Aceasta postare a fost editata de Primus: 21 February 2009 - 05:51 PM
Pasionati de Lama ?
#243
Postat 20 February 2009 - 09:45 AM
PS
Ca sa micsorezi orice poza (fara softuri bengoase) faci asa :
O pui frumos pe ecran (o deschizi cu un view-er)
Apesi butonul Print Screen (ala de sus langa scroll si pause)
Deschizi Paint-ul din windows
Faci "Paste" (edit-paste, control+V )
Salvezi poza ca jpeg .
Poza salvata o sa fie in jur de 200k (daca folosesti o rezolutie de 1280x1024 la monitor - ceva comun )
#244
Postat 20 February 2009 - 10:57 AM
#246
Postat 20 February 2009 - 11:57 AM
un ROXXY-1230--20
Nr. celule Litiu pentru alimentare: 2-3 (7 - 12 V)
Curent in sarcina: 3.2 A
Curent maxim in sarcina: 3.6 A
Turatie in gol: 3800 rpm/v
Tractiune: aprox. 290 g
Masa: 16 g
Dimensiuni: 12 x 30 mm
Diametru ax: 1.5 mm - > are nevoie de adaptare la pinionul de lama care are 2mm
Pare a fi ideal, usor , puternic , la naiba cu axul
Motor BL Inrunner 2030/ 12
Specificatii:
Tensiune: 6 - 12 volti
Curent in sarcina: aprox. 11 A
Curent maxim in sarcina: 14 A
Putere maxima: 100 W (60 s)
Turatie in gol: 3500 rpm/volt
Masa: 50 g
Lungime: 32 mm
Diametru: 20 mm
Lungime ax: 10 mm
Diametru ax: 2.3 mm -> are nevoie de adaptare la pinionul de lama care are 2mm
Regulator recomandat: 15 - 18 A
Cam greu , dar inca adecvat
BL Inrunner 2040 Black
Specificatii:
Tensiune: 7.4 - 14.8 volti
Curent in sarcina: aprox. 9 A
Curent maxim in sarcina: 12 A
Turatie in gol: 3000 rot/min/volt
Elice recomandata: sisteme impeller, aplicatii navo, 5x4.3, 6x3
Masa: 56 g
Lungime: 42,6 mm
Diametru: 20 mm
Lungime ax: 10 mm
Diametru ax: 2 mm -> asta este la fix dar are rpmv cam mic fata de 3500-3800 cat am auzit ca folosesc cei ce au conversii bune,
plus ca este cam greu ...
Aceasta postare a fost editata de Primus: 21 February 2009 - 05:55 PM
#247
Postat 20 February 2009 - 12:00 PM
cam asta este ceea ce ar trebui.
Din comentariile de mai jos,....unora le-a mers, altora nu.
Tare mi-e ca celor carora nu le-a mers e din cauza de nestiinta.
#248
Postat 20 February 2009 - 08:30 PM
Sunt sigur ca nu faci tu 3d cu lama ala caci palele A sunt autostabilizate
Stima
Aceasta postare a fost editata de Primus: 21 February 2009 - 09:26 AM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#249
Postat 20 February 2009 - 08:34 PM
P.S pt BIGfoot :poate ai un buget mai redus,dar eu imi permit astfel de upgrade
Aceasta postare a fost editata de Primus: 21 February 2009 - 09:35 AM
Ciprian
#251
Postat 20 February 2009 - 09:50 PM
1)nu e chiar asa de usor precum pare!!!
2)are cateva sisteme de siguranta: Daca ai throttle la minimum cum ai putea crede, si de fapt e la maxim cu stick-ul jos, si connectezi bateria motoarele nu pornesc si pe 4 in 1 ledul e rosu e chiar tare,nu?
3)rezistenta: de la 10 la 1 i-as da un 8, fara pale ca alea se rup imediat
4)dupa ce inveti sa il zbori, nu simtiti o senzatie de bucurie? Eu asa m-am simtit
5) are destule piese de schimb si upgrade(aviz celor ce nu ma cred ca am modificat unul )
6) un minus, motoarele dupa cam 50-60 zboruri nu mai pot ridica elicopterul(cel putin asa am patit eu)
Voi ce credeti?
Aceasta postare a fost editata de Primus: 21 February 2009 - 09:40 AM
Motiv editare: uff...
Ciprian
#252
Postat 23 February 2009 - 09:33 PM
Ahernar, la Feb 20 2009, 11:18 AM, a spus:
Schema ta de conversie are o hiba si anume controlul rotatiei care se realizeaza (conform schemei) de catre UN SINGUR rotor, ceea ce nu este cazul la un Lama stock. Parerea mea este ca va rezulta o masinarie lenta (si scumpa) dar brushless (!?!). Mai degraba un sistem cu doua swash-uri - stiu ca se poate face, am vazut mai demult un exemplu. Voi incerca cu siguranta asa ceva, mai imi trebuie un Lama cu mecanica intreaga. Ceva oferte?
