Pregatiri pentru Raliul Mexicului Corona
Wrc 2004
#32
Postat 13 March 2004 - 09:20 AM
Raliul Mexicului a inceput. Prima zi a fost impartita in mod egal intre Loeb si Solberg (4 probe, 2 castigate de fiecare). Clasamentul dupa prima zi ii are in puncte pe:
Pos No. Driver Vehicle Time Diff Fastest
1 1 SOLBERG Subaru 1:02:53.3 0.0 (+0.0)
2 3 LOEB Citröen 1:02:58.9 +5.6 (+5.6)
3 5 GRÖNHOLM Peugeot 1:03:07.3 +14.0 (+8.4)
4 4 SAINZ Citröen 1:03:28.1 +34.8 (+20.8)
5 7 MÄRTIN Ford 1:03:42.2 +48.9 (+14.1)
6 6 ROVANPERÄ Peugeot 1:03:48.0 +54.7 (+5.8)
7 8 DUVAL Ford 1:03:57.6 +1:04.3 (+9.6)
8 2 HIRVONEN Subaru 1:04:25.5 +1:32.2 (+27.9)
Suparare mare la Subaru: Solberg a primit 2 penalizari, una de 40 de secunde pentru ca a intarziat la ultimul punct de control orar, si una de 5 minute (!!!) pentru ca nu a putut intra in parcul de asistenta tehnica decat impins (bateria a cedat iar suprafata, in loc sa fie plana cum ar fi fost normal, era in panta!)... Asta nu ar fi fost o problema daca 2 ziaristi (binevoitori, de fapt) nu ar fi sarit sa-i ajute pe Solberg si Mills sa-si impinga masina (chiar daca ei nu au cerut ajutor!) si astfel s-a incalcat Regulamentul FIA (Articolul 20.1.7 - Asistenta din Exterior).... Deci Solberg iese din lupta pentru castigarea Raliului.... Subaru WRT a decis sa nu depuna contestatie la FIA...
Solberg cade pe locul 13......
Pos No. Driver Vehicle Time Diff Fastest
1 1 SOLBERG Subaru 1:02:53.3 0.0 (+0.0)
2 3 LOEB Citröen 1:02:58.9 +5.6 (+5.6)
3 5 GRÖNHOLM Peugeot 1:03:07.3 +14.0 (+8.4)
4 4 SAINZ Citröen 1:03:28.1 +34.8 (+20.8)
5 7 MÄRTIN Ford 1:03:42.2 +48.9 (+14.1)
6 6 ROVANPERÄ Peugeot 1:03:48.0 +54.7 (+5.8)
7 8 DUVAL Ford 1:03:57.6 +1:04.3 (+9.6)
8 2 HIRVONEN Subaru 1:04:25.5 +1:32.2 (+27.9)
Suparare mare la Subaru: Solberg a primit 2 penalizari, una de 40 de secunde pentru ca a intarziat la ultimul punct de control orar, si una de 5 minute (!!!) pentru ca nu a putut intra in parcul de asistenta tehnica decat impins (bateria a cedat iar suprafata, in loc sa fie plana cum ar fi fost normal, era in panta!)... Asta nu ar fi fost o problema daca 2 ziaristi (binevoitori, de fapt) nu ar fi sarit sa-i ajute pe Solberg si Mills sa-si impinga masina (chiar daca ei nu au cerut ajutor!) si astfel s-a incalcat Regulamentul FIA (Articolul 20.1.7 - Asistenta din Exterior).... Deci Solberg iese din lupta pentru castigarea Raliului.... Subaru WRT a decis sa nu depuna contestatie la FIA...
Solberg cade pe locul 13......
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 13 March 2004 - 11:17 AM
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
Flickr - pozele mele
#33
Postat 13 March 2004 - 11:02 PM
Dupa primele 4 speciale de azi, toate castigate de el, Solberg a urcat pe locul 5... Ce sa mai zic.... Imi permit sa afirm ca ar fi fost raliul lui.... Inca nu s-a terminat, si cum Loeb a abandonat (!), cred ca Subaru nu si-a spus ultimul cuvant!
Si o poza cu Solberg in plina actiune:
http://www.swrt.com/cpimages/491659.jpg
Si o poza cu Solberg in plina actiune:
http://www.swrt.com/cpimages/491659.jpg
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 13 March 2004 - 11:04 PM
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
Flickr - pozele mele
#34
Postat 14 March 2004 - 09:59 PM
Final de Raliu in Mexic:
Pos No. Driver Vehicle Time Diff Fastest
1 7 MÄRTIN Ford 4:06:46.2 0.0 (+0.0)
2 8 DUVAL Ford 4:07:28.7 +42.5 (+42.5)
3 4 SAINZ Citröen 4:08:07.1 +1:20.9 (+38.4)
4 1 SOLBERG Subaru 4:10:00.9 +3:14.7 (+1:53.8)
5 2 HIRVONEN Subaru 4:10:22.4 +3:36.2 (+21.5)
6 5 GRÖNHOLM Peugeot 4:10:44.6 +3:58.4 (+22.2)
7 12 VÄLIMÄKI Hyundai 4:18:03.1 +11:16.9 (+7:18.5)
8 9 PANIZZI Mitsubishi 4:18:16.8 +11:30.6 (+13.7)
Daca mai era ceva de demonstrat, cred ca Solberg a demonstrat... S-a zis ca anul trecut a fost lasat sa castige... Totusi, sa urci de pe 13 pe 4... Pacat de faza cu penalizarea... Bravos celor de la Ford, cam trista situatia la Peugeot...
Pos No. Driver Vehicle Time Diff Fastest
1 7 MÄRTIN Ford 4:06:46.2 0.0 (+0.0)
2 8 DUVAL Ford 4:07:28.7 +42.5 (+42.5)
3 4 SAINZ Citröen 4:08:07.1 +1:20.9 (+38.4)
4 1 SOLBERG Subaru 4:10:00.9 +3:14.7 (+1:53.8)
5 2 HIRVONEN Subaru 4:10:22.4 +3:36.2 (+21.5)
6 5 GRÖNHOLM Peugeot 4:10:44.6 +3:58.4 (+22.2)
7 12 VÄLIMÄKI Hyundai 4:18:03.1 +11:16.9 (+7:18.5)
8 9 PANIZZI Mitsubishi 4:18:16.8 +11:30.6 (+13.7)
Daca mai era ceva de demonstrat, cred ca Solberg a demonstrat... S-a zis ca anul trecut a fost lasat sa castige... Totusi, sa urci de pe 13 pe 4... Pacat de faza cu penalizarea... Bravos celor de la Ford, cam trista situatia la Peugeot...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
Flickr - pozele mele