09

Postat 08 September 2010 - 01:17 PM

Pai daca e vorba de firul rosu in dreapta si negrele in stanga atunci asa e si la mine(poate induce in eroare poza in ce priveste pozitia)+ ca au venit direct asa mufate eu nu am facut decat sa introduc balancer-ul cu 3 pini de la baterie in singurul slot cu 3locuri, in singura pozitie in care intra, conform sinelor mufelor.
mai incerc eu diseara ca acum nu am masina cu mine si macar pana atunci sa vad cat s-au incarcat bateriile in cele aprox. 20min de incarcare.

Aceasta postare a fost editata de profan: 08 September 2010 - 01:18 PM

0

#1647 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 09 September 2010 - 12:57 PM

Buna, esc-ul meu(ezrun 60A) nu lasa sa treaca prin el mai mult de 60A, nu?Sau motoru nu primeste mai mult de 60A de la el? Teoretic nu am nevoie de o baterie care are rata de descarcare de peste 60A,practic tot aja sta treaba sau daca am o baterie cu rata de descarcare de 100A masina va alerga mai repede? Multumesc.
Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#1648 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 09 September 2010 - 01:19 PM

Vezi postareaSkRuLL, la Sep 9 2010, 01:57 PM, a spus:

Buna, esc-ul meu(ezrun 60A) nu lasa sa treaca prin el mai mult de 60A, nu?Sau motoru nu primeste mai mult de 60A de la el? Teoretic nu am nevoie de o baterie care are rata de descarcare de peste 60A,practic tot aja sta treaba sau daca am o baterie cu rata de descarcare de 100A masina va alerga mai repede? Multumesc.

Nu va merge mai repede, 60A reprezinta consumul maxim admis de fet-uri. Daca pui un motor care consuma 100A atunci se va arde esc-ul. Daca ai acelasi motor si schimbi bateria cu una care scoate 100A atunci vei merge mai mult cu masina, dar nu mai tare.

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#1649 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 09 September 2010 - 01:21 PM

E bine sa pui o baterie cat mai mare sa ai permanent puterea maxima!
PS: Nu am putut de edit...dadea eroare cand salvam

Aceasta postare a fost editata de radugns: 09 September 2010 - 01:21 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#1650 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 09 September 2010 - 10:42 PM

Vezi postarearadugns, la Sep 9 2010, 02:19 PM, a spus:

Nu va merge mai repede, 60A reprezinta consumul maxim admis de fet-uri. Daca pui un motor care consuma 100A atunci se va arde esc-ul. Daca ai acelasi motor si schimbi bateria cu una care scoate 100A atunci vei merge mai mult cu masina, dar nu mai tare.

stima, Radu

Deci cu baterie de 5000mah si 20C ma duc mai mult decat cu una de 5000mah dar 12C?
Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

18 useri citesc topicul
0 membri, 18 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro