Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#1144
Postat 06 September 2009 - 01:07 PM
zagonielod, la Sep 6 2009, 12:48 PM, a spus:
trci o fasie de hartie printre pinion si spur. daca ai distanta corecta pe hartie trebuie sa se imprime urma de dinti. daca e prea distantat urma va fi aproape iexistenta iar daca e prea aproape va rupe hartia.
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#1145
Postat 06 September 2009 - 04:18 PM
am iesit azi cu baietii de la FXRacing din Tg Mures, si mi-au zis sa mai incerc sa modific distanta si sa vad cand cum e. Am facut figura cu hartia si acum suna frumos, nu mai e asa de zgomotos. Am incercat si sa pun aproape...:wub: Vaaai ce urat facea <_< Acum e bine. Insa ce nu mai e bine, este ca in telecomanda mi s-a rupt o bucatica de plastic, care de fapt rezulta virajul la dreapta. (sa nu mai dati masina in mana nepriceputilor ca sigur va vor strica ceva!!!! :( ... )
Asa ca masina acum e ok dar telecomanda in bucati :(
Va trebui sa confectionez din ceva material un inel din ala care sa aiba acel prag care nu lasa roata volanului sa se invarte pana peste cap ;) Deocamdata habar n-am din ce si cum o sa fac asta ;)
Duminica seara faina va doresc! :)
#1146
Postat 06 September 2009 - 05:06 PM
zagonielod, la Sep 5 2009, 10:37 AM, a spus:
O sa pun si eu o intrebare: Am cumparat 4 LED-uri de 5mm pe 4.5V si vreo 3m cablu
Intrebarea ar fi, ce mai tre sa cumpar pt a face sistemul de lumini? As vrea sa alimentez luminile cu o baterie de 9V. Ce tre sa cumpar ca sa pot lega LED-urile la baterie 9V? Ca daca le leg numai asa simplu cred ca se vor arde.
Merci anticipat!
Legi cite 2 in serie (-la+) si perechile astfel rezultate in paralel(+la+ si -la-) intre ele. Asta daca led-urile sunt intreadevar de 4.5v. Atentie la polaritati.
Kit 2 viteze,
Boulder Holder body,
Proline Road Rage tires,
Brushless HV 5.5 Novak
#1147
Postat 08 September 2009 - 10:07 AM
Mr. F, la Sep 5 2009, 07:17 PM, a spus:
Am intalnit de multe ori expresia la motoare sh "compresie buna", "compresie scazuta" etc si vreau sa stiu exact cum se manifesta. (cauza cea mai frecventa este deteriorarea segmentului nu ? )
.
@porcofon:
pe scurt, raportul de compresie (comprimare) este raportul dintre volumul cilindrului cand pistonul se afla "jos" si volumul cand pistonul se afla "sus".
Deci... cam cat este acest raport pt. un motor de automodel de 4.6 ???
Raportul de comprimare nu se modifica de la uzura, compresia se modifica de la uzura. Raportul o fi vreo 20 ca la motoarele diesel, dar oricum nu conteaza. Compresia insa se modifica pt ca pierde presiune pe langa pistoane. Nu o poti verifica decat prin experienta la mana cand tragi de pullstarter. La motoarele 1:1 exista niste aparate care se pun in locul bujiilor si iti spun presiunea pe fiecare piston.
#1148
Postat 08 September 2009 - 07:17 PM
Duf, la Sep 8 2009, 11:07 AM, a spus:
Exista si pentru RC-uri acele aparate de masura a compresiei Compression Gauge
HPI Savage Flux
#1150
Postat 11 September 2009 - 12:43 PM
Am un roto-starter care nu imi invarte pistonul la Genesis (model 1/8 ), dar merge fara probleme la un model 1/10. Aveti idee, roto-starter-ele au puterii diverite, au cupluri doferite ?
Multumesc !
Monster Tyranosaurus - 1:10
HPI E10 - 1:10
Nikko Dodge Viper GTS-R - 1:10
#1152
Postat 11 September 2009 - 02:56 PM
buggyxb, la Sep 11 2009, 03:49 PM, a spus:
Mersi ! :rolleyes:
pai ce automodel ai in primul rand ?
poti cauta pe google "modelul_tau" shock oil si sigur vei gasi forumuri cu discutii pe tema asta
10,20,30...70,etc wt tine de densitatea uleiului care mai putin sau mai mult va afecta cum absoarbe socurile, alegerea lui tine si de aplicatie onroad offroad greutatea modelului etc. cel mai bine cauti sa vezi ce au folosit altii si il schimbi dupa preferintele tale
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#1153
Postat 11 September 2009 - 06:32 PM
XJ39 El'Diablo, la Sep 11 2009, 03:56 PM, a spus:
poti cauta pe google "modelul_tau" shock oil si sigur vei gasi forumuri cu discutii pe tema asta
10,20,30...70,etc wt tine de densitatea uleiului care mai putin sau mai mult va afecta cum absoarbe socurile, alegerea lui tine si de aplicatie onroad offroad greutatea modelului etc. cel mai bine cauti sa vezi ce au folosit altii si il schimbi dupa preferintele tale
Eu am un Maverick Strada XB 1/10 offroad si faza e ca nu gases discutii depre acest automodel, dar greutatea ei este de 2 kg deci cu ce ma sfatuiesti un 30 wt ii bun ??