#254
Postat 28 February 2009 - 04:06 PM
motzu, la Feb 28 2009, 01:34 PM, a spus:
In pachetul original in punga cu blade-urile de schimb mai vin inca doua mici bucati galbene de plastic
Seamana mult cu blade-urile scurte de pe flybar-ul elicopterelor necoaxiale
Pentru ce sunt ?
Junk sau ajuta la ceva ?
Sunt aripioarele de pe coada.
Undeva in spate, coada are 2 gaurele unde trebuie sa bagi aripioarele alea
#255
Postat 28 February 2009 - 06:39 PM
alexvid, la Feb 28 2009, 04:06 PM, a spus:
Undeva in spate, coada are 2 gaurele unde trebuie sa bagi aripioarele alea
Mda - vorba Fulgai - ce vaca sunt...... :)
Merci mult Alex
Acum avand in vedere ca tocmai ce m-am hotarat din motive obiective sa renunt la coada stock si sa o fac din bagheta pin........ca tot l-am dat pe jos ......
Aripioarele alea au vreun rol ?
Daca fac coada dintr-o bagheta de pin montez doar un ampenaj prizontal sau si unul vertical ?
Si daca da - unde caci in mintea mea de helinewbie, parca nu prea conteaza
Conteaza cotele, inclinatia , alti parametri de luat in seama sau imi auto-fac bascalie de unul singur ?
Multumiri
#257
Postat 28 February 2009 - 07:01 PM
MLGore, la Feb 28 2009, 06:41 PM, a spus:
Intre 2 echipe de muncitori in casa, mai ridic ventilatoru' ca altfel ma ia batzaiala....n-ai vazut ce jeg de vreme a fost afara ?
Il mai trosnim, il mail lipim facem aeromodelism in rate conform dictonului, 10% zbor 90% lipici
Da' parca la ventilatoarele astea procentu e altfel.....
#258
Postat 28 February 2009 - 07:25 PM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#259
Postat 28 February 2009 - 10:47 PM
La elicopterele cu rotor normal, sunt binevenite...ajuta la stabilizare, dar la lama nu. Daca te pui cu lama, poti sa il zbori si fara coada daca reusesti sa il centrezi (CG-ul).
#260
Postat 01 March 2009 - 12:52 AM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#261
Postat 01 March 2009 - 12:58 AM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#262
Postat 02 March 2009 - 06:47 PM
#263
Postat 02 March 2009 - 10:43 PM
Mirc_El, la Mar 2 2009, 06:47 PM, a spus:
Mircea
Banuiam ca aripioarele alea nu fac nimic la un coax care e in stare sa zboare fara coada - dar m-am gandit ca aflu lucruri noi de te miri unde
La un heli ccpm cu blade de 600 in vantoasa aia un ampenaj vertical poate avea rol de stabilzare . La ventilatorul asta mic cu baterii cel mult ii muta CG-ul
@Firedragon
se pot desface motoarele alea ? Ai incercat ?
Daca da este hiperidiotic sa luam la pila un carbune mai mare ? Am vazut pe niste site-uri din afara ca se ofera monturi cu carbuni cu tot de 2 feluri - unele cu/din argint care si altele normale. Preturi modice...
Parca cei de la Xtreme au asa ceva in oferta...
#264
Postat 02 March 2009 - 11:10 PM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#266
Postat 04 March 2009 - 12:27 AM
... Double pack of A & B motors:
Second Edition Ball Bearings 180 motor for Esky Lama, Robins,Comanche and Eflite BCX2,
New type Rotor and Wire windings offering 25% more Power compared to first edition 180 motor,
New Ventilated metal case,
Quick Change Carbon Brush system,
Ball Bearings at End bell and metal case,
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#267
Postat 04 March 2009 - 08:56 PM
Am facut un test sa vad consumul de curent.Cu motoare stock numai in aer acumulatorul ma tinut cam 7 min.Cu cele de la XTREME m-a tinut aproape 10 min. Trageti voi concluzia
Aceasta postare a fost editata de ciprian: 04 March 2009 - 08:57 PM
Ciprian
#268
Postat 04 March 2009 - 09:19 PM
E mai bun V4 ca V3 ?? sau e cam acelasi ? care sunt similitudinile ?sau exista si niste substantiale diferente ??
Aceasta postare a fost editata de DarthVader: 04 March 2009 - 09:23 PM
#269
Postat 04 March 2009 - 10:10 PM
DarthVader, la Mar 4 2009, 09:19 PM, a spus:
E mai bun V4 ca V3 ?? sau e cam acelasi ? care sunt similitudinile ?sau exista si niste substantiale diferente ??
V3=V4 diferenta este la fuselaj, restul pieselor sunt identice.
Miscarea inainte-inapoi si stinga-dreapta se realizeaza cu cele 2 servo care misca platoul ciclic.
Miscarea de rotire se realizeaza cu ajutorul diferentei de turatie dintre cele 2 motoare.
You can go faster... I can go anywhere !
#270
Postat 04 March 2009 - 11:08 PM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)