Venom Night Ranger 3D R/C Heli Este bun de ceva ?
#1
Postat 03 July 2008 - 11:08 PM
Daca imi spune cineva ceva despre el sunt cel mai fericit modelist :)
Nu s-a mai discutat despre asa ceva, si am auzit ca packurile de la venom nu sunt asa grozave ... in timp, dar oricum la heli se trece usor pe li-po :D
#2
Postat 03 July 2008 - 11:43 PM
Fara suparare da cred ca glumesti. S-au purtat discutii interminabile pe acest forum despre ce kit-uri isi merita banii in diverse categorii de pret. O sa sun ca o moara stricata dar cu 180$ + livrare poti lua un Belt CP care este cu mult peste ce ai gasit tu. Sau cu 126$ un King 2 care e ceva mai mic dar oricum alta discutie. Citeste cu atentie recomandarile de pe acest forum si mai gandeste-te. O zi faina.
#3
Postat 03 July 2008 - 11:47 PM
Aceasta postare a fost editata de GigiFlex: 03 July 2008 - 11:48 PM
#4
Postat 04 July 2008 - 06:24 AM
Venom este un Walera pentru US si oricum nu merita sa-l iei mai scump deorece este vopsit verde.
Bafta si CAVOK
#5
Postat 04 July 2008 - 07:28 AM
Succes la cautari!
Aceasta postare a fost editata de Primus: 04 July 2008 - 07:45 AM
#6
Postat 04 July 2008 - 04:05 PM
In primul rind pare un walkera mai rasarit. Asta inseamna calitate ciuciu, solutii tehnice chinezesti....
In al doilea rind are pas fix la anticuplu. Asta inseamna ca ai sa ai probleme la zborul inertial (in miscare), chiar la punct fix daca bate vintul. Motor in virful cozii (distributia maselor)....
Din cite stiu eu Walkera are dealer unic in Europa, Ikarus. Si daca tot il intretii de la Ikarus, de ce nu ieii un Ikarus, ca-i mai bun....
Bun:
Au ceva piese la BT. (acolo il cheama X-40 p-un frate d-al lui)
#7
Postat 06 July 2008 - 10:54 AM
Asta am inteles ca este foarte bun, au acolo toate pisele de schimb, chiar si de upgrade. Ce parere avetzi ? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
#8
Postat 06 July 2008 - 12:54 PM
Asta deja seamana a heli. Iti sugerez sa mai pui ceva banuti si deja poti lua un heli cinstit. Vezi Belt CP sau CopterX pe acelasi site.
Bafta!
#9
Postat 06 July 2008 - 01:21 PM
L-am mai gasit aici:http://www.rc711.com/shop/product_info.php?cPath=21&products_id=220
E vre-o diferenta de calitate intre cele 2 magazine ?
#10
Postat 06 July 2008 - 01:39 PM
Eu am luat multe piese si un prieten un Belt CP de la www.heliguy.com. Foarte prompti si pret bun la transport. E drept, produsele sunt ceva mai scumpe . Fa si tu o comparatie de preturi.
Bafta!
#11
Postat 06 July 2008 - 01:48 PM
#12 Guest_sOLo_*
Postat 06 July 2008 - 02:19 PM
#13
Postat 07 July 2008 - 05:40 PM
Nu e nici o suparare, doar o mica tragere de atentie.
Relativ la heli:
-King 2 - bun dar nu pentru incepator. Faptul ca e mai mic nu inseamna ca e mai putin puternic ci doar ca e mai putin stabil (vezi post-uri mai vechi si cum si-a dat Caius cu el peste fatza ....)
- cost King 2 + upgrade brushless = cost belt + 20% . Alegerea iti apartine.
- Daca tot vrei sa te ocupi mai serios de acest hobby ia un kit Belt CP cu motor si esc si o alta statie (cea de la esky nu e programabila). In functie de intentiile tale viitoare (trecere pe un elicopter termic in 1-2 ani sau nu) ca statie iti recomand Airtronics RDS8000 sau Spektrum DX6i. Pentru servo-uri poti sa mergi pe esky digital sau si mai bine Hitec HS55.
- Nu exista kit RTF. O sa tot auzi chestia asta. Daca te temi sa shurubaresti n-o sa reusesti decat sa te descurajezi. Eu am avut doua accidente si am shurubarit trei luni la belt-ul meu pana a zburat cum trebuie.
- Mai multi bani dati nu inseamna neaparat ca zboara mult mai bine. Singura exceptie e statia. Diferenta intre o statia digitala programabila si una analogica se simte.
- Daca nu iei o statie digitala si chiar daca iei cauta si achizitioneaza neaparat o pereche de greutati pentru flybar. Sunt foarte ieftine (2-3$) dar fac elicopterul mult mai "bland". Ti le recomand pe cele de Mini Titan 325, se gasesc cam la toate magazinele care au si piese pentru el.