Mersi! :rolleyes:
#1154
Postat 11 September 2009 - 10:56 PM
buggyxb, la Sep 11 2009, 07:32 PM, a spus:
Mersi! :)
cred ca e ok la slash am 35 si-mi pare putin cam teapan
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#1155
Postat 12 September 2009 - 08:05 PM
J Concepts RC10GT Illusion este buggy-ul de la J Concepts, nuh?
Fisiere atasate
-
jconcepts.jpg (44.73K)
Number of downloads: 280
Aceasta postare a fost editata de robert-the-best: 12 September 2009 - 08:15 PM
#1156
Postat 12 September 2009 - 08:24 PM
Fisiere atasate
-
jconcepts.jpg (44.73K)
Number of downloads: 278
#1157
Postat 12 September 2009 - 09:57 PM
robert-the-best, la Sep 12 2009, 09:24 PM, a spus:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/WTI00...=LXRYZ9&P=8 Ce cauti u este un truggy. Si de acum da si u o cautare pe google,gasesti imediat. pretul nu l-am aflat dar macar stii cum arata masina
Aceasta postare a fost editata de -caTo-: 12 September 2009 - 09:59 PM
#1158
Postat 13 September 2009 - 12:34 AM
mai baga o fisa
Aceasta postare a fost editata de XJ39 El'Diablo: 13 September 2009 - 12:39 AM
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#1159
Postat 13 September 2009 - 12:50 AM
#1160
Postat 13 September 2009 - 03:46 PM
In al doilea rand invata sa scrii ca nu inteleg absolut nimic., dar e clar ca ti-e greu sa cauti pe internet frumusel ce te intereseaza. si n-ai avut rabdare sa citesti postul meu.
Vorba unui coleg de facultate: esti degeaba.
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#1161
Postat 14 September 2009 - 10:10 AM
Aceasta postare a fost editata de icepatoru': 14 September 2009 - 10:11 AM
#1162
Postat 14 September 2009 - 10:58 PM
icepatoru', la Sep 14 2009, 11:10 AM, a spus:
Si eu am LRP de 4000 si sunt multumit de el acum depinde si cu cat il incarci.
#1163
Postat 14 September 2009 - 11:35 PM
icepatoru', la Sep 14 2009, 11:10 AM, a spus:
Fa-le 3-4 cicluri lente de descracare/incarcare la 0.1C... adicatelea vreo 400mAh.
#1166
Postat 23 September 2009 - 02:50 PM
Aceasta postare a fost editata de Mihai Rinspeed: 23 September 2009 - 02:51 PM
#1168
Postat 24 September 2009 - 07:08 AM
Tommyx, la Sep 23 2009, 08:38 PM, a spus:
Hmmm, oare de ce imi suna intrebarea asta ca fiind de aeromodele, nu auto?... :rolleyes:
Citeaza
De obicei la un aeromodel viteza nu e aspectul relevamt, dar...
Depinde ce fel de extra, daca e de 3D sau de acrobatie "clasica". Depinde de dimensiunile (suprafata) aripii si de profilul acesteia. La 1 kg (si 900 - 1000 mm anvergura) ma astept ca intr-un picaj extra aia sa sa "propteasca" in vreo 80 - 100 km/h maxim (Romulus a masurat pe un Yak de 1,6 m la vreo 3,5 kg un maxim de 120 km/h, in picaj). In zbor orizontal depinde de motor si elice, dar un maxim de 50-60 km/h e o valoare rezonabila.
De ce te intereseaza de fapt viteza?
#1169
Postat 24 September 2009 - 08:39 AM
ave, la Sep 24 2009, 08:08 AM, a spus:
ma astept ca intr-un picaj extra aia sa sa "propteasca" in vreo 80 - 100 km/h maxim (Romulus a masurat pe un Yak de 1,6 m la vreo 3,5 kg un maxim de 120 km/h, in picaj). In zbor orizontal depinde de motor si elice, dar un maxim de 50-60 km/h e o valoare rezonabila.
De ce te intereseaza de fapt viteza?
cam asa estimam si eu... dar nu eram sigur.... , da, la 1kg are cam 900 - 1000 mm anvergura...
intr-adevar e greu de calculat la aeromodele... sunt influentate de directia vantului, cel mai usor e sa masori masori viteza in picaj....
multumesc
Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 24 September 2009 - 08:42 AM
#1170
Postat 24 September 2009 - 10:19 AM
Tommyx, la Sep 24 2009, 09:39 AM, a spus:
intr-adevar e greu de calculat la aeromodele... sunt influentate de directia vantului, cel mai usor e sa masori masori viteza in picaj....
multumesc
Daca tot s-a umplut forumul aero si discutati asta aici... Tommyx, realizezi ce aberatie ai scris?!?!
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......