TRIBUTE 36 Hangar 9
#1
Postat 07 July 2008 - 02:19 PM
#2
Postat 09 July 2008 - 11:01 AM
#3
Postat 12 December 2008 - 12:14 PM
florin100%, la Jul 7 2008, 02:19 PM, a spus:
Salut!
Astept sa-mi vina saptamana viitoare un tribute 36, pe care vreau sa montez tot un os 46 ax.
Dat fiind ca producatorul recomanda un motor de .36, vreau sa te intreb daca a trebuit sa modifici lacasul motorului si daca au aparut probleme la echilibrare (a trebuit sa adaugi plumb?).
Ceva sugestii legate de constructie sau modificari?
Multumesc!
#4
Postat 12 December 2008 - 12:55 PM
Ai folosit "side force generators"? Mi-ar folosi sa le montez sau mai mult m-ar incurca, tinand cont ca sunt varza in materie de 3D?
#5
Postat 12 December 2008 - 01:10 PM
da motorul e mai amre decat ce recomanda ei dar eu zic ca ie perfect pt el...la batiu am taiat 2-3mm din el ca sa incapa (batiu e din lemn).SFG-urile sunt bestiale il ajuta in mai toate figurile dar diferenta enorma o sa o vezi in cuit si in hover. cu motoru asta CG-u pica perfect nu mai trebuie deloc plumb, nu stiu de ce astia de la hangar 9 au dat avionului asta un motor mai mic cand OS 46 e perfect pt el
#6
Postat 12 December 2008 - 02:15 PM
florin100%, la Dec 12 2008, 01:10 PM, a spus:
da motorul e mai amre decat ce recomanda ei dar eu zic ca ie perfect pt el...la batiu am taiat 2-3mm din el ca sa incapa (batiu e din lemn).SFG-urile sunt bestiale il ajuta in mai toate figurile dar diferenta enorma o sa o vezi in cuit si in hover. cu motoru asta CG-u pica perfect nu mai trebuie deloc plumb, nu stiu de ce astia de la hangar 9 au dat avionului asta un motor mai mic cand OS 46 e perfect pt el
Florin zice in traducere libera ca sa pui SFG-urile ca te ajuta si in alte figuri..nu numai 3D. La tonou lent de ex nu tre sa sustii prea mult cu directia.. la cutit .. etc..
#7
Postat 12 December 2008 - 02:35 PM
ZOD, la Dec 12 2008, 02:15 PM, a spus:
Merci de "traducere"...
Chiar voiam sa-l intreb daca il ajuta pe el sau ma pot ajuta si pe mine. Deci cu SFG am sansa sa trec de la statutul de varza murata la cel de proaspata. :D
#8
Postat 21 December 2008 - 07:54 AM
#9
Postat 21 December 2008 - 09:20 PM
#10
Postat 21 December 2008 - 10:42 PM
Asa se prezinta cutia:
cutia.jpg (405.55K)
Number of downloads: 359
#11
Postat 21 December 2008 - 10:50 PM
Calitatea prelucrarii este foarte buna, solarul intins perfect, iar balsa este foarte frumos prelucrata...poate un pic prea fragil pentru gustul meu...
inauntru.jpg (381.13K)
Number of downloads: 335
#12
Postat 21 December 2008 - 10:55 PM
piesele.jpg (416.87K)
Number of downloads: 296
Am primit absolut tot ceea ce aveam nevoie pentru a-l construi.
#13
Postat 21 December 2008 - 11:03 PM
Ca si servouri am folosit Futaba S3003, care dupa montare arata asa:
servouri.jpg (423.6K)
Number of downloads: 269
#14
Postat 21 December 2008 - 11:07 PM
decupaj_batiu.jpg (406.8K)
Number of downloads: 258
#17
Postat 21 December 2008 - 11:19 PM
Pentru antena, producatorul a prevazut un tub de trecere prin aripa.
Tijele de actionare pentru suprafetele de control au venit gata taiate, filetate, cu "Z" la capat si s-au potrivit perfect. Au mai trebuit pozate tuburile pe fuselaj.
desfacut.jpg (340.59K)
Number of downloads: 93
#18
Postat 21 December 2008 - 11:45 PM
Centrul de greutate a iesit la 10,5 cm fata de 11,1 recomandat de producator, datorita motorului mai mare. In cateva zile voi monta un OS Max .35 care este mai usor cu 50 grame fata de cel de acum.
Ca si caracteristici de zbor, atat cat ma pricep eu, pot spune ca este un 3D usor controlabil la viteze mici dar foarte nervos la viteze mari. Vine singur la aterizare, chiar si fara motor iar decolarile sunt scurte si sigure.
Precizez ca inca nu am montat S.F.G.-urile, operatiune pe care o voi face la urmatorul zbor. Chiar sunt curios sa vad cum se va comporta cu ele.
Aici este forma finala:
forma_finala.jpg (339.78K)
Number of downloads: 107