- Nu uita ca e un hobby scump. Cu 250$ poti avea ceva care zboara putin si oarecum controlabil, pica si se imprastie, cumperi piese de inca 50$, mai zboara un pic cam unde vrea el si ciclul se repeta. Din experienta proprie si din cele citite de la altii fara 400$ si multa rabdare nu cred ca vei reusi sa ai ceva care sa zboare decent si pe care sa poti invata. Dupa ce treci de prima perioada de invatare costurile pieselor se vor reduce substantial. Asta pana prinzi curaj si incerci sa faci un looping ... :wacko:
- Se prea poate sa gasesti post-uri pe diverse site-uri de tipul "ce belt domnule,nu merita banii... trex... titan ...". Fiecare are preferatul lui si experiente mai bune sau mai putin bune cu diverse modele. Ideea e ca daca reglezi cu atentie un kit de belt cp si ii atasezi o statie mai performanta decat cea esky in materie de zbor orizontal si acrobatie moderata (looping, zbor inversat) poti sa faci acelasi lucru cu oricare dintre ele. La pret insa intre un kit trex (300+ $) si un kit belt (79$) se simte diferenta imediat.
- Costul unui model este aproape intotdeauna cam 50% heli / 50% statie (la clasa 450). Asa incat nu te astepta ca o statie de 80$ sa-ti ofere performante prea bune. Si nu uita ca de heli s-ar putea sa te plictisesti intr-un an sau doi, statia insa poti sa o pastrezi ani buni (mai ales daca e in 2.4 GHz). Poti apoi sa-ti maresti colectia de modele cu un alt elicopter sau avion adaugand la pretul kit-ului doar un receptor.
- Un model construit de tine cu manualul in fata din piesele componente va zbura mai bine si va fi mai usor de intretinut decat unul gata asamblat sau semi asamblat. Motivul e ca stiind cum functioneaza o anumita componenta (asta urca pana aici si modifica inclinarea palei... de ce nu sunt la acelasi nivel ? aha, s-a rupt aia ....) vei putea sa o reglezi/depanezi mult mai ushor. In plus daca ai un accident stii exact ce iti trebuie sau ce sa comanzi in avans pentru eventualele accidente.
Spor la meditat.
Aceasta postare a fost editata de thenenea: 07 July 2008 - 05:55 PM
#14
Postat 07 July 2008 - 08:07 PM
Sustin cele zise de thenenea. Intradevar o statie programabila face toti banii. Eu am inceput cu Walkera 40 RTF, apoi 60 RTF si in final Trex 450 cu statie Futaba. Diferenta este uriasa.
Iti recomand o statie de 6-7 canale, statie care dupa cum zicea si colegul poti s-o utilizezi inca ani buni si la alte modele.
Clar este o chestiune de preferinta si de bani, ce si cum sa fie elicopterul. Eu prefer seria T-rex 450. Altii o sa zica de Titan sau Belt CP.
Atata timp cat la inceput va fi cam frustrant: cazaturi, lovituri, reglaje, crash......= timp + multe piese e bine sa mergi fie pe un heli cu piese ieftine si gasibile fie pe unul care rezista ceva mai bine la crash-uri.
Daca nu ai rabdare si te mananca palmele vei sta mai mult cu ochii pe net dupa piese decat pe elicea heli-ului tau. Incepe usor si cu rabdare si neaparat cumpara sau confectioneaza un tren de aterizare pentru incepatori. Te va scuti de multe piese rupte.
Functie de heli va trebui sa ai in stoc pale rotor principal, teava coada, diverse piese din rotorul principal, ax principal, ax portpale, ax flybar etc... stocul minim necesar.
Chiar daca mergi pe ideea unui kit RTF sau deja asamblat iti recomand sa defaci tot heli-ul si sa-l asamblezi cu mana ta. Astfel te vei acomoda cu el in cazul unor reparatii, vei putea pune blocator pe suruburi si vei verifica jocurile si strangerile.
Bafta!
#15
Postat 08 July 2008 - 11:26 AM
Va multumesc inca o data pentru ajutor ;)
#16
Postat 08 July 2008 - 11:46 AM
Cred ca e bine ca nu te grabesti. Pe partea cu elicopterul coaxial tot ce pot sa-ti spun e ca exista si un revers al medaliei. E distractiv, zboara, e ushor de intretinut. Problema e ca o sa iti faci niste deprinderi proaste cu el. Daca ar fi sa iti fac o recomandare cred ca mai bine ai achizitiona o statie pentru simulator (cam 65 RON) si ai incepe sa faci exercitii de hovering in heli-x. Pe masura ce mai capeti experienta si ecumulezi ceva buget poti sa incepi sa-ti comanzi cele necesare (kit, statie). Nu e obligatoriu sa le iei pe toate odata. E chiar mai bine daca ai timp sa le verifici/reglezi in tihna. In final o sa obtii mult mai multa experienta si o mashinarie bine reglata. Asta o sa-ti scurteze perioada de pionierat in zbor efectiv destul de mult. Da-mi un email daca vrei detalii legate de statia de simulator. O zi faina.
#17
Postat 08 July 2008 - 12:02 PM
Aceasta postare a fost editata de s0Lo: 08 July 2008 - 12:08 PM
#18
Postat 10 July 2008 - 10:38 AM
thenenea, la 8 Jul 2008, 11:46, a spus:
Stiu ca nu e acelsi lucru... dar chiar asa de greu se face trecerea ?
#19
Postat 10 July 2008 - 11:05 AM
Caruta trasa de un magar batran vs Subaru Impreza... Cam asa e trecerea ...
#20
Postat 10 July 2008 - 03:49 PM
Citeaza
E diferenta pentru ca raspunsul modelului la comenzi este diferit fata de un coaxial. Formarea unor reflexe pe unul coaxial poate sa nu te ajute la trecerea pe un model cu pas colectiv si mecanica mai complexa.
Succes